Oud 28-08-2003, 12:20
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Ik heb een boek gelezen over gezichtsmassage, dat boek heet zonetherapie. In het boek staan voorbeelden over drukpunt massage voor het gezicht en als je die massage toepast, verdwijnen de giftige stoffen die in de zones opgehoopt zitten. Door deze massage toe te passen wordt je veel fitter, meer energie, beter denkvermogen, aantrekkelijker enz. Ik ben best nieuwsgierig hiernaar en wil het zelf ook proberen. een stukje tekst uit het boek:

U kunt het verleden achter u laten, want u begint een heel
nieuwe levensfase. Werkelijk LEVEN is iets dat heel moeilijk gedefinieerd kan worden. Je kunt het bijna voelen, maar je kunt het ook horen en zien, want het omvat veel aspecten, zoals glinsterende ogen, gratie, de aantrekkelijke wijze waarop u uw vingers, handen, hoofd en uw hele lichaam beweegt. Het kan ook besloten zijn in kleine dingen als een opgetrokken wenkbrauw of de manier waarop men staat, of een intimiteit suggereerde stem, of een leuk accent. De experts uit de reclamewereld begrijpen heel goed wat werkelijk LEVEN inhoudt. Dat is die ongrijpbare aantrekkingskracht die bepaalde producenten ons op de televisie proberen te tonen. We kennen allemaal wel zulke scènes: de held word gadegeslagen door een mooie vrouw terwijl hij bezig is een drankje in te schenken of zijn pijp te stoppen. Is hij iemand die werkelijk LEEFT? Hun ogen vinden elkaar:
Is zíj iemand die werkelijk LEEFT? En hoe zit het met uzelf?
Iedereen die bereid is om de waarheid te zoeken, zal die met relatief weinig inspanning kunnen vinden en zal rijkelijk beloond worden met kracht, kennis en innerlijke vrede. Dat alles ligt nu binnen uw handbereik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 13:37
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Ja, je moet erin geloven denk ik.. maar het klinkt een beetje als een reclametekst.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 15:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het helpt sowieso wel als je gelooft dat
dit (of iets soortgelijks) helpt, dat straal je nl ook uit..

Verder heb ik het iig nooit gedaan oid, ook niet
echt van gehoord ed.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:50
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Citaat:
M n M schreef op 28-08-2003 @ 14:37:
Ja, je moet erin geloven denk ik.. maar het klinkt een beetje als een reclametekst.
Ik heb een tijdje geleden geprobeerd om gezichtsmassage toe te passen op me zelf, en ik merkte dat ik steeds fitter werd en ik kon ook beter concentreren met studeren enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 00:25
Vage Harry
Vage Harry is offline
Gewoon een lekkere "wat ben je groot -geworden"-wangknijper van tante Truus geeft ook een gezonde blos.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.