Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 18:48
Verwijderd
.
Advertentie
Oud 22-12-2010, 18:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Deze was eerder. Prima.


Citaat:
Magnolia.
Oh ja, en eentje die ik nog niet gezien heb.

Daarmee wil ik verder niet zeggen dat jij kunt weten welke ik al gezien heb natuurlijk, maar dat ik ze wel af ga wijzen als ik ze al gezien heb

Dus, bij dezen: Die heb ik al gezien.


Ik heb teveel kutfilms gezien de laatste tijd
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2010, 18:49
Verwijderd
jemig dat duurde lang
Oud 22-12-2010, 18:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lorelei: Ohja, ik ga zo wel eten ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
'ik heb zo'n hekel aan jou en je kuthoofd'
Ik denk dat ze dan wel snel ophangt
Oud 22-12-2010, 18:50
Verwijderd
Leuke titel, Lorelei, ik neem 'm!
Oud 22-12-2010, 18:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
leuke titel, lorelei, ik neem 'm!
omg, ninja!!!11
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2010, 18:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
mijn kamertje is trouwens helemaal gezellig.. ik heb een minikerstboom, met kerstballetjes.. er zitten nog geen lichtjes in maar er staan wel kaarsjes in de vorm van paddestoelen onder. En op m'n schouw staan 7 kaarsjes en die zijn aan. En op m'n boekenkast heb ik een vaas gevuld met kerstballen en kerstverlichting. /vrouw


Edit: En qua muziek heb ik het rustgevende geweldige geluid van druppend water uit een lekkend dak <3
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2010, 18:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
30 min
2 uur
1 uur en 38 minuten

Nu ben ik echt LEEG
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-12-2010, 18:55
Verwijderd
Whut. Er lopen allemaal kerstmannen voorbij onder mijn raam
Oud 22-12-2010, 18:57
Verwijderd
Ik heb er filmpjes van gemaakt.
Oud 22-12-2010, 19:06
Verwijderd
Ik snap sowieso niet hoe je drie uur met iemand aan de telefoon kunt zijn zónder al lang te hebben gezegd dat je wat anders gaat doen. En ik heb een goede vriendin die je twintig minuten aan de praat houdt als je alleen maar belt om te vragen hoe laat ze er vanavond zal zijn, ofzo, maar dan nog.

Mijn oma doet dat trouwens helemaal niet subtiel dan hebben we bijvoorbeeld het volgende gesprek:
"hoi, met Sarah"
"Ja Sarah dag met oma! Proficiat!"
"Dankjewel!"
"En, heb je een fijne verjaardag?"
"Jahoor, ik heb alleen wel gewoon stage gelopen!"
"Oh ja, en dan hou je dit weekend zeker een feestje?"
"Ja, inderdaad, dit weekend. En vanavond komen <ouders> even gezellig langs"
"Nou! Wat leuk allemaal. Tot ziens!" *klik*
Oud 22-12-2010, 19:07
Verwijderd
haha ik wil ook zo'n oma! die van mij doet er minstens 10 minuten over.
Oud 22-12-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
mijn kamertje is trouwens helemaal gezellig.. ik heb een minikerstboom, met kerstballetjes.. er zitten nog geen lichtjes in maar er staan wel kaarsjes in de vorm van paddestoelen onder. En op m'n schouw staan 7 kaarsjes en die zijn aan. En op m'n boekenkast heb ik een vaas gevuld met kerstballen en kerstverlichting. /vrouw


Edit: En qua muziek heb ik het rustgevende geweldige geluid van druppend water uit een lekkend dak <3
Je was echt leuk met je kerstboom-assesoire! <3 Misschien dat ik er volgend jaar ook maar zo een koop.
Oud 22-12-2010, 19:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nieuwe robot chicken starwars special is echt hilarisch
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-12-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
nieuwe robot chicken starwars special is echt hilarisch
Watte watte?

Ik heb een (drie?)dubbele espresso (normaal drink ik na achten echt geen koffie meer) en ben van plan vanavond héél veel werk te verzetten. Hopelijk gaat het eindelijk eens rollen, dat verweerschrift.
Oud 22-12-2010, 19:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je was echt leuk met je kerstboom-assesoire! <3 Misschien dat ik er volgend jaar ook maar zo een koop.
Het had een hoog "Mijn kerstboom en ik"-gehalte he?

"Mijn kerstboom en ik houden van sinaasappels, daarom gaan mijn kerstboom en ik ze samen kopen "
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2010, 19:13
Verwijderd
Ads door Google
Oud 22-12-2010, 19:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap sowieso niet hoe je drie uur met iemand aan de telefoon kunt zijn zónder al lang te hebben gezegd dat je wat anders gaat doen. En ik heb een goede vriendin die je twintig minuten aan de praat houdt als je alleen maar belt om te vragen hoe laat ze er vanavond zal zijn, ofzo, maar dan nog.
Ik ben niet enorm dol op telefoongesprekken, maar met sommige mensen red ik dacht echt wel, hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-12-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Het had een hoog "Mijn kerstboom en ik"-gehalte he?

"Mijn kerstboom en ik houden van sinaasappels, daarom gaan mijn kerstboom en ik ze samen kopen "
Ja, of alsof je 'm een rondleiding gaf. ''En hier koop ik vaak brood, zie je. Oh hé daar heb je Medeia, doe eens zwaai met je handje?''
Oud 22-12-2010, 19:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, of alsof je 'm een rondleiding gaf. ''En hier koop ik vaak brood, zie je. Oh hé daar heb je Medeia, doe eens zwaai met je handje?''
Haha Mja, hij was ookal samen met mij in de bus geweest
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2010, 19:17
Verwijderd
we gaan zo vis met een krokant laagje, aardappelpuree en spinazie a la creme eten. HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Oud 22-12-2010, 19:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Watte watte?

Ik heb een (drie?)dubbele espresso (normaal drink ik na achten echt geen koffie meer) en ben van plan vanavond héél veel werk te verzetten. Hopelijk gaat het eindelijk eens rollen, dat verweerschrift.
heule leuke starwars parodie



huhu 2:48 ;(
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-12-2010, 19:18
Verwijderd
Oud 22-12-2010, 19:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha een stormtrooper die een ewok aanrijdt, dat beest ligt op de grond te krijsen <3 en nu wordt ie afgemaakt <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 22-12-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
heule leuke starwars parodie

[filmpje]

huhu 2:48 ;(
Wat intens melig.
Oud 22-12-2010, 19:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
toen ik deze voor het eerst zag kwam ik niet meer bij maar goed. ik ben dan ook een SW-nerd

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-12-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
toen ik deze voor het eerst zag kwam ik niet meer bij maar goed. ik ben dan ook een SW-nerd

[filmpje]
Oud 22-12-2010, 19:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens weet er iemand of ik rtl4 via internet kan kijken? Night at the Mueseum is er en ik wil die wel zien en ik heb even geen beschikking tot de tv.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2010, 19:51
Verwijderd
nee dat kan niet soms doen ze een livestream maar alleen als er iets heel belangrijks is.
Oud 22-12-2010, 19:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ong Dick van Dyke in Night at the museum! Ik ken hem alleen van Mary Poppins, maar ik herken hem gelijk! 100 jaar ouder, en nog steeds dezelfde stem en gezichtsuitdrukking <3
Oud 22-12-2010, 19:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nee dat kan niet soms doen ze een livestream maar alleen als er iets heel belangrijks is.
crap
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-12-2010, 19:52
Verwijderd
ik heb in mijn opvoeding nooit iets meegekregen van star wars
Oud 22-12-2010, 19:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jongens weet er iemand of ik rtl4 via internet kan kijken? Night at the Mueseum is er en ik wil die wel zien en ik heb even geen beschikking tot de tv.
http://isohunt.com/torrent_details/2...um?tab=summary
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-12-2010, 20:00
Verwijderd
ik moet de kamer van een huisgenoot in want die is vergeten de kachel uit te zetten maarrrrrr ik moet daarvoor door een donkere zolder en kleine deurtjes en brr
Oud 22-12-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
ik heb in mijn opvoeding nooit iets meegekregen van star wars
Je keek nooit tv?
Ads door Google
Oud 22-12-2010, 20:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook nog nooit een Star Wars film gezien en ik keek heel veel TV. Mijn ouders hadden er niks mee en mij boeide het ook nooit zo erg. Maarrr ik heb genoeg series en films en spoofs gezien om te weten waar het over gaat en wie de hoofdpersonages zijn.
En ik ken dat liedje van de Ewoks aan het eind van The Empire Strikes Back. (Yub Nub oid)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-12-2010, 20:11
Verwijderd
heeft iemand ervaring met het merk Go Tan? Het is een aziatisch sauzenmerk. Is het te vreten of net zo smakeloos als knorrdingen?
Oud 22-12-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
heeft iemand ervaring met het merk Go Tan? Het is een aziatisch sauzenmerk. Is het te vreten of net zo smakeloos als knorrdingen?
De ketjap is goed te zuipen!
Oud 22-12-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Je keek nooit tv?
blijkbaar niet nee
Oud 22-12-2010, 20:14
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit een Star Wars-film gezien. Ik ben een nerd, maar niet zo'n ontzettende nerd dat ik Star Wars leuk vind.
Oud 22-12-2010, 20:15
Verwijderd
ik wil zo graag een keer starwars kijken met iemand. maar zou niet weten met wie. volgens mij is starwars nu ook zelden op tv ofzo.
Oud 22-12-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ik wil zo graag een keer starwars kijken met iemand. maar zou niet weten met wie. volgens mij is starwars nu ook zelden op tv ofzo.
Je kan het toch gewoon "kopen".
Oud 22-12-2010, 20:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Srsly mensen, waarom hebben jullie het steeds over TV?
Binnen een paar minuten heb je een film op je harde schijf staan, kan je kijken wanneer je wilt en heb je geen irritante reclames tussendoor.
Waarom kijken mensen nog tv?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-12-2010, 20:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
heeft iemand ervaring met het merk Go Tan? Het is een aziatisch sauzenmerk. Is het te vreten of net zo smakeloos als knorrdingen?
die woksauzen zijn best goed te doen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-12-2010, 20:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik wil zo graag een keer starwars kijken met iemand. maar zou niet weten met wie. volgens mij is starwars nu ook zelden op tv ofzo.
ze zijn laatst nog allemaal uitgezonden!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-12-2010, 20:21
Verwijderd
Star Wars is toevallig 3 weken terug met de hele reeks op tv geweest
Oud 22-12-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Srsly mensen, waarom hebben jullie het steeds over TV?
Binnen een paar minuten heb je een film op je harde schijf staan, kan je kijken wanneer je wilt en heb je geen irritante reclames tussendoor.
Waarom kijken mensen nog tv?
Om films te zien die je normaal nooit zou downloaden omdat ze te slecht zijn. Zoals dat ik nu Bride Flight op heb staan, wat een walgelijk slechte film is dat
Oud 22-12-2010, 20:22
Verwijderd
ah nee he KUT
Oud 22-12-2010, 20:25
Verwijderd
Ik moet toegeven dat ik wel een paar jaar terug alle films heb gedownload, omdat ik me eigenlijk alleen nog maar flarden van de oude films kon herinneren. En toen viel me eigenlijk op hoe ontzettend suf de oude Star Wars films zijn. Met name episode IV is zo inhoudsloos als wat. Deel V en VI zijn al iets vermakelijker, maar ook heel cheesy.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.