Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2013, 17:06
estudent
estudent is offline
(Wist niet echt of ik het bij seksualiteit of bij liefde & relatie moest plaatsen)

Ik ben al 18 jaar en ben nog steeds maagd. Heb ook nog nooit gezoend. Dit vind ik erg vervelend, want heb de behoeftes echt. Soms denk ik er zelfs aan om me te laten ontmaagden door een hoer. Gelukkig nog niet gebeurd, maar ik merk wel echt dat ik het soms bijna van plan ben door de behoeftes die ik heb. Maar eigenlijk wil ik het niet door een hoer laten gebeuren.

Qua uiterlijk weet ik zeker dat ik er wel goed uitzie. Ik krijg altijd complimentjes van meisjes over m n uiterlijk hoor ook vaak dat ik heel aardig ben. Ga ook gewoon goed met meisjes om. Maar ben wel verlegen bij meisjes die ik leuk vind. Een vriendin of relatie heb ik ook nog nooit gehad.
Vanuit mezelf versier/flirt ik niet zo veel, omdat ik gewoon niet echt weet hoe het moet en wil mezelf ook gewoon een blauwtje besparen. Heel soms probeer ik wat, maar dan merk ik gauw dat er geen interesse is dus dan stop ik er maar mee.

De afgelopen 4 jaar vonden 2 meisjes me wel leuk. Ik hun ook. Maar ik merkte wel dat zij vooral het initiatief namen om veel in contact met me te blijven. Achteraf was er nog maar weinig tot geen contact, vooral door mij. Ik denk omdat ik gewoon niet weet hoe ik me moet gedragen bij meisjes.

De laatste tijd heb ik hier veel last van. Ik lig erg vaak te piekeren over het feit dat ik niet weet hoe ik me bij meisjes moet gedragen.

Misschien dat jullie wat tips hebben om mij te kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2013, 17:14
Verwijderd
Ik heb wat mensen gekend die zich hebben laten ontmaagden door een hoer, die waren wel nog een stukje ouder dan jij. Als je denkt dat het zoveel meerwaarde zou bieden, dan kan je het nog altijd doen, maar ik denk dat het fijner is om de eerste keer te beleven met iemand die je echt leuk vindt. Daarnaast heb ik gemerkt dat als je enkel sekservaring met een hoer hebt, dit toch wel onrealistische verwachtingen schept op gebied van seks.

Je merkt zelf dat het initiatief van hun kant moet komen, terwijl je ze wel leuk vindt. Waarom is dat? Kun je jezelf niet een schop onder je kont geven om wat actie te ondernemen?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 19:20
Jessicadr
Avatar van Jessicadr
Jessicadr is offline
wachten op de ware die komt wel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 19:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik had bíjna ook alleen ervaring gehad in 'heel erg verliefd zijn maar te verlegen om er wat mee te doen' en ik ben even oud als jij. Dat ik per ongeluk nog iets heb meegekregen van zoenen was iets geks met een jongen die ik niet eens héél leuk vond en iets met een miscommunicatie (ik heb nooit echt ingestemd met een relatie, maar dat is ergens fout gegaan ), dus erg fantastisch is mijn liefdesleven tot nu toe ook niet echt.

Wat ik trouwens leerde van mijn perongelukvriendje was dat zoenen eigenlijk niet zo boeiend is. Of beter gezegd: gezoend hébben is niet zo boeiend. Ik kan me herinneren dat ik daarvoor wel zoiets had van 'ik moet gezoend hebben!' maar achteraf lijkt het me nogal onzinnig. Ik kan me er nu ook prima bij neerleggen dat ik nog maagd ben, ik vermoed dat het net als met zoenen is. Niet per se onplezierig om te doen, maar ook niet heel erg om niet gedaan te hebben. Een beetje als met chocoladetaart: het is lekker en ik zou het niet al te hard afslaan, maar of je het nu wel of niet ooit eens geproefd hebt, maakt weinig uit voor je geluk op dit moment. Je weet hooguit beter wat je mist, want ook ontgroend heb ik nog net zo hard momenten dat ik heel graag met iemand zou willen knuffelen - de seks interesseert me daadwerkelijk niet zo, maar gewoon aandacht en samenzijn. Ik denk dat dat voor jou niet heel anders is dan voor mij.

Verder: studeer je nu? Gezien je nickname. En als je studeert is de kans wat groter dat je ergens terecht komt waar de helft na een paar uur straalbezopen is en ik denk dat als je eens een keer wilt proberen hoe het is om te zoenen, dat je het dan het best kan proberen. Niet dat je gebruik moet maken van mensen die niet meer zo goed kunnen protesteren (dat zeker niet!) maar ik denk dat het wat gemakkelijker is voor jou en de tegenpartij wat minder geneigd je af te wijzen. Mocht dat voor je helpen. Misschien leer je er hetzelfde uit als dat ik destijds leerde, dat wel of niet gezoend hebben niet zo boeiend is. Vind je dat niets, ook prima, dan wacht je gewoon tot je iemand leuk vindt en je daar wat mee wilt doen.

Tot slot ben je echt de enige niet, ik ken ook mensen van in de twintig die nog nooit gezoend hebben. En zeker een boel mensen die op hun 18e (of ouder) nog geen seks hebben gehad.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 22:10
Isengrim
Avatar van Isengrim
Isengrim is offline
Ik was 20 toen ik voor het eerst gezoend had en seks had. Het is leuk om te doen met iemand die je leuk vindt, maar ik mis het niet enorm. Dit vriendje was overigens ook meteen de laatste en inmiddels ben ik al 23.

Het lijkt heel erg belangrijk en een mijlpaal en alles, maar uiteindelijk maakt het weinig uit. Ik denk dat je je meer moet richten op het feit dat al het initiatief van de meisjes die jij leuk vindt moet komen. Zodra je een leuke relatie hebt, komen dat zoenen en de seks vanzelf wel.
__________________
Het blijft toch ook een groot ministerie he.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 10:53
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet naar een hoer gaan. En niet zo zoeken. Dan zul je zien dat het je vanzelf overkomt. En proberen iets minder verlegen te zijn. Of probeer internetdaten ?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:22
Heer Wil
Heer Wil is offline
Met initiatief nemen bedoel je dat je neit met ze kan praten, niet eens durft aan te spreken, de weg niet durft te vragen, niet durft te vragen of ze wil neuken of wat bedoel je? Als je haar neit aan durft te spreken heb je een probleem wat je slechts kan oplossen door jezelf maar wat moed in te spreken, als je haar niet mee uit durft te vragen moet je gewoon zorgen dat je behoudt wat je hebt, namelijk een paar gesprekken in de week, dan komt de rest vanzelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Spectaculaire bergexpedities voor KiKa
metallica2003
0 15-02-2015 13:43
Beleidszaken Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire.
Verwijderd
392 04-04-2011 16:19
De Kantine Floep floep wappperklap: Jij 5 jaar geleden.
Mc Kauw
31 24-03-2011 18:52
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
00Mistery00
22 12-04-2005 19:57
Liefde & Relatie 18.. en nog maagd...
MOI-MILO
158 21-05-2004 11:35
Liefde & Relatie Hoeveel jaren verschil m.b.t leeftijd moet kunnen in een relatie?
Prea|K
49 14-08-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.