Oud 09-09-2006, 17:09
Monica_90
Monica_90 is offline
ik heb een klein probleem misschien..

ik ben een meisje van 16 en ken al bijna 3 jaar een jongen (word in oktober 23)
we hebben altijd wat speciaals met elkaar gehad.. en hebben nu besloten om een relatie aan te gaan.
ik hou egt heel erg veel van hem,.. en hij van mij.

maar me ouders weten er nog nix van.. ze kennen hem ook niet.
en eigenlijk wil ik het ze hel graag vertellen, maar ik durf niet.. ben tog een beetje bang voor hun reactie op hem, kwa leeftijd enzo..

Wat moet ik doen.... HELPPP !!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2006, 17:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het aantal spelfouten in je berichtje in aanmerking genomen, zou ik zeggen: niet doen.

Maar mijn vriendje is tweeëntwintig en ik ben zelf vijftien en we zijn nu bijna tien maanden bij elkaar, dus het kan best, maar je moet er wel sterk voor in je schoenen staan. Om het maar eens even zo uit te drukken.

Edit: Je kent hem al drie jaar en je ouders hebben hem nog nooit gezien? Weten ze überhaupt van zijn bestaan af? Zo nee, dan vraag ik me af waarom je het nog nooit verteld hebt. En vertel het ze gewoon - als je dat echt niet durft, kun je altijd nog doen alsof het eigenlijk over een vriendin van je gaat. Blijkt hun reactie mee te vallen, dan kun je vertellen dat het eigenlijk over jezelf ging. Persoonlijk vind ik dat echter een beetje achterbaks.

Maar ik denk dat ik niet genoeg over jou en je vriend weet om je echt nuttig advies te geven.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:15
Verwijderd
Liegen over zijn leeftijd natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:22
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 17:13 :
Het aantal spelfouten in je berichtje in aanmerking genomen, zou ik zeggen: niet doen.

Maar mijn vriendje is tweeëntwintig en ik ben zelf vijftien en we zijn nu bijna tien maanden bij elkaar, dus het kan best, maar je moet er wel sterk voor in je schoenen staan. Om het maar eens even zo uit te drukken.

Edit: Je kent hem al drie jaar en je ouders hebben hem nog nooit gezien? Weten ze überhaupt van zijn bestaan af? Zo nee, dan vraag ik me af waarom je het nog nooit verteld hebt. En vertel het ze gewoon - als je dat echt niet durft, kun je altijd nog doen alsof het eigenlijk over een vriendin van je gaat. Blijkt hun reactie mee te vallen, dan kun je vertellen dat het eigenlijk over jezelf ging. Persoonlijk vind ik dat echter een beetje achterbaks.

Maar ik denk dat ik niet genoeg over jou en je vriend weet om je echt nuttig advies te geven.
dat weet ik dat ik met veel spelfoutentyp.. dat ik luiheid
*wat bedoel je eigenlijk met niet doen???? *

ik weet het niet.. waarom had ik ze het moeten vertellen, me ouders kennen wel meer mensen in mijn omgeving niet.. bedoel me ga ook veel om met mensen van school enzo, kent ze ook niet allemaal..

ik weet dat me ouders toen ik er ooit een keer over begon hebben gezegd, zovan 5 jaar verschil is acceptabel, dit is 6.5 jaar verschil.. meot kunnne lijkt me dan.. maar ik weet het niet..
iets zegt mij in mij dat ik het niet durf
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:22 :
dat weet ik dat ik met veel spelfoutentyp.. dat ik luiheid (A)

ik weet het niet.. waarom had ik ze het moeten vertellen, me ouders kennen wel meer mensen in mijn omgeving niet.. bedoel me ga ook veel om met mensen van school enzo, kent ze ook niet allemaal..

ik weet dat me ouders toen ik er ooit een keer over begon hebben gezegd, zovan 5 jaar verschil is acceptabel, dit is 6.5 jaar verschil.. meot kunnne lijkt me dan.. maar ik weet het niet..
iets zegt mij in mij dat ik het niet durf
Myshien meot je maar us wad doen aan dy liuhied van joe.

Ik zoe egt niet wetn waaom je je uoders ook maa ieds zou verrtellen over ymant die jij al drie jaaaren kend en met wy je zegd iets 'zpesiaals te hebbun'...

Ned alsof jy je ouders zuo moeten vertellen med wie je allemaal neukd, kom op seg...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:28
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 09-09-2006 @ 17:26 :
Myshien meot je maar us wad doen aan dy liuhied van joe.

Ik zoe egt niet wetn waaom je je uoders ook maa ieds zou verrtellen over ymant die jij al drie jaaaren kend en met wy je zegd iets 'zpesiaals te hebbun'...

Ned alsof jy je ouders zuo moeten vertellen med wie je allemaal neukd, kom op seg...
sorry... maar met die luiheid van mij... typ ik tog wel wat duidelijker dan jou
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:30
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Vind je hem echt leuk en denk je dat het echt iets zal worden? Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik zou dan zelf echt niet zo'n rekening houden met mijn ouders, als ik dus een jongen heel erg leuk zou vinden.. mijn ouders moeten diegene eerst maar zien en leren kennen voordat ze over hem oordelen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:31
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:22 :
dat weet ik dat ik met veel spelfoutentyp.. dat ik luiheid
*wat bedoel je eigenlijk met niet doen???? *

ik weet het niet.. waarom had ik ze het moeten vertellen, me ouders kennen wel meer mensen in mijn omgeving niet.. bedoel me ga ook veel om met mensen van school enzo, kent ze ook niet allemaal..

ik weet dat me ouders toen ik er ooit een keer over begon hebben gezegd, zovan 5 jaar verschil is acceptabel, dit is 6.5 jaar verschil.. meot kunnne lijkt me dan.. maar ik weet het niet..
iets zegt mij in mij dat ik het niet durf
Oh, ik neem mensen die "tog" in plaats van "toch" schrijven niet serieus, en mensen die ik niet serieus neem zou ik niet aanraden om een relatie aan te gaan met iemand die een stuk ouder is.

Maar goed, ik ken je niet in het echt. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je zegt dat je "iets heel speciaals" met die jongen hebt, maar je ouders niet eens van zijn bestaan afweten. Dus ja, denk er nog eens goed over na. Ten eerste over of die jongen wel echt heel speciaal is en je niet te hard van stapel loopt (oh nee - je kent hem drie jaar, laat maar) en ten tweede over of je denkt dat je ouders het Belangrijke Informatie vinden. Ik denk namelijk dat ze het wel zouden willen weten als hun dochter een relatie met een (veel) ouder iemand had. Hoe denk je dat ze erop zullen reageren?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:28 :
sorry... maar met die luiheid van mij... typ ik tog wel wat duidelijker dan jou
Hij liet je zien hoe vervelend het is om iets te lezen wat vol spelfouten zit.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:34
DUIVELTJEUH
DUIVELTJEUH is offline
roosje...om 15 te zijn heb je al wel heel wat levenservaring precies... verstandige meid !!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:39
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 17:31 :
Oh, ik neem mensen die "tog" in plaats van "toch" schrijven niet serieus, en mensen die ik niet serieus neem zou ik niet aanraden om een relatie aan te gaan met iemand die een stuk ouder is.

Maar goed, ik ken je niet in het echt. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je zegt dat je "iets heel speciaals" met die jongen hebt, maar je ouders niet eens van zijn bestaan afweten. Dus ja, denk er nog eens goed over na. Ten eerste over of die jongen wel echt heel speciaal is en je niet te hard van stapel loopt (oh nee - je kent hem drie jaar, laat maar) en ten tweede over of je denkt dat je ouders het Belangrijke Informatie vinden. Ik denk namelijk dat ze het wel zouden willen weten als hun dochter een relatie met een (veel) ouder iemand had. Hoe denk je dat ze erop zullen reageren?
als dat een manier is om hier iemand te beoordelen.. zijn jullie goed bezig...

maar hoezo is dat raar? bedoel me ouders hoeven tog niet alles te wete?!!
en ik weet niet wat jullie begrijpen onder iets speciaals.. maar we konden gewoon heel goed met elkaar op schieten, beter dan met wie dan ook..
en als ik nou eens wist hoe me ouders zouden reageren.. opende ik dit topic niet...........!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 09-09-2006 @ 17:34 :
roosje...om 15 te zijn heb je al wel heel wat levenservaring precies... verstandige meid !!!
Reageer serieus of niet, wil je?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 17:43
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Toch kun je dit nooit lang verborgen houden voor je ouders. Ikzelf zou dan ook echt een rotgevoel hebben iedere keer als ik zou liegen waar ik naar toe ging enzo.. Je houdt nu eenmaal van hem! Je kunt het beter gewoon zelf aan hen vertellen dan dat ze er op een andere, vervelende manier achter komen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 18:11
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ik ben zelf net 16 geworden en mijn vriend wordt in oktober 23.
Mijn vader vindt het uiteraard niet leuk, maar verder doet hij er niets tegen, dus.
En HOE kunnen je ouders nu nog niet van iemand weten die je al 3 jaar kent??
(Dus toen jullie elkaar leerden kennen was jij 13 en hij 20? Op die leeftijd is dat toch een serieus verschil?)
Maar goed, als je van hem houdt, en hij van jou, vertel het gewoon aan je ouders en dan zie je wel.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:28 :
sorry... maar met die luiheid van mij... typ ik tog wel wat duidelijker dan jou
dan jij...

on topic..

leeftijdsverschil is erg groot, met name omdat jij nog zo jong bent. Zet idd sowieso mijn vraagtekens bij jullie 'speciale band' en het 'houden' van elkaar.. had je dan zijn naam niet thuis laten vallen...?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 18:18
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:39 :
als dat een manier is om hier iemand te beoordelen.. zijn jullie goed bezig...

maar hoezo is dat raar? bedoel me ouders hoeven tog niet alles te wete?!!
en ik weet niet wat jullie begrijpen onder iets speciaals.. maar we konden gewoon heel goed met elkaar op schieten, beter dan met wie dan ook..
en als ik nou eens wist hoe me ouders zouden reageren.. opende ik dit topic niet...........!!!
Oh, en als jullie iets "speciaals" hadden, wààrom heb je dan nog nooit over hem verteld aan je ouders? Ze hoeven niet àlles te weten, maar komaan, in 3 jaar nog nooit een woord over hem gezegd tegen hen? Wat een communicatie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 18:19
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:09 :
ik heb een klein probleem misschien..

ik ben een meisje van 16 en ken al bijna 3 jaar een jongen (word in oktober 23)
we hebben altijd wat speciaals met elkaar gehad.. en hebben nu besloten om een relatie aan te gaan.
ik hou egt heel erg veel van hem,.. en hij van mij.

maar me ouders weten er nog nix van.. ze kennen hem ook niet.
en eigenlijk wil ik het ze hel graag vertellen, maar ik durf niet.. ben tog een beetje bang voor hun reactie op hem, kwa leeftijd enzo..

Wat moet ik doen.... HELPPP !!!!
Ik ken ook een stelletje van nu 18 en 23, ze kregen iets toen zij 16 was en hij 22 (schelen 5.5 jaar). Ik heb nooit gehoord wat haar ouders daar precies van vonden, maar ik vermoed dat ze liever zien dat ze gelukkig is met een aardige, nette jongen die toevallig 5.5 jaar ouder is, dan met iemand van haar eigen leeftijd die haar het slechte pad op brengt. En ik hoop voor jou dat jouw ouders dat ook vinden....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2006, 18:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Neem hem gewoon mee naar huis, zonder echt iets te vertellen, gewoon dat er iemand langs komt. Als ze hem ontmoeten en hem aardig vinden, kun je ze langzaam aan het idee laten wennen dat hij wat ouders is. Vervolgens kun je langzaam ze laten wennen aan de relatie, als die nog in stand is op dat moment...

Overgens zou ik eerst proberen sympathie bij je moeder te krijgen. Dit omdat je vader ook een jongetje is geweest en weet wat er in jongens van die leeftijd omgaat en daar wil hij (terecht) niet aan denken, zeker niet met zijn minderjarige dochter...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:39 :
als dat een manier is om hier iemand te beoordelen.. zijn jullie goed bezig...
Je vroeg naar onze mening, nou, die krijg je.

Ik sluit me bij de rest aan. Het beeld wat ik van jou krijg in dit topic, is niet dat van een volwassen, verstandige zestienjarige. Als ik puur en alleen naar de leeftijd kijk, moet dat kunnen. Een vriend van mij is 25 en gaat al bijna een jaar met een meisje dat negen jaar jonger is. En dat gaat echt heel erg goed. Maar hij is redelijk jong voor zijn leeftijd, zij is al een stuk volwassener. Ik ken je verder niet, maar de indruk die ik van je krijg is dat jij allesbehalve volwassen bent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-09-2006 @ 19:21 :
Je vroeg naar onze mening, nou, die krijg je.

Ik sluit me bij de rest aan. Het beeld wat ik van jou krijg in dit topic, is niet dat van een volwassen, verstandige zestienjarige. Als ik puur en alleen naar de leeftijd kijk, moet dat kunnen. Ik ken je verder niet, maar de indruk die ik van je krijg is dat jij allesbehalve volwassen bent.
Hier sluit ik me bij aan
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:20
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind dit precies echt zo hard afhangen van persoon tot persoon. Als je kijkt naar Roosje en haar vriend, die kregen ook commentaar, maar ik vind ze van 'niveau' toch wel goed bij elkaar passen (kan ik natuurlijk maar beoordelen door het forum). TS daarentegen lijkt me van niveau wat lager (niet slecht bedoeld, maar je hebt nu eenmaal meisjes van 16 die wat meer mature zijn en andere die nog de bakvis lopen uithangen) en als haar loverboy dan serieus op leeftijd zit Het is mijn persoonlijke mening, maar ik blijf geneigd te zeggen dat een leeftijdsverschil op die leeftijd toch niet te groot mag zijn. En 16 en 23 vind ik groot.
Citaat:
Monica_90 schreef op 09-09-2006 @ 17:39 :
als dat een manier is om hier iemand te beoordelen.. zijn jullie goed bezig...
En begin nou niet te rologen of ik zeg het niet meer vriendelijk
Citaat:
Bloem schreef op 09-09-2006 @ 17:40 :
Reageer serieus of niet, wil je?
Dat leek me niet sarcastisch van haar

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:28
Verwijderd
Tsja, moet je lekker zelf weten.
Het lijkt me alleen wel dat het handig is om met je ouders door één deur te kunnen en daarbij is eerlijkheid wel nodig.
Dus vertel het ze eerlijk. Lijkt me beter dan dat ze er via via een keertje achter komen, kunnen ze het beter van jou horen.
Of nog beter, nodig hem een keertje uit voor een kop koffie ofzo, weten ze meteen wie het is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Och, er zijn mensen die ik al zes jaar ken, die ik op sommige punten toch vrij goed ken, die mij ook vrij goed kennen, en mijn ouders zeggen nog steeds: "Goh, die naam hebben we nog nooit gehoord." Zelfs als die mensen me toch echt na stonden. Ik neem jongens over 't algemeen niet snel naar huis, dus als er een jongen is met wie ik iets speciaals heb, hoeft dat nog niet te betekenen dat mijn ouders hem ook kennen, of zelfs maar zijn naam weten. Tja. En dat terwijl ik toch echt een goede relatie met mijn ouders heb en onze communicatie vlotjes verloopt. Hoewel ik moet toegeven, zodra het meer dan vriendschap wordt, denk ik wel dat ik dat mijn ouders zou vertellen.

Als ik jou was, zou ik het gewoon zeggen. Het is lastig, en waarschijnlijk zullen ze er niet blij mee zijn, maar dat is gewoon even doorbijten. Wen maar aan die reacties, want die zul je nog wel vaker krijgen. Misschien dat het werkt als je hem heel braaf thuis komt voorstellen enzo. Eerlijkheid duurt het langst en meer van die wijsheden...

Sterkte iig!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:01
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
I C U schreef op 09-09-2006 @ 20:56 :
Och, er zijn mensen die ik al zes jaar ken, die ik op sommige punten toch vrij goed ken, die mij ook vrij goed kennen, en mijn ouders zeggen nog steeds: "Goh, die naam hebben we nog nooit gehoord." Zelfs als die mensen me toch echt na stonden. Ik neem jongens over 't algemeen niet snel naar huis, dus als er een jongen is met wie ik iets speciaals heb, hoeft dat nog niet te betekenen dat mijn ouders hem ook kennen, of zelfs maar zijn naam weten. Tja. En dat terwijl ik toch echt een goede relatie met mijn ouders heb en onze communicatie vlotjes verloopt. Hoewel ik moet toegeven, zodra het meer dan vriendschap wordt, denk ik wel dat ik dat mijn ouders zou vertellen.

Als ik jou was, zou ik het gewoon zeggen. Het is lastig, en waarschijnlijk zullen ze er niet blij mee zijn, maar dat is gewoon even doorbijten. Wen maar aan die reacties, want die zul je nog wel vaker krijgen. Misschien dat het werkt als je hem heel braaf thuis komt voorstellen enzo. Eerlijkheid duurt het langst en meer van die wijsheden...

Sterkte iig!
daar blijkt maar weer uit dat ik niet de enige ben.. die vrienden heeft waarvan de ouders niet alles weten *als ik het zo goed begrijp*

maar iig bedankt voor je hulp...
van jullie allemaal trouwens.. denk dat als hij morgen komt.. ik het er maar eens met hem over ga hebben.... en dan zien we wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2006, 22:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat is heel simpel.
jij:"Mam, pap, ik vind een jongen super leuk."
mam/pap:"en hoe oud is dat ventje?"
jij:"45 jaar"
ouders:" "
jij:"Grapje, hij is maar 23."
ouders:" "
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
DUIVELTJEUH schreef op 09-09-2006 @ 17:34 :
roosje...om 15 te zijn heb je al wel heel wat levenservaring precies... verstandige meid !!!
Kijk, jij snapt het. Want elke vijftienjarige is hetzelfde, dat lijkt me logisch. Eindelijk erkenning.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 22:48
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
- Niet vertellen
- Of wel vertellen, maar dan toch nog een tijdje wachten. Kijken of het echt wel lukt tussen jullie 2. Want stel dat je binnen een maand al uit elkaar bent, dan maakt het ook niet veel uit.
- Of, tja, gewoon vertellen. Heb ik ook gedaan. Ik was 17, hij was 24...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:20
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-09-2006 @ 22:23 :
Dat is heel simpel.
jij:"Mam, pap, ik vind een jongen super leuk."
mam/pap:"en hoe oud is dat ventje?"
jij:"45 jaar"
ouders:" "
jij:"Grapje, hij is maar 23."
ouders:" "
haha
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 22:31 :
Kijk, jij snapt het. Want elke vijftienjarige is hetzelfde, dat lijkt me logisch. Eindelijk erkenning.
Ik blijf zoiets vrij apart vinden, kan er echt niets van maken. 15 en 22, kom op. Maargoed, het schijnt te werken tussen jullie dus wie ben ik om daar aan te twijfelen. Ben iig wel blij dat mijn vriendin en ik maar 3 jaar schelen.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 05:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toch wel opvallend dat je die jongen 3 jaar kent en in die 3 jaar heb je helemaal niets over hem tegen je ouders verteld?
En wat betreft de relatie, eens zullen ze het moeten weten, dus ja, je kunt het niet verborgen houden...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:00
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Je kunt de komende tien jaar helemaal geen evenwichtige relatie met die jongen hebben. Daarvoor is het leeftijdsverschil (en daarmee de levensfase waarin je zit) veel te groot. Jij bent met hele andere dingen bezig.
Ben bang dat het allemaal niet gaat werken. Daarbij komt nog dat toen je hem leerde kennen jij 13 was en hij 20. Een 20 jarige jongen die 'aanpapt' met een meisje van 13 is niet goed in z'n hoofd maar dat is mijn persoonlijke mening.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-09-2006 @ 19:21 :
Ik ken je verder niet, maar de indruk die ik van je krijg is dat jij allesbehalve volwassen bent.
Maar aan de andere kant is het aantal infantiele 23-jarige gozers ook niet te verwaarlozen. En je weet wat ze zeggen: soort zoekt soort.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:12
Monica_90
Monica_90 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 10-09-2006 @ 10:00 :
Je kunt de komende tien jaar helemaal geen evenwichtige relatie met die jongen hebben. Daarvoor is het leeftijdsverschil (en daarmee de levensfase waarin je zit) veel te groot. Jij bent met hele andere dingen bezig.
Ben bang dat het allemaal niet gaat werken. Daarbij komt nog dat toen je hem leerde kennen jij 13 was en hij 20. Een 20 jarige jongen die 'aanpapt' met een meisje van 13 is niet goed in z'n hoofd maar dat is mijn persoonlijke mening.
dat is een misverstand.. dat heb ik al een keer proberen duidelijk te maken..
wat wij als iets speciaals bedoelen.. is niet dat we meteen op elkaar vielen, en aanpapte met elkaar..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:53
ganja
ganja is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 10-09-2006 @ 10:00 :
Je kunt de komende tien jaar helemaal geen evenwichtige relatie met die jongen hebben. Daarvoor is het leeftijdsverschil (en daarmee de levensfase waarin je zit) veel te groot. Jij bent met hele andere dingen bezig.
Ben bang dat het allemaal niet gaat werken. Daarbij komt nog dat toen je hem leerde kennen jij 13 was en hij 20. Een 20 jarige jongen die 'aanpapt' met een meisje van 13 is niet goed in z'n hoofd maar dat is mijn persoonlijke mening.
Dat is lomp en kortzichtig, mijn vriend is 25 en we zijn al 2 jaar gelukkig bij elkaar, en een half jaar voor dat we kregen werden we al heel close en ging alles goed. leeftijd zegt niet alles. het zijn juist voornamelijk de 16 jarige jongens die hun pik achterna lopen, terwijl meestal de wat oudere jongens juist willen settelen met een vaste partner.
Zo is het niet bij elke jongen natuurlijk, maar als hij niet serieus er over zou zijn, waarom zou ze dan al zolang bevriend met hem blijven? leeftijd is relatief. iemand kan 13 zijn, maar geestelijk al volwassen zijn en wij kennen de ts en die jongen niet, dus waarom gelijk zo oordelen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:46
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Omdat je aan haar manier van schrijven en aan die van jou, al een hoop verschil merkt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-09-2006 @ 10:12 :
Maar aan de andere kant is het aantal infantiele 23-jarige gozers ook niet te verwaarlozen. En je weet wat ze zeggen: soort zoekt soort.
Ik wou net zeggen. Genoeg mensen (ben bang de meerderheid van de bevolking) die na hun vijftiende op geestelijk vlak eigenlijk niet verder meer rijpen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 09-09-2006 @ 22:23 :
Dat is heel simpel.
jij:"Mam, pap, ik vind een jongen super leuk."
mam/pap:"en hoe oud is dat ventje?"
jij:"45 jaar"
ouders:" "
jij:"Grapje, hij is maar 23."
ouders:" "
Haha
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2006 @ 16:43 :
Ik wou net zeggen. Genoeg mensen (ben bang de meerderheid van de bevolking) die na hun vijftiende op geestelijk vlak eigenlijk niet verder meer rijpen.
Zeg dat nou niet. Ik kom die mensen eigenlijk nooit tegen en ik voel me erg gelukkig in mijn wereldje waar tenminste de helft van de bevolking betrekkelijk intelligent is
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 20:16
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Hij had je vader kunnen zijn
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 20:20
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Dat nou weer net niet. IIG je grote broer
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 08:06
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Dus als 20-jarige ging hij 'speciaal' met een 13-jarige om? Ik moet er toch niet echt aan denken
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 10:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-09-2006 @ 08:06 :
Dus als 20-jarige ging hij 'speciaal' met een 13-jarige om? Ik moet er toch niet echt aan denken
Ik ook niet, maar er zijn genoeg 20-jarige gozers die op 13-jarige meisjes geilen. Misschien zijn die gozers geestelijk ook wel 13 jaar en/of zijn ze na hun 13e geestelijk niet verder ontwikkeld.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 15:25
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-09-2006 @ 10:26 :
Ik ook niet, maar er zijn genoeg 20-jarige gozers die op 13-jarige meisjes geilen. Misschien zijn die gozers geestelijk ook wel 13 jaar en/of zijn ze na hun 13e geestelijk niet verder ontwikkeld.
Hmmm, ik vraag me af hoe het volgende klinkt als je voor de rechter staat: "wij hadden iets speciaals.............."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 15:51
Monica_90
Monica_90 is offline
ik vind het goed.. als jullie het er niet mee eens zijn..
maar daarom hoeven jullie hem nog nie belachelijk te maken, of als een 1 of andere pedo uit te maken..
IK HOU VAN HEM....EN HIJ VAN MIJ!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 16:36
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Monica_90 schreef op 11-09-2006 @ 15:51 :
ik vind het goed.. als jullie het er niet mee eens zijn..
maar daarom hoeven jullie hem nog nie belachelijk te maken, of als een 1 of andere pedo uit te maken..
IK HOU VAN HEM....EN HIJ VAN MIJ!!!!!!!!!!
Prima, maar dan moet je achteraf ook niet komen mekkeren dat je geestelijk en/of lichamelijk (ge)(mis)bruikt bent.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Monica_90 schreef op 11-09-2006 @ 15:51 :
ik vind het goed.. als jullie het er niet mee eens zijn..
maar daarom hoeven jullie hem nog nie belachelijk te maken, of als een 1 of andere pedo uit te maken..
IK HOU VAN HEM....EN HIJ VAN MIJ!!!!!!!!!!
Dat is allemaal best, maar je vraagt er zelf om. Je komt niet echt volwassen over, en je vroeg om onze mening. Als we die dan geven, moet je niet kwaad worden. Ik heb zo mijn twijfels over deze relatie, maar, als jullie het willen proberen, dan wens ik jullie iig veel succes!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 16:52
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
moet kunnen, dus doen
ik steun je
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 16:55
Verwijderd
Als jij er zo zeker van bent dat jullie van elkaar houden, waarom interesseren je ouders je dan nog iets? Lekk@h doen t0g
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 19:19
vedetje
vedetje is offline
ik zie eigenlijk niet in waarom de leeftijd vermeld zou moeten worden?

Wat als hij nu 17 was, hoe zou je hem dan voorstellen? Zou je zeggen van 'mama, papa, dit is mijn vriendje Karel, hij is 17 jaar oud...'

Nee toch?

Als ze er achter vragen kan je dan nog antwoorden.
Eerst voorstellen, niet beginnen met je zorgen te maken over de leeftijd vooraleer je weet wat ze ervan denken.
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gezocht: Jonge televisie- en korte filmmakers!
Verwijderd
1 27-01-2016 00:24
Liefde & Relatie Marokkaanse vriendin en haar ouders..
Searchingstuff
14 10-01-2014 23:49
Liefde & Relatie Leeftijdsverschil in relatie
TFS!
49 29-09-2009 10:38
Films, TV & Radio Raad de Tunes VII
Verwijderd
100 17-09-2006 18:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rohit
501 26-12-2005 20:40
Algemene schoolzaken Leer- en werkplicht verhogen.
BrunetJuh
52 12-12-2005 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.