Oud 12-11-2011, 17:26
nouckster
nouckster is offline
Hoi,
Ik ben een meisje van 20 jaar oud en werk in het theater. Werk daar als Technicus / rekwisiteur en werk daar met veel mannen. Ben daar vaak de enige vrouw, maar dat maakt me niks uit. Zitten soms leuke mannen bij, maar zie ze meer als collega's. Tot deze ene jongen.
Hij is 28 en had altijd al een leuke losse band met m. Kon een leuk praatje met m maken en werkte goed samen. Zag m nooit echt als date materiaal, maar dat zie ik bij geen van m'n collega's eigenlijk.

Laatste tijd waren we vooral veel op wordfeud (spelletje op de iphone) bezig en spraken we nog meer met elkaar. Beetje plagen en flirten. Na de voorstelling hadden we laatst een gesprek op facebook dat tot half 6 's nachts duurde en sindsdien praten we bijna de hele dag. Helaas ben ik net geopereerd dus ben net deze week de hele week vrij. Over de operatie gesproken is hij heel erg verzorgend, ik moet rust van m nemen en hij is heel erg verzorgend wat dat betreft.

Op Facebook praten we over van alles. Dat we bij elkaar zijn, samen op de bank liggen, dat we seks hebben, maar ook wat onze favoriete tv-series zijn en soms over het werk. Woensdag hebben we samen een date bij hem thuis en blijf daar dan ook slapen, omdat ik anders niet meer thuis kom ( +/- 2 uur reizen met de trein.. ) Hij zei dat hij altijd plek voor me had bij hem thuis dus daar maak ik dan mooi meteen gebruik van.
Nu is het zo dat ik geopereerd ben ‘daaronder’ zeg maar. Niks ernstigs, maar is nog wel pijnlijk.. Hij weet ervan wat er is gebeurd en dat ik nog pijn heb. Maar ik hoop dat hij me niet alleen voor de seks wil en dat hij woensdag op me afknapt.. We hadden gisteravond een gesprek en waren weer een beetje aan t flirten en toen liet ik doorschemeren dat sex er woensdag niet echt inzit. En toen was hij redelijk snel offline om te gaan slapen. Met de smoes ‘ik ga ook zo slapen en heb redelijk wat drank op en dan ga ik gekke dingen zeggen ’.

Verder is hij vandaag al de hele dag kortaf en spreken elkaar nauwelijks terwijl dat voorheen echt elk moment dat we maar konden was.
Dus ben ik alleen goed voor de sex of zit hier misschien meer in? Wil ook niet meteen aan m vragen of er misschien meer in zit, want dan schrik ik m misschien af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2011, 19:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt alsof hij qua seks weinig geduld heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 22:49
Verwijderd
Ik vind je opmerking dat sex er woensdag niet echt in zit niet erg tactvol. Die doet het namelijk een beetje lijken alsof jij denkt dat hij daar meteen op uit is. En misschien is dat helemaal niet zo. Dan kan hij zich een beetje beledigd voelen. Of dat zo is weet ik niet. Soms maak je van die opmerkingen die de gezellige sfeer ineens stuk maakt. Dan is het vaak een kwestie van even rust gunnen, en daarna de draad weer een beetje oppikken. Of niet...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 03:29
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Er zal vast wel wat in zitten, gewoon even afwachten
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 13:33
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Het kan ook zo zijn dat hij op dit moment gewoon druk is, of dat hij zich inderdaad een stukje beledigd voelt. Ik denk dat het beste is om gewoon te blijven zoals je voorheen ook was, probeer weer de draad op te pakken qua gesprekken en hopen op het beste.

Als je denkt dat je hem al redelijk kent, kun je hem natuurlijk vragen of er iets aan de hand is of waarom hij plots zo kortaf reageert.

Een positief punt is, is dat hij al van de operatie af wist en ook weet wat er gebeurd is. Ik denk dat hij zich er dan ook bewust van is dat 'er geen sex' kan plaatsvinden.

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 20:38
nouckster
nouckster is offline
Het gaat inmiddels erg goed. Hebben weer goed contact en hij respecteert hoe ik me voel. Hij is zelfs heel erg verzorgend. Ik maakte me dus nergens zorgen om. Bedankt voor alle antwoorden in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 22:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Mocht het na een tijdje weer volledig hersteld zijn daar beneden, dan zul je snel genoeg merken hoe snel hij daar naar toe wil. En dan is het aan jezelf of je dat toestaat, of hoe snel je dat toestaat.

En misschien gaan jullie wel steeds meer met elkaar om en gaan jullie wat met elkaar krijgen nou succes ermee!
en ook met het herstel dan
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 11:04
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Goed om te lezen nouckster! Waarschijnlijk zat hij dan gewoon even niet lekker in zijn vel. Veel succes en ik hoop voor je dat je een goede tijd met hem hebt!
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 03:50
nouckster
nouckster is offline
Daar ben ik weer.. Hij blijft er voor zorgen dat ik er onzeker over blijf.

Inmiddels hebben we ' iets '. Ik heb geen idee of dit een relatie is of dat het puur om de seks gaat.

Op het werk houden we het geheim.. Je weet hoe het gaat voor je t weet, weet iedereen t.
Van mij mogen ze het zo langzaamaan wel gaan weten, maar hij wil het nog geheim houden. Ik slaap nu bijna elke week wel een keer bij hem en we hebben dan ook seks. Op het werk hebben we bepaalde blikken en als het kan dan staan we samen even buiten te roken. ( dit is eigenlijk de enige tijd dat we echt even alleen kunnen zijn).

We hebben wel bepaalde chatgesprekken overdag gaat dat over wat we hebben gedaan, gaan doen, hoe we ons voelen, maar ook niet meer dan dat. 's avonds gaat t vaak alweer richting de seks..

ik ben nu heel bang dat het hem alleen om de seks gaat, want ik vind hem echt leuk.

Maarja in t begin van ene relatie dan wil je toch ook vaak seks met elkaar hebben? Ik ben alleen nu zo aan t twijfelen door een vorig vriendje die opeens toch een vriendin bleek te hebben en mij alleen voor de seks wilde terwijl ik m al best leuk vond. Dit is ook voor t eerst dat ik iemand zo leuk vind en een maand heel goed met diegene optrek.

Als ik bij hem blijf slapen dan liggen we altijd eerst wat te knuffelen en te zoenen voor de tv en gaan vervolgens richting bed. Hebben dan (goede) seks en vallen daarna in elkaars armen in slaap..
Er zijn zeker tekens dat hij me echt leuk vind. Zo heeft hij tegen een collega gezegd (ongeveer 2 mnd geleden) dat hij wel weer toe was aan een vriendin, hij was lang single geweest.. en 1 mnd later kregen wij iets, maar er zijn ook zeker tekens dat hij me alleen voor de seks wil.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 07:49
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Wat jij als teken ziet is geenzins een teken dat hij je echt leuk vindt.
Zoals ik het lees, wil hij je gewoon voor seks
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 10:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Misschien een hele stomme suggestie, hoor, maar kun je er niet met hem over praten? Ik bedoel dus niet dat je letterlijk moet vragen: "Zeg, heb jij mij soms alleen voor de seks?" maar probeer er eens achter te komen hoe serieus hij is over jullie en wat hij precies voor je voelt.. Volgens mij komt er toch wel een punt waarop mensen willen weten "wat" iets precies is, dus zo vreemd zou dat niet zijn. Als het allemaal goed zit zal hij ook niet vervelend reageren en weet jij precies waar je aan toe bent. Als hij wél naar reageert, dan heb je je antwoord. En ik weet dat het eng is, maar wil je het niet liever nu weten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 00:46
nouckster
nouckster is offline
Ik heb het aan hem gevraagd en het ging hem inderdaad alleen maar om de seks.

Of hoe hij het verwoorde: ' ik vind het gezellig, maar ik voel er verder niks bij'

Dus ben er meteen mee gestopt. Hier zit ik niet op te wachten.

Dank jullie wel voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 09:08
Verwijderd
Goedzo Als je hem wél leuk vindt, heb je er niks aan om seksbuddy's te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 10:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb het aan hem gevraagd en het ging hem inderdaad alleen maar om de seks.

Of hoe hij het verwoorde: ' ik vind het gezellig, maar ik voel er verder niks bij'

Dus ben er meteen mee gestopt. Hier zit ik niet op te wachten.

Dank jullie wel voor jullie reacties!
Goed zo. Het zal vast even kut zijn, maar beter nu dan over 3 maanden, en je weet in ieder geval waar je aan toe bent.

Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 12:28
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Goed zo. Het zal vast even kut zijn, maar beter nu dan over 3 maanden, en je weet in ieder geval waar je aan toe bent.

idd ja!
sterkte met hem vergeten de komende tijd!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 13:25
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
de volgende keer dat je iemand leuk vindt, zou ik het niet op fb enzz over seks hebben. iig niet voor je eerste date
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 13:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
de volgende keer dat je iemand leuk vindt, zou ik het niet op fb enzz over seks hebben. iig niet voor je eerste date
idd! Leer elkaar gewoon eerst kennen, en leer het innerlijk van die jongen een beetje kennen voor je jezelf geeft!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 13:31
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
idd! Leer elkaar gewoon eerst kennen, en leer het innerlijk van die jongen een beetje kennen voor je jezelf geeft!
ik vind dat 'voor je jezelf geeft' nogal overdreven. Ik zei het omdat je daarmee de indruk zou kunnen wekken dat je vooral op seks uit bent. Daar is natuurlijk niks mis mee, behalve als je de ander écht leuk vindt en diegene denkt dat je alleen seks wil.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2011, 14:03
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik vind dat 'voor je jezelf geeft' nogal overdreven. Ik zei het omdat je daarmee de indruk zou kunnen wekken dat je vooral op seks uit bent. Daar is natuurlijk niks mis mee, behalve als je de ander écht leuk vindt en diegene denkt dat je alleen seks wil.
Voordat je jezelf geestelijk en lichamelijk bloot geeft dan
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 14:19
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
haha nee, je geeft je niet bloot, je wekt de verkeerde indruk en nu hou ik erover op, denk dat mijn punt wel duidelijk is
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 14:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
haha nee, je geeft je niet bloot, je wekt de verkeerde indruk en nu hou ik erover op, denk dat mijn punt wel duidelijk is
hmm vooruit dan maar ^^
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help: verliefd op een collega
Keff
30 15-11-2015 23:40
Liefde & Relatie leidinggevende verliefd op mij?
tender kiss
8 06-10-2010 22:52
Liefde & Relatie Smoorverliefd op oudere collega
Marisse
14 24-07-2007 19:32
Liefde & Relatie wel een goed idee?
mira_love
11 27-06-2005 22:06
Liefde & Relatie niet weer verliefd!! :S
mira_love
29 21-04-2005 11:17
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar..
Suzy Q
47 07-11-2003 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.