Oud 24-02-2020, 07:52
Rakoos
Rakoos is offline
Hoi ik ga binnenkort naar Valencia. Ik ga een vriend bezoeken die 1 uur van Valencia vandaan woont dus moet ik met de trein, alleen nu vraag ik mij af als je een ticket hebt gekocht kan je dan gewoon ergens zitten in de trein net zoals in nederland of heb je dan ook speciale vakken zoals eerste klasse en tweede klassen. Ook hoorde ik dat je een vaste zitplek kan boeken maar hoe weet je welke stoel van jouw is?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2020, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik ga binnenkort naar Valencia. Ik ga een vriend bezoeken die 1 uur van Valencia vandaan woont dus moet ik met de trein, alleen nu vraag ik mij af als je een ticket hebt gekocht kan je dan gewoon ergens zitten in de trein net zoals in nederland of heb je dan ook speciale vakken zoals eerste klasse en tweede klassen. Ook hoorde ik dat je een vaste zitplek kan boeken maar hoe weet je welke stoel van jouw is?

Groetjes
Gereserveerde plekken ligt aan de trein, is over het algemeen alleen in hogesnelheidstreinen zo. Uiteraard staat dan op je kaartje je stoelnummer en staan die stoelnummers ook in de trein. Om eerlijk te zijn verbaas ik me een beetje over die vraag, hoe zou dat anders moeten werken?

In Nederland heb je ook eerste en tweede klasse dus ik snap de vraag over speciale vakken niet helemaal.

Ik ben wel eens met de trein in Spanje gereisd en vond het totaal niet spannend, het wijst zichzelf. Neem de tijd en alles komt goed.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2020, 08:49
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Gereserveerde plekken ligt aan de trein, is over het algemeen alleen in hogesnelheidstreinen zo. Uiteraard staat dan op je kaartje je stoelnummer en staan die stoelnummers ook in de trein. Om eerlijk te zijn verbaas ik me een beetje over die vraag, hoe zou dat anders moeten werken?

In Nederland heb je ook eerste en tweede klasse dus ik snap de vraag over speciale vakken niet helemaal.

Ik ben wel eens met de trein in Spanje gereisd en vond het totaal niet spannend, het wijst zichzelf. Neem de tijd en alles komt goed.
Sorry ik wou het voor de zekerheid vragen omdat ik me er toch wat onzeker over voelde! Met de eerste en tweede klassen vraag ik of ze dat daar in Valencia ook in de treinen hebben. Maar bedankt voor het terug reageren!!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2020, 10:46
Verwijderd
Als er eerste en tweede klas is, dan staat dat net zo aangegeven als hier; met een streep onder of boven het raam voor 1e klas ten opzichte van 2e klas en daarnaast het cijfer 1 naast de deur.

Mensen, niet alles is een uitdaging, soms moet je gewoon iets doen, met de trein gaan is verdomme niet moeilijker dan de deur van de koelkast opentrekken, als je maar niet in paniek raakt. Neem je mobiel mee en zorg ervoor dat je Google Translate geinstalleerd hebt. Desnoods vraag je aan een bekende of ze op een stukje papier "Ik moet naar <je plaats> met de trein van <trein> kunt u me helpen alstublieft?" in het Spaans schrijven en ook eentje voor terug ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2020, 10:49
Verwijderd
Treinen zijn fucking mooi
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 13:33
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Meestal staat alles op de treintickets zelf. Anders gewoon aan een Spanjaard vragen. Desnoods met Google Translate op je telefoon.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2020, 09:41
Verwijderd
Ik denk niet dat er iemand is die de aankomende tijd gaat toeristen in vooral Valencia.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle je zinloze leven
Tonsillitis
500 28-08-2007 10:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rollo Tomasi
501 09-08-2006 20:03
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 02-01-2005 00:01
Vrije tijd UEFA Cup 2003/2004
Verwijderd
174 22-04-2004 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.