Oud 02-06-2001, 18:20
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Ik heb gister op een feestje voor het eerst paddo's gebruikt. Dat was echt cool. Voor 25 piek Hawaiaanse paddo's en ik heb 4 uur op een bank zitten trippen.

De muur bewoog, ik voelde me SUPERrelaxed, kon niet meer normaal praten (alle zinnen eindigden in een vreemd gemompel.

Het was echt cool. Wie heeft er nog meer ervaring mee?
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 18:26
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik heb hier geen ervaring mee en ik heb er ook zeker geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 18:31
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ook een keer geprobeerd...

Is wel vaag..zag sommige dingen in andere kleuren..maar 't is pure rotzooi wat je binnenkrijgt.

Eens maar nooit meer dus.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 18:35
drama
Avatar van drama
drama is offline
miscshien dat ik het ooit zal proberen, maar dan alleen als ik er voor 100% zeker van ben dat ik geestelijk helemaal in orde vben zeg maar, en in elk geval niet komend jaar aangezien ik dan nog moet scholen en geen zin heb om nog een jaar extyra te doen omdat ik zo stom zou zijn om een jaar lang kapot te zijn van die ene paddotrip.

Maar, zodra ik er klaar voor ben, lijkt het me een geweldige ervaring.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 18:36
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Is wel vaag..zag sommige dingen in andere kleuren..maar 't is pure rotzooi wat je binnenkrijgt.
ik ken iemand die dat kreeg bij het roken van 1 jointje (wiet)...

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 18:53
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
ik wil nog een keer Mexicaanse paddo's proberen.

Daar ga je niet van trippen, maar hallucineren. Lijkt me ook wel cool.
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 20:08
Charlie's Angel 2001
Charlie's Angel 2001 is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Ik heb hier geen ervaring mee en ik heb er ook zeker geen behoefte aan.
Same here

__________________
Het beste wat je kunt zijn is jezelf ©
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 20:48
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Vandaag nog wat paddo's gedropt.

Ik zat met mijn ogen dicht, en zag een prachtige geel-oranje gloed. Een heerlijke warmte daalde over mij heen. Op dat moment voelde ik me perfect gelukkig, puur om het feit dat ik bestond.

Bovenstaande woorden doen het gevoel absoluut te kort. Gewoon omdat een gevoel van totale perfectie niet in woorden valt uit te drukken. Alleen mensen die zelf wel eens getript hebben, en dit zelf ervaren hebben weten waar ik het over heb.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2001, 22:02
stalkgirl
stalkgirl is offline
geen behoefte aan
__________________
- geen -
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 00:56
Verwijderd
me 2
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 07:07
Webmaster Nicegirls
Webmaster Nicegirls is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
ik heb 4 uur op een bank zitten trippen.
Dom Dommer Domst!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 12:11
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
Webmaster Nicegirls schreef:
Dom Dommer Domst!!!
waarom waarommer waaromst?

Waarom ben ik dom omdat ik iets nieuws probeer, volgens mij ben ik dan verstandiger dan mensen die het afkeuren op grond van hun vooroordelen.

__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 03-06-2001, 18:45
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
ik wil nog een keer Mexicaanse paddo's proberen.

Daar ga je niet van trippen, maar hallucineren. Lijkt me ook wel cool.

wat is het verschil tussen trippen en hallucineren?

Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 00:42
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
hallucineren = dingen zien die er niet zijn.

trippen = je enorm goed voelen, je in een andere werkelijkheid bevinden zeg maar. Het is heel moeilijk onder woorden te brengen.
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 01:14
iaoish
iaoish is offline
ik heb ook een kleine ervaring met paddo's

een paar dingen gingen vervormen enzo

ik had niet zo veel op dus het was niet zo erg

en het is gewoon heel normaal als je dingen uitprobeert
ik heb nog wel wat meer dingetjes uitgeprobeerd dan paddo's alleen =\
Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 11:06
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
mijn vriend heeft ze weleens genomen en hij ging er erg bad van; zag zichzelf zijn darmen eruit kotsen enzo, dus dat was minder en hij had niet teveel gehad ofzo. hierdoor zie ik het ook niet echt zitten om het ook te doen.
en een vriendin die heeft jarenlang bijna iedere dag paddo's gebruikt en nu is ze 1, 5 jaar gestop t en heel soms tript ze nog ineene. volgens de dok bleef er een deel van die stoffen nog jaren in je lichaam achter. dus dat is ook minder.

maar verder lijkt het me wel vet, als ik zeker weet dat ik niet bad zou gaan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 11:41
iaoish
iaoish is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
maar verder lijkt het me wel vet, als ik zeker weet dat ik niet bad zou gaan

and what makes you think that?


dat is het stomste was ik ooit gelezen heb zeg
Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 22:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
drama schreef:
ik ken iemand die dat kreeg bij het roken van 1 jointje (wiet)...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 04-06-2001, 23:11
IkNegeerJeHeusWel
IkNegeerJeHeusWel is offline
paddo's is de bomb , alleen het is kankerzooi

zeker dat ik het nog wel ga doen =\
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:02
David
Avatar van David
David is offline
paddo,s gaat nog wel , dat is nog niet zo heel erg slecht , maar ja wat is slecht , maar je hebt ook postzegels (iemand hier wel eens ervaring mee ?? ) en die heb ik ook een keertje geprobeerd maar dat was echt te veel van het goede , ben uiteindelijk met een veel te wazige kop naar huis gegaan en ben een veel maar ook veel te wazige nacht tegemoet gekomen

nee geen postzegels meer voor mij .

(postzegels is de lsd-zooi die ze in de hippietijd ook gebruikte )
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:05
David
Avatar van David
David is offline
nog iets ,, verhalen van :
ik zag kabouters enz. is allemaal onzin .
je ziet verschillende kleuren en dingen vervormen en geluiden zijn anders maar je gaat geen spoken zien enz . ( teminsten heb ik nog nooit iets van gemerkt : )

zou graag eens willen horen of er mensen zijn die wel zulke ervaringen hadden/hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:13
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
yo, druks eten voor sjukken van te worden =
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:18
David
Avatar van David
David is offline
jaja , en nou in het nederlands
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
iaoish schreef:

and what makes you think that?


dat is het stomste was ik ooit gelezen heb zeg

ok dank je...

wat ik bedoelde is, als er geen risico's aan zouden zitten zou ik het wel doen, maar dat is nu eenmaal niet het geval... zo duidelijk???
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 11:52
iaoish
iaoish is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 15:59
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
hmm. Grappig dat ik deze topic toevallig tegenkom. Ik heb afgelopen zaterdag nl. paddo's geslikt ( voor het 1st. )
( en ga nou NIET zeggen dat ik te JONG ben, want dat kan ik ECHT niet meer horen! )

het was een geweldige ervaring, ik kan het niet echt omscrijven, maar geweldig was het zeker!

Elk uur is anders, het eerste uur was bijvoorbeeld echt lachen, want alles ging bewegen enzo. maar ik kon dus echt niet stoppen met lachen, terwijl ik normaal bijna nooit lach. maar dat was dus wel vet.
Het 2e uur waren we vet serieus, vet diepzinnige gesprekken enzo, heel wat afgeknuffeld op de bank enzo

Enne, nou ja, ik had dus een obsessie voor die bank, want die had allemaal kleurtjes enzo... En als je erin prikte met je vinger zag het er heel grappig uit, dus ik heb de hele avond in de bank lopen prikken

Maar het was wel geslaagd, en zeker voor herhaling vatbaar, over een halfjaartje ofzo.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 17:25
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:




__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 18:42
David
Avatar van David
David is offline
let op met pado,s , je mag er 2 weken na gebruik geen pakken , ( voor gezondheid en effect )
Met citaat reageren
Oud 05-06-2001, 19:05
Light
Light is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
hmm. Grappig dat ik deze topic toevallig tegenkom. Ik heb afgelopen zaterdag nl. paddo's geslikt ( voor het 1st. )
( en ga nou NIET zeggen dat ik te JONG ben, want dat kan ik ECHT niet meer horen! )

het was een geweldige ervaring, ik kan het niet echt omscrijven, maar geweldig was het zeker!

Elk uur is anders, het eerste uur was bijvoorbeeld echt lachen, want alles ging bewegen enzo. maar ik kon dus echt niet stoppen met lachen, terwijl ik normaal bijna nooit lach. maar dat was dus wel vet.
Het 2e uur waren we vet serieus, vet diepzinnige gesprekken enzo, heel wat afgeknuffeld op de bank enzo

Enne, nou ja, ik had dus een obsessie voor die bank, want die had allemaal kleurtjes enzo... En als je erin prikte met je vinger zag het er heel grappig uit, dus ik heb de hele avond in de bank lopen prikken

Maar het was wel geslaagd, en zeker voor herhaling vatbaar, over een halfjaartje ofzo.
je bent veel te jong.
__________________
Voor iedereen die het nog niet weet:Ik ben mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2001, 10:22
Saraï_h
Saraï_h is offline
kwam in drugspsychose terecht en was bijna dood geweest, ging aan de medicijnen, gevolg overdosissen, ik had mezelf totaaal niet meer in de hand, en heb heel lang nog last gehad van angsten.

als je het doet, doe het dan bewust, en niet zomaar een keertje..

ik heb hier onwijs veel van geleerd, maar er is ook veel gebeurd wat echt niet goed was.. wat in mijn ogen een beetje het overlijden van mn vriendin r vader heeft veroorzaakt.

dus pas op met wat je doet..
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 06-06-2001, 11:54
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
als je het doet, doe het dan bewust, en niet zomaar een keertje..

Ik heb veel respect voot je verhaal, maar wat bedoel je hier mee? Je mag het dus niet een keer proberen, je moet er alleen aan beginnen als je er ook mee door wilt gaan en er aan verslaafd wilt raken? Iets anders kan ik uit die zin niet halen.
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 06-06-2001, 14:47
jestiegirl
jestiegirl is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
Ik heb gister op een feestje voor het eerst paddo's gebruikt. Dat was echt cool. Voor 25 piek Hawaiaanse paddo's en ik heb 4 uur op een bank zitten trippen.

De muur bewoog, ik voelde me SUPERrelaxed, kon niet meer normaal praten (alle zinnen eindigden in een vreemd gemompel.

Het was echt cool. Wie heeft er nog meer ervaring mee?

ik heb het een keer met me vriendje gedaan en het was echt megawijs...... ik ga het nog wel vaker doen!!!!
__________________
Geen inspiratie en de goede inspiratie......
Met citaat reageren
Oud 06-06-2001, 15:26
lijkt me eigenlijk wel wat omte proberen...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2001, 19:12
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
kwam in drugspsychose terecht en was bijna dood geweest, ging aan de medicijnen, gevolg overdosissen, ik had mezelf totaaal niet meer in de hand, en heb heel lang nog last gehad van angsten.
Slechte therapeut dus die met medicijnen begint te strooien, helaas is dit de standaard reactie als iemand problemen heeft na paddo's. Ze donderen gewoon medicijnen naar binnen die de problemen die de psychose veroorzaken onderdrukken. De enigste juiste aanpak is analyseren door welke problemen de psychose veroorzaakt wordt, en daar wat aan doen.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 01:24
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Slechte therapeut dus die met medicijnen begint te strooien, helaas is dit de standaard reactie als iemand problemen heeft na paddo's. Ze donderen gewoon medicijnen naar binnen die de problemen die de psychose veroorzaken onderdrukken. De enigste juiste aanpak is analyseren door welke problemen de psychose veroorzaakt wordt, en daar wat aan doen.

-Desecrator


het was een dokter, en met mijn klachten nam hij aan dat ik in psychose zat, gaf me medicijnen (xanax) die je niet eens mag geven aan iemand onder 18 jaar odmat de bijwerkingen niet bekend zijn! plus dat het samen met therapie meot gaan..

en ik nam ze tijdens dat ik naar een camping ging, had ok een avond nogal wat gedronken.

kwil wel mn ervaringen hier neer gaan zetten, maar ben bang dat k r anderen mee beinvleod.

kijk iedereen is anders, en je komt dingen tegen op je levensweg die r niet voor neits zijn.

Dat die paddo's mij bijna het leven hebben gekost, zegt helemaal niets, want ik heb r ontiegelijk veel van geleerd, als ik ze nooit had genomen was ik nog steeds blijven steken in vaste patronen, en ging ik door met onbewust leven.

maargoed, voor de geintereseerden:
Mijn ervaring


rond mei '99 kwam ik na vele verhuizingen (ouders gescheiden, ik onhandelbaar kind zijn) terecht bij mn vader in zeeland.
Daar kwam k dus ook op een school terecht waar k niemand kende. Ik liep der tijds in paars haar rond, afgedragen kleding en kisten. Had zogenaamd overal schijt aan, en was in mezelf gekeerd.

Ik kwam een jongen genaamd D. tegen, en die vroeg na een aantal middagen samen tot 5 uur in de mediatheek hangend internetten, of ik mee ging paddo's eten.
natuurlijk, dat had ik altijd al is willen doen, en ik blowde dus ja.. zoveel verschil zal t niet zijn.. TOCH?

We gingen richting stad en kochten mexicaanse paddo's van mn statiegeldflessen, en van zijn geld.
We liepen richting zee, en wachtten af.. ik merkt eer nix van, en ik zat m al half uit te schelden omdat ik voor nix had betaald, TOT IK opstond, het was geweldig wat voor een gevoel me overviel.. ik stapte in een andere werkelijkheid.
Urenlang heb ik daar gezeten op het strandje met D. en hebben we gefilosofeerd over het leven, maar het ging steeds meer in de richting van de duivel, demonen, en geesten.
We zaten ook langs een rivier, en ik dacht dat het de zwarte zee was, het voelde zo geweldig, zo euforisch, ik wou dat nooit meer kwijt..
ik kreeg ontelbare inzichten, en mn reuk,hoor zintuigen werden steeds beter, ik hoorde zo hard, kleuren werden intenser... het was geweldig.
er is toen zoveel gebeurd, maar rond 22 uur (ik had ze denk ik rond 6/7 uur genomen) kwam ik thuis aan. Ik had een enorme behoefte om al mn inzichten van daarvoor om te zetten in schilderijen.
mn vader kwam evenlater thuis, en ik deed net alsof ik sliep, maar ikl ag de hele nacht wakker..
De dag erna kwam ik ziek op school

de weken erna ging ik nog veel vaker trippen met vriendinnen, tot het zo fout ging.

We hadden van te voren maar 25,- paddo's ingeslgen, maar omdat mn vriendinnen er nooit iets van merken hadik de helft al opgegeten.
we reden rihting de stad omdat een ander meisje een navelpiercing moest laten zetten, en ondetussen was ik aan het trippen.
Ik heb 3 uur lang haast nix gezegd, en was helemaal in mn eigen wereldje, het was zo geweldig, zoveel inzichten, maar het werd steeds heftiger, ik zag alleen nog maar de duivel, alleen nog maar angst, alleen nog maar donker..

op een gegeven moment was k r heilig van overtuigd dat de wereld zou vergaan. En bleef het maar zeggen, alleen zei de duivel tegen me dat alleen ik het kon weten, omdat ik op dat moment even in het hiernamaals was.
Ik vind het nogal moeilijk uit te leggen, maar het was echt zo echt, zo waarheid.
het was echt de hel in mijn ogen, het was verschrikkelijk.

Ik zag beelden van mezelf, hoe ik bezig was vanaf jongs af aan, en zag dat ik eigenlijk heel erg slecht bezig was.
Dat was voor mij dus ook het teken dat ik moest veranderen in positieve zin.


en vanaf toen is de ellende begonnen.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 01:39
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
impressive...
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 07:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
en vanaf toen is de ellende begonnen.
Nee. Je zegt toch dat je er in positieve zin door verandert ben?

(niet dat het nu zo goed is om paddo's te vreten, maar het heeft uiteindelijk een positief effect gehad OF heb ik het nu helemaal fout en zie ik iets over het hoofd?)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 07:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
drama schreef:
ik ken iemand die dat kreeg bij het roken van 1 jointje (wiet)...

Die ken ik ook. Moi.
Heb al zoveel gare dingen gezien na het blowen man. Geesten gezien. Stemmen gehoord. Sterren die meteoren werden ofsoiets. Snap er nog steeds geen kloot van
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 10:50
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Weet je zeker dat je mexicaanse paddo's had, want dit klinkt toch echt als trippen. Ik had namelijk Hawaiaanse en ging ook van die vreemde dingen denken. Ik reed op de scooter en bij iedere auto op een kruispunt vroeg ik me af wat er zou gebeuren als ik gewoon niet zou stoppen. Best wel vreemd want ik heb in de verste verte geen reden om zoiets te doen.

Je moet mentaal sterk zijn als je paddo's wilt doen, anders kan het idd hele vreemde dingen met je doen. Je moet je kunnen blijven realiseren dat het niet de werkelijkheid is waar je je in bevindt, zodat je er ook niet aan kan toegeven.

ps. je woonde in zeeland. Goese lyceum? misschien ken ik je dan wel....
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 13:34
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Die ken ik ook. Moi.
Heb al zoveel gare dingen gezien na het blowen man. Geesten gezien. Stemmen gehoord. Sterren die meteoren werden ofsoiets. Snap er nog steeds geen kloot van

toe maar. hoeveel gram wiet zat er in die joint???

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (07-06-2001).]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 14:19
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Nee. Je zegt toch dat je er in positieve zin door verandert ben?

(niet dat het nu zo goed is om paddo's te vreten, maar het heeft uiteindelijk een positief effect gehad OF heb ik het nu helemaal fout en zie ik iets over het hoofd?)

Toen zijn r zo onwijs veel problemen ontstaan, wat je toch best wel onder ellende kan verstaan denk k zo. Die paar maanden zijn voor mij btw nog heel warrig, heb nog steeds niet alles echt op een rijtje zeg maar, kweet wel wat r is gebeurd.. maar de volgorde.. alles loopt door elkaar.

en a natuurlijk, maar uit elk positief iets kun je iets negatiefs halen en en andersom.

en uiteindelijk heb ik r veel van geleerd.. maarja.. of dat het allemaal waard was.

tis gewoon gebeurd.

__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 14:22
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
Weet je zeker dat je mexicaanse paddo's had, want dit klinkt toch echt als trippen. Ik had namelijk Hawaiaanse en ging ook van die vreemde dingen denken. Ik reed op de scooter en bij iedere auto op een kruispunt vroeg ik me af wat er zou gebeuren als ik gewoon niet zou stoppen. Best wel vreemd want ik heb in de verste verte geen reden om zoiets te doen.

Je moet mentaal sterk zijn als je paddo's wilt doen, anders kan het idd hele vreemde dingen met je doen. Je moet je kunnen blijven realiseren dat het niet de werkelijkheid is waar je je in bevindt, zodat je er ook niet aan kan toegeven.

ps. je woonde in zeeland. Goese lyceum? misschien ken ik je dan wel....

haha nee nee kwoon in zeeuws vlaanderen

en ja het waren mexicaanse. die jongen wou eigenlijk Hawaaiaanse halen voor me, maar die waren op ofzo.
in elke paddestoel zich toch psilocybine.. ofzoiets wat ervoor zorgt dat je gaat trippen.
iig wel in mexicaanse.

en ja je hebt wel gelijk, al was mijn doel niet me te realiseren was ik nog was, maar echt helemaal weg te gaan..

alleen werd het op een gegeven moment zo erg, dat alles op me af kwam, en het beste in mijn ogen was om maar dood te gaan, dus ik liep langzaam richting de zee een heel eind verder.. steeds meer, tot ik besefte dat ik dat eigenlijk niet kon maken, en terug moest om al mn problemen op te lossen....

__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 07-06-2001, 18:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Die ken ik ook. Moi.
Heb al zoveel gare dingen gezien na het blowen man. Geesten gezien. Stemmen gehoord. Sterren die meteoren werden ofsoiets. Snap er nog steeds geen kloot van
Dacht al bijna dat ik de enige was
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 08-06-2001, 10:57
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
zeeuws vlaanderen
zeeuws vlaanderen, daar zou ik ook depressief van raken

__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 10:18
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
that's all?
__________________
Mentally superior rabbits will soon take over the world!| groeten aan kleine A*| IkWilJeSchoppen is een chappie, al weet ik niet wat het is|
Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 16:02
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
mr_easterbunny schreef:
zeeuws vlaanderen, daar zou ik ook depressief van raken

hahahaha ja.. drom, al die christenen bah!

maar geboren in den haag, en zo'n 9 keer verhuisd.. dus t valt nog mee op kamers in grote stad

__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 20:56
junky
junky is offline
http://paddo.start.be

hier vindt je alle info
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 07:42
Verwijderd
Citaat:
nirvana_girl schreef:
het was een dokter, en met mijn klachten nam hij aan dat ik in psychose zat, gaf me medicijnen (xanax) die je niet eens mag geven aan iemand onder 18 jaar odmat de bijwerkingen niet bekend zijn! plus dat het samen met therapie meot gaan..

en ik nam ze tijdens dat ik naar een camping ging, had ok een avond nogal wat gedronken.

kwil wel mn ervaringen hier neer gaan zetten, maar ben bang dat k r anderen mee beinvleod.

kijk iedereen is anders, en je komt dingen tegen op je levensweg die r niet voor neits zijn.

Dat die paddo's mij bijna het leven hebben gekost, zegt helemaal niets, want ik heb r ontiegelijk veel van geleerd, als ik ze nooit had genomen was ik nog steeds blijven steken in vaste patronen, en ging ik door met onbewust leven.

maargoed, voor de geintereseerden:
Mijn ervaring


rond mei '99 kwam ik na vele verhuizingen (ouders gescheiden, ik onhandelbaar kind zijn) terecht bij mn vader in zeeland.
Daar kwam k dus ook op een school terecht waar k niemand kende. Ik liep der tijds in paars haar rond, afgedragen kleding en kisten. Had zogenaamd overal schijt aan, en was in mezelf gekeerd.

Ik kwam een jongen genaamd D. tegen, en die vroeg na een aantal middagen samen tot 5 uur in de mediatheek hangend internetten, of ik mee ging paddo's eten.
natuurlijk, dat had ik altijd al is willen doen, en ik blowde dus ja.. zoveel verschil zal t niet zijn.. TOCH?

We gingen richting stad en kochten mexicaanse paddo's van mn statiegeldflessen, en van zijn geld.
We liepen richting zee, en wachtten af.. ik merkt eer nix van, en ik zat m al half uit te schelden omdat ik voor nix had betaald, TOT IK opstond, het was geweldig wat voor een gevoel me overviel.. ik stapte in een andere werkelijkheid.
Urenlang heb ik daar gezeten op het strandje met D. en hebben we gefilosofeerd over het leven, maar het ging steeds meer in de richting van de duivel, demonen, en geesten.
We zaten ook langs een rivier, en ik dacht dat het de zwarte zee was, het voelde zo geweldig, zo euforisch, ik wou dat nooit meer kwijt..
ik kreeg ontelbare inzichten, en mn reuk,hoor zintuigen werden steeds beter, ik hoorde zo hard, kleuren werden intenser... het was geweldig.
er is toen zoveel gebeurd, maar rond 22 uur (ik had ze denk ik rond 6/7 uur genomen) kwam ik thuis aan. Ik had een enorme behoefte om al mn inzichten van daarvoor om te zetten in schilderijen.
mn vader kwam evenlater thuis, en ik deed net alsof ik sliep, maar ikl ag de hele nacht wakker..
De dag erna kwam ik ziek op school

de weken erna ging ik nog veel vaker trippen met vriendinnen, tot het zo fout ging.

We hadden van te voren maar 25,- paddo's ingeslgen, maar omdat mn vriendinnen er nooit iets van merken hadik de helft al opgegeten.
we reden rihting de stad omdat een ander meisje een navelpiercing moest laten zetten, en ondetussen was ik aan het trippen.
Ik heb 3 uur lang haast nix gezegd, en was helemaal in mn eigen wereldje, het was zo geweldig, zoveel inzichten, maar het werd steeds heftiger, ik zag alleen nog maar de duivel, alleen nog maar angst, alleen nog maar donker..

op een gegeven moment was k r heilig van overtuigd dat de wereld zou vergaan. En bleef het maar zeggen, alleen zei de duivel tegen me dat alleen ik het kon weten, omdat ik op dat moment even in het hiernamaals was.
Ik vind het nogal moeilijk uit te leggen, maar het was echt zo echt, zo waarheid.
het was echt de hel in mijn ogen, het was verschrikkelijk.

Ik zag beelden van mezelf, hoe ik bezig was vanaf jongs af aan, en zag dat ik eigenlijk heel erg slecht bezig was.
Dat was voor mij dus ook het teken dat ik moest veranderen in positieve zin.


en vanaf toen is de ellende begonnen.

petje af voor je verhaal
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 09:58
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

petje af voor je verhaal
dank je, kheb hier dus toch niet voor niets gezet

__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 01:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
dank je, kheb hier dus toch niet voor niets gezet

ik heb het ook gelezen, maar wist niet wat erop te zeggen, twijfel nu weer wél of ik het wil doen of niet...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het paddo verbod
wann
277 14-04-2009 20:32
Drugs & Alcohol eerste keer paddo's: saai -->graag advies
fib
22 16-10-2008 18:49
Drugs & Alcohol Pasje voor paddo's
coopergirl
21 22-09-2007 10:13
Drugs & Alcohol Vragen over paddo's.
Dop_16
12 25-05-2006 11:39
Drugs & Alcohol [Trip Report] gedroogde paddo's
pete da pornkid
11 20-01-2006 00:08
Drugs & Alcohol [Paddo's] trip risico's
forum.scholieren.com
36 03-11-2002 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.