Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 16:47
Janicha
Janicha is offline
Ok, ik moet ff wat kwijt

Ik heb gisteren iets gedaan waarvan ik dacht dat ik het nooit zou doen. Ik ben namelijk vreemd gegaan *snik*

Ik was op een feestje en iedereen was nogal aangeschoten, en ja, daarmee kan ik het niet goedpraten nee, dus stop maar! Dat weet ik al.
Daar was een jongen die ik altijd al leuk heb gevonden, gewoon leuk, lief enz.
Nu ging het gister ff niet zo goed tussen mij en mn vriend dus ik denk dat je dan sneller ergens aan toe geeft.

Hij is ook twee keer vreemd gegaan... aan het begin van onze relatie (toen we drie maanden hadden, we hebben er nu 14)
Ik heb het hem toen vergeven.. maar dit vind ik geen excuus voor mezelf. Ik weet dat hij dit me zal vergeven, omdat hij dat altijd heeft gezegt (nadat ik hem die keren had vergeven..) maar ik voel me zooooooooo k*t....

Ik heb gewoon gisteren ff alles op het spel gezet waar ik van hou...alles waar ik ooit gelukkig mee kan en wil worden
Ik durf het hem niet te vertellen.....
maar ik weet dat het wel moet...
heeft iemand misschien nog advies voor me..hoe ik het moet vertellen ???

Sorry voor dit verwarde verhaal.maar ik weet het allemaal ff niet meer nu
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 16:55
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Tja het is natuurlijk fout maar ja dat weet je zelf ook wel... Fouten maken is menselijk...

Ik zou het zo snel mogelijk vertellen anders wordt het alleen maar moeilijker en waarschijnlijk heb jij het er zelf al moeilijk genoeg mee....

Het zal niet leuk worden maar ik hoop voor je dat je er van geleerd hebt en dat hij het je vergeeft...
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:16
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
En de volgende keer als het 'niet zo goed gaat' tussen je vriend en jou, gebeurt er dan weer zoiets?

Vreemd gaan moet je gewoon niet doen, klaar.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:19
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
En de volgende keer als het 'niet zo goed gaat' tussen je vriend en jou, gebeurt er dan weer zoiets?

Vreemd gaan moet je gewoon niet doen, klaar.
Ik zei nog: ik wil helemaal geen excuus gebruiken, dus kom alsjeblieft niet met zulke dingen aanzetten. IK WEET DAT IK STOM BEN GEWEEST dus dat hoef je er niet nog eens in te wrijven. tnx
Ik gebruik geen excuus. Want dat heb ik niet.
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:36
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Janicha schreef:


Ik zei nog: ik wil helemaal geen excuus gebruiken, dus kom alsjeblieft niet met zulke dingen aanzetten. IK WEET DAT IK STOM BEN GEWEEST dus dat hoef je er niet nog eens in te wrijven. tnx
Ik gebruik geen excuus. Want dat heb ik niet.
Mooi en aardig, meid. Had je je van te voren moeten bedenken.

Verder stelde ik ook een vraag aan je, waar ik eigenlijk mee bedoelde: waarom is het gebeurd en gaat dat opnieuw gebeuren op een 'zwak' moment.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:50
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hoe je het moet vertellen? Tsja.. ik weet niet hoe hij het jou toen heeft verteld (wat een relatie trouwenz.. 3 keer vreemdgaan in totaal ) en wat je ervan vond.. maar anders zou ik het zoals hij deed doen (als je het een prettige manier vond iig voor zover dat mogelijk is)
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:37
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Als ik jou was zou ik het zo snel mogelijk aan hem vertellen, want hoe langer je het verzwijgt hoe moeilijker het wordt.
En als mijn vriend vreemd zou gaan en hij het me gelijk zou vertellen, met veel spijt zou ik het hem eerder vergeven, dan als het al langer geleden gebeurd zou zijn.
__________________
I want to lay like this forever, until the sky falls down on me.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 02:43
Verwijderd
doos
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:02
Sithan
Sithan is offline
Waarom proberen mensen toch altijd geluk te vergooien
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Waarom proberen mensen toch altijd geluk te vergooien
Jah, alsof je door een "mindere periode" en drank helemaal vergeet waar je het allemaal voor doet

Was het het waard? Heb je plezier gehad? En jah je mag je inderdaad wel kut voelen jah. Bedenk dit allemaal even vantevoren..
Strax gaat het weer fout, en dan? Ga je dan weer vreemd?

Naja ik kan wel bij elk topic over vreemdgaan dezelfde reactie neerzetten. Ik vind het gewoon stom en er is GEEN ENKEL excuus voor. Je bent gewoon dom bezig geweest.
En het is zijn goed recht om je te dumpen. Want als je hem zo snel uit gedachten verliest.. dan zal het vast wel weer fout gaan..

Damn, wat zijn mensen soms dom..

Weet verdomme eens waar je het voor doet..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 14:25
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Een fijne relatie heb je dan als jij en je vriend vreemd gaat..... Echt een relatie waar je op kan bouwen....

(Merk enigsinds wat sarcasme op)



En wat heb je nu geleerd?
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:58
kafka
kafka is offline
Dat je stom bent geweest dat weet je al, dus dat is klaar.

Vertel het hem op een goed moment (niet onder zijn examens, ZOALS BIJ MIJ, of als zijn oma net dood is ofzo, you know what i mean), en dan is het afwachten.

De relatie zal er niet beter op worden denk ik
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:15
Janicha
Janicha is offline
Ik heb het hem verteld, natuurlijk was hij boos, maar we hebben wel heel veel dingen uit kunnen praten, echt heel veel dingen... eigenlijk wel stom van me dat ik dit hier gepost heb want jullie weten verder helemaal nix van onze relatie, en wat er precies allemaal gebeurd is tussen/met ons, maar ik moest het gewoon ff kwijt...

Maar ok, al met al... is het nog redelijk goed gekomen.. ik bedoel, voor zover het kan nadat zoiets gebeurd is...

En ja, ik heb mijn geluk op het spel gezet, maar het probleem was dat ik helemaal niet zo zeker was van dat geluk

Na ja, denk maar wat jullie denken willen, het ging gewoon niet meer zo, in onze relatie..nadat we die dingen hebben uit gepraat gaat het wel beter, een heel stuk zelfs

maar anyway, tnx voor de reacties, daar heb ik ook wel wat aan gehad trouwens
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:05
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Jah, alsof je door een "mindere periode" en drank helemaal vergeet waar je het allemaal voor doet

Was het het waard? Heb je plezier gehad? En jah je mag je inderdaad wel kut voelen jah. Bedenk dit allemaal even vantevoren..
Strax gaat het weer fout, en dan? Ga je dan weer vreemd?

Naja ik kan wel bij elk topic over vreemdgaan dezelfde reactie neerzetten. Ik vind het gewoon stom en er is GEEN ENKEL excuus voor. Je bent gewoon dom bezig geweest.
En het is zijn goed recht om je te dumpen. Want als je hem zo snel uit gedachten verliest.. dan zal het vast wel weer fout gaan..

Damn, wat zijn mensen soms dom..

Weet verdomme eens waar je het voor doet..
Anders doe je ven normaal ofzo.... Ze zegt zelf toch al dat er geen excuus voor is?? En jij hebt zelf waarschijnlijk ook niet zulke slimme dingen gedaan in je leven, Mevrouw Voorbeeld... Fouten maken is menselijk.....voor het geval je dat nog niet wist! Ik denk niet dat ze zich beter gaat voelen door jouw geblaat..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:18
love is life
love is life is offline
ik ben zelf aan het vreemdgaan...en ik weet ook wel dat het niet mag en kan...maar toch ga ik vreemd
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Anders doe je ven normaal ofzo.... Ze zegt zelf toch al dat er geen excuus voor is?? En jij hebt zelf waarschijnlijk ook niet zulke slimme dingen gedaan in je leven, Mevrouw Voorbeeld... Fouten maken is menselijk.....voor het geval je dat nog niet wist! Ik denk niet dat ze zich beter gaat voelen door jouw geblaat..
Twas ook niet de bedoeling om haar zich beter te laten voelen

En ik mag misschien wel stomme dingen hebben gedaan in mijn leven, waar ik ook wel spijt van heb, maar ik heb nooit iemand zo erg pijn gedaan door vreemd te gaan..

Mensen moeten gewoon eens weten waar ze het voor doen!

En jah, fouten maken is menselijk, maar dit soort fouten zijn gewoon dom en hoeven NIET gemaakt te worden..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:48
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Twas ook niet de bedoeling om haar zich beter te laten voelen

En ik mag misschien wel stomme dingen hebben gedaan in mijn leven, waar ik ook wel spijt van heb, maar ik heb nooit iemand zo erg pijn gedaan door vreemd te gaan..

Mensen moeten gewoon eens weten waar ze het voor doen!

En jah, fouten maken is menselijk, maar dit soort fouten zijn gewoon dom en hoeven NIET gemaakt te worden..
Blijkbaar doet ze hem geen pijn hiermee want aangezien hij zelf ook twee keer is vreemdgeweest maakt het hem niet zo heel veel uit.... En je kan niet bij alles wat je doet nadenken waar je het voor doet. Je leeft voor jezelf dus niet voor anderen.
Wat ik bedoelde met mijn bericht is dat je het haar niet hoeft in te peperen omdat ze waarschijnlijk wel zo intelligent is om dat zelf op te merken. Ze heeft (had) tips nodig en advies, dus ze schiet met jou en je geblaat geen flikker op. Het is toch al gebeurd. punt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:10
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Blijkbaar doet ze hem geen pijn hiermee want aangezien hij zelf ook twee keer is vreemdgeweest maakt het hem niet zo heel veel uit.... En je kan niet bij alles wat je doet nadenken waar je het voor doet. Je leeft voor jezelf dus niet voor anderen.
Wat ik bedoelde met mijn bericht is dat je het haar niet hoeft in te peperen omdat ze waarschijnlijk wel zo intelligent is om dat zelf op te merken. Ze heeft (had) tips nodig en advies, dus ze schiet met jou en je geblaat geen flikker op. Het is toch al gebeurd. punt.
tip en advies nodig?? ga niet vreemd dan heb je deze problemen ook niet.
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2002, 21:18
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Southraider schreef:


tip en advies nodig?? ga niet vreemd dan heb je deze problemen ook niet.
Het is nou eenmaal gebeurd en dat kun je nu niet meer terugdraaien. Dus als zij zoiets stoms heeft gedaan heeft ze er, neem ik aan, geen behoefte aan dat iedereen haar gaat vertellen dat ze dom bezig is geweest want dat heeft ze zelf ook wel door. Dat is gewoon "achteraf-gelul" en daar kan ze nu niks meer mee. Dus dan kun je het beste haar gewoon advies geven en helpen.

Dat het ontzettend dom van haar was weet ze zelf ook wel dat hoef jij haar niet meer te vertellen. Dank u.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:21
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Het is nou eenmaal gebeurd en dat kun je nu niet meer terugdraaien. Dus als zij zoiets stoms heeft gedaan heeft ze er, neem ik aan, geen behoefte aan dat iedereen haar gaat vertellen dat ze dom bezig is geweest want dat heeft ze zelf ook wel door. Dat is gewoon "achteraf-gelul" en daar kan ze nu niks meer mee. Dus dan kun je het beste haar gewoon advies geven en helpen.

Dat het ontzettend dom van haar was weet ze zelf ook wel dat hoef jij haar niet meer te vertellen. Dank u.
dat was advies voor de toekomst.
ze weet nu net zo goed als iedereen hier op het forum dat ze met der vriend moet gaan praten en samen oplossen.
Dit verhaal hier neerzetten schiet ze niks mee op.
dit is iets tussen haar en haar vriend en zij beslissen gewoon samen door met elkaar te praten of ze doorgaan of niet.

dus ik begrijp niet echt waarom ze dit hier heeft neergeschreven want daar kan niemand iets aan veranderen of "advies" geven.
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:56
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Southraider schreef:


dat was advies voor de toekomst.
ze weet nu net zo goed als iedereen hier op het forum dat ze met der vriend moet gaan praten en samen oplossen.
Dit verhaal hier neerzetten schiet ze niks mee op.
dit is iets tussen haar en haar vriend en zij beslissen gewoon samen door met elkaar te praten of ze doorgaan of niet.

dus ik begrijp niet echt waarom ze dit hier heeft neergeschreven want daar kan niemand iets aan veranderen of "advies" geven.
Er zijn ook mensen die het niet aan hun vriend(in) vertellen als ze vreemd zijn geweest. Misschien zou zij dat ook wel niet doen, dus wat jij zegt is helemaal niet zo vanzelfsprekend. Als zij haar verhaal hier neer zet wordt ze misschien overgehaald om het wel te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Het is nou eenmaal gebeurd en dat kun je nu niet meer terugdraaien. Dus als zij zoiets stoms heeft gedaan heeft ze er, neem ik aan, geen behoefte aan dat iedereen haar gaat vertellen dat ze dom bezig is geweest want dat heeft ze zelf ook wel door. Dat is gewoon "achteraf-gelul" en daar kan ze nu niks meer mee. Dus dan kun je het beste haar gewoon advies geven en helpen.

Dat het ontzettend dom van haar was weet ze zelf ook wel dat hoef jij haar niet meer te vertellen. Dank u.
Wat loop je je nou helemaal op te winden lees t topic ns terug en ga eens na of je wel begrepen hebt hoe ze heeft gereageerd, daar stond nl geen direct verwijt naar de persoon in kwestie...wel richting al dat soort figuren die vreemdgaan en dat lijkt me zeer logisch, nietwaar?

En dat het ontzettend dom van haar was weet ze zelf ook en dáarom moeten we t er nog maar ns goed inwrijven voor elk moment dat ze de realiteit weer even uit oog verliest...
Leren van je fouten heet dat, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn die je daarop wijzen. Als we echter via jouw methode werken zegt niemand er meer iets van en leert niemand straks meer van zn fouten...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:14
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Blijkbaar doet ze hem geen pijn hiermee want aangezien hij zelf ook twee keer is vreemdgeweest maakt het hem niet zo heel veel uit....
dat is echt te bealchelijk voor woorden!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:17
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
je moet het maar tegen hem zeggen, achterhouden bereik je geen zak mee,, je doet dingen en je weet de consequenties ervan.. aangeschoten..nuchter of whatever,,
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:48
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Er zijn ook mensen die het niet aan hun vriend(in) vertellen als ze vreemd zijn geweest. Misschien zou zij dat ook wel niet doen, dus wat jij zegt is helemaal niet zo vanzelfsprekend. Als zij haar verhaal hier neer zet wordt ze misschien overgehaald om het wel te vertellen.
als jij het lef niet hebt om te vertellen wat je hebt gedaan na deze idiote actie, dan vraag ik me af of je nog wel een fijne relatie verder hebt. Je blijft altijd dat schuldgevoel hebben.

een relatie bestaat voor een groot deel uit vertrouwen.
Dit komt toch uit, vroeger of later!
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 21:50
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
love is life schreef:
ik ben zelf aan het vreemdgaan...en ik weet ook wel dat het niet mag en kan...maar toch ga ik vreemd
En vertel je dat ook aan je 'vriendje'?
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:56
Verwijderd
ik snap het soms ook niet echt dat sommige mensen vreemd gaan een vriend van mij doet of deed dat. Ik heb gewoon echt heel veel moeite om iemand leuk te vinden en jullie hebben iemand en vergooien het zo....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 14:11
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Niet zo slim van je.....
Als ik jou was, zou ik het het maar eerlijk aan je vriend vertellen, als hij erachter moet komen via andere mensen is ie denk ik veel bozer.
Misschien vergeeft hij het je, maar misschien ook niet...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:18
lake bodom
lake bodom is offline
ej, gelukkig dat t nu wel weer goed zit tussen jullie..
ik heb t zelf gisteren ook gedaan, en ik ga t hem vanavond ook vertellen/...
en ksnap je wel een beetje niemand weet hoe t tussen jullie zat, dus hoeven ze ook niet boos te worden, dat is stom..
naja dat weet dus ook niemand hier van mij en me vriend.. naja ik hoop niet datie t uitmaakt..
maar eerlijk gezegt heb ik er niet echt spijt van gehad.. maarja dat komt denk ik nog wel vanavond als ie t uitmaakt ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 17:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik heb t zelf gisteren ook gedaan, en ik ga t hem vanavond ook vertellen/...
maar eerlijk gezegt heb ik er niet echt spijt van gehad.. maarja dat komt denk ik nog wel vanavond als ie t uitmaakt ofzo
Sjongejonge zeg...ik heb hier gewoon geen woorden voor

Citaat:
lake bodom schreef:
en ksnap je wel een beetje niemand weet hoe t tussen jullie zat, dus hoeven ze ook niet boos te worden, dat is stom..
naja dat weet dus ook niemand hier van mij en me vriend
T maakt echt geen donder uit hoe t zit tussen een vriend en vriendin, als je zoiets doet dan zat er zoiezo niets...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:10
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
pff... ik vind dat jullie vreemdgaan wel overdreven erg als *pure evil* aftekenen.
Vreemdgaan is dus wel in mensen gebakken he? - denk maar na. als we het hebben over pre-technologische mens. Een paar mensen begonnen vreemd te gaan. Die mensen die vreemd gingen plantten zich meer voort. Die waren dus succesvoller en zo zit vreemdgaan in de mens.

trouw is echt vreemder dan vreemdgaan...


Maar! Moreel gezien vinnik vreemdgaan dus niet zo erg omdat je het eigenlijk niet erg mag vinden. Maar qua SOA's vinnik het ook niet toelaatbaar.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:16
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
love is life schreef:
ik ben zelf aan het vreemdgaan...en ik weet ook wel dat het niet mag en kan...maar toch ga ik vreemd
ja en "love is life" zeker ga nou toch heel snel fietsen mens! hier kan ik dus echt zo pissig om worden he, van die mensen die gewoon te stom zijn om door te hebben waar ze mee bezig zijn, damn

verder verspil ik er maar geen tijd aan, zo laag ga ik niet

als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik nog niet eens de moeite nemen om hem te vertellen hoe ik dr over denk, dan verlaag ik me ook tot dat niveau

gelukkig heb ik een vriend die van me houdt en er niet eens aan denkt om naar een andere vrouw te kijken

tsss
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:06
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
lennuzz schreef:
ja en "love is life" zeker ga nou toch heel snel fietsen mens! hier kan ik dus echt zo pissig om worden he, van die mensen die gewoon te stom zijn om door te hebben waar ze mee bezig zijn, damn

verder verspil ik er maar geen tijd aan, zo laag ga ik niet

als mijn vriend vreemd zou gaan, zou ik nog niet eens de moeite nemen om hem te vertellen hoe ik dr over denk, dan verlaag ik me ook tot dat niveau

gelukkig heb ik een vriend die van me houdt en er niet eens aan denkt om naar een andere vrouw te kijken

tsss
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:08
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Sjongejonge zeg...ik heb hier gewoon geen woorden voor



T maakt echt geen donder uit hoe t zit tussen een vriend en vriendin, als je zoiets doet dan zat er zoiezo niets...
neej kweet ook wel dat t fout is...
maar hij heeft t zelf ook gedaan.. niet dat t een wraakactie van me was..
maarja, t stelde toch niks voor dus...
waar maakt iedereen zich druk om
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:35
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Janicha schreef:


heb ik gelijk of heb ik gelijk
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:57
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
lennuzz schreef:
heb ik gelijk of heb ik gelijk
Nou, ik wil helemaal niet zeuren..maar dat zegt iedereenv voordat hun vriend/vriendin vreemd gaat..
En ik geloof dat iedereen ook zegt: Ik zal dat nooit doen!` voordat ze vreemd gaan...

Dus wees niet te naif, zou ik zeggen.. En ik kan het weten want ik ben al vaker bedonderd!
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.