Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader zei vroeger vaak 'zoals een beroemde filosoof eens zei...' en dan zei hij gewoon iets dat hij zelf bedacht had. Het gaf zijn uitspraken wat meer autoriteit.
Advertentie
Oud 30-12-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, bioscooppubliek is kut met peren, dat is zo. Ik ga het liefst naar kleine filmhuizen, daar valt het wel mee, ook omdat daar meestal geen blockbusters draaien, dus dan komt er ook geen tuig op af. In grote bioscopen ga ik het liefst op onschappelijke uren, heel laat 's avonds of juist 's middags, dan valt het meestal ook wel mee met de bellende lawaaimongolen.

En popcorn eten tijdens de film heb ik nooit gesnapt, al dat gekauw en geschrans om je heen Ik wil dat bioscopen alleen stil en niet-kleverig voedsel verkopen. Zoals beef jerky, ofzo. Of liever nog helemaal geen voedsel, zoals in filmhuizen. Zoals een componist wiens naam ik vergeten ben eens zei: "Eten hoort niet in een theater, dat is platvloers en lelijk. Je komt er om mooie dingen te zien, niet om met je vette vingers salami in je dikke muil naar binnen te werken. Dat doe je maar thuis."
Componist naar mijn hart.

Ben nog nooit naar een kleine filmhuis geweest, eens even in mijn boekje plaatsen.
Oud 30-12-2010, 17:39
Verwijderd
Owja, Para, ik krijg Film dit half jaar.

Eens kijken wat ik ervan ga bakken, zal sowieso alles op youtube zetten.
Oud 30-12-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
een michael bay film is nou niet echt een mooi ding; dus dan mag je best vreten!
Volgens mij betrof het een fictieve componist uit een of ander Sovjet-era-boek, dus van Michael Bay was nog bepaald geen sprake.
Oud 30-12-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Owja, Para, ik krijg Film dit half jaar.

Eens kijken wat ik ervan ga bakken, zal sowieso alles op youtube zetten.
Ha, leuk Als je advies nodig hebt moet je 't maar laten weten. Ik kan je ook wel een hele lap tekst sturen die ik ooit geschreven had voor een vriendin die met haar kempogroep een actiefilm wilde opnemen. Het is een soort heel basale, praktische handleiding voor hoe je 't maken van een film moet aanpakken, misschien heb je er wat aan.
Oud 30-12-2010, 17:43
Verwijderd
why does michael bay get to keep on making movies (8)
Oud 30-12-2010, 17:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, poppetje gezien, kastje dicht; taaitaim.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-12-2010, 17:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-12-2010, 17:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-12-2010, 17:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, kunnen jullie mijn vrienden even vertellen dat ik, als vegetariër zijnde, best Hamka's kan eten? En dat dat niet hetzelfde is als een stuk kipfilet? Danku.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:48
Verwijderd
Oud 30-12-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Jongens, kunnen jullie mijn vrienden even vertellen dat ik, als vegetariër zijnde, best Hamka's kan eten? En dat dat niet hetzelfde is als een stuk kipfilet? Danku.
Als je ook kaas en/of melk eet, lijkt het me inderdaad geen probleem. Stuur je vrienden maar even langs, maar vertel ze wel dat ze hun eigen drank mee moeten nemen.
Oud 30-12-2010, 17:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
volgens mij ben ik de enige op de verdieping hier. Jammer dat mn collega's pleite zijn anders was dit een uitgelezen burostoelen-race kans
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-12-2010, 17:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nieuw filmpje uploaden
Oud 30-12-2010, 17:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jongens, kunnen jullie mijn vrienden even vertellen dat ik, als vegetariër zijnde, best Hamka's kan eten? En dat dat niet hetzelfde is als een stuk kipfilet? Danku.
Dat mag inderdaad als vegetariër zijnde, want er zit geen vlees in, enkel smaakstoffen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-12-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Nieuw filmpje uploaden
Mooi, heb ik weer wat te fappen.
Oud 30-12-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ha, leuk Als je advies nodig hebt moet je 't maar laten weten. Ik kan je ook wel een hele lap tekst sturen die ik ooit geschreven had voor een vriendin die met haar kempogroep een actiefilm wilde opnemen. Het is een soort heel basale, praktische handleiding voor hoe je 't maken van een film moet aanpakken, misschien heb je er wat aan.
Hm ik denk niet dat we zulke lange films moeten maken, meer opdrachten als:

"Leg tijd vast"
"Gebruik youtube filmpjes om 1 film te maken"
Oud 30-12-2010, 17:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je ook kaas en/of melk eet, lijkt het me inderdaad geen probleem. Stuur je vrienden maar even langs, maar vertel ze wel dat ze hun eigen drank mee moeten nemen.
Dat eet ik, want ik ben geen veganist. En ik heb stronteigenwijze vrienden, dus die kan ik er ook moeilijk van overtuigen dat ze even met een fles drank naar Den Haag moeten zodat ome Kazet ze allemaal even zal uitleggen hoe het zit.

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
volgens mij ben ik de enige op de verdieping hier. Jammer dat mn collega's pleite zijn anders was dit een uitgelezen burostoelen-race kans
Je hebt echt goede ideeen vandaag
Oud 30-12-2010, 17:51
Verwijderd
Vertel ze maar dat Hamka's geen ham bevatten, maar smaakstof. Gekke vrienden-van-Miekje, denken ze soms ook dat er aardbeien in aardbeienyoghurt zitten en vanille in vanille-ijs? ;:;d;:;d
Oud 30-12-2010, 17:51
Verwijderd
Egon naamzoek

Isketch !!!
Oud 30-12-2010, 17:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En neuzen in neusdruppels?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-12-2010, 17:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat mag inderdaad als vegetariër zijnde, want er zit geen vlees in, enkel smaakstoffen.
Waarom snappen jullie het wel zo goed en zij niet?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vertel ze maar dat Hamka's geen ham bevatten, maar smaakstof. Gekke vrienden-van-Miekje, denken ze soms ook dat er aardbeien in aardbeienyoghurt zitten en vanille in vanille-ijs? ;:;d;:;d
Citaat:
En neuzen in neusdruppels?
En baby's in babyshampoo, en tanden in tandpasta .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom snappen jullie het wel zo goed en zij niet?
Jouw vrienden zijn dommer dan wij.
Oud 30-12-2010, 17:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jouw vrienden zijn dommer dan wij.
Dat is een ding wat zeker is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:54
Verwijderd
Maar misschien moet je je vrienden van het bestaan van de lijst met ingrediënten overtuigen.
Oud 30-12-2010, 17:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
En neuzen in neusdruppels?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-12-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Absinthe schreef:
Trouwens, n00dles naamzoek. Vandaag viel één van de oorbellen die ik van jou/Sint had gehad uit mijn oor; kapot Steentje is eruit gevallen, misschien wel nog te lijmen. Maar wel jammer, want ik vond ze echt leuk!
Ah, bummer. Ik heb ze gekocht bij Six, dus wie weet hebben ze daar wel een nieuw exemplaar.

Citaat:
Uice schreef:
Die discussie.

"Het is buitengewoon schunnig!"
"Vind je dat normaal?"
"Wat wou je dan gaan doen? Een sprookjesboek voorlezen?"
"Nee, dat moest er nog bijkomen, dat je hem aan ging raken. Dat zou helemaal fijn geweest zijn, maar niet heus."

Zo práát je toch niet met zo iemand. <3<3

Moz Paranoide naamzoek.
Peter komt echt op het verkeerde moment de struiken uitgewandeld, want hij heeft nog niks strafbaars gedaan met het jochie. Dus hoeveel zin heeft dit? En dan nog van die domme vragen stellen ook: "Word je er zelf niet een beetje misselijk van?" Nee, natuurlijk niet, flapdrol. Dat heet nou pedofilie.

Pedo: "Ja, dus?"
Peter: -"Ja...DUS."

Sterke retoriek.
Oud 30-12-2010, 17:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar misschien moet je je vrienden van het bestaan van de lijst met ingrediënten overtuigen.
Mja, maar weipoeder komt ook uit dierenbotten!!!!!!!11!!11!!!een!!!1 En rookaroma komt uit koeienvlees!!!!1!!!!een!11!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 17:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mooi, heb ik weer wat te fappen.
fappen zonder mij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hm ik denk niet dat we zulke lange films moeten maken, meer opdrachten als:

"Leg tijd vast"
"Gebruik youtube filmpjes om 1 film te maken"
Dat maakt niet uit, want het gaat om heel basale dingen die zowel op grote filmproducties als op korte amateurfilms van toepassing zijn. Zaken zoals wat er zoal in het script moet behalve het verhaal, het belang van een storyboard, wat decoupage inhoudt en waarom het belangrijk is, etc. De focus ligt voornamelijk op voorbereidend werk, want veel mensen vergeten dat dat het belangrijkste onderdeel is van filmmaken. Hoeveel aandacht en tijd je vervolgens aan ieder onderdeel besteedt is dan weer aan jou.
Oud 30-12-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
En neuzen in neusdruppels?
Oud 30-12-2010, 17:57
Verwijderd
Heb jij je inzending voor stedelijke monsters al af, Panda?
Oud 30-12-2010, 17:58
Verwijderd
Omnomnom, spam.
Oud 30-12-2010, 17:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg vuurwerkpreventie faal al de hele dag hier
Oud 30-12-2010, 18:00
Verwijderd
Hier zijn ze ook flink aan het afsteken. Behoorlijke knal net...
Oud 30-12-2010, 18:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg vuurwerkpreventie faal al de hele dag hier
Vallen er bij jullie ook al zoveel bommen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
fappen zonder mij.
weerwolf tetjes zijn gewoon te behaard
Oud 30-12-2010, 18:01
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Omg vuurwerkpreventie faal al de hele dag hier
Onze overburen gaan ook los, we hebben al een uur een prima show.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 30-12-2010, 18:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is een ding wat zeker is.
Een ding dát zeker is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-12-2010, 18:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Al de hele dag bommen en sierdingen en weetikwat aan de overkant
Oud 30-12-2010, 18:03
Verwijderd


om te janken
Oud 30-12-2010, 18:04
Verwijderd
Ik zit trouwens ook terug te lezen over doucheputjes, en er schijnen mensen te zijn die onder de douche plassen.
Oud 30-12-2010, 18:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja RP wie speelt er dan ook Zelda
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar weipoeder komt ook uit dierenbotten!!!!!!!11!!11!!!een!!!1 En rookaroma komt uit koeienvlees!!!!1!!!!een!11!
Nee, weipoeder is gemalen wei, en rookaroma komt van opgevangen rook van sigaretten.
Oud 30-12-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zit trouwens ook terug te lezen over doucheputjes, en er schijnen mensen te zijn die onder de douche plassen.
Ik doe dat heel vaak. Scheelt weer water.
Oud 30-12-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zit trouwens ook terug te lezen over doucheputjes, en er schijnen mensen te zijn die onder de douche plassen.
Oud 30-12-2010, 18:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, weipoeder is gemalen wei, en rookaroma komt van opgevangen rook van sigaretten.
Dat eerste is waar, maar het tweede is gewoon een of andere chemische verbinding.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-12-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Dat eerste is waar, maar het tweede is gewoon een of andere chemische verbinding.
Joh. Ik bedoelde "gemalen wei" als in "gemalen grond en gras".
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.