Oud 11-06-2003, 17:34
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Had vandaag mijn rijexamen en het ging echt afschuwelijk. Het eerste stoplicht rijd ik echt veel te ver door, dus moest weer terug. Vervolgens mis ik bij een kruispunt een auto die van rechts komt en ons bijna ramt, examinator hard op de rem. Toen dacht ik dat ik het al kon afschrijven.
Vervolgens mis ik even verder weer een stoplicht, nog een ingreep. En daarna mis ik bij het voorsorteren een auto die mij aan het inhalen was en ik dus bijna sneed. Nog nooit zoveel fouten in een kwartier gemaakt.
Daarna ging het opzicht wel chill, had zoiets van: erger kan het niet worden. Toen gingen we ook nog eens na een half uurtje al terug, ik vermoedde dat de goede man het gewoon opgegeven had met mij..


Terug in het examencentrum zegt hij: Ik ga je verassen, je bent geslaagd...


Echt te sick voor woorden. Hoor altijd van iedereen dat ze op het minste of geringste genaaid worden en ik had het gewoon echt verknald en ik sla wel. Mijn instructeur, die niet meereedt, was ook uiterst verbaast.

Maar vertel nou eens, zijn jullie wel grondig genaaid of hebben jullie ook zo gemazzeld?
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 17:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 11-06-2003 @ 18:34:
Had vandaag mijn rijexamen en het ging echt afschuwelijk. Het eerste stoplicht rijd ik echt veel te ver door, dus moest weer terug. Vervolgens mis ik bij een kruispunt een auto die van rechts komt en ons bijna ramt, examinator hard op de rem. Toen dacht ik dat ik het al kon afschrijven.
Vervolgens mis ik even verder weer een stoplicht, nog een ingreep. En daarna mis ik bij het voorsorteren een auto die mij aan het inhalen was en ik dus bijna sneed. Nog nooit zoveel fouten in een kwartier gemaakt.
Daarna ging het opzicht wel chill, had zoiets van: erger kan het niet worden. Toen gingen we ook nog eens na een half uurtje al terug, ik vermoedde dat de goede man het gewoon opgegeven had met mij..


Terug in het examencentrum zegt hij: Ik ga je verassen, je bent geslaagd...


Echt te sick voor woorden. Hoor altijd van iedereen dat ze op het minste of geringste genaaid worden en ik had het gewoon echt verknald en ik sla wel. Mijn instructeur, die niet meereedt, was ook uiterst verbaast.

Maar vertel nou eens, zijn jullie wel grondig genaaid of hebben jullie ook zo gemazzeld?
whu??? kgeloof dr niks van.......
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik had eens goed mijn duits mondeling verneukt (kwam alleen maar gestotter uit, was veel te kort en het niveau was dat van een brugklasser en dat terwijl we toen niet eens duits hadden)..

En ik had echt een 5,5 nodig voor een voldoende en toen heeft ze me dat gewoon gegeven

Kheb staan springen en schreeuwen later bij de concierge, helemaal uitgelaten..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:51
Snellius
Avatar van Snellius
Snellius is offline
Welke rijschool is dat? Voor het geval ik de eerste keer niet slaag
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:03
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Gefeliciteerd En nu maar hopen dat ik ook zo'n geluk heb wanneer ik moet afrijden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:03
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
OMG, en dat wil dan naar delft komen

Ik ben m'n leven ook niet meer zeker
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:06
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik heb vorige maand mijn rijbewijs gehaald, maar de rit zelf was echt klote. Ik kon niet eens recht achteruit rijden! Verder ging het achterui inparkeren fout en sloeg mijn motor af bij het stoplicht.

Wel had ik geluk met de examinator, ik zou eerst een strenge man krijgen, maar die was ziek en ik kreeg een hele relaxte vrouw.

Al met al toch in 1 keer geslaagd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 11-06-2003 @ 19:03:
Gefeliciteerd En nu maar hopen dat ik ook zo'n geluk heb wanneer ik moet afrijden

Wanneer moet jij afrijden dan?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:32
Atje85
Atje85 is offline
Volgens mij vond ie je gewoon een hopeloos geval dat ie je maar meteen je rijbewijs gaf

maar gefeliciteerd

en ik hoop dat je normaal niet zo rijd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:35
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
beuk schreef op 11-06-2003 @ 19:03:
Ik ben m'n leven ook niet meer zeker
Dat ben je toch al niet, want ik ben 4 dagen in de week in Delft te vinden
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:35
Verwijderd
ik was 1 keer grondig genaaid, gezakt omdat ik teveel keek

en vandaag gemazzelt, ook een fout, maar wat weet ik al niet meer, maar geslaagd, veel lol gehad in de auto, echt in een deuk gelegen met de examinator, en nu dus mazzel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:20
confabulatie
Avatar van confabulatie
confabulatie is offline
ben keer gezakt door paar duiven...
zaten midden op de weg en ik reed gewoon door,omdat ik d8 dat ze toch wel weg zouden vliegen.....
nou ja dat mens trapte dus op de rem en ze heeft de rest van het examen zitten zeiken over die duiven...
toen we daar kwamen vertelde ze me dat ze me moest teleurstellen (door die stomme k*t duiven! )

maar ja wat doe je er aan....

laatste keer examen dat ik geslaagd ben was een makkie...
echt super mazzel gehad...
was mn theorie en paspoort enz vergeten en dus moest mn rijinstructeur ff snel terug om hem op te halen (samen met mn mams) en ik ging alvast naar die examinator.... door dit gedoetje heb ik veel korter gereden. geen bijzondere verrichtingen, geen kentekenlezen.... hele tijd achter vrachtauto gereden en weet niet hoe lang bij kruispunt moeten w88 omdat het zo druk was...

maar volgens mij zijn die examens onzin (nou ja ook weer niet . hoe moet ja nders je rijbewijs halen)maar elke rijexaminator kijkt weer anders en het blijft een momentopnama..

(ben 4 keer geslaagd)
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:20
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik heb wat dat betreft niet vaak mazzel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
confabulatie schreef op 11-06-2003 @ 20:20:
ben keer gezakt door paar duiven...
zaten midden op de weg en ik reed gewoon door,omdat ik d8 dat ze toch wel weg zouden vliegen.....
ik had t vandaag ook, een stel duiven ik reed al langszaam, hij zo rijdt maar gewoon door hoor, ze gaan toch wel weg, heeft mijn instructeur ook vaak zat gezegt, ja kom op zeg, ik wil geen doden voordat ik mijn rijbewijs heb
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:33
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Gefeliciteerd dan maar he ! Geloof niet dat ik je graag tegenkom in de auto...
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:01
Verwijderd
waw tof , hmm , bij ons is er een leraar die beweert dat je als je een kot rokje aandoet je nooit gebuiust zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:32
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
beuk schreef op 11-06-2003 @ 19:03:

Ik ben m'n leven ook niet meer zeker
Ik kan het opzicht best hoor, maar was gewoon redelijk nerveus. Zat de hele tijd een gesprek op gang te houden met die examinator (dacht blijkbaar dat dat ook mee zou tellen).
Na die fouten heeft die gast gewoon niets meer teruggezegd, zodat ik me op het rijden kon concentreren en toen ging het verder foutloos.
Ik ben ervan overtuigd dat ik het wel kan, had gewoon een beetje examenstress. Spanning bij een examen is mij normaal namelijk helemaal vreemd omdat ik weet dat ik het meestal toch wel haal en nu ik eens ergens niet zeker van was, was ik best zenuwachtig. Zonder zo'n vent ernaast gaat het vast beter.

Ik reed trouwens af in Delft, dus je had me kunnen zien stuntelen.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:03
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 11-06-2003 @ 20:20:
ben keer gezakt door paar duiven...
zaten midden op de weg en ik reed gewoon door,omdat ik d8 dat ze toch wel weg zouden vliegen.....
nou ja dat mens trapte dus op de rem en ze heeft de rest van het examen zitten zeiken over die duiven...
toen we daar kwamen vertelde ze me dat ze me moest teleurstellen (door die stomme k*t duiven! )

maar ja wat doe je er aan....

volgens mijn instructeur mocht ik juist niet stoppen voor duiven op de weg omdat dat gevaar oplevert voor het overige wegverkaar wat achter je zit e.d. maar gelukkig kwam ik geen duiven tegen tijdens mijn examen
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2003, 12:34
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-06-2003 @ 19:30:
Wanneer moet jij afrijden dan?
Na de zomervakantie
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:47
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
De eerste keer ben ik gezakt. Ik had wel een vervelende examinator, die ik ook al bij de TTT gehad had.
De tweede keer maakte ik ook wat foutjes, en ik dacht dat ik opnieuw gezakt zou zijn. Maar deze keer was het een aardige man en hij zei: "Nou, de algemene lijn was prima, dus je bent geslaagd."

Foutloos rijden kan bijna niet. Het verkeer om je heen kan overwachte dingen doen.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:05
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
eerste keer geslaagd

geen ingreep, geen echte fouten, hooguit wat perfectioneren met ' op tijd kijken'. Niet zenuwachtig, volledige controle, zelfverzekerd.

en evoila rijbewijs
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:05
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ohja, 't leuke is dat ik al wel m'n eerste ' ongeluk' heb gehad
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-06-2003 @ 14:05:
ohja, 't leuke is dat ik al wel m'n eerste ' ongeluk' heb gehad
doe je goed
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 13:34:
Na de zomervakantie


Ik ergens in november/december.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:21
Verwijderd
Als je een vrouw was ging ik je vragen of je veel inkijk hebt gehad ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 16:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
McLaren schreef op 12-06-2003 @ 17:21:
Als je een vrouw was ging ik je vragen of je veel inkijk hebt gehad ofzo..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:33
Thomas
Thomas is offline
Eerste keer geslaagd. Foutloos gereden en onderussen nog maar een boete binnen gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:36
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
genaaid,heb 5 keer afgereden
bij het staatexamen ging het inneens wel terwijl ik toen net zo slecht als de keer daarvoor reed voor mijn gevoel
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:41
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 17:18:


Ik ergens in november/december.
Uh Je bent 17 toch?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:48
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 11-06-2003 @ 22:32:
Ik reed trouwens af in Delft, dus je had me kunnen zien stuntelen.
Lijkt me wel vervelend trouwens, tenminste, het centrum van Delft vond ik zelf echt een crime toen ik er voor het eerst reed (ik heb in rotterdam gelest). Al die bruggetjes gecombineerd met duizenden eenrichtings-weggetjes.. en dan al die domme touristen en de talloze studenten die uit allerlei onmogelijke steegjes komen.. maar 't went
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 18:41:
Uh Je bent 17 toch?

Ik ga over een maandje met rijlessen beginnen... op mn 17e nog ja, maja turkije he
ik heb vorige zomer al 2 lessen gehad btw
en als ik terugben hier verder lessen, maar dat duurt dan niet erg lang meer.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:15
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 19:08:
Ik ga over een maandje met rijlessen beginnen... op mn 17e nog ja, maja turkije he
ik heb vorige zomer al 2 lessen gehad btw
en als ik terugben hier verder lessen, maar dat duurt dan niet erg lang meer.
In Hilversum kom ik dus nooit meer na december
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 19:15:
In Hilversum kom ik dus nooit meer na december


Alsof je er ooit kwam maar maakt niet uit hoor, ik kom wel naar Schiedam
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:23
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Een vriend van me is gezakt een paar dagen terug omdat hij besluitenloos óverkwam.

Ikzelf ben in 1x geslaagd ondanks dat ik een keer richting ben vergeten aan te geven en de richting vergat uit te zetten op de snelweg. Het gaat om hoe je overkomt, je rijstijl en niet perse de fouten die je maakt. Zeker en rustig overkomen is echt het belangrijkste.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:32
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 19:18:


Alsof je er ooit kwam maar maakt niet uit hoor, ik kom wel naar Schiedam
Toch niet met de auto dan he? Anders moet ik hier ook al weg
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 19:32:
Toch niet met de auto dan he? Anders moet ik hier ook al weg

Nee, ik was van plan om lopend te komen eigenlijk, maar nu je t zegt kan ik beter met de auto komen, ben je makkelijker te achtervolgen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2003, 18:50
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 19:45:
Nee, ik was van plan om lopend te komen eigenlijk, maar nu je t zegt kan ik beter met de auto komen, ben je makkelijker te achtervolgen
Waag het niet he!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 19:50:
Waag het niet he!!
Jawel, totdat ik je te pakken heb
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:07
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 19:52:
Jawel, totdat ik je te pakken heb
Trust me..dat wil je niet
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 20:07:
Trust me..dat wil je niet

jawel

op welke manier
jk

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 08:28.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:21
Barthezz2003
Barthezz2003 is offline
Mun broer moest examen dooen voor zun rijbewijs op een zaterdag. Was het net die zaterdag keidruk op de weg omdat het supergoed weer was en iedereen richting de meertjes en de zee ging. Moest ie de snelweg op stond ie gewoon 20 minuten in de file. Toen ie van de snelweg was hoefde ie alleen nog maar ff een keer in te parkeren. En dan slaagd ie ook nog gewoon. Ik weet dus nu al waar ik mijn rijexamen ga doen
__________________
"What is the Matrix?"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:29
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-06-2003 @ 20:10:
jawel

op welke manier
Hushh
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:34
riejanne
riejanne is offline
reed door rood tijdens examen, zegt die vent later je deed alles goed behalve naar de kleur van het stoplicht kijekn, maar ach ben geslaagt who cares
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 12-06-2003 @ 20:29:
Hushh
j/k
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:10
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 11-06-2003 @ 18:34:
Had vandaag mijn rijexamen en het ging echt afschuwelijk. Het eerste stoplicht rijd ik echt veel te ver door, dus moest weer terug. Vervolgens mis ik bij een kruispunt een auto die van rechts komt en ons bijna ramt, examinator hard op de rem. Toen dacht ik dat ik het al kon afschrijven.
Vervolgens mis ik even verder weer een stoplicht, nog een ingreep. En daarna mis ik bij het voorsorteren een auto die mij aan het inhalen was en ik dus bijna sneed. Nog nooit zoveel fouten in een kwartier gemaakt.
Daarna ging het opzicht wel chill, had zoiets van: erger kan het niet worden. Toen gingen we ook nog eens na een half uurtje al terug, ik vermoedde dat de goede man het gewoon opgegeven had met mij..


Terug in het examencentrum zegt hij: Ik ga je verassen, je bent geslaagd...


Echt te sick voor woorden. Hoor altijd van iedereen dat ze op het minste of geringste genaaid worden en ik had het gewoon echt verknald en ik sla wel. Mijn instructeur, die niet meereedt, was ook uiterst verbaast.

Maar vertel nou eens, zijn jullie wel grondig genaaid of hebben jullie ook zo gemazzeld?
Het CBR is gewoon 1 grote kloteclub die je zohard mogelijk naait, helemaal als ze weten dat je toch centen hebt. Die lui zijn teringjaloers omdat ze zelf een kutbaantje hebben. Bovendien kan elke mongool met een havo diploma en een beetje verkeersinzicht *kuch* al examinator worden. Simpele cursus via het CBR en klaar.

Voor diegene die willen slagen: vraag of een kennis je "opwacht" bij het CBR in een foute Benz (liefst een SEC ofzo, grote coupe), hang wat gouden kettingen om z'n nek en zeg dat het je pa is, zwaai een keer. Zeg ook zeker niet dat je een beetje succes hebt (dus: hoge opleiding, goede baan, of dat je auto v/d zaak krijgt), daar kunnen die lui niet tegen en is voor hun reden genoeg je te laten zakken. Ze doen het alleen voor het geld.

CBR en 3VO, van mij mogen ze beide een bom onder het hoofdkantoor leggen.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:13
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 11-06-2003 @ 20:20:
ben keer gezakt door paar duiven...
zaten midden op de weg en ik reed gewoon door,omdat ik d8 dat ze toch wel weg zouden vliegen.....
nou ja dat mens trapte dus op de rem en ze heeft de rest van het examen zitten zeiken over die duiven...
toen we daar kwamen vertelde ze me dat ze me moest teleurstellen (door die stomme k*t duiven! )
Ja tuurlijk! Hard op de rem is beter voor de verkeersveiligheid dan gewoon doorrijden.
NOT.
zeker zo'n extreem groenlinks figuur ofzo.
Ik rem ookwel voor dieren, maar voor duiven toch echt niet, vliegen toch wel weg en anders hebben ze pech.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tom schreef op 12-06-2003 @ 22:10:
Het CBR is gewoon 1 grote kloteclub die je zohard mogelijk naait, helemaal als ze weten dat je toch centen hebt. Die lui zijn teringjaloers omdat ze zelf een kutbaantje hebben. Bovendien kan elke mongool met een havo diploma en een beetje verkeersinzicht *kuch* al examinator worden. Simpele cursus via het CBR en klaar.
Let es op je taalgebruik

En ja, sommige bedrijven gaan vaak bij t rijexamen op t geld af en laten je vaak de 1e x niet slagen(bekend voorbeeld: jan ter beek), maar dat gebeurt natuurlijk niet altijd.


Enne, een vriend van me die is bezig met de cursus om examinator te worden en 1 ding kan ik je zeggen: het is zeker NIET makkelijk en t duurt ook best lang.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 05:38
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
riejanne schreef op 12-06-2003 @ 20:34:
reed door rood tijdens examen, zegt die vent later je deed alles goed behalve naar de kleur van het stoplicht kijekn, maar ach ben geslaagt who cares



en hij trapte niet op de rem?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb niet echt gemazzeld, ik had geluk dat er bijna nix op de weg was, op het laatste liet ik wel een aantal auto's door waar ik makkelijk nog voor had kunnen gaan, maar de examinator telde dat niet als fout, dat veronderstelde hij als een actie dat ik geen fout meer wilde maken
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.