Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2006, 12:26
Aikie
Aikie is offline
Hallow mensjes..

Kzit met een probleempje.. Je kan t zo groot maken als je maar wil maar het komt er op neer dak een hele leuke jongen heb leren kennen.. Jaja..

Maar.. Hij is 25.. Ik ben 16.. Bijna 17.. Kan dat? Wil graag meningen horen..

(Ik ga toch wel voor me eigen mening hoor )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2006, 12:31
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Whatever. Je doet maar. Al dat gezeik over leeftijden.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 12:31
herr renz
herr renz is offline
ja da kan

(al kan't wel zijn dat hij er wa commentaar op krijgt ofzo mor hij zal (veronderstel'k) wel volwassen genoeg zijn om zich niks aan te trekken van wat andere mensen zeiken)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 12:32
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het ligt eraan hoe volwassen jullie zelf zijn..
Als de één, 25 is, en heeft het gedrag van een 18 jarige, vind ik het wel kunnen.
Ook al gedraag jij je ouder dan dat je bent..

en.. hoe noem je dat? wettelijk? Nouja, wettelijk gezien kan het niet denk ik.. Anders zou hij pedofiel zijn.. toch?

Hier kan je een mega lange discussie van maken.. En ieder heeft een eigen mening..
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 12:46
Verwijderd
Voor de balans ga ik even zeggen dat ik vind dat het niet kan

En zoekfunctie, er zijn al 375982720 topics over dit onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:00
tourmalijn
Avatar van tourmalijn
tourmalijn is offline
Ik vind het wel kunnen opzich, het ligt er ook aan hoe jullie klikken met elkaar.. Ik scheel 6 jaar met mijn vriend, ik 17 hij 23 en tot nu toe gaat het goed
__________________
poe hé!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:01
tourmalijn
Avatar van tourmalijn
tourmalijn is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 08-04-2006 @ 13:32 :


en.. hoe noem je dat? wettelijk? Nouja, wettelijk gezien kan het niet denk ik.. Anders zou hij pedofiel zijn.. toch?

Alleen als zij onder de 16 zou zijn.
__________________
poe hé!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:08
__
Avatar van __
__ is offline
hehe toevallig gisteren nog een gesprek over gehad met een gast van 25. hij vond het wel kunnen, hij zei dat zijn vriendin op z'n minst 17 moest zijn.. dus 17 vond 'ie kunnen. ik persoonlijk niet, maar hey, laat je door mij niet tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Net waar je je goed bij voelt. Klikt het, klopt het, tja, wat houd je tegen? Tis maar net wat je lekker vindt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind het raar dat 'mannen' van 25 uberhaupt iets willen met een 'meisje' van 16.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:14
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Toen ik 15 en bijna 16 was heb ik iets gehad met een jongen van 25, dus ja het kan prima.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:15
Verwijderd
Pf, ik vind iemand van 25 voor mijzelf al kantje boord. Dus tja, inderdaad, ik vind het niet echt normaal dat iemand van 25 uberhaupt geïnteresseerd zou zijn in iemand van 16...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:16
havana
Avatar van havana
havana is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-04-2006 @ 14:10 :
Ik vind het raar dat 'mannen' van 25 uberhaupt iets willen met een 'meisje' van 16.
echt he
ik snap dat ook echttttttttt niet
maarja doe wat je wil joh
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:49
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-04-2006 @ 14:10 :
Ik vind het raar dat 'mannen' van 25 uberhaupt iets willen met een 'meisje' van 16.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 13:51
Verwijderd
kan best
ik heb nu iets met een forummer van 26 en dat gaat goed dus
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
nrlaan schreef op 08-04-2006 @ 14:51 :
kan best
ik heb nu iets met een forummer van 26 en dat gaat goed dus
omg
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:17
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 08-04-2006 @ 13:31 :
Whatever. Je doet maar. Al dat gezeik over leeftijden.
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-04-2006 @ 14:10 :
Ik vind het raar dat 'mannen' van 25 uberhaupt iets willen met een 'meisje' van 16.
Inderdaad, dat zou net zoiets zijn als ik met een 12 of 13 jarige, nee bedankt
M'n ouders zien me ook al aankomen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 13:26 :
Wil graag meningen horen..

(Ik ga toch wel voor me eigen mening hoor )
Waarom dan die vraag?
En klein detail misschien, maar ziet hij jou überhaupt wel zitten? (ook niet geheel onbelangrijk )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:29
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
tourmalijn schreef op 08-04-2006 @ 14:00 :
Ik vind het wel kunnen opzich, het ligt er ook aan hoe jullie klikken met elkaar.. Ik scheel 6 jaar met mijn vriend, ik 17 hij 23 en tot nu toe gaat het goed
Dat zou voor mij nog net kunnen als het echt een ontzettend leuke jongen is. Maar 16 en 25.. Nee.
Mijn ouders zouden het ook niet bepaald leuk vinden als ik met iemand van 26/27 aankwam.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt he.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Bente Nerwanen schreef op 08-04-2006 @ 14:14 :
Toen ik 15 en bijna 16 was heb ik iets gehad met een jongen van 25, dus ja het kan prima.
Tien jaar vind ik toch eigenlijk best veel, té veel. Een jaar of zes qua verschil vind ik nog best kunnen, maar tien jaar is tegenover een leeftijd van 15/16/17 echt ongelooflijk groot. Eind middelbare school tegen een (ruim) afgestudeerde.

Maar goed, als jullie allebei er een goed gevoel bij hebben en hij jou ook ziet zitten en niet alleen voor je krappe kutje gaat, dan is het vast geen probleem.

Edit: sorry voor het taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 14:53
Verwijderd
Nee, kan niet. Als je het probeert worden de Coulombkrachten zo groot, dat het universum implodeert.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 15:17
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Natuurlijk kan dat.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 15:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-04-2006 @ 15:44 :
en niet alleen voor je krappe kutje gaat, dan is het vast geen probleem.
Wat moet een gozer van 25 anders met een 15 jarige?
Ik vind het gewoon ziek, je bent echt niet lekker in je hoofd als je denkt dat zoiets kan werken.
Daarnaast is het gewoon pedofilie.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 15:58
Aikie
Aikie is offline
Citaat:
Nala schreef op 08-04-2006 @ 15:22 :
Waarom dan die vraag?
En klein detail misschien, maar ziet hij jou überhaupt wel zitten? (ook niet geheel onbelangrijk )
Waarom zou k dit dan vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2006, 16:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ach kijk, in principe kan alles, mijn vriend is ook bijna zeven jaar ouder dan ik, maar daar heb ik zelf in het begin ook moeite mee gehad. Nu minder, maar toch merk ik aan mezelf dat als één van mijn vriendinnen een relatie zou hebben met eenzelfde leeftijdsverschil, ik me er enorm veel zorgen om zou maken. Je kunt geluk hebben, maar pech zit in een klein hoekje. Zolang je zeker weet dat hij je niet leuk vindt omdat je zoveel jonger bent en je je er goed bij voelt, vind ik het in principe kùnnen.

Wil ik wel bij zeggen dat er wel een groot verschil is in de sociaal-emotionele ontwikkeling. Hij zal afgestudeerd zijn, werken vermoedelijk, terwijl jij nog op de middelbare school zit of misschien net bezig bent met een vervolgopleiding. Als je capabel bent daar op een goede manier mee om te gaan, heb je al veel meer toekomst/zekerheid.

Alhoewel je wel rekening moet houden met een omgeving die nìet gediend is van zo'n groot leeftijdsverschil en daardoor veel weerstand kan bieden.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:11
Aikie
Aikie is offline
Citaat:
Roosje schreef op 08-04-2006 @ 17:05 :
Ach kijk, in principe kan alles, mijn vriend is ook bijna zeven jaar ouder dan ik, maar daar heb ik zelf in het begin ook moeite mee gehad. Nu minder, maar toch merk ik aan mezelf dat als één van mijn vriendinnen een relatie zou hebben met eenzelfde leeftijdsverschil, ik me er enorm veel zorgen om zou maken. Je kunt geluk hebben, maar pech zit in een klein hoekje. Zolang je zeker weet dat hij je niet leuk vindt omdat je zoveel jonger bent en je je er goed bij voelt, vind ik het in principe kùnnen.

Wil ik wel bij zeggen dat er wel een groot verschil is in de sociaal-emotionele ontwikkeling. Hij zal afgestudeerd zijn, werken vermoedelijk, terwijl jij nog op de middelbare school zit of misschien net bezig bent met een vervolgopleiding. Als je capabel bent daar op een goede manier mee om te gaan, heb je al veel meer toekomst/zekerheid.

Alhoewel je wel rekening moet houden met een omgeving die nìet gediend is van zo'n groot leeftijdsverschil en daardoor veel weerstand kan bieden.
Dankje wel hier heb k wat aan
Daar heb k ook al erg lang over na gedacht.. hier voor heb k 3 jaar gelopen met mn ex en daar zat 6 jaar tussen en dat was in het begin erg moeilijk vooral voor onze omgeving, maar dat was na een paar maanden al weer geaccepteerd, dus dat is het laatste waar k me zorgen om maak..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:24
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Als je als 12/13-jarige al rondliep met een kerel van 18 of meer, denk ik wel dat je weet wat voor problemen je zoal kan verwachten.

Ach, je doet maar, maar de omstandigheden zal je nog jaren tegen je hebben. Meestal werkt zoiets op die leeftijd nog niet. Jij zit nog lekker te puberen, je vriend is daar hopelijk al voorbij. Tegen dat je 18 à 19 bent, zullen er aan jezelf en aan je leefomgeving nog zoveel dingen veranderen, waar hij ook al lang voorbij is. Ik heb in elk geval nog nooit een relatie gezien die dat allemaal, met zo'n groot leeftijdsverschil, aankan.

Kijk dus maar uit wat je jezelf aandoet. Je hebt er ervaring mee, het kan nu best nog een stapje erger worden. Als je het voor jezelf wat gemakkelijker wil maken, kan je beter wat meer uitkijken naar leeftijdsgenoten.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:27
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 13:26 :
Hallow mensjes..

Kzit met een probleempje.. Je kan t zo groot maken als je maar wil maar het komt er op neer dak een hele leuke jongen heb leren kennen.. Jaja..

Maar.. Hij is 25.. Ik ben 16.. Bijna 17.. Kan dat? Wil graag meningen horen..

(Ik ga toch wel voor me eigen mening hoor )
is wel een erg groot leeftijdsverschil. Ligt eraan hoe volwassen jullie allebei zijn, en hij zal zich in moeten houden als jij niet wil...

Maar de keuze is toch echt aan jezelf
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:27
Verwijderd
Als hij het geduld heeft om eventueel op je te wachten op seksueel gebied, dan kan het. Als het niet werkt omdat het verschil toch te groot is dan merk je dat gauw genoeg, niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:28
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2006 @ 17:27 :
Als hij het geduld heeft om eventueel op je te wachten op seksueel gebied, dan kan het. Als het niet werkt omdat het verschil toch te groot is dan merk je dat gauw genoeg, niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-04-2006 @ 17:27 :
Als hij het geduld heeft om eventueel op je te wachten op seksueel gebied, dan kan het. Als het niet werkt omdat het verschil toch te groot is dan merk je dat gauw genoeg, niet geschoten is altijd mis.
Agree.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
lijkt me niks, ik hou niet zo van 25 jarige mannen die op kleine meisjes vallen.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 17:11 :
Dankje wel hier heb k wat aan
Daar heb k ook al erg lang over na gedacht.. hier voor heb k 3 jaar gelopen met mn ex en daar zat 6 jaar tussen en dat was in het begin erg moeilijk vooral voor onze omgeving, maar dat was na een paar maanden al weer geaccepteerd, dus dat is het laatste waar k me zorgen om maak..
Zij zegt iets positiefs en daar heb je wel wat aan..
Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze, maar je vroeg om meningen van anderen en die heb je ook gekregen (zowel positief als negatief).
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 17:11 :
Dankje wel hier heb k wat aan
Daar heb k ook al erg lang over na gedacht.. hier voor heb k 3 jaar gelopen met mn ex en daar zat 6 jaar tussen en dat was in het begin erg moeilijk vooral voor onze omgeving, maar dat was na een paar maanden al weer geaccepteerd, dus dat is het laatste waar k me zorgen om maak..
Op je 13e begon je al iets met een jongen van 19 ofzo?

Wat vind je zo leuk aan zulke oude jongens? Oudere jongens zijn in mijn ogen ook veel leuker dan leeftijdsgenoten, maar verder dan zes jaar ga ik niet. En zo dacht ik ook niet toen ik 13 was.

Denk eerst echt goed na over hoe je denk dat het gaat lopen tussen jullie? Kunnen jullie goed praten over sociale dingen? Zitten jullie op dezelfde golflengte of snap jij soms echt niet waar hij het over heeft? Enz.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 16:57
Aikie
Aikie is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-04-2006 @ 17:55 :
Zij zegt iets positiefs en daar heb je wel wat aan..
Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze, maar je vroeg om meningen van anderen en die heb je ook gekregen (zowel positief als negatief).
De negatieve kanten snap k ook zeker wel, maar er zitten erook een paar tussen die gewoon nerges opslaan en daar ga k niet eens op in.

Maar de negatieve lees ik ookzeker wel. en snap k ook hoe hun er over denken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2006, 17:06
Anijs
Anijs is offline
Mijn vriendin van 18 heeft ook een vriend van 27, ze kregen iets met elkaar toen zei 17 was. Toen ik dat hoorde schrok ik wel even, ik snaptte zoiezo niet dat je op zo'n oude man kon vallen. Maar het is echt een hele leuke jongen, ik merk wel dat hij veel volwassener is; hij werkt al, woont al opzichzelf enz.

Als je verliefd bent op diegene zou ik zeggen waarom niet? Probeer het samen, je merkt vanzelf wel of het op iets uitloopt of niet.. het zal vast zijn negatieve kanten hebben!

iig succes ermee
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
nrlaan schreef op 08-04-2006 @ 14:51 :
kan best
ik heb nu iets met een forummer van 26 en dat gaat goed dus
wat interessant zeg, vertel me daar meer over?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 18:15
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-04-2006 @ 14:10 :
Ik vind het raar dat 'mannen' van 25 uberhaupt iets willen met een 'meisje' van 16.
inderdaad
kijk dat meisjes van 16 geinteresseerd zijn iemand van25, tsja dat kan ik bergijpen. Die persoon heeft levenservaring enzo. Maar dat hij iets wil met een puber. Dan moet het wel erg speciaalv oelen:\.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 19:30
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Mijn broeder is 32, zijn vriendin 21. Ze krijgen een kind in oktober. Dus...ja, theoretisch gezien zou het moeten kunnen. Maar het ligt waarschijnlijk niet zozeer aan het aantal jaren dat men verschilt...eerder aan de levensfase waar je beiden in verkeert...lijktme
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 21:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 17:11 :
Dankje wel hier heb k wat aan
Daar heb k ook al erg lang over na gedacht.. hier voor heb k 3 jaar gelopen met mn ex en daar zat 6 jaar tussen en dat was in het begin erg moeilijk vooral voor onze omgeving, maar dat was na een paar maanden al weer geaccepteerd, dus dat is het laatste waar k me zorgen om maak..
Daarnaast heb je ook nog het denkniveau, zoals hier ergens boven mij opgemerkt wordt. Vaak denken mensen die, zeg, acht jaar ouder zijn, ook acht jaar sneller. Als je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk hangt het van jou en de jongen in kwestie af, maar acht jaar denkverschil kan heel veel uitmaken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 21:18
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, dat kan niet.






































__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 21:45
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 08-04-2006 @ 13:31 :
Whatever. Je doet maar. Al dat gezeik over leeftijden.
+1

is t de afgelopen week the invasion of the newbies?? sheesh..
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 21:50
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik ben 19, hij is 25...Lukt prima!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 21:52
Q
Avatar van Q
Q is offline
De persoon en het karakter van de persoon is belangrijker dan de leeftijd heb ik gemerkt Ik had er in het begin ook twijfels bij maar nu vind ik het gewoon erg leuk en gezellig.

En wat er boven ook gezegd wordt, je moet gewoon geduld hebben met een aantal zaken als jongen zijnde

Je moet alleen heel goed oppassen dat het universum niet implodeert.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 22:11
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nrlaan schreef op 08-04-2006 @ 14:51 :
kan best
ik heb nu iets met een forummer van 26 en dat gaat goed dus
Citaat:
nare man schreef op 08-04-2006 @ 18:36 :
wat interessant zeg, vertel me daar meer over?
Citaat:
Q schreef op 08-04-2006 @ 22:52 :
De persoon en het karakter van de persoon is belangrijker dan de leeftijd heb ik gemerkt Ik had er in het begin ook twijfels bij maar nu vind ik het gewoon erg leuk en gezellig.

En wat er boven ook gezegd wordt, je moet gewoon geduld hebben met een aantal zaken als jongen zijnde

Je moet alleen heel goed oppassen dat het universum niet implodeert.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 22:36
Verwijderd
Heej meis,
Dat je op een oudere jongen/man valt, is redelijk normaal, al is dit leeftijdsverschil wel aardig groot. Maar op zich kan het. Als hij jouw wensen respecteert is het goed. Maar waar je mee op moet passen is het volgende: stel jullie krijgen een relatie en alles zit goed tussen jullie. Maar jij ben toch nog onder de achttien en dus minderjarig. Je vriend is wel meerderjarig én het leeftijdsverschil tussen jullie is meer dan 5 jaar. Dit betekent dat hij strafbaar is. Niet dat jij hem zal aangeven, maar je ouders bijvoorbeeld kunnen dit wel doen. Niet omdat ze jou dwars willen zitten, maar omdat ze bezorgd en bang zijn.
Dus ik zou eerst met je ouders erover praten, ook al lijkt dat je natuurlijk niets, maar als je echt iets met deze jongen wilt en hij met jou is dit wel de beste manier.
Have fun!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 00:20
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
kan wel begrijpen. sommige kinders van 16 zien er echt té geil uit
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 06:41
Verwijderd
Hallo ik ben 11 en mijn vrientjuh is 36 kan dat??!@!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 11:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ken een meisje van 18 die heeft met een man van 49.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en het leeftijdsverschil
keepdreaming
2 14-03-2010 18:13
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38
Liefde & Relatie weeral over leeftijdsverschil!!!!!!!
lieve
15 31-07-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.