Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 08:30
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Sinds enkele dagen ben ik op zoek naar een HDD Media Player, oftewel een apparaat dat film en muziek bestanden afspeelt vanaf een harde schijf. De HDD Media Player kan daarom worden aangesloten op bijvoorbeeld een televisie of een beeldscherm.

Omdat ik veel films en muziek heb, zou ik graag een Media Player (MP) willen met een grote harde schijf erbij, minstens 250 GB maar nog liever het dubbele. En omdat ik vaak ondertiteling bij de films heb moet de MP die bestanden ook kunnen afspelen.

Inmiddels heb ik al enkele MPs gevonden die mij wel bevallen. Maar veel verstand van dit soort dingen heb ik niet...

Bij de info over veel MPs staat zoiets als dit:
"U moet de media speler zelf voorzien van een 3,5” harde schijf, u bepaalt dus zelf de capaciteit en rotatiesnelheid van uw media speler."

Het is mij niet duidelijk wat er bedoelt wordt met een 3,5 inch harde schijf.
Is dit een standaardgrootte van harde schijven? Of hoort er een case omheen om een harde schijf die grootte te geven zodat die gebruikt kan worden in bijvoorbeeld een Media Player?

Thank you for your time!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2007, 09:22
M@rco
M@rco is offline
Een 3,5 inch schijf is inderdaad gewoon een standaard desktopschijf. Die zijn dan weer onderverdeeld in IDE (Parallel ATA) en Serial ATA, twee verschillende aansluitingen; daar zul je vooral op moeten letten bij de aanschaf ervan.
Oud 06-06-2007, 11:16
phoxetis
phoxetis is offline
neem dan gewoon tv-out op je computer?
Oud 06-06-2007, 15:56
Verwijderd
Schien staat z'n PC in een andere kamer. Ik ben hier ook wel in geinteresseerd eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 19:37
]{ing
]{ing is offline
Het grote probleem met die dingen is dat de vaak ondercapaciteit hebben en beperkte mogelijkheden.

Om maar wat doomscenarios te bedenken:

Media player moet nieuwe gedownloade film afspelen, echter is in nieuw formaat (zeg nieuwe divx). Gaat niet lukken, want de codecs die het ding ondersteunt zijn ouder.

Media player moet divx met ondertiteling afspelen. Media player ondersteunt SRT bestanden. De ondertiteling komt te laat en dus wil je dat aanpassen, echter is die functie er niet.

Je hebt nieuwe flatscreen gekocht met HDMI ingang en HD reso. Je media player heeft echter alleen een S-Video uitgang. Daar gaat geen mooi digitaal HD video signaal doorheen.

Daarnaast ondersteunen ze vaak geen HD video formaten zoals x264.. maar dat terzijde.

Wat ik wel kan zeggen over die dingen; meestal is het gewoon een ouderwetste ATA/IDE aansluiting.. geen S-ATA schijf die je nodig hebt. Ik heb ze iig nog niet gezien met S-ATA.

Wil je het goed doen koop je een mooie AMD X2 bak met Asus M2A-VM HDMI mobo en zet je er Windows XP Media Center op of een ander OS. Veel meer mogelijkheden, uitgangen, zelfde vertrouwde Windows functies.. en nauwelijks duurder? Weet niet wat je budget was.

Om maar wat te noemen:
- Component RGB video output
- HDMI output
- DVI output
- SPDIF output
- Composite video output
- HD audio output
- Firewire in/out (DVD recorder van Sony.. werkt ideaal samen)
etc

Geluidsproductie is te verwaarlozen als je een beetje goede voeding/casefan gebruikt. DVD drive afremmen met CD bremse

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 06:23
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Citaat:
M@rco schreef op 06-06-2007 @ 09:22 :
Een 3,5 inch schijf is inderdaad gewoon een standaard desktopschijf. Die zijn dan weer onderverdeeld in IDE (Parallel ATA) en Serial ATA, twee verschillende aansluitingen; daar zul je vooral op moeten letten bij de aanschaf ervan.
Goed om te weten, thanks!

Welke is beter, IDE of SATA ?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 06:27
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 06-06-2007 @ 11:16 :
neem dan gewoon tv-out op je computer?
Citaat:
]{ing schreef op 06-06-2007 @ 19:37 :
Wil je het goed doen koop je een mooie AMD X2 bak met Asus M2A-VM HDMI mobo en zet je er Windows XP Media Center op of een ander OS. Veel meer mogelijkheden, uitgangen, zelfde vertrouwde Windows functies.. en nauwelijks duurder? Weet niet wat je budget was.
Waarom ik voor een MP heb gekozen ipv een PC is omdat die gemakkelijker is om mee te nemen. Dan kan ik overal films kijken, niet alleen bij mij thuis.

En mijn budget... Ik zat te denken aan een apparaat van 300-350 euro... Da's toch wel te doen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 06:35
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Citaat:
]{ing schreef op 06-06-2007 @ 19:37 :
Wat ik wel kan zeggen over die dingen; meestal is het gewoon een ouderwetste ATA/IDE aansluiting.. geen S-ATA schijf die je nodig hebt. Ik heb ze iig nog niet gezien met S-ATA.
De meesten zijn inderdaad voor IDE HDDs. Deze is wel voor SATA
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 10:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Lord Dolphin schreef op 07-06-2007 @ 06:35 :
De meesten zijn inderdaad voor IDE HDDs. Deze is wel voor SATA
Die ziet er wel goed uit maar is meteen 450 euro.

Misschien is die Apple TV wat voor je? Je kunt een mini-atx behuizing ook prima meenemen btw.. pc hardware is niet meer zo duur, met je budget moet het goed te doen zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:38
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Heb de volgende Media Player gevonden, bij de Makro

http://www.chiligreen.at/shop/produkte.asp?typ=62

Het gaat om de Media-Disk.

Er zit 500 GB HDD ingebouwd en kost incl BTW bijna 200 euro!
Hij speelt ook ondertiteling af... Het enige waar ik bang voor ben is dat alles in het duits is, dat zou nogal lame zijn...

Wat is jullie mening over de Chilligreen Media-Disk ?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Lord Dolphin schreef op 07-06-2007 @ 19:38 :
Heb de volgende Media Player gevonden, bij de Makro

http://www.chiligreen.at/shop/produkte.asp?typ=62

Het gaat om de Media-Disk.

Er zit 500 GB HDD ingebouwd en kost incl BTW bijna 200 euro!
Hij speelt ook ondertiteling af... Het enige waar ik bang voor ben is dat alles in het duits is, dat zou nogal lame zijn...

Wat is jullie mening over de Chilligreen Media-Disk ?
Mijn mening tja..

'Verfügbare Videoformate: CVBS, NTSC/PAL (1.0 V p-p, 75 Ohm) – max. Auflösung 640 x 480 Pixel bei 60 Hz – Auflösung bei Anschluss über YPbPr 720 x 576 Pixel'

Oftewel ding speelt niks in pal resolutie behalve over component video output

''Unterstützte Dateiformate: SRT, SMA für Untertitel)/MP3 für Audio/MPEG1, MPEG2, XVID (*.mpg, *.mpeg, *.dat; *.avi, *.vob, *.asf) für Video/JPEG für Bilder''

Is dat alles?... + onduidelijk welke specs verder. Ik vind dat ze wel erg beperkt zijn in info dus kan niet anders concluderen dan dat dit een beperkt apparaat is. Maar als bovengenoemde functionaliteit genoeg is voor je geen probleem natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 00:51
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Citaat:
]{ing schreef op 07-06-2007 @ 20:31 :
Mijn mening tja..

'Verfügbare Videoformate: CVBS, NTSC/PAL (1.0 V p-p, 75 Ohm) – max. Auflösung 640 x 480 Pixel bei 60 Hz – Auflösung bei Anschluss über YPbPr 720 x 576 Pixel'

Oftewel ding speelt niks in pal resolutie behalve over component video output

''Unterstützte Dateiformate: SRT, SMA für Untertitel)/MP3 für Audio/MPEG1, MPEG2, XVID (*.mpg, *.mpeg, *.dat; *.avi, *.vob, *.asf) für Video/JPEG für Bilder''

Is dat alles?... + onduidelijk welke specs verder. Ik vind dat ze wel erg beperkt zijn in info dus kan niet anders concluderen dan dat dit een beperkt apparaat is. Maar als bovengenoemde functionaliteit genoeg is voor je geen probleem natuurlijk.
Heb vanavond dit apparaat aangeschaft (vlak nadat ik hier postte) en hij bevalt me heel erg goed!

Wat "pal resolutie" is of wat "component video output" is weet ik niet maar de beeldkwaliteit is normaal. Geluidskwaliteit overigens ook.
Zelfs op mijn oude tv met slechts een scart aansluiting werkt die perfect. Ondertiteling werkt ook dus ik heb niets te klagen!

Er zitten veel kabels bij voor allerlei aansluitingen. Batterijen voor de afstandbediening zaten er ook bij. Je kan uit veel talen kiezen, inclusief Nederlands (hoewel ik hem op Engels heb gezet). Hij ziet er ook mooi en compact uit.

Het enige nadeel dat me is opgevallen is dat de harde schijf die er standaard in zit niet echt 500 GB is maar ongeveer 500.000.000.000 bytes (= 465 GB).

Wanneer ik me er wat meer in verdiept heb zal ik wat uitgebreider over dit produkt vertellen. Momenteel ben ik erg tevreden. En dat voor nog geen 200 euro!!

So far so good!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 02:20
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Inmiddels heb ik meer eigenschappen van de Media-Disk ontdekt.

Na drie films te hebben geupload die in totaal uit vier delen (.avi ~700MB) bestaan kwam ik erachter dat het laden van het Video overzicht ongeveer 15 seconden duurt. Het is geen ramp ofzo, en om deze laad-tijd te omzijlen is er ook de mogelijkheid om via het File overzicht een film te kiezen.

De namen van de films staan niet in het Video overzicht, alleen de plaatjes van het begin van de film. Wat wel leuk is, is dat wanneer je een film geselecteerd hebt in het Video overzicht en de 'plaatjes' van de andere films zijn ook gedownload dat de geselecteerde film zich automatisch begint af te spelen.

Het File overzicht is waarschijnlijk de beste feature. Hierdoor heb je namelijk een mapstructuur (die je zelf kunt maken, zoals op alle harde schijfen) waardoor je gemakkelijk kunt browsen.

Dit in tegenstelling tot het Video en Photo overzicht (en wellicht ook het Music overzicht). Er is helaas geen browse functie voor het bekijken van films en plaatjes, want alle films/plaatjes worden in dezelfde lijst weergegeven in het overzicht. Het maakt niet uit in welke mappen de bestanden op de harde schijf staan.

De namen van de films en foto's zijn alleen te lezen middels het File overzicht. Lange bestandsnamen worden echter niet geheel weergegeven. Daardoor wordt "Pirates of the Caribbean - At World's End (2007)" afgekort tot "Pirates of the Cari".

[edit] Zoals in mijn vorige post was aangegeven worden ondertitelings bestanden (zoals *.srt) wel ondersteund. Ik heb wat problemen gehad met meerdere ondertitelings bestanden per film want hij pakt ze alleen automatisch als ze exact dezelfde naam hebben als de film. Om dit op te lossen kan je voordat je de film opstart het gewenste ondertitelings bestand selecteren met de " sub-t" toets op de afstandbediening.[/edit]

Wat opmerkelijk eenvoudig was is de werking en de aansluiting van de Media-Disk. De handleiding heb ik niet nodig gehad, het ging allemaal heel snel.

Al met al ben ik wel blij dat ik hem gekocht heb omdat die zo goedkoop was en over het algemeen wel goed werkt. Ook al is het wel te merken dat de Media-Disk zo goedkoop is.
Maar ik heb geen spijt van de aankoop, als ik het vantevoren had geweten wat ik nu weet dan had ik hem alsnog gekocht, ondanks de nadelen.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 03:41.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 19:41
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Er zijn in slechts drie dingen die me erg storen met de Media-Disk, verder ben ik er erg tevreden over.

1) het Video overzicht, het Photo overzicht en het Music overzicht (of Libraries zoals ze heten) geven alle bestanden op de Media-Disk weer, zonder de mogelijkheid tot catagoriseren of het maken van een selectie.
Alle (wellicht) 100.000 muziek bestanden die je hebt komen in 1 lijst en je moet scrollen om een bepaald nummer te vinden. Hetzelfde geld voor de lijst met Photo's en Video's. Daarom gebruik ik deze overzichten/libraries niet, omdat ze totaal niet overzichtelijk zijn en erg onpraktisch.

2) De bestandsnamen mogen niet meer dan 19 karakters lang zijn. Is dat wel het geval, dan wordt de rest gewoon weggelaten op het scherm. Dit is ook erg onpraktisch en irritant want er is gewoon geen mogelijkheid de volledige bestandsnaam te bekijken. En wat het nog vervelender maakt is dat de titel vaak al halverwege het scherm wordt afgebroken, zodat de rechterkant van het scherm gewoon leeg is. Gewoon belachelijk.

3) Er zit geen playlist functie op. De enige manier om snel door je bestanden heen te browsen is met het File overzicht en het aanbrengen van een mapstructuur op de interne harde schijf. Als je twee nummers van verschillende albums wilt beluisteren, zul je handmatig heen en weer moeten browsen. Erg irritant, muziek luisteren kan dus alleen per album en niet per individuele nummers, anders wordt het erg lastig.

Wat heb ik hiervan geleerd?
Volgende keer dat ik een Media Player koop ga ik hem eerst uitproberen. Al deze 3 punten zijn eigenlijk onacceptabel vooral omdat ze zeer eenvoudig te herstellen zijn voor de fabrikant. Al met al ben ik wel blij met het apparaat omdat die wel al mijn films overal kan afspelen en omdat die zo goedkoop is, maar dat is ook wel te merken aan de meegeleverde software.

Ik had liever 50 euro meer uitgegeven voor fatsoenlijkere software, maar of dat zou zijn gelukt is nog maar de vraag want 250 euro is alsnog erg goedkoop vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 15:33
tosca-n
tosca-n is offline
Hi, ik heb ook de mediadisk van Chili Green en ben op zich tevreden. Herken de nadelen die jij opneemt.
Het lukt mij niet om bij het afspelen van een DVD het menu op te roepen. Als dat jij wel lukt, kun je me dan op weg helpen?

Groetjes,
Tosca
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:02
Verwijderd
Tosca, ik denk dat je meer bereikt met een pm naar doplhin zonder roloog.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:22
roelitje
roelitje is offline
Weet iemand hoe ik dvd,s kan afspelen met dit apparaat? Vcd lukt wel maar een dvd krijg ik niet aan de praat. Volgens mij is de schijf in Fat32,dus de bestanden mogen niet groter zijn dan 3,8 gb. Kan iemand mij helpen?

gr. Roel
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 19:03
EiKiE
EiKiE is offline
Ik heb zelf nog geen chiligreen maar ben wel van plan er een te kopen. Ik ben ook geinteresseerd of je met deze media player 'n kopie van 'n dvd af kunt spelen.

Ik heb 't volgende op 'n Duits forum kunnen vinden:
1) Maak op de harddrive van de chiligreen 'n map aan met b.v. de titel van de film.
2) Kopieer van de DVD de complete VIDEO_TS (met vob,bup,ifo files) en de AUDIO_TS mappen naar de zojuist aangemaakte map op de chiligreen.
(Normaal gesproken zijn vob files niet groter dan 3,8gb. Meestal rond de 1gb. dus dat moet wel lukken met fat-32)
3) Sluit de chiligreen aan op de TV en navigeer met de afstandsbediening naar de aangemaakte map (de hoofdmap voor de VIDEO_TS en AUDIO_TS)
4) Druk op de afstandsbediening op "DVD PLAY"

Als het goed is krijg je nu 't menu van de film te zien net als op 'n originele dvd.
Cursortoetsen dienen dan voor het navigeren door het menu.

TIP:
Tijdens kijken van de film niet "MENU" kiezen om terug te keren naar het menu,
maar wederom "DVD PLAY" kiezen

BRON:
http://www.wcm.at/forum/showthread.p...&pagenumber=17

Laat even weten of dit werkt.
Is voor mij ook van belang voor het aanschaffen van deze chiligreen.

Thanks
EiKiE
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 18:40
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Zelf gebruik ik alleen .avi bestanden (en een paar .mpg bestanden voor muziekclips) dus ik heb geen ervaring met DVD bestanden. Ik heb al meerdere keren gehoord dat het afspelen van DVD bestanden problemen oplevert. Of het daadwerkelijk onmogelijk is weet ik niet zeker, maar ik zou er dus wel rekening mee houden. Maar waarom zou je DVD bestanden gebruiken als je ook aanzienlijk kleinere DivX (.avi) bestanden kunt gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 08:18
]{ing
]{ing is offline
Aanzienlijke kleinere avi's.. mag dan wel zo zijn maar als ik een film d/ld is dit 9/10 keer in DVD formaat, dwz een iso bestand waarin ifo & vob's zitten. Als ik alles eerst zou moeten omzetten naar een divx, xvid schiet dat niet op. Misschien is dit persoonlijk maar toch.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:07
EiKiE
EiKiE is offline
Ik heb de ChiliGreen net bij de Makro gekocht. Ik heb even wat dingen uitgeprobeert en het afspelen van DVD is no problem
Het enige wat je moet doen is 'm op je pc aansluiten. Eeen directory structuur naar keuze aanleggen met b.v. films, muziek, data etc.
In de films directory plaats je 'n map met de naam van de film en daarin de 2 mappen van de DVD (VIDEO_TS en AUDIO_TS).
Als je 'm dan op de TV aansluit heb je in het hoofdmenu 4 opties. o.a. muziek, video en data. Kies niet voor video maar voor data. Je krijgt dan je menu structuur te zien zoals je 'm hebt aangemaakt op je pc. navigeer daarna naar de hoofmap van de film en druk op de afstandsbediening op DVD play.
Je krijgt nu 't dvd menu net als op t origineel en genieten maar

Avi/divx bestanden afspelen is natuurlijk ook super, maar mocht 't nodig zijn dan is DVD afspelen toch ook wel fijn. Ik vind de kwaliteit van DVD meestal iets beter.
Kost wel meer ruimte op je schijf.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:24
EiKiE
EiKiE is offline
Verder ben ik zeer te vreden over de ChiliGreen.

Voordelen:
- Prijs/Kwaliteit verhouding is gewoon goed.
- Speelt nagenoeg alle bestanden zonder moeite af.
- Via de data map is 't navigeren prettig en snel
- Zeer gebruiksvriendelijk. Geen ingewikkelde functies
- Degelijk
- Mooi design
- Afstandsbediening
- Cardreader aan de voorkant
- Compact formaat
- Goede koeling
- Backup software aanwezig op de schijf voor backup van pc drive etc.

Nadelen:
- Via 't menu naar foto/video optie geeft alle foto/video bestanden die op de schijf staan weer in 1 overzicht
- Navigeren door menu optie foto/video duurt erg lang. (voor elke foto of video wordt 'n voorbeeld geladen)
- Lange titels worden in 't menu afgekapt
- Verschillende taalinstellingen aanwezig in setup. Echter Nederlandse vertaling is niet geweldig
(Engels en Duits zijn wel perfect.)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 15:36
yopuma
yopuma is offline
Ook ik heb onlangs bij de Makro dit apparaat aangeschaft. Toch heb ik (zoals jullie aanbevelen) 3 films geplaatst op de data map en vervolgens via de DVD play op de afstandsbediening willen bekijken. Dit vooral om de voorkeuren te kunnen selecteren als een "gewone"DVD zoals taal/ ondertiteling etc.
Helaas werkt dit maar bij één film. Wat doe ik niet goed???
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:24
hama5856
hama5856 is offline
Hallo,

Ik heb pas geleden ook een chili green mediaplayer gekocht.

Het enige wat niet lukt is de ondertiteling. Ik heb films met video_TS en xvid en het lukt in beide gevallen niet. Ik heb het al geprobeerd met de sub-t toets in te drukken voor ik de film start, maar helaas. Wie weet een oplossing>>
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:15
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Als je divx (.avi) films gebruikt met daarbij ondertiteling in .srt formaat (het enige wat die ondersteunt) dan kun je eerst het .srt bestand selecteren met de sub-t toets en daarna op de normale manier de film starten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 10:54
hama5856
hama5856 is offline
Ik moet dus, als ik de films omzet naar xvid/divx de ondertitel .srt erbij voegen???

Je ziet, ik ben nog beginner, dus alle uitleg is welkom.

alvast bedankt
hama5856
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 15:19
yopuma
yopuma is offline
Ik ben er nu helemaal uit!!
Bij mij is het zo dat ik een bestand dien aan te maken met de gewenste naam ( in dit geval de naam van de film). Ik plaats deze map in de DATA map en niet in de Muziek, Video of Foto !!! In dit bestand dien ik twee bestanden te hebben namelijk één AUDIO_TS bestand en één VIDEO_TS bestand. Als er geen AUDIO_TS bestand is werkt het volgende niet!!
Selecteer het bestand met de gewenste film en kies op de afstandsbediening de DVD-toets. Je kunt nu de film afspelen als een "gewone" DVD.
Succes
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:40
Frans1980
Frans1980 is offline
Hoi allen,

Ik heb sinds 2 weken ook zo'n hdd als hierboven genoemd maak ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om een bestand onder te brengen in bijv. Video photo of music (de menu's waaruit je kan kiezen als ie op de tv aangesloten is)

Als ik hem op de computer aansluit is hij enkel maar zichtbaar als e:\ drive, en als ik er bestanden heensleep zijn ze enkel zichtbaar in de map data, dus de vraag is: Hoe krijg ik bestanden naar de submappen Video Photo en music?

Wie o wie kan me helpen ?

Groetjes Frans
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:19
frikko
frikko is offline
Citaat:
Heb vanavond dit apparaat aangeschaft (vlak nadat ik hier postte) en hij bevalt me heel erg goed!

Wat "pal resolutie" is of wat "component video output" is weet ik niet maar de beeldkwaliteit is normaal. Geluidskwaliteit overigens ook.
Zelfs op mijn oude tv met slechts een scart aansluiting werkt die perfect. Ondertiteling werkt ook dus ik heb niets te klagen!

Er zitten veel kabels bij voor allerlei aansluitingen. Batterijen voor de afstandbediening zaten er ook bij. Je kan uit veel talen kiezen, inclusief Nederlands (hoewel ik hem op Engels heb gezet). Hij ziet er ook mooi en compact uit.

Het enige nadeel dat me is opgevallen is dat de harde schijf die er standaard in zit niet echt 500 GB is maar ongeveer 500.000.000.000 bytes (= 465 GB).

Wanneer ik me er wat meer in verdiept heb zal ik wat uitgebreider over dit produkt vertellen. Momenteel ben ik erg tevreden. En dat voor nog geen 200 euro!!

So far so good!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:22
frikko
frikko is offline
Hallo Lord Dolphin, ik heb ook een chilligreen gekocht en heb het via mijn PC geformateerd met NTFS want ik kon niet met FAT32 formateren omdat de schijf 500GB is, en daarna via een harde schijf films gekopieerd maar nu kan ik alleen op mijn pc filsm bekijken en niet op TV weet je een oplossing bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten