Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 17:13
Built to last
Built to last is offline
De TRUE black metal songtitle generator
Advertentie
Oud 06-06-2002, 19:17
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
De ghetto's van New York zijn niet te vergelijken met Noorwegen. Ben je btw weleens in de lower east side ofzo geweest? Ow well, Faust maakt die beslissing zelf he...
Natuurlijk is dat niet te vergelijken. Dat snap ik ook wel. Ik vergelijk een element uit beide gevallen: de afrekeningen en ruzietjes.

En nee daar ben ik nog nooit geweest. Doet dat er wat toe?

Citaat:
Naar de emoties luisteren van een moordenaar tja.... In feite luisteren alle mensen die naar R Kelly luisteren naar de emoties van een pedo... Zo vind je bij iedereen wel wat. Beetje loos argument dus!
Bij R Kelly is dat vandaag pas bekend geworden Maar goed, wat jij dus hiermee wilt zeggen is dat het vrij normaal is dat een dergelijke artiest 'ns iemand vermoord, 'ns wat sex heeft met een minderjarige. Dat doen ze allemaal! Dat condludeer jij -> HAHAHA! Natuurlijk is dat niet zo..

Bovendien betwijfel ik of R Kelly in zijn nummers ook maar enigzins de emoties van zijn vermeende (hij is nog niet veroordeeld; dus) pedofilie heeft verwerkt. Bij black metal kun je dat veel makkelijker aannemen aangezien dat toch vol zit met haat.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 06-06-2002, 20:06
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
vreemde generalisatie
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 06-06-2002, 20:15
Rick FSB
Rick FSB is offline
Wat ik met die (toegegeven kromme) vergelijking wilde duidelijk maken is dat de muziek van een artiest niets te maken hoeft te hebben met zijn persoonlijke leven. Ik denk dat veel van die "van haat vervulde bandjes" bestaan uit kids die 's avonds braaf achter de nintendo zitten of vrijwilligerswerk doen of whatever. Je kan met muziek zoveel emoties faken. Zelfs het tekstuele aspect van vele bands mag je met een enorme korrel zout nemen...
Oud 06-06-2002, 20:22
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
dystopia schreef:


Natuurlijk is dat niet te vergelijken. Dat snap ik ook wel. Ik vergelijk een element uit beide gevallen: de afrekeningen en ruzietjes.

En nee daar ben ik nog nooit geweest. Doet dat er wat toe?


Nog even over ghetto's... Je zou ze eens moeten bezoeken (serieus) sommige zijn erg fascinerend. Het beeld dat de media en films schetsen is vaak extreem overtrokken. Wat ik uit je posts in dit topic opmaak is dat je wel een zekere interesse hebt in mensen, hun denken en functioneren.
Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat je zomaar naar een willekeurig ghetto in de USA kan gaan, sommige zijn inderdaad onbetreedbaar voor outsiders!
Oud 07-06-2002, 01:20
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Dus wat versta je onder true? Zo underground mogelijk? Zo nazi mogelijk? Zo raw mogelijk? Ik ben die subjectieve, vage term werkelijk kotsbeu. Want nu heb jij het over zo veel haat uit zo weinig mogelijk instrumenten. Overigens heb ik liever een goede geluidskwaliteit dan een slechte. Snap niet waarom je slechte kwaliteit wil.

Alles dat in deze lijst voorkomt noem ik uberuberubertrue! En lame hehe.

En nu serieus. Als je muziek gebruikt om je omstreden politieke mening te verspreiden die iets voorstelt in de zin van anti Christenen, Joden, dan ben je IMNSHO werkelijk wel zielig bezig. Zeker met 'stoere' uitspraken als 'The only thing I regret about the holocaust is that is a lie' zoals een of andere halve gare volgens deze bron verkondigd. Een dergelijk persoon als Naargaroth of Blurzum die mensen vermoord.. daar ga ik niet eens naar luisteren, ook al is de muziek nog zo goed.. (en kom nu niet met het gelul over de Vikernes kwestie van 'anders had Euronymus hem vermoord' - eigen rechtertje spelen doe je maar met je geslachtsdeel)
Wow Dys, je zegt 't veel genuanceerder dan dat ik ooit zou kunnen, maar ik ben 't roerend met je eens.
Oud 07-06-2002, 01:23
Verwijderd
Citaat:
SP666 schreef:


hahahahahahahha, dat bedoel ik. black metal is haat. dit forum gaat over bloemetjes en andere onzin. Ik ga bm hier ook niet bediscusseren.
Je hebt gelijk hoor. 'Haat' is te moeilijk voor ons, dat snappen wij niet. De betekenis van 'haat' is ons vreemd.

Gelukkig maar dat er zulke intelligente lui als jij rondlopen om de wereld draaidende te houden.
Oud 07-06-2002, 13:05
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
moeilijk, lijkt me een scene te doorgronden

zullen we even een potje generaliseren doen?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 07-06-2002, 18:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
R. Kelly en true black metal? Zie jij het verschil?

Maar goed, al dat: "ik ga ... vermoorden als ik vrij ben" klinkt als een heel erg slechte soap, want zoiets gebeurt gewoon niet, klaar. Je bent toch wel volwassen genoeg om die onzin in twijfel te trekken. En dan nog, de informatie komt niet uit de eerste hand en iedereen weet dat verhalen altijd sterker worden naarmate de tussenschakels groter worden...
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 07-06-2002, 19:32
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
SP666 schreef:


Ik ga bm hier ook niet bediscusseren.

je bent anders nogal aardig bezig hier
Oud 07-06-2002, 19:36
HK66666
Avatar van HK66666
HK66666 is offline
Achja.. ik ben zowieso de enige die vrolijk word van bands als Nargaroth, Arathorn en kristallnacht
En of het nou true is of niet, rot toch een kolere eind op.
Black metal ist Krieg!!!!!! of het is gewoon leuke muziek...
__________________
Here comes the Meltal Meltdown, run for your lives!
Oud 07-06-2002, 20:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
HK66666 schreef:
Achja.. ik ben zowieso de enige die vrolijk word van bands als Nargaroth, Arathorn en kristallnacht
En of het nou true is of niet, rot toch een kolere eind op.
Black metal ist Krieg!!!!!! of het is gewoon leuke muziek...
Dat is wel zo, maar ik luister dan liever naar bands met goed geproduceerde albums. Ach ja die rauwe zooi heeft ook wel wat.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 07-06-2002, 20:07
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Citaat:
Dat is wel zo, maar ik luister dan liever naar bands met goed geproduceerde albums. Ach ja die rauwe zooi heeft ook wel wat.
Hoezo vergankelijk...tegenstrijdig..



* En als je je afvraagt of het lijkt alsof ik altijd negatief op je reageer, kun je die twijfels hierbij intrekken, en bevestig ik die bij deze *
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 20:09.
Oud 07-06-2002, 20:13
HK66666
Avatar van HK66666
HK66666 is offline
Je persoonlijke digitale vrouwelijke stalker, ik ben jaloers nieuwelaar
__________________
Here comes the Meltal Meltdown, run for your lives!
Oud 07-06-2002, 20:16
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik ben absoluut geen stalker van hem,

ik kan het gewoon niet laten als ik toevallig een reactie of foto van hem tegenkom, alles te bekritiseren.

omdat ik toevallig een aangeboren haatgevoel jegens deze persoon in kwestie koester.
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 07-06-2002, 20:20
HK66666
Avatar van HK66666
HK66666 is offline
Dat zeg ik
<edit>
Het omgekeerde meisjes plagen kusjes vragen effect trouwens? Naja, digitaal dan.
</edit>
__________________
Here comes the Meltal Meltdown, run for your lives!
Oud 07-06-2002, 20:23
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik reageer ( 'hap') snel en graag ja!
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 07-06-2002, 20:33
HK66666
Avatar van HK66666
HK66666 is offline
Opmerkelijk voor een black metal fan
__________________
Here comes the Meltal Meltdown, run for your lives!
Oud 07-06-2002, 20:41
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
R. Kelly en true black metal? Zie jij het verschil?

Maar goed, al dat: "ik ga ... vermoorden als ik vrij ben" klinkt als een heel erg slechte soap, want zoiets gebeurt gewoon niet, klaar. Je bent toch wel volwassen genoeg om die onzin in twijfel te trekken. En dan nog, de informatie komt niet uit de eerste hand en iedereen weet dat verhalen altijd sterker worden naarmate de tussenschakels groter worden...
Bron = Mortiis die een brief aan me liet lezen van Faust. En aangezien ik ook Faust weleens irl heb gesproken denk ik inderdaad dat ie daar wel toe in staat is!
Dat het als een slechte soap klinkt daar heb je gelijk in...
Oud 07-06-2002, 20:43
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Citaat:
Opmerkelijk voor een black metal fan
* Grin *
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 07-06-2002, 22:39
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:


Bron = Mortiis die een brief aan me liet lezen van Faust. En aangezien ik ook Faust weleens irl heb gesproken
Je bent bij deze de trüeste van allemaal

en btw. Faust is regelmatig in de weekendjes thuis hoor, hij heeft vorige jaar nog ergens een drumpartijtje meegetrommeld op het laatste Sirius-album (maar da's natuurlijk geen true band )

GrtZ
__________________
Richtiger Manner
Oud 08-06-2002, 00:43
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Dat klinkt als iemand om tegenop te kijken ;-)
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 08-06-2002, 02:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Wat ik met die (toegegeven kromme) vergelijking wilde duidelijk maken is dat de muziek van een artiest niets te maken hoeft te hebben met zijn persoonlijke leven. Ik denk dat veel van die "van haat vervulde bandjes" bestaan uit kids die 's avonds braaf achter de nintendo zitten of vrijwilligerswerk doen of whatever. Je kan met muziek zoveel emoties faken. Zelfs het tekstuele aspect van vele bands mag je met een enorme korrel zout nemen...
Dat hoeft inderdaad niet persee. Een misdaad plegen heeft echter altijd gevolgen op je prive leven wanneer je gepakt wordt; je komt nl. in het gevang. Maar da's achteraf.

Verder denk ik dat muziek, zeker bij een muzikant, een onderdeel is van zijn/haar leven aangezien het hele gebeuren nogal wat tijd kost. Mensen die dichten of zelf songtexten schrijven doen dat meestal om iets te uiten dat op het dagelijkse leven slaat, waarbij ik graag de popmuziek even terzijde wil laten dat idd bol staat van 'fakeheid'. Ik denk dan ook niet dat wanneer iemand hartstikke gelukkig is in zijn leven een dergelijke vol-met-haat-en-agressie black metal nummer gaan schrijven, componeren, etc. hoewel het ook iets als een momentopname kan zijn. Ik denk dat daar wel degelijk iets meer achter zit. De muziek spreekt de luisteraar aan omdat de luisteraar zich met de muziek kan identificeren. Dus emoties van de luisteraar komen overeen met de emoties van de muziekant; bij black metal veelal haat en depressie.

En vanuit haat/depressie is de link naar extreem-rechts ook weer makkelijk gelegd. Ik denk dat wanneer je dmv. een steekproef een representatief aantal extreem-rechtse mensen zou testen op hun psychische gesteldheid ze bij de emotie haat bijzonder hoog scoren, hoger dan het gemiddelde. Datzelfde geld voor een black metal luisteraar. Jammer dat ik dat ik dat niet kan testen of dat ik geen bron heb.

Als je deze manier van muziek maken, dus om iets te uiten, onder 'true' verstaat vind ik dat je goed zit. Dus dat de muziek niet is gemaakt voor het geld te maken waarbij je denk ik een omgekeerd metertje moet visualiseren: een schaal van 1 tot 10 waarbij je 1 commercieel noemt en 10 true (zie uitleg boven).

Echter kun je niet altijd weten of de muziek ook daadwerkelijk overeenkomt met de (toenmalige) emoties van een band of dat ze zoals jij zegt doen alsof dat hun emoties zijn en het gemaakt is voor het geld. Dan zeg ik: in hoeverre maakt het uit hoe de muziekant de muziek bedoeld? Het gaat er toch om wat de muziek met jou doet?

Heb ooit een grappig artiekeltje gelezen waar die lullo van Naargaroth werd geinterviewed waarbij de interviewster met dergelijke elementen kwam waaruit bleek dat die gozer commercieel was. En daar lulde hij weer hatelijk om de antwoorden heen (IMHO). Tja, dan ga je zeer zeker twijfelen.

En over je andere reactie: ik zou graag 'ns naar de VS willen om daar de cultuur en sfeer te proeven en dan niet alleen het positieve zoals, noem 'ns iets: het vrijheidsbeeld maar ook het minder mooie zoals ghetto's. Hoewel je dan wel moet oppassen met je uiterlijk. Op m'n oude school was het zoontje van m'n Engels leraar in de vakantie op straat doodgeschoten omdat hij een fout t-shirt droeg dat daar door een clan werd gedragen.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 08-06-2002, 03:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dat is wel zo, maar ik luister dan liever naar bands met goed geproduceerde albums. Ach ja die rauwe zooi heeft ook wel wat.
Juist. Rauwe zooi klinkt veelal donkerder (dus mocht je je nog hatelijker voelen, try it ). Een klassiek melodieus, klassiek muziekstuk is al niet meer te onderscheiden van echt op rond de 160 kbit gemiddeld, terwijl dat bij een gemiddeld metal muziekstuk al gauw tegen de 220 (!) loopt. Raw black metal zal wellicht nog hoger liggen. Dus mocht je mp3's met een laag kbit hebben van donkere muziek (raw black metal bijv.) kun je 'ns overwegen een hoger kbit te nemen, hoewel wanneer het origineel al kut is dan kun je een goede mp3 ook wel vergeten.

Kom ik terecht bij kHz. Donkerder = lager. En een laag kHz is moeilijker te beluisteren voor het menselijk oor. Moet je dus harder weergeven. Kun je harder bleren maar je kunt het ook harder opnemen. Het verschil zul je hoger aangezien een schreeuw van 50 dB anders klinkt dan een schreeuw van 90. Met dergelijk slecht apparaatuur krijg je iig sneller een slecht product, dat in de ogen van velen gezien wordt als amateuristisch danwel slecht en in de ogen van een paar audionitwits, doch heersende kenners des black metal als true. Althans, zo is mijn conclusie.

Voor meer info omtrent de kHz en kbit ondervindingen verwijs ik je graag door naar www.r3mix.net
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 08-06-2002, 03:47
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Je hebt gelijk hoor. 'Haat' is te moeilijk voor ons, dat snappen wij niet. De betekenis van 'haat' is ons vreemd.
Een willekeurige psycholoog begrijpt het wellicht wel

Citaat:
Gelukkig maar dat er zulke intelligente lui als jij rondlopen om de wereld draaidende te houden.
Ach, als je zo vol haat zit kun je nog altijd de politiek ingaan als extreem-rechts Janmaat figuur.. of natuurlijk zoals F.. nah laat ik dat maar niet zeggen
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 08-06-2002, 04:12
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Als mensen het al zo moeilijk hebben met de muziek zelf...
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 08-06-2002, 05:17
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Als mensen het al zo moeilijk hebben met de muziek zelf...
Dan.. dan.. dan wat
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 08-06-2002, 06:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:


Hoezo vergankelijk...tegenstrijdig..



* En als je je afvraagt of het lijkt alsof ik altijd negatief op je reageer, kun je die twijfels hierbij intrekken, en bevestig ik die bij deze *
Nee zoiets heet gewoon brede muzieksmaak. Ik vind sommige dingen van nargaroth mooi, maar van de meeste kutproducties moet ik het niet hebben..
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 08-06-2002, 06:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
omdat ik toevallig een aangeboren haatgevoel jegens deze persoon in kwestie koester.
o help, vriendinnen van heathenpride....
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 08-06-2002, 06:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
dystopia schreef:


verhaal
Ja dit wist ik al, maar toch bedankt voor het typen
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 08-06-2002, 07:56
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
Ik ben absoluut geen stalker van hem,

ik kan het gewoon niet laten als ik toevallig een reactie of foto van hem tegenkom, alles te bekritiseren.

omdat ik toevallig een aangeboren haatgevoel jegens deze persoon in kwestie koester.
ahahahha wat een ongelovenlijke aanstellerige debiel ben jij zeg...
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 08-06-2002, 11:04
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik ben enkelvoudig Jnieuwelaar.

En Je$u$ -> Nee zoiets heet gewoon haat, irritatie e.d.

En die dollar tekentjes in je naam zijn gewoonweg haatverwekkend.
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 08-06-2002, 11:19
Verwijderd
Oud 08-06-2002, 11:33
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
Ik ben enkelvoudig Jnieuwelaar.

En Je$u$ -> Nee zoiets heet gewoon haat, irritatie e.d.

En die dollar tekentjes in je naam zijn gewoonweg haatverwekkend.
hihi... d'r zit een spelfout in je nick...
__________________
Richtiger Manner
Oud 08-06-2002, 11:44
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Het is geen spelfout, het is een differentiatie.
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 08-06-2002, 11:49
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
je voelt jezelf wel heel erg stoer met je haat he? eigenlijk ben je gewoon heel erg sneu, haat me...

en die dollar tekentjes hebben een onderligggende gedachte..
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 08-06-2002, 11:50
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ben je een enge kapitalist dan
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 08-06-2002, 11:55
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
Ben je een enge kapitalist dan
ja en de eo is mijn lievelings omroep
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 08-06-2002, 11:57
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik stop met dit topic verneuken...

* Sorry Tom
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 08-06-2002, 12:00
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
Het is geen spelfout, het is een differentiatie.
leuk excuus, en meteen ff een moeilijk woord gebruiken. Doet het altijd goed he? Het is gewoon een spelfout.
__________________
Richtiger Manner
Oud 08-06-2002, 19:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Maar goed, ik vraag me eigenlijk al de hele dag af of mensen tegenwoordig nog wel stilstaan bij het begrip "haat". Dat is wel iets meer dan iemand niet leuk vinden, maar goed..
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 08-06-2002, 19:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
volgens mij dwalen we een btje af...

kap met zeiken op elkaar, en waarom moet iedereen nou weer ineens zeuren tegen *fledermous*?
mgoed, ik hou op



Laten wij nu AUB on-topic verder gaan...
Oud 08-06-2002, 20:06
*fledermous*
Avatar van *fledermous*
*fledermous* is offline
Ik kan goed voor mezelf opkomen walflower.
( maar toch aardig bedoeld )


En ik weet ontzettend goed wat haat is, daar hoef jij niet over te oordelen.........

met de nadruk op ontzettend..
__________________
fluBuberwarts singt die Nachtigall...
Oud 08-06-2002, 20:37
TeethgrindeRRR!
Avatar van TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
Citaat:
*fledermous* schreef:
En ik weet ontzettend goed wat haat is, daar hoef jij niet over te oordelen.........

met de nadruk op ontzettend..
En waar wenst U de klemtoon te zetten?

Ik ben 't volledig met CL1 eens wanneer 't het begrip "true" betreft. Het stoelt enkel op subjectiviteit en als meneer de Ulfheidin een topic had gewild zonder deze discussie, dan had hij 't begrip beter in zijn geheel kunnen mijden.

En HF... 't schijnt dat ik wel gelijk heb... maar blaat. Bovendien kun je wel patsen met je Drenthe en mooi Brabantse mensen 'afslachten', maar je hebt zeker nog nooit van Oosteind gehoord? Dan piep je wel anders. Dit dorp is kats leeg.
Oud 08-06-2002, 21:08
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
ik vraag me af, als haat zo belangrijk is voor jullie black mettalers, waarom haten jullie dan niet iedereen
Oud 08-06-2002, 21:48
lord belial
Avatar van lord belial
lord belial is offline
Flikker godverdomme op met je gezeik over true of niet????????? das bullshit, muziek is muziek.... hier zijn al honderden discussies over klojo
Oud 08-06-2002, 22:24
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
lord belial schreef:
Flikker godverdomme op met je gezeik over true of niet????????? das bullshit, muziek is muziek.... hier zijn al honderden discussies over klojo
ga hip hop luisteren
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 08-06-2002, 22:27
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:


ga hip hop luisteren
guttegut
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Oud 08-06-2002, 22:49
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


guttegut
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Oud 08-06-2002, 23:37
lord belial
Avatar van lord belial
lord belial is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:


ga hip hop luisteren
'sterf christenhond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek [Black metal] Xasthur
Verwijderd
27 18-08-2006 11:37
Lifestyle Make-up voor mannen populair
Verwijderd
243 28-08-2004 22:19
Muziek Het grote "zeik eens een alto af" topic
Eresh'kigål
384 06-08-2004 11:58
Muziek russische black metal band!!!
dark_poetry
90 12-08-2003 22:17
Muziek De toekomst van Rock / Metal
Carn
55 14-06-2003 13:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Die gitarist van Emperor, zit die in de bak?
Ulfheðin
67 01-03-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.