Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 15:56
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ben je wel eens gearresteerd? Ben je een recalcitrante puber die armbandjes steelt bij de H&M? Houd je er een illegale vuurwerkhandel op na? Smokkel je Chinese kindertjes in vrachtwagens de grens over? Heb je een gezellige wietplantage op je dakterras of is openbaar dronkenschap misschien meer iets voor jou?
Vertel me alles over de belhamel in jou

Ik heb zelf niet zo'n enerverende criminele lifestyle. Ik ben nog nooit gearresteerd. Ben nooit verder gekomen dan het stelen van een pakje snijworst, mandarijnen en van die ranzige gesuikerde snoepjes in het Bodegraafse subtropische zwemparadijs. Verder heb ik een keer een wietplantje gekregen van iemand maar die was heel snel dood omdat ik even vergeten was dat planten zonlicht nodig hebben. Dronken ben ik meestal binnen, want anders verdwaal ik en dat was het eigenlijk wel weer. zz. Ohja ik ben wel een keer met de FBI bedreigd op het internet door een Amerikaans gore fotomodel omdat ik links naar haar foto's in een livejournalcommunity had gepost SPANNEND ZEG.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 16:19
Verwijderd
Ik steel altijd snoepjes op mijn werk. Ik word regelmatig aangehouden door de politie omdat ik zonder licht fiets, maar ik heb nog nooit een boete gehad. (A)
En ach openbare dronkenschap, vanzelfsprekend.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:27
nps
Avatar van nps
nps is offline
het ruigste wat ik ooit gejat heb is een puntenslijper, vroeger was ik nog wel vandalistisch, en ik heb een snelheidsboete.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, ik ben heel braaf. Ben zelfs nog nooit dronken in het openbaar geweest. (Moet er eigenlijk ook niet aan denken)
Alleen rijd ik soms iets te hard en ik heb een AH-mandje in mij kamer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:33
Suey
Suey is offline
Ik ging altijd met mijn vriendjes over het poortje van het zwembad klimmen omdat we geen zin hadden om een kapitaal aan entree te betalen, toen zijn we een keer betrapt en mochten we een jaar niet meer komen zwemmen
Verder ben ik wel eens aangehouden vanwege op de stoep of zonder licht fietsen maar ik heb nog nooit een boete gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:49
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb een keertje gevochten met twee meisjes op het schooplein, een haarklem van 50 cent gejat en af en wat snoepjes bij de etos.
Ik sloop niet. Heb wel eens een wc op vakantie helemaal volgeklad met teksten en toen werd ik opgepakt en toen mocht ik alle wc's die ondergeklad waren schoonmaken en toen werd ik high van dat schoonmaakspul.
Verder fiets ik zonder licht en zonder id bewijs en 's nachts in het weekend vaak onder invloed. Heb ook vaak wildgeplast en verder ben ik best braaf.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:50
Verwijderd
ik steel weleens wat kleine dingen,zoals tijdschriften of accesoires bij de h&m,als ik er geen geld voor heb en het toch voor mijn gevoel nodig heb.
ik heb ooit een boete gehad voor wildplassen tegen de plaatselijke kebabzaak.
verder ben ik braaf en soms openbaar dronken
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:51
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik heb vroeger veel make-up gejat bij de hema. Dat was zo makkelijk.
Ik heb gevochten met een klasgenootje in de vierde klas.
Ik heb een handeltje in 'van de vrachtwagen gevallen' strings en slipjes gehad.

Ja, érg cirmineel allemaal.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:58
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ben bijna elk weekend wel dronken in het openbaar als k terug fiets of in de bus zit na stappen.

ik steel alleen koekjes bij m'n werk, vroeger enkel een doosje tictac gestolen en verder eigenlijk niet.

verder rij ik vaak genoeg in me vader zijn auto zonder rijbewijs, zit ik op me broer zijn brommer zonder certificaat en fiets ik altijd zonder lampen.


oh en ik heb wel eens * per ongeluk * een raam van een bushokje kapot gegooid, maar goed dat valt hier allang niet meer als crimineel gedrag maar als gedeelte van je opvoeding.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:58
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik ben zeer braaf, ik doe niets crimineels.

Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:02
qghp
qghp is offline
Ik heb ooit knikkers bij de hema gestolen
Verder steel ik niet, ben ik regelmatig dronken in het openbaar en ik heb een keer HALT gehad voor brandstichting en geweldpleging tegen openbare weetikhoejedatnoemt.

Verder paar boeters voor licht.



Best braaf dus
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:03
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ow ja, openbaar dronkenschap is ook crimineel. Oh-oh!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:15
Verwijderd
Ik heb es een portomonneetje bij de hema gejat omdat ik m onwijs leuk vond en geen geld had, en hij was "maar 6,90", maar daarna voelde ik me zo schuldig dat ik nooit meer iets gejat heb.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:19
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
ik heb bij de kruidvat weleens het stickerbonnetje erop geplakt en daarna nog wat erbij geschept.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:22
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Miles schreef op 07-07-2005 @ 18:19 :
ik heb bij de kruidvat weleens het stickerbonnetje erop geplakt en daarna nog wat erbij geschept.
Hihi
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 07-07-2005 @ 18:19 :
ik heb bij de kruidvat weleens het stickerbonnetje erop geplakt en daarna nog wat erbij geschept.
wat slim
oja, ik download ook in grote getalen
dat is ook heel illegaal
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:25
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb volgens mij nog nooit iets gejat..wel ben ik vaak dronken.
en ik heb eens met vrienden met watervaste stiften een of ander prieeltje ondergekladt. en toen kregen we heel veel zeik en er was een boze politieman en ik was als de dood dat ze mn ouders gingen bellen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:58
Verwijderd
ik heb nog nooit een bekeuring gehad, nog nooit iets gestolen en het ergste wat ik misschien ooit heb gedaan was fietsen zonder licht.

In de zomer maak ik wel eens grote kampvuren op het strand 's nachts met vrienden, dat mag niet maar ik ben er gelukkig nog nooit voor bekeurd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2005, 17:58
hansolo
Avatar van hansolo
hansolo is offline
als kind voor de kick de schoolspullen afdeling bij de hema / v&d leeggejat.

Verder een jaar geleden voor het laatst een snelheids boete ( €270 ) 31 km te hard
__________________
[url]www.blackshore.eu[/url]
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ohja ik heb een keertje een bekeuring gehad van 40 euro omdat ik zonder helm bij een vriendin achterop zat op haar brommer die echt maar 10 km per uur kon rijden
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:22
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Ik was op school altijd de dealer. Nooit gepakt.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vraag altijd aan de vakkenvullertjes of ze wat 35%-korting stickers hebben, tja vragen staat vrij toch?

Daarnaast ga ik naar clubs waar ik niet inmag maar dat is niet heel crimineel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:39
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Ik ben veroordeeld voor een overtreding van de wet wapens en munitie bla bla bla, een speelgoedpistooltje uit Italië, voor drank op straat en voor fietsen zonder licht. Oja en een paar keer omdat ik zwart reed .
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:41
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 07-07-2005 @ 17:51 :
Ik heb vroeger veel make-up gejat bij de hema. Dat was zo makkelijk.
Ik heb gevochten met een klasgenootje in de vierde klas.
Ik heb een handeltje in 'van de vrachtwagen gevallen' strings en slipjes gehad.
Ja, érg cirmineel allemaal.
Big business?
__________________
pr0n parades and drug raids
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:49
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Toen ik vijftien was stal ik een keer een nepcorset bij H&M en dat was wel succesvol dus toen ging ik dat vaker doen. En een keer bij Livera stringetjes en een gothic trui bij de plaatselijke altoboer en een PAARSE (!) FLUWELEN (!!!) BROEK (!!!!!!!!) bij de Arnhemse altohandelaar. En een Swahili-Nederlands pocketwoordenboek. Dat was allemaal in één maand en ik voel me er heel smerig over/onder Maar ik kreeg geen kleedgeld meer Uiteraard ben ik nu heel braaf, ik doe alleen aan wildpissen en openbare dronkenschap. Oja en ik heb een keer een hoop kralenkettingen en een kandelaar uit een HUIS gestolen OMG en we hadden gezellig de deur geforceerd, dat vind ik eigenlijk wel stoer HAHA. Maar die mensen waren dood. Er lag ook een plastic zak met lepeltjes en ik en mijn jolige criminele vrindjes van destijds gingen toen langs een paar juweliers om te vragen of ze ze wilden kopen. De derde vertelde ons pas dat het niet echt zilver was OMFG ik ga mezelf verhangen.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 18:56
Paarlemoeren
Avatar van Paarlemoeren
Paarlemoeren is offline
toen ik 5 was heb ik een barbie gestolen...
nu ben ik regelmatig dronken in het openbaar en ik heb nooit m'n id bij mij en mijn fiets heeft sowieso geen licht.

ik graai trouwens nog regelmatig (en met genoegen) in de snoepbakken bij de jamin.

- één keer 'aangehouden' voor wildplassen trouwens
__________________
zo hé!

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:56
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
ik ben vroeger regelmatig in het openbaar dronken geweest (ik verbaas me erover dat ik altijd heelhuids ben thuis gekomen). en het meerendeel van het personeel steelt van zijn baas.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:01
Verwijderd
ik heb een hele hoop op mijn klerfstok staan waar ik nooit voor gepakt ben waarvan het meeste onder vandalisme/openbaar dronkenschap zal vallen. verder heb ik vroeger veel gestolen(bier, snoep, peuken) maar dat doe ik nu niet meer behalve dan verkeersborden als ze heel cool zijn. verder heb ik wat wietplanten op mijn balkon maar dat zijn er 5 dus dat is niet crimineel. ik vergeet vast nog een hoop misschien kom ik er later nog op.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Augustus schreef op 07-07-2005 @ 19:39 :
Ik ben veroordeeld voor een overtreding van de wet wapens en munitie bla bla bla, een speelgoedpistooltje uit Italië, voor drank op straat en voor fietsen zonder licht. Oja en een paar keer omdat ik zwart reed .
Hoe kun je nu veroordeeld worden als het om een speelgoedpistooltje ging?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-07-2005 @ 20:26 :
Hoe kun je nu veroordeeld worden als het om een speelgoedpistooltje ging?
Een meerderheid van de overvallen in Nederland wordt met imitatiewapens gepleegd, dus go figure.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik smokkel alleen overal wiet en hasj mee naar binnen. En ben soms betrokken geweest bij een paar streetraces... Openbaar dronkenschap kom ik ook niet onderuit... Het niet op zak hebben van een ID kaart. Als 15 jarige klein beetje vandalisme (gewoon standaard dronken ongein, verkeersborden slopen enzow). Autorijden zonder rijbewijs (en daarmee bedoel ik niet alleen het niet bij me hebben van een rijbewijs, ik reed op mijn 16e al auto). Verder nog iets? Hmz.. nee geloof het niet. Oh ja toch wel... belediging van een agent... Tijdens een drankcontrole zat meneer de agent op mijn hond te foeteren omdat mijn hond blafte. Moet je niet doen, want dan word ik boos, dus heb even teruggefoeterd. Meneer de agent had schijnbaar slecht humeur want ik mocht er flink voor dokken. Verder ben ik nooit opgepakt oid.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:35
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Ik ben erg braaf want het ergste wat ik gedaan heb vroeger was het stelen van één knikker bij Blokker en nu fiets ik wel eens zonder licht en heb ik nooit m'n id bij me
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 07-07-2005 @ 20:33 :
Oh ja toch wel... belediging van een agent... Tijdens een drankcontrole zat meneer de agent op mijn hond te foeteren omdat mijn hond blafte. Moet je niet doen, want dan word ik boos, dus heb even teruggefoeterd. Meneer de agent had schijnbaar slecht humeur want ik mocht er flink voor dokken. Verder ben ik nooit opgepakt oid.
tering zoek dan tenminste een nuttige reden om een boete voor belediging van een ambtenaar in functie voor te krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:39
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben helemaal niet crimineel, ik steel alleen af en toe bij de h&m een armbandje amar daar zit dan geen prijsje meer aan, dus eigenlijk zijn ze gratis
En oh ja ik heb laatst hele lelijke blingbling van een mexx broek gesloopt, en daarna een half kapote broek teruggehangen Want we hadden een blingbling-party en ik had geen geld om 't te kopen
En ik heb Bendie een Nijntjetas voor me laten stelen, wat eigenlijk wel heeel crimineel was, want 1 euro ging naar het goede doel
En ik ben heel vaak openbaar dronken, en ik plas wild in de gracht.
& ik fiets zonder licht en ik heb geen id bij me.
Ik ben nog best crimineel eigenlijk
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:41
11568
11568 is offline
Ik heb nog nooit gestolen want het lijkt me een te grote vernedering om meegenomen te worden naar zo'n kamertje als je betrapt wordt
Verder heb ik geen id-bewijs en daar heb ik nog nooit last meegehad. Ik heb sinds 3 jaar geen licht meer op mijn fiets en daar doet ook niemand moeilijk over. En openbare dronkenschap ja. Verder heb ik weleens wat wiet op vakantie meegenomen en zelf opgerookt maar dat is niet zo erg.
Oh en van die stickerprijsjes verwisseld zodat ik een lelijke vieze zeemanstring voor 90 cent had maar toen was ik 13
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:44
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 07-07-2005 @ 20:36 :
tering zoek dan tenminste een nuttige reden om een boete voor belediging van een ambtenaar in functie voor te krijgen
Nou ik had het er voor over. Als die hond al zit te blaffen omdat die meneer de agent zo dreigend overkomt, dan ga je als agentje niet die hond extra zitten opfokken door op het raam te gaan dreunen en tegen die hond te gaan schreeuwen dat ie z'n bek moet houden. Dat beest heeft em niets misdaan, en niemand heeft het recht om mijn hond uit te foeteren behalve ik. En zo erg was die belediging nou ook weer niet. Heb die man gewoon vriendelijk uitgelegd dat als ie een blaastest bij me af wil nemen dat ik dat best vind, maar dat ie m'n hond met rust moest laten, hij zou het ook niet leuk vinden als er ineens een enge kerel zijn vrouw aan zou houden en rond zou commanderen, en dat als ie chagerijnig was dat ie dat dan maar op iemand anders af moest reageren.
Nou ja, die iemand anders dat was ik dus.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2005, 19:46
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
- ik heb nooit een id bij me
- ik zit weleens (elke zaterdag) onder invloed op de fiets
- ik fiets vaak zonder licht
- ik download heel veel muziek
- ik ben een keer aangehouden door de politie want die blinde koe beweerde dat ik mijn hand niet uitstak (wat ik wel deed voor het eerst in mijn leven)
- ik jatte vroeger stiekem toffees in de kerk
- ik heb nog een zooitje antwoordenboekjes thuis van school

Maar ik heb nog nooit een bekeuring oid gehad
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 19:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
- Op mijn veertiende ben ik 1 keer opgepakt wegens diefstal (Had voor 25 gulden make-up uit de DA gejat). Ben toen bij HALT terecht gekomen en een alternatieve straf van 7 uur gekregen (Dat werd tijd, ik nl toentertijd ontzettend veel en vaak gejat )
- Ik upload muziek
- Ik heb een niet functionerend fietslicht
-ohw, ik ben de ilegale straatraces vergeten,
-openbare dronkenheid,
- daarnaast heb ik een half jaar ilegaal ingeschreven als uitwonend gestaan waardoor ik van de ibg extra geld kreeg
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:00
xearo
xearo is offline
ben heel braaf

boetes heb ik sinds de brommertijd niet meer gehad. heb nu al 25d schade en boetevrije kil0meters.

toen ik 14 was mocht ik kiezen tussen een boete van 40gulden of naar bureau halt. voor openbare dronkenschap. heb voor de boete gekozen.


verder ben ik heel braaf
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
haha wat een verhalen, noemen jullie dit crimineel?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:25
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik fiets altijd zonder licht want dan hoef je niet zo hard te trappen. Ik heb ooit wel eens lipgloss bij de etos gestolen maar bij de tweede x ging het alarm af en toen ben ik er maar mee gekapt... Verder ben ik helemaal niet crimineel ingesteld, ben zelden dronken zelfs.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:28
Verwijderd
ik koop vaak een fiets van een junk
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Is in een dronkentoestand fietsen van het station jatten crimineel? Zo ja, dat is me 2 maal "overkomen"
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:02
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
O ja ik reed vorig weekend opeens tegen het verkeer in met de auto toen ik verdwaald was in Haarlem (ik had de busbaan genomen) en toen stuurde ik het fietspad op en ging ik vanaf daar maar weer de autoweg op Volgens mij mag dat ook niet
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:14
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik ben heel netjes, het enige is dat ik al 3 jaar geen licht meer heb, en dat ik vanaf mijn 14e al alcohol en sigaretten stiekem koop.
Enja, openbaar dronkenschap..
Volgensmij stopt daar mijn lijstje met "criminele"dingetjes
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:15
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ehhh nou ik was ooit eens op een kerkhof en toen kwam er een agent naar me toe omdat een vrouw had gebeld dat ik op de graven stond te dansen volgens mij was ze gek.
maar verder steel ik niet en ben ik ook niet openbaar dronken en het enige waarvoor de politie me zou kunnen beboeten is de gigantische shitload aan illegale films, software, cd's en polen die zich in mijn omgeving bevinden.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:43
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik ben eens naar het politiekantoor moeten gaan omdat ik met bommetjes zat te spelen op straat...tig aantal jaar geleden.
En een paar keer omdat mijn fiets niet in orde was!
Heb ook al 3 snelheidsboetes gekregen!

Ik ben best een crimineel
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:47
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik kom in coffeeshops,weleens wat gejat bij de hennes,openbaar dronken ook best vaak.Dat ik meekrijg in coffeeshops is hun fout en niet de mijne, en dat openbaar dronkenschap vind ik al helemaal gezeik. ik ga niet een taxi bellen voor die paar meter die ik naar huis moet hobbelen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:49
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Jolene schreef op 07-07-2005 @ 22:47 :
Ik kom in coffeeshops,weleens wat gejat bij de hennes,openbaar dronken ook best vaak.Dat ik meekrijg in coffeeshops is hun fout en niet de mijne, en dat openbaar dronkenschap vind ik al helemaal gezeik. ik ga niet een taxi bellen voor die paar meter die ik naar huis moet hobbelen.
ohja ik rook ook jointen en koop dat van dealers en dat is nog steeds illegaal denk ik
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:06
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Ik heb een zootje sloffen sigaretten gejat, maar verder ook niks.

Nooit aangehouden, though...
Ik heb wel iemand aangehouden ooit. Een twaalfjarig jongetje dat een blikje lidl-redbull van 25 cent had gejat

En ik ben laatst staande gehouden...
Twee agenten vonden het nodig iets op te merken over mijn rijstijl
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Dieverij lifestyle
Verwijderd
102 13-05-2007 19:12
Lifestyle GRATIS en je LIFESTYLE.
Broeder
60 07-08-2005 11:05
Films, TV & Radio Najaarsprogrammering Net5
Verwijderd
46 06-08-2005 14:03
Lifestyle neonazi's
on the moon
499 17-05-2003 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.