Oud 03-09-2005, 15:58
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
nog 1 keer en dan is het scheepsrecht.
Advertentie
Oud 03-09-2005, 16:02
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 15:47 :
ik ga mischien dan weer

en derek, zeg eens niet alles in de ik vorm. ik mag ook draaien
ja mongooltje van me. maar ik ben lekker egocentrisch weetjetoch.
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:03
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
leer het af dan
Oud 03-09-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 15:58 :
nog 1 keer en dan is het scheepsrecht.
Helemaal mee eens



oftewel: ik zou toch zweren dat de eerste reactie er niet stond dus dacht al dat er iets fout was gegaan.
Oud 03-09-2005, 16:05
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 16:03 :
leer het af dan
je zeit bart volta toch ook niet opeens minder minder arrogant worden?
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:10
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ALARM - vergelijk jezelf nooit maar dan ook nooit met mensen die ska spelen
Oud 03-09-2005, 16:11
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 03-09-2005 @ 16:03 :
Helemaal mee eens



oftewel: ik zou toch zweren dat de eerste reactie er niet stond dus dacht al dat er iets fout was gegaan.
metallicat has been drinking
Oud 03-09-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 16:10 :
ALARM - vergelijk jezelf nooit maar dan ook nooit met mensen die ska spelen
ik ga echt wel een punk/ska-cover bandje naast jullie programmeren
Oud 03-09-2005, 16:16
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 16:10 :
ALARM - vergelijk jezelf nooit maar dan ook nooit met mensen die ska spelen
het was geen directe vergelijking. meer een voorbeeld.
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:17
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
even erg.

en fake, je laat het
Oud 03-09-2005, 16:19
sorry
sorry is offline
jullie gaan zeker ook binnenkort naar de mezz om de palookas te zien?
Oud 03-09-2005, 16:19
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Fake schreef op 03-09-2005 @ 16:16 :
ik ga echt wel een punk/ska-cover bandje naast jullie programmeren
telefoonnummer van the palooka's hebben?
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:21
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Oud 03-09-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 03-09-2005 @ 16:21 :
[afbeelding]
Oud 03-09-2005, 16:24
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
je wilt verse tomaten naar the palookas gooien?
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:27
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline


zolang ik er van kan genieten wel, nu ga ik werken tot vanavond bij het after summer feestje
Oud 03-09-2005, 16:28
Verwijderd
wat mij betreft gaan we ossenhoofden naar die schijtband gooien. damn ik snap nog steeds niet waarom ze samen met the toasters getourd hebben
Oud 03-09-2005, 16:28
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
serieus ? beter komen ze nooit meer buiten en doen ze zakken over hun hoofden
Oud 03-09-2005, 16:29
Verwijderd
ossenhoofden gooien \m/

hoe staat het met je hippie-heid door CMV ivo?
Oud 03-09-2005, 16:31
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-09-2005 @ 16:28 :
wat mij betreft gaan we ossenhoofden naar die schijtband gooien. damn ik snap nog steeds niet waarom ze samen met the toasters getourd hebben
het verhaal gaat ten ronde dat di-rect the palookas heeft opgebeld met de vraag of het goed was als zij een ska nummer opnamen.
the palookas zijn dus verantwoordelijk voor webcam girl.
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 03-09-2005 @ 16:29 :
ossenhoofden gooien \m/

hoe staat het met je hippie-heid door CMV ivo?
ik heb heel de introweek christelijke klasgenoten bang gemaakt dus respect voor andere levensstijlen hou ik er nog niet op na, of het kan gewoon komen dat ze mijn ome henk imitatie na 2 dagen te veel vonden worden
Oud 03-09-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 03-09-2005 @ 16:31 :
het verhaal gaat ten ronde dat di-rect the palookas heeft opgebeld met de vraag of het goed was als zij een ska nummer opnamen.
the palookas zijn dus verantwoordelijk voor webcam girl.
wtf wat een onzin is dat. zal ik di-rect anders opbellen en vragen of ik een kutnummer op mag nemen?
Oud 03-09-2005, 16:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-09-2005 @ 16:32 :
wtf wat een onzin is dat. zal ik di-rect anders opbellen en vragen of ik een kutnummer op mag nemen?
nee precies. ik ga di-rect opbellen met de vraag of het goed is als mijn band verlepte tienerpoprock gaat maken .
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:36
Verwijderd
haha gisteren in de kroeg heb ik een uur een gesprek gehad met iemand die er van overtuigd was dat di-reect emopunk was dat was heel wazig. ontopisch gezien verder lag ik er pas om half 7 in en heb ik een concert gemist net van ask for bob op een festival omdat ik te moe was
Oud 03-09-2005, 16:38
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
spike is emopunk .
__________________
hello dave.
Oud 03-09-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-09-2005 @ 16:32 :
ik heb heel de introweek christelijke klasgenoten bang gemaakt dus respect voor andere levensstijlen hou ik er nog niet op na, of het kan gewoon komen dat ze mijn ome henk imitatie na 2 dagen te veel vonden worden


ik heb een klasgenoot gevonden die ook Ome Henk digt dus ik ben nu echt alle albums aan het downloaden \m/
Oud 03-09-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 03-09-2005 @ 16:39 :


ik heb een klasgenoot gevonden die ook Ome Henk digt dus ik ben nu echt alle albums aan het downloaden \m/
het beste nummer ooit is en blijft 'mag popi buiten komen spelen?'

Hallo, met Leo. Gaat goed he?
Oud 03-09-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-09-2005 @ 16:45 :
het beste nummer ooit is en blijft 'mag popi buiten komen spelen?'

Hallo, met Leo. Gaat goed he?


gisteren me weer zitten bescheuren in de auto:

Koken met pannen, komt Was Knijpers binnengelopen die overal een beetje Vinnegraite saus ingooit "et voila". Die andere kok, ROTTE TIPOE!!

echt briljant!
Oud 03-09-2005, 16:50
Verwijderd
ik lust wel een balletje met rode saus
Oud 03-09-2005, 17:18
Verwijderd
het onderscheid tussen kotsen en het in het vet gooien van eten is daar ver te zoeken
Oud 03-09-2005, 17:53
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
ik heb zin om allemaal obscene woorden te gebruiken want mijn computer is al dagen kapot maar de mensen in dit belhuis verstaan me waarschijnlijk toch niet
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 03-09-2005, 17:58
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
gatverdamme gewerkt.
nu ga ik heeeeel lang douchen
__________________
hoii
Oud 03-09-2005, 19:08
Verwijderd
ik heb helemaal niets gedaan, heerlijk. weer veel te lang geslapen.
ik heb een verjaardag afgezegd waardoor ik sjago werd, maarja bla.

straks naar t filmhuis, naar Last Days.
Oud 03-09-2005, 19:32
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik ging vandaag werken en daarna ging ik broeken passen met een vriendin, maar leuke vonden we niet
toen kwam er nog een vriendin en gingen we picknicken met AH smoothies en pepernoten en zometeen gaan we naar een cafétje voor een afscheid van iemand die een jaar naar frankrijk gaat en daarna naar de melkweg en mijn vriendin moet de bus van kwart over 2 nemen van haar moeder en nu ben ik chagerijnig want dan kunnen we net zo goed niet gaan
Oud 03-09-2005, 19:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had gister een date met een jongen die nu nog steeds bezig is en nu is hij voetbal aan het kijken en heeft hij een after-dinner dip
maar het is gezellig
yeah!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 03-09-2005, 19:33
nps
Avatar van nps
nps is offline
ook al ben ik gaar ik ga vanavond naar het verre tilburg anders moet ik alleen thuis blijven ieee op zaterdagavond, dat kan niet he!
__________________
__________________
Oud 03-09-2005, 19:39
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik heb vandaag mn rode lokken bruin geverfd,uitgescholden door scooterboys.Nu wil ik zuipen en ben ik hardop aan het zingen.Maarrr ik weet niet met wie ik moet zuipen want op dikke vincent na die raar is en nog wat bijvrienden is iedereen op vakantie
Oud 03-09-2005, 19:43
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
En ik hoor net dat een vriend van me al 2 dagen thuis is en die belt ook niet even ofzo nu ga ik m bellen en uitschelden en zeggen dat ie hierheen moet komen.
Oud 03-09-2005, 20:34
Verwijderd
gisteravond feestje, vanmorgen was zwaar. vanmiddag heb ik samen met een vriend bierkratten ingeleverd bij de supermarkt, en nu heb ik weer geld!
dalijk ga ik ergens voetbal kijken, maar dat is allang afgelopen. dus volgens mij is het gewoon een zuipavond, erg handig, want daar heb ik wel zin in. beetje jammer dat ik m'n eigen bier mee moet nemen, en ik heb alleen flesjes, en ik vind het gewoon stom om eigen bier mee te nemen naar een zuipavond waar ik de helft van de mensen niet/amper ken ehh. oja, nu ga ik m'n haar doen, het zit namelijk KUT.
Oud 03-09-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-09-2005 @ 19:32 :
ik had gister een date met een jongen die nu nog steeds bezig is en nu is hij voetbal aan het kijken en heeft hij een after-dinner dip
maar het is gezellig
yeah!
doe je goed!

gisteren mensen ingewerkt bij werk, daarna gewinkeld en naar vriendinnetje toegegaan, uitgeweest en teveel gedronken, vrij beschamende dingen uitgehaald en vriendje gebeld maar hij wil niet zeggen waarover? vrijwel doodgegaan in de nachttrein samen met REMCO en ook in de taxi. 3 uurtjes geslapen, trein genomen naar utrecht om te BEHANGEN maar mijn behangcrew kwam een uur te laat dus heb ik eerst een uur boven de wc gehangen. daarna bleek dat ze helemaal niet KUNNEN behangen en elkaar ook niet uit kunnen staan dus niet samen konden werken. klein stuk behangen terwijl ik bloedig mijn deuren stond te verven (en ik was eerst zo blij met OPENSLAANDE deuren leuk joh!) en continu leuke muziek voor ze opgezet. daarna moesten ze bier dus ben ik dat gaan halen en daarna ook chinees. nu bij mijn ouders en ik ga NIET uit want ik denk nog steeds dat ik doodga.
Oud 03-09-2005, 21:21
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ging vandaag werken tussen me asociale vriendjes op de teewdehands koopjesmarkt, oh watb hebben we weer fijn meegezongen met andre hazes enzo omg

zo direct lekker biertjes drinken, en nu luister ik mij eigen stadslied van almere, luister maar is

omg !
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 03-09-2005, 22:21
Verwijderd
ik heb vandaag voor het eerst in 4 jaar een pannenkoek gegeten en ik heb (nog)nergens last van
Oud 03-09-2005, 22:23
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Vanochtend ben ik naar de kapper geweest en ik moest veel te lang wachten. Daarna naar een vriendin op dr werk geweest en een half uur mee staan kletsen, onder werktijd nog wel. Daarna ben ik naar mn kamer in utrecht gegaan en heb wat verhuist en huisgenoten leren kennen en die zijn best ok. Toen naar de ikea geweest en mn ouders wat armer gemaakt met een kastje en een stoel en nog wat spullen. Nu ben ik heel moe en ik ga dan ook zo slapen.
Oud 04-09-2005, 00:44
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ehh...



vandaag moest ik werken en er was een borrel en men scheen te denken dat ik dronken was ik lachte nogal veel door de kneuterigheid van iedereens humor. maar aan het eind van de avond had ik een reputatie als zijnde sexpoes te pakken bij twee 18jarige collega's


en de piratenhumor heeft zich inmiddels ook op mijn werkvloer gevestigd. harrr!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 04-09-2005, 01:10
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 04-09-2005 @ 00:44 :
ehh...



vandaag moest ik werken en er was een borrel en men scheen te denken dat ik dronken was ik lachte nogal veel door de kneuterigheid van iedereens humor. maar aan het eind van de avond had ik een reputatie als zijnde sexpoes te pakken bij twee 18jarige collega's


en de piratenhumor heeft zich inmiddels ook op mijn werkvloer gevestigd. harrr!
19 september, International Talk Like a Pirate Day! www.talklikeapirate.com!
Oud 04-09-2005, 02:29
Verwijderd
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 03-09-2005 @ 21:21 :
zo direct lekker biertjes drinken, en nu luister ik mij eigen stadslied van almere, luister maar is
omg !
wat een vreselijk lied
ik heb vandaag geklust bij mn zus want die heeft een nieuw huis dus ik heb heel de trap geschuurd , om vier uur werken tot negen uur en mn baas was pissed omdat ik af zei voor morgen maar gelukkig heb ik iemand kunnen regelen die voor me invalt dus dat vind ze wel weer fijn, daarna met mn ouders naar iets gekeken met allemaal jeugdprogramma's en het was leuk want telekids en madelief en de meneer kaktus show was erbij en dat is dikke jeugdsentiment <33, daarna eerst bij een vriendin op t dakterras gezeten met Fred Delfgaauw (dat is een hele vette theatermaker) en met haar ouders en nog meer andere toffe mensen, daarna naar de kroeg, op het terras gezeten en weer terug naar de kroeg, daar heb ik te veel gezopen en nu ben ik zat en luister ik naar het vreselijke stadslied van almere
Oud 04-09-2005, 02:42
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb mn date uitgezwaaid toen hij in de bus stapte, en toen met huisgenoten een kampvuur gebouwd in het park en daar een tijdje gezeten, en toen nog een paar uur op de kamer van een vriend. en nu ga ik lekker slapen en morgen hopelijk gebeld worden door een vriendin met wie ik plannen had maar wie ik telefonisch niet kan bereiken

weltrusten iederreeeeennnn
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 04-09-2005, 02:47
Verwijderd
gister was ik jarig en gaf ik een borrel en er waren zelfs een paar forummers bij, toffe cadeaus toffe mensen en ik had sjieke wijnen klaarstaan dus dat zat wel goed, vandaag met een vriendin en haar britse fiancé de foutste avond ooit gehad en dan bedoelik echt fout van dansen bij jansen GEWEIGERD worden omdat niemand OV had en ze schatten ons 'rond de 17' naar MEANDER waar ze cher draaiden naar COOLDOWNCAFE waar aventurahoeren me aanstaarden alsof ik een hoer ben ofzo ik werd er niet vrolijk van maar goed ze draaiden frans bauer en dré en zelfs marco borsato en anouk, kortom voor ELK wat wils, wie daar geen geweldige avond kan hebben heeft denk ik echt een te beperkte muzieksmaak

ik kan niet wachten om weer naar cooldowncafe te gaan wat een openbaring
Oud 04-09-2005, 03:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 11:37
Verhalen & Gedichten De dag dat de wereld verging
Mother Earth
7 17-01-2004 14:05
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Verhalen & Gedichten Je Rachel [VERHAAL]
[GEEN_HELD]
4 14-03-2003 16:41
ARTistiek wel wat lang maar plies, lees en reageer erop.
epsie
5 05-05-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.