Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Je hamert erg op me en blijft al mijn posts analyseren. Dat vind ik verdacht.

Mijn stem blijft staan onder Thor6.
Iemands zijn posts analyseren is verdacht?

Deze is wel eindelijk definitief?
Advertentie
Oud 24-11-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Zolang Tijmen2000 nog niet reageert, blijft mijn stem op hem staan.
We moeten niet teveel mensen onder 1 persoon hebben staan dan haal je niks uit de stemlijstjes.
Oud 24-11-2013, 19:07
Verwijderd
Alleen mij quoten wel ja, maar deze is definitief ja
Oud 24-11-2013, 19:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tvp.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-11-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
We moeten niet teveel mensen onder 1 persoon hebben staan dan haal je niks uit de stemlijstjes.
Nouja, het is misschien wel zielig om hem eruit te stemmen, maar zijn laatst post op heel het forum is ook al een tijdje geleden. Als je aan dit spel wil meedoen, moet je wel actief mee doen vind ik.

Mijn stem kan ik toch nu al pm'en naar de spelleider, of moet ik tot morgen wachten? ;o

Laatst gewijzigd op 24-11-2013 om 19:11. Reden: moet >> wil
Oud 24-11-2013, 19:13
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
(ik ben vreselijk slecht in stemlijstjes, dus als de nummertjes niet kloppen zeg het maar )
Je oude stemt met (1) dient doorgestreept [ s ] ... [ /s ] volgens mij, dan zien we dat je eerder op Thijmen stemde.
Oud 24-11-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het is misschien wel zielig om hem eruit te stemmen, maar zijn laatst post op heel het forum is ook al een tijdje geleden. Als je aan dit spel wil meedoen, moet je wel actief mee doen vind ik.

Mijn stem kan ik toch nu al pm'en naar de spelleider, of moet ik tot morgen wachten? ;o
Dat vind ik ook. Aan inactieve spelers heb je niks.

Je kunt vanaf elk begin in elke hangronde je stem versturen. Dus het kan ja. Al stijg je door deze opmerking vast en zeker op Buerps zijn verdachtenlijstje om te laten zien dat jij een stem wilt gaan versturen

Citaat:
Je oude stemt met (1) dient doorgestreept [ s ] ... [ /s ] volgens mij, dan zien we dat je eerder op Thijmen stemde.
Thanks, ik wist de code niet meer.
Oud 24-11-2013, 19:26
Verwijderd
Dat is dan jammer voor Buerp.
Oud 24-11-2013, 19:33
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Al stijg je door deze opmerking vast en zeker op Buerps zijn verdachtenlijstje om te laten zien dat jij een stem wilt gaan versturen
Haha, nee hoor. Al heb ik uiteraard wel stil gestaan hierbij.
Oud 24-11-2013, 20:13
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Vorige spel heb ik onder haar account meegedaan ja Maar dit spelleke spelen we afzonderlijk.
Ja I know, maar ik doelde op het bericht van Lusi (of van jou, maar dat weet ik niet omdat jullie onder haar account speelden) dat ze dacht dat ik Vowel was. Of heb ik jou nou weer verkeerd begrepen?

Edit: typo
Oud 24-11-2013, 20:20
Verwijderd
@Spelleider: dat gezeik had ik de vorige keer ook al! Ik kan gewoon priveberichten ontvangen hoor Zijn jullie niet, net als Fizzle vorige keer de punt vergeten?
Oud 24-11-2013, 20:32
Verwijderd
Haha, ik ben een relifreak in het verhaal

Wat betreft het stemmen vind ik voor zowel Thor6 als tijmen iets te zeggen, precies om redenen die al genoemd zijn: Thor is een nieuwe account, maar ik vond hem al behoorlijk duidelijk en onbescheiden bij zijn inschrijving, dus wellicht een uc. Tijmen is spoorloos, dus lozen lijkt me slim. Waarschijnlijk dus liefst die laatste.
Oud 24-11-2013, 20:36
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Mensen 'beschuldigen' van UC is best vervelend voor diegene als hij/zij echt nieuweling is. Helemaal als je diegene er daarom de eerste ronde uit stemt.
Als nieuweling inactief is, vind ik het weer een ander verhaal.
Oud 24-11-2013, 20:46
Verwijderd
Ja, duhh, tuurlijk is dat vervelend, maar de kans is gewoon vrij aanwezig.
Oud 24-11-2013, 20:49
Verwijderd
Maar Ietje en Absinthe. Wat gaan jullie stemmen? Of blijven we eerst gezellig doorkeuvelen?
Oud 24-11-2013, 20:55
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Ja gezellig toch? Ik heb de neiging om even te wachten en op degene te stemmen die zich niet laat zien. Sadye solliciteert wat mij betreft ook naar een stem. Ga in ieder geval niet random stemmen.
Oud 24-11-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Maar Ietje en Absinthe. Wat gaan jullie stemmen? Of blijven we eerst gezellig doorkeuvelen?
Één van die twee waarschijnlijk, zoals ik al zei. Ik kies morgen wel
Oud 24-11-2013, 21:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mensen 'beschuldigen' van UC is best vervelend voor diegene als hij/zij echt nieuweling is. Helemaal als je diegene er daarom de eerste ronde uit stemt.
Als nieuweling inactief is, vind ik het weer een ander verhaal.
De meeste nieuwelingen maken hun enige posts niet meteen in het weerwolfspel om zich in te schrijven en vervolgens te discussiëren over de regels, al helemaal niet zonder vervolgens elders te posten. En als het al een nieuweling is, wat maakt de 'beschuldiging' van UC zijn dan uit?

Het is gewoon een willekeurige kutreden van mij om op iemand te stemmen omdat je toch op iemand móet stemmen. Ik vind dat niet lulliger dan op Thijmen stemmen omdat 'ie na een paar uur nog niet gereageerd heeft (net als zoveel anderen trouwens, maar daar hoor je niemand over), op Sadye omdat 'ze raar doet' of op Katertje "omdat ".
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-11-2013, 21:16
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
De meeste nieuwelingen maken hun enige posts niet meteen in het weerwolfspel om zich in te schrijven en vervolgens te discussiëren over de regels, al helemaal niet zonder vervolgens elders te posten. En als het al een nieuweling is, wat maakt de 'beschuldiging' van UC zijn dan uit?
In mijn geval wel gezien de enige reden waarom ik een account heb gemaakt is meedoen met het weerwolfspel lolz. Daarnaast had ik de regels gelezen voordat ik reageerde op de posts daarover.
Oud 24-11-2013, 21:17
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Het is gewoon een willekeurige kutreden van mij om op iemand te stemmen omdat je toch op iemand móet stemmen. Ik vind dat niet lulliger dan op Thijmen stemmen omdat 'ie na een paar uur nog niet gereageerd heeft (net als zoveel anderen trouwens, maar daar hoor je niemand over), op Sadye omdat 'ze raar doet' of op Katertje "omdat ".
Nouja Tijmen wil denk ik niet eens meespelen, hij heeft al bekant een week niet ingelogd.
Oud 24-11-2013, 21:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nouja Tijmen wil denk ik niet eens meespelen, hij heeft al bekant een week niet ingelogd.
Laatste activiteit: 18-11-2013 18:03

Oja, goed punt. Beetje jammer dat hij dan gewoon meedoet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-11-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
[..]

Het is gewoon een willekeurige kutreden van mij om op iemand te stemmen omdat je toch op iemand móet stemmen. Ik vind dat niet lulliger dan op Thijmen stemmen omdat 'ie na een paar uur nog niet gereageerd heeft (net als zoveel anderen trouwens, maar daar hoor je niemand over), op Sadye omdat 'ze raar doet' of op Katertje "omdat ".
http://forum.scholieren.com/member.php?u=127761
Laatste activiteit: 18-11-2013 18:03

Heeft dit verdere toelichting nodig, waarom ik denk dat Thijmen inactief is?
Oud 24-11-2013, 21:25
Verwijderd
Oh, haha, net te laat. Dat heb ik zo vaak

Maar DP, ik snap je keuze op Thor6 ook wel goed. Schrijft zich nog maar op het nippertje in en reageert alleen maar hier, zou heel goed een uc kunnen zijn.
Oud 24-11-2013, 21:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Oeeh leuk begin van verhaal! Geinspireerd door Orange is the new black?
Ik ga mee op tijmen, vindt een goed plan om echt inactieve mensen er zo vroeg mogelijk uit te werken
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 24-11-2013, 22:27
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Mijn stem gaat ook naar Tijmen
__________________
cum hora undecima
Oud 25-11-2013, 06:24
Verwijderd
Goedemorgen! Ik geef alvast mijn stem door, eventueel kan ik na het werk nog switchen maar ik denk niet dat dat in zo'n eerste ronde nodig gaat zijn.
Ik stem ook op Tijmen, zonde om een speler in het spel te hebben die toch niet mee lijkt te gaan doen. Mocht ie vandaag nog opduiken, kan ik altijd nog wijzigen.
Oud 25-11-2013, 06:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eigenlijk had ik ween stem uit willen brengen waar we verderop in het spel nog wat aan hebben, maar als Tijmen niet inlogt voor vanavond gaat mijn stem naar hem omdat inactiviteit gewoonweg vervelend is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2013, 07:40
Verwijderd
Denk eraan dat we ook nog iets moeten hebben aan de stemlijstjes!!

Als iedereen op Thijmen gaat staan is dat een verloren ronde, prima dat hij eruit gaat, graag zelfs, maar we ook een ander persoon erbij pakken om nog iets te hebben aan de stemlijstjes.

Sadye bijvoorbeeld is zoals op de vorige pagina gezegd een prima alternatief.
Oud 25-11-2013, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Ja I know, maar ik doelde op het bericht van Lusi (of van jou, maar dat weet ik niet omdat jullie onder haar account speelden) dat ze dacht dat ik Vowel was. Of heb ik jou nou weer verkeerd begrepen?

Edit: typo
Dat was Lusi waarschijnlijk Ik begreep jou niet helemaal.

Citaat:
In mijn geval wel gezien de enige reden waarom ik een account heb gemaakt is meedoen met het weerwolfspel lolz. Daarnaast had ik de regels gelezen voordat ik reageerde op de posts daarover.
Ja, ja. Volgens mij ben je een UC óf een unicum. Either way, van mij mag je nog wel blijven en gaat mijn stem niet naar jou.
Oud 25-11-2013, 07:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Denk eraan dat we ook nog iets moeten hebben aan de stemlijstjes!!

Als iedereen op Thijmen gaat staan is dat een verloren ronde, prima dat hij eruit gaat, graag zelfs, maar we ook een ander persoon erbij pakken om nog iets te hebben aan de stemlijstjes.

Sadye bijvoorbeeld is zoals op de vorige pagina gezegd een prima alternatief.
Thor16 is mijn alternatief. Mocht tijmen posten voor 20:30 gaat mijn stem naar hem.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2013, 07:50
Verwijderd
Waarom zou ik een prima alternatief zijn, alleen omdat ik niet wist op wie ik ging stemmen. Het is de eerste ronde, dan stem ik random.
Oud 25-11-2013, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ik een prima alternatief zijn, alleen omdat ik niet wist op wie ik ging stemmen. Het is de eerste ronde, dan stem ik random.
Omdat mijn ''gevoel'' er niet vaak naast zit.
Oud 25-11-2013, 08:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Denk eraan dat we ook nog iets moeten hebben aan de stemlijstjes!!
Begint dat nu al?

Natuurlijk is het leuk als er nog wat uit de lijstjes te halen is op later moment, maar sowieso de eerste rond is daar al niet zo geschikt voor. En ten tweede zie vorig spel. Dat gehamer op stemlijstjes mag van mij wel een keer achterwege blijven.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 25-11-2013, 08:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, wat een fijn spel wordt dit! Leuk verhaal spelleiders! En heerlijke discussies, medespelers. Ik hoop erg dat de nieuwelingen ook actief durven mee te gaan doen want ik ben juist zo blij dat we zo'n vol spel hebben.

Natuurlijk jammer dat tijmen niet reageert, het ziet er nu ook naar uit dat hij er deze ronde uit gaat als ik het zo bekijk.
Wat me verder opvalt is dat Sadye inderdaad enorm draaikont, en dat deus ex machina daar bovenopspringt. Deus lijkt me sowieso een erg actieve, enthousiaste speler met veel theorieën en tactieken, maar waarom meteen in de eerste ronde zo op sadye wijzen? En erop hameren dat we iets moeten hebben aan de lijstjes : dat is natuurlijk wel zo, en het is handig als mensen niet allemaal op één persoon staan, maar misschien hoopt er hier wel iemand op gelijkspel..?
Ik stem op deus ex machina. Niet radom dus.
Oud 25-11-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Deus lijkt me sowieso een erg actieve, enthousiaste speler met veel theorieën en tactieken.
Lijkt je? Je hebt toch wel vaker een weerwolfspel met mij gespeeld (archont)
Oud 25-11-2013, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Begint dat nu al?

Natuurlijk is het leuk als er nog wat uit de lijstjes te halen is op later moment, maar sowieso de eerste rond is daar al niet zo geschikt voor. En ten tweede zie vorig spel. Dat gehamer op stemlijstjes mag van mij wel een keer achterwege blijven.
Citaat:
Zo, wat een fijn spel wordt dit! Leuk verhaal spelleiders! En heerlijke discussies, medespelers. Ik hoop erg dat de nieuwelingen ook actief durven mee te gaan doen want ik ben juist zo blij dat we zo'n vol spel hebben.

Natuurlijk jammer dat tijmen niet reageert, het ziet er nu ook naar uit dat hij er deze ronde uit gaat als ik het zo bekijk.
Wat me verder opvalt is dat Sadye inderdaad enorm draaikont, en dat deus ex machina daar bovenopspringt. Deus lijkt me sowieso een erg actieve, enthousiaste speler met veel theorieën en tactieken, maar waarom meteen in de eerste ronde zo op sadye wijzen? En erop hameren dat we iets moeten hebben aan de lijstjes : dat is natuurlijk wel zo, en het is handig als mensen niet allemaal op één persoon staan, maar misschien hoopt er hier wel iemand op gelijkspel..?
Ik stem op deus ex machina. Niet radom dus.
Even het gedeelte over de stemlijstjes:

Later in het spel moet je het steeds vaker van de stemlijstjes hebben. Een gelijkspel of niet dat maakt mij niet veel uit (gelijkspellen geven namelijk ook veel info). Wie eruit gaat Thijmen of Sadye maakt mij vrij weinig uit, enkel om met 20 man op Thijmen te gaan staan is een verloren ronde qua stemlijstjes.

Wat hier niet logisch aan is mag het mij proberen uit te leggen.

PS:Ik ben vrij druk deze dag dus het zou fijn zijn als iemand anders de telling van de stemlijstjes kan bijhouden. Op de vorige pagina staat de mijne nog!
Oud 25-11-2013, 08:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lijkt je? Je hebt toch wel vaker een weerwolfspel met mij gespeeld (archont)
Oh jij bent natuurlijk archont! Dan mag je dat 'lijkt me' inderdaad als 'heeft zich bewezen' lezen.

Ik ben trouwens normaal zeker niet te beroerd on stemlijstjes bij te houden (ben niet voor niets vaker spelleider geweest ^^) maar ik zit nu mobiel dus op dit moment is het wel heel onpraktisch.
Oud 25-11-2013, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Oh jij bent natuurlijk archont! Dan mag je dat 'lijkt me' inderdaad als 'heeft zich bewezen' lezen.
.
Ik las het meer als ''is legendarisch"
Oud 25-11-2013, 09:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Overigens hebben naast Tijmen ook Arpos, Katertje en Lusi nog niet gepost hier, ook verdacht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 25-11-2013 om 09:54.
Oud 25-11-2013, 09:50
Verwijderd
Heb ik nog niet gepost hier WolterB?
Oud 25-11-2013, 10:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heb ik nog niet gepost hier WolterB?
Stomme nickchange ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2013, 10:05
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Veilige stem fizzle!
Oud 25-11-2013, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Stomme nickchange ook
Het scheelt maar één letter. (a)
Oud 25-11-2013, 10:23
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
@Q: aaaaahhhhh misverstand dus. Lusi dacht dat ik Vowel was, dus toen jij vowel zei dacht ik dat je een grap maakte en mij bedoelde.

Wat betreft de rijtjes, daar kun je inderdaad nu niks uithalen. Maar ik ben het met deus ex machina eens dat je sowieso meer hebt aan redelijk gelijke lijstjes dan met een overduidelijke meerderheid op één persoon. Fijn dat een inactieveling eruit is, maar het is zonde van de stemming.

Ik moet nu stemmen, ben de rest van de dag weg. Ik ga niet stemmen op Thor6, want ik vind dat UC verhaal onzin. Zo'n unicum is dat niet, ik had vorig spel ook alleen gepost in het weerwolventopic en de regels doorgelezen.

Tijmen krijgt genoeg stemmen dus ik ga maar voor Sadye.
Oud 25-11-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Overigens hebben naast Tijmen ook Arpos, Katertje en Lusi nog niet gepost hier, ook verdacht
Niet posten is niet verdacht, maar lame. Lees andere spellen door. Er is geen enkele reden om functiegebaseerd wel of niet te posten, dat is echt een noobredenatie en bleek ook vorig spel. (Mutant: 'ik moest toch íets aangrijpen om over je te zeiken').

Ik had het druk, ik heb een leven. Er is nog niet één ronde geweest en om nu te spreken over verdacht is wel droeftoeterwaardig. Of bad guy die réden heeft met zulke losse flodders te schieten.


Ik stem op WolterB.
Oud 25-11-2013, 10:55
Verwijderd
For fuck's sake Letje, hoe lang gaat het over die pm's
Oud 25-11-2013, 10:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zohee, wat een rant gelijk Zullen we het even gezellig houden?

edit:
Als je een beetje tussen de regels door had gelezen, had je ook wel kunnen zien dat dit een opmerking was die nergens op gebaseerd was van mij en een manier om de mensen die nog niet gepost hadden hier naar het topic te lokken om te posten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2013, 10:57
Verwijderd
Dit is geen rant?

Zet het nou niet weg als iets persoonlijks als ik er inhoudelijk op in ga. Dat noem ik een zwaktebod.
Oud 25-11-2013, 11:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Veilige stem fizzle!
Och, wat is niet veilig in de eerste ronde? Als eerste stemmen is 'veilig', je stem niet onderbouwen is 'veilig', je stem beargumenteren is indekken en dus veilig, laat stemmen is meeschapen of alleen staan en dus veilig.

Het loopt hoog op tussen WolterB en Lusi, uit het niks. echtelijke ruzie?
Oud 25-11-2013, 11:23
Verwijderd
Hahaha fizzle. Het loopt bij mij niet hoog op. Het is nog voor de eerste hanging, no biggie. En echtelijk is het al erg lang niet meer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.2
Dark Phoenix
500 03-12-2013 19:00
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.