Advertentie | |
|
07-06-2007, 06:23 | ||
Citaat:
Welke is beter, IDE of SATA ? |
07-06-2007, 06:27 | |||
Citaat:
Citaat:
En mijn budget... Ik zat te denken aan een apparaat van 300-350 euro... Da's toch wel te doen? |
07-06-2007, 06:35 | ||
Citaat:
|
07-06-2007, 10:12 | ||
Citaat:
Misschien is die Apple TV wat voor je? Je kunt een mini-atx behuizing ook prima meenemen btw.. pc hardware is niet meer zo duur, met je budget moet het goed te doen zijn. |
07-06-2007, 19:38 | |
Heb de volgende Media Player gevonden, bij de Makro
http://www.chiligreen.at/shop/produkte.asp?typ=62 Het gaat om de Media-Disk. Er zit 500 GB HDD ingebouwd en kost incl BTW bijna 200 euro! Hij speelt ook ondertiteling af... Het enige waar ik bang voor ben is dat alles in het duits is, dat zou nogal lame zijn... Wat is jullie mening over de Chilligreen Media-Disk ? |
07-06-2007, 20:31 | ||
Citaat:
'Verfügbare Videoformate: CVBS, NTSC/PAL (1.0 V p-p, 75 Ohm) – max. Auflösung 640 x 480 Pixel bei 60 Hz – Auflösung bei Anschluss über YPbPr 720 x 576 Pixel' Oftewel ding speelt niks in pal resolutie behalve over component video output ''Unterstützte Dateiformate: SRT, SMA für Untertitel)/MP3 für Audio/MPEG1, MPEG2, XVID (*.mpg, *.mpeg, *.dat; *.avi, *.vob, *.asf) für Video/JPEG für Bilder'' Is dat alles?... + onduidelijk welke specs verder. Ik vind dat ze wel erg beperkt zijn in info dus kan niet anders concluderen dan dat dit een beperkt apparaat is. Maar als bovengenoemde functionaliteit genoeg is voor je geen probleem natuurlijk. |
08-06-2007, 00:51 | ||
Citaat:
Wat "pal resolutie" is of wat "component video output" is weet ik niet maar de beeldkwaliteit is normaal. Geluidskwaliteit overigens ook. Zelfs op mijn oude tv met slechts een scart aansluiting werkt die perfect. Ondertiteling werkt ook dus ik heb niets te klagen! Er zitten veel kabels bij voor allerlei aansluitingen. Batterijen voor de afstandbediening zaten er ook bij. Je kan uit veel talen kiezen, inclusief Nederlands (hoewel ik hem op Engels heb gezet). Hij ziet er ook mooi en compact uit. Het enige nadeel dat me is opgevallen is dat de harde schijf die er standaard in zit niet echt 500 GB is maar ongeveer 500.000.000.000 bytes (= 465 GB). Wanneer ik me er wat meer in verdiept heb zal ik wat uitgebreider over dit produkt vertellen. Momenteel ben ik erg tevreden. En dat voor nog geen 200 euro!! So far so good! |
30-08-2007, 19:03 | |
Ik heb zelf nog geen chiligreen maar ben wel van plan er een te kopen. Ik ben ook geinteresseerd of je met deze media player 'n kopie van 'n dvd af kunt spelen.
Ik heb 't volgende op 'n Duits forum kunnen vinden: 1) Maak op de harddrive van de chiligreen 'n map aan met b.v. de titel van de film. 2) Kopieer van de DVD de complete VIDEO_TS (met vob,bup,ifo files) en de AUDIO_TS mappen naar de zojuist aangemaakte map op de chiligreen. (Normaal gesproken zijn vob files niet groter dan 3,8gb. Meestal rond de 1gb. dus dat moet wel lukken met fat-32) 3) Sluit de chiligreen aan op de TV en navigeer met de afstandsbediening naar de aangemaakte map (de hoofdmap voor de VIDEO_TS en AUDIO_TS) 4) Druk op de afstandsbediening op "DVD PLAY" Als het goed is krijg je nu 't menu van de film te zien net als op 'n originele dvd. Cursortoetsen dienen dan voor het navigeren door het menu. TIP: Tijdens kijken van de film niet "MENU" kiezen om terug te keren naar het menu, maar wederom "DVD PLAY" kiezen BRON: http://www.wcm.at/forum/showthread.p...&pagenumber=17 Laat even weten of dit werkt. Is voor mij ook van belang voor het aanschaffen van deze chiligreen. Thanks EiKiE |
20-04-2008, 13:22 | |
Hallo Lord Dolphin, ik heb ook een chilligreen gekocht en heb het via mijn PC geformateerd met NTFS want ik kon niet met FAT32 formateren omdat de schijf 500GB is, en daarna via een harde schijf films gekopieerd maar nu kan ik alleen op mijn pc filsm bekijken en niet op TV weet je een oplossing bedankt
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mp3-speler gezocht Tjaan | 4 | 20-02-2008 17:41 | |
Software & Hardware |
Creative MuVo V200 - Doodvonnis Verwijderd | 10 | 07-11-2006 14:05 | |
Software & Hardware |
MP3spelers: ingang voor koptelefoon wordt breder door in m'n zak te stoppen. Verwijderd | 19 | 20-10-2006 12:20 | |
Software & Hardware |
[cpu?] Extroom slome pc, extreem hoge CPU-load ice-dive | 22 | 31-12-2004 06:53 | |
Games |
Beste console??? XyZyX | 76 | 12-12-2004 11:10 | |
Software & Hardware |
[Enquete] Je geinstalleerde softwarepakket. Verwijderd | 49 | 03-10-2003 18:47 |