Oud 27-06-2018, 23:08
volleylover
volleylover is offline
heey

Al even geleden heb ik een topic geplaatst over dat ik een groot voorhoofd heb en me er voor schaam.toen heb ik er niet echt meer aan gedacht, maar ja nu begin ik er weer aan te denken enzo en ik wordt er heel verdrietig van
Mijn vraag is dus,
Als jullie iemand op straat zien, in de klas hebben,op school hebben,...met een groot voorhoofd merken jullie dit dan direct?
En als jullie iemand zien met een groot voorhoofd vinden jullie dat meisje dan ineens lelijk of nog altijd mooi of ze nu wel of niet een groot voorhoofd heeft?
alsjeblieft eerlijk zijn dankjewel! (ik wil het gewoon weten want ik heb het gevoel dat iedereen erover praat)
xxx
Met citaat reageren
Oud 28-06-2018, 00:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het valt mij echt niet op wat voor hoofdvorm mensen hebben. Ik denk dat er aan elk hoofd wel wat te zien valt. Zo heb ik bijv. echt een pukkeltjes hoofd terwijl ik al ver na de puberteit ben, heeft mijn nichtje een litteken op haar voorhoofd, mijn broer een halve baard en mijn vader een scheve neus.

Mocht je je voorhoofd echt heftig vinden dan kun je altijd nog een pony of een (scheve) lok overwegen zodat je voorhoofd bedekt is en het zeker niet opvalt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2018, 00:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn ook supermodellen met een relatief groot voorhoofd... Het is niet per definitie iets slechts of iets wat voor anderen een afknapper is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2018, 00:41
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Ik zelf heb ook zeker niet een al te klein voorhoofd, maar ben hier altijd wel onzeker over geweest. Ik raad aan misschien een mooie pony te nemen, of inderdaad een scheve lok. Wat ook wel eens helpt, is met een beetje gel en een tandenborstel/borstel, je baby haatjes wat omlaag plakken. Dit helpt ook altijd. Voor derest is onzekerheid nergens voor nodig, want je word niet gelijk lelijk van een groot voorhoofd en de meeste mensen merken het niet eens!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2018, 19:33
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Je moet hun negeren wees blij wie je ben.op school zeggenze tegen mij Dat ik een ei hoofd heb maar ik negeerde hun gewoon want mij boeit niet wat ze van mij vinden ik ben blij wie ik ben
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden.
krentenbol
13 26-01-2010 22:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap LA laat ouders uiterlijk kind kiezen
De Veroorzaker
40 09-03-2009 16:27
Psychologie handelingen en uiterlijk
Lenny K
12 16-11-2004 16:20
Liefde & Relatie Uiterlijk of innerlijk belangrijk?
TranceGirl
69 11-01-2004 19:57
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 20:30
Liefde & Relatie verhouding innerlijk - uiterlijk
Blisss
49 16-11-2002 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.