Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 12:13
Verwijderd
't Is moeilijk te zeggen of het kan, natuurlijk. Tussen meisjes van 16 zit al een groot verschil. Je hebt meisjes van 16 die hun eigen veters nog niet kunnen strikken, en die nog helemaal niet bezig zijn met jongens, laat stáán met jongens van 26. En je hebt meisjes van 16 die heel goed weten wat ze willen en goed weten wat ze kunnen. Jongens van 26 verschillen onderling net zo erg. Het jongetje dat nog bij z'n ouders woont en iedere ochtend braaf z'n boterhammen gesmeerd krijgt door mama, de jongen die op kamers woont en geniet van student zijn, elke avond een ander meisje, en de jongen van 26 die werkt of net is afgestudeerd, serieus is en zelfstandig.

Een mix van die twee lijkt me niet onmogelijk.

Vanaf 18 en ouder wordt het meer 'je doet maar waar je zin in hebt, je moet het compleet zelf weten' want dan 'mag het'.

Zelf ben ik natuurlijk een goed voorbeeld van dat het wél kan. Hij is bijna 10 jaar ouder, we wonen nu 4 jaar samen en zijn bijna 6 jaar in totaal bij elkaar. Ik studeer nog, hij werkt bij een universiteit en is een jaar geleden gepromoveerd. In mei gaan we trouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 09-04-2006 @ 13:13 :
In mei gaan we trouwen.
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:44
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-04-2006 @ 13:13 :
Dus toen hij 24 was kreeg hij iets met iemand van 14 .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Frostbite schreef op 08-04-2006 @ 13:31 :
Whatever. Je doet maar. Al dat gezeik over leeftijden.

Ja, moet kunnen alsje omelkaar geeft.daar draait het om in de liefde
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 10-04-2006 @ 11:44 :
Dus toen hij 24 was kreeg hij iets met iemand van 14 .
Oh grutjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 15:45
polysix
polysix is offline
Het is natuurlijk een heel persoonlijk iets enzo, maar een leeftijdsverschil ga je wel merken. Sommige mensen hebben dat al bij iemand van 1 of 2 jaar jonger bij anderen blijkbaar niet.

Meisjes vallen sowieso vaker op oudere jongens dan andersom.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:08
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
ik ben 14 mijn vriend 19

moet kunnen hoor!

leeftijd gaat toch nog steeds niet door je hart en liefde wel
__________________
erotisch is met een veertje, Kinki is met een hele kip
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:11
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
;Fashion_babe_* schreef op 10-04-2006 @ 17:08 :
ik ben 14 mijn vriend 19

moet kunnen hoor!

leeftijd gaat toch nog steeds niet door je hart en liefde wel
je praat dan toch wel over 4 jaar meer verschil

Maar het moet inderdaad kunnen zolang jullie je maar aan elkaar aanpassen en jij moet niets tegen je zin doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vind wel dat dat moet kunnen, al zou ik het zelf niet doen wss. Er is idd veel te veel gezeur over leeftijden. Het ligt toch echt aan het koppel zelf hoe het loopt. Hoeveel geduld ze hebben en hoe ze met het leeftijdsverschil en daarmee ook het verschil in gedachtengang omgaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 17:29
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Een tijdelijke relatie gaat prima, maar het lijkt me vrij lastig voor iemand die waarschijnlijk bezig is met huisje-boompje-beestje om iets langdurigs te beginnen met een meiske die daar de eerst komende 5 jaar niet eens aan zal denken.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 10-04-2006 @ 11:44 :
Dus toen hij 24 was kreeg hij iets met iemand van 14 .
Nee, toen hij 24 was kreeg hij iets met iemand van 15 Niet veel later werd hij 25.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 10-04-2006 @ 18:29 :
Een tijdelijke relatie gaat prima, maar het lijkt me vrij lastig voor iemand die waarschijnlijk bezig is met huisje-boompje-beestje om iets langdurigs te beginnen met een meiske die daar de eerst komende 5 jaar niet eens aan zal denken.
Wie zegt dat meisjes van 16 daar niet aan denken? En wie zegt dat jongens van een paar jaar ouder dat wél doen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 20:31
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2006 @ 20:43 :
Wie zegt dat meisjes van 16 daar niet aan denken? En wie zegt dat jongens van een paar jaar ouder dat wél doen?
Een paar jaar 25 - 16 = 9....

Maar ik zeg alleen dat het me niet erg praktisch lijkt, hoewel in oorlog en liefde natuurlijk wel álles mogelijk blijft. (zij het met een flinke dosis doorzettingsvermogen en geloof)
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:46
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2006 @ 20:43 :
Wie zegt dat meisjes van 16 daar niet aan denken? En wie zegt dat jongens van een paar jaar ouder dat wél doen?
???

In de regel zijn mensen op hun middelbare school echt nog niet bezig met trouwen, bouwen, kindjes enzo... Je mag gerust anders beweren, maar dan gaat het toch over uitzonderingen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 23:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
mijn mam zei laatst
Als je thuis zou komen met iemand van 27 en je zou het serieus menen dan zou ik je regelrecht dirrect het huis uitschoppen...
Je hebt nog een heel leven voor je, en iemand van 27 heeft overduidelijk heel andere verwachtingen dan iemand van 19
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 08-04-2006 @ 17:05 :
Alhoewel je wel rekening moet houden met een omgeving die nìet gediend is van zo'n groot leeftijdsverschil en daardoor veel weerstand kan bieden.
Dat doet 'de omgeving' al bij 13 & 16, dus tsjah...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 08:21
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 11-04-2006 @ 00:03 :
mijn mam zei laatst
Als je thuis zou komen met iemand van 27 en je zou het serieus menen dan zou ik je regelrecht dirrect het huis uitschoppen...
Je hebt nog een heel leven voor je, en iemand van 27 heeft overduidelijk heel andere verwachtingen dan iemand van 19
En hij mag zeker ook niet donker gekleurd of moslim zijn? Vooroordelen zijn niet zo prettig
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 08:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!
1 woord: zoekfunctie.

En nee, ik heb geen zin om hier voor de 150484e keer op in te gaan
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 08:40
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 11-04-2006 @ 09:25 :
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!
1 woord: zoekfunctie.

En nee, ik heb geen zin om hier voor de 150484e keer op in te gaan
waarom post je dan uberhaupt???
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 08:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 11-04-2006 @ 09:40 :
waarom post je dan uberhaupt???
frustratie kwijt moeten?
(naja... en misschien dat mensen dan leren dat er iets als een zoekfunctie bestaat, want veel mensen weten dat niet)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-04-2006 @ 23:46 :
???

In de regel zijn mensen op hun middelbare school echt nog niet bezig met trouwen, bouwen, kindjes enzo... Je mag gerust anders beweren, maar dan gaat het toch over uitzonderingen.
We hebben het hier toch ook over uitzonderingen? Je hoort niet vaak dat een meisje van 16 iets heeft met een jongen van 26. Niet íeder meisje van 16 zou ik kunnen hebben met íedere jongen van 26. Kennelijk moet de combinatie kloppen. Dus dan kan het zo zijn dat een meisje al heel erg bezig is met de toekomst, net zoals de jongen, het enige verschil is dat hij dan even op haar moet wachten, en dat kan best. Of de jongen leeft er lekker op los, en het meisje ook. Geen probleem, toch? Het zullen hoe dan ook uitzonderingen zijn, anders zou het nooit werken.

Daarnaast; je hóeft niet op elkaar te lijken om een goede relatie te hebben of te beginnen, als je die verschillen maar kan accepteren. Ik kan heel goed accepteren dat mijn vriend werkt, en ik nog studeer. En we konden altijd heel goed accepteren dat ik nog op de middelbare school zat en hij al was afgestudeerd. Problemen en verschillen zijn zo groot als je ze maakt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 09:03
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 10-04-2006 @ 21:31 :
Een paar jaar 25 - 16 = 9....

Maar ik zeg alleen dat het me niet erg praktisch lijkt, hoewel in oorlog en liefde natuurlijk wel álles mogelijk blijft. (zij het met een flinke dosis doorzettingsvermogen en geloof)
Precies, liefde is lang niet altijd praktisch. Je moet er dingen voor op geven. En bij de een ligt die drempel hoger dan bij de ander. Ik geef misschien makkelijker dingen op, mijn vriend ook, dan andere mensen. Als je niets op wíl geven, dan moet je haast met jezelf een relatie beginnen omdat het anders 'niet praktisch' gaat zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 10:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Q schreef op 11-04-2006 @ 09:21 :
En hij mag zeker ook niet donker gekleurd of moslim zijn? Vooroordelen zijn niet zo prettig
Nee dat zal d'r werkelijk niets uitmaken. Maar een groot leeftijdsverschil is gewoon een hekel punt bij veel mensen. Ik snap het in principe ook wel een beetje helemaal als je het hebt over iemand van 15 en 25 bijvoorbeeld. Iemand van 25 heeft allicht al veel meer over de toekomst nagedacht en heeft in veel gevallen al een opleiding afgerond of werkt en dan iemand van 15 waarschijnlijk nog geen middelbare school diploma heeft, nog een hele studententijd voor zich heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet een leuke studententijd kan hebben als je jezelf niet een slag in de rondte neukt maar je hebt nog zoveel in het leven te leven.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 14:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 11-04-2006 @ 11:46 :
Nee dat zal d'r werkelijk niets uitmaken. Maar een groot leeftijdsverschil is gewoon een hekel punt bij veel mensen. Ik snap het in principe ook wel een beetje helemaal als je het hebt over iemand van 15 en 25 bijvoorbeeld. Iemand van 25 heeft allicht al veel meer over de toekomst nagedacht en heeft in veel gevallen al een opleiding afgerond of werkt en dan iemand van 15 waarschijnlijk nog geen middelbare school diploma heeft, nog een hele studententijd voor zich heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet een leuke studententijd kan hebben als je jezelf niet een slag in de rondte neukt maar je hebt nog zoveel in het leven te leven.
Dus een relatie met iemand van 25 als je 16 bent betekent het einde van je leven? Of is het beter om geen relatie te hebben tijdens het studeren?

Maar serieus; ik merk zelf dat het belangrijker is hoe de personen zijn dan de leeftijd (tenzij het echt extreem wordt). Iemand van 25 hoeft niet perse bezig te zijn met huisje, boompje, beestje. Misschien wilt die zelf ook rustig aan doen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 18:45
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2006 @ 10:03 :
Precies, liefde is lang niet altijd praktisch. Je moet er dingen voor op geven. En bij de een ligt die drempel hoger dan bij de ander. Ik geef misschien makkelijker dingen op, mijn vriend ook, dan andere mensen. Als je niets op wíl geven, dan moet je haast met jezelf een relatie beginnen omdat het anders 'niet praktisch' gaat zijn.
I know, ik sprak ook met praktijkervaring op dat gebied
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:47
hopla16
hopla16 is offline
Ik zou maar oppassen met dat soort figuren. Meestal zoeken ze iets in jongere kinderen wat ze niet kunnen krijgen in leeftijdsgenoten. Zeer triest is dat, vind ik.

Je bent natuurlijk snel verliefd op oudere jongens, maar je kunt maar beter je hoofd koel houden in dit soort situaties. Is gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 12:42
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
hopla16 schreef op 13-04-2006 @ 12:47 :
Ik zou maar oppassen met dat soort figuren. Meestal zoeken ze iets in jongere kinderen wat ze niet kunnen krijgen in leeftijdsgenoten. Zeer triest is dat, vind ik.

Je bent natuurlijk snel verliefd op oudere jongens, maar je kunt maar beter je hoofd koel houden in dit soort situaties. Is gevaarlijk.
ja, en wat bedoel je hier concreet mee?
iedereen ouder als ikzwlf is per definitie een slechte criminele pedo?

Beetje onzin uitspraak lijkt mij.

Mijn vriendin is 3,5jaar jonger, maar daar doet niemand lastig over gelukkig.

Gaat al bijna 2jaar goed.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 18:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
hopla16 schreef op 13-04-2006 @ 12:47 :
Je bent natuurlijk snel verliefd op oudere jongens, maar je kunt maar beter je hoofd koel houden in dit soort situaties. Is gevaarlijk.
Straks ga je nog dood daar aan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
hopla16 schreef op 13-04-2006 @ 12:47 :
Ik zou maar oppassen met dat soort figuren. Meestal zoeken ze iets in jongere kinderen wat ze niet kunnen krijgen in leeftijdsgenoten. Zeer triest is dat, vind ik.

Je bent natuurlijk snel verliefd op oudere jongens, maar je kunt maar beter je hoofd koel houden in dit soort situaties. Is gevaarlijk.
Dat ligt imo compleet aan beide leeftijden. Maar goed; een jongen van rond de 18 kan ook heel gevaarlijk zijn. Je moet gewoon goed weten wat je wel en niet wil, en dat vast blijven houden; wil die jongen verder gaan dan jij? Maak hem dan duidelijk dat dat niet de bedoeling is. Als hij niet wil luisteren, weet je al wel hoe laat het is, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 13:53
Verwijderd
Ligt eraan hoe ze zich gedragen .


Er zijn mensen die verbaasd zijn dat ik nog maar 20 ben , en die kijken dan ook niet raar op als ik met iemand ga van 30 .

En dat is dat ook andersom zo , als hij zich jong gedraagd , waarom niet ?

Ik ben altijd zo van als julie er blij mee zijn waarom niet .
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 14:37
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
haha.
ik heb wel es ooit met een gast van 25 gekust, wat nou een vriend van me is, maar dat was eigk omdat hij er gewoon lekker uit zag. whehe.
5 jaar verschil vind ik nog wel kunnen, maar ik zou zelf nooit iets nemen met iemand die 9 jr ouder is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:22
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 17-04-2006 @ 15:37 :
5 jaar verschil vind ik nog wel kunnen, maar ik zou zelf nooit iets nemen met iemand die 9 jr ouder is ofzo.
Vanwaar die eigenaardige getallen 5 en 9? Heb je iemand in gedachten?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 17-04-2006 @ 15:37 :
haha.
ik heb wel es ooit met een gast van 25 gekust, wat nou een vriend van me is, maar dat was eigk omdat hij er gewoon lekker uit zag. whehe.
5 jaar verschil vind ik nog wel kunnen, maar ik zou zelf nooit iets nemen met iemand die 9 jr ouder is ofzo.
Ik zou ook wel een relatie aan kunnen gaan met iemand die 5 jaar jonger is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 16:31
inanasecret
inanasecret is offline
das 9 jaar verschil.


weet je als je nu een relatie begint omdat je nu helemaal verliefd bent en zo, kan het later ook anders lopen.

ik ken een paar die zegmaar getrouwd waren met 12 jaar ouder was die man. Later viel ze hem ook vaak in het bijzijn van anderen dat ze zoveel jaar verschillden. en dus wil ze zegggen dat ze best jong is en zo.

Maar als er tussen jullie genoeg begrip is en respect voor elkaar, dan maakt het toch niet uit.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 17:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Bente Nerwanen schreef op 08-04-2006 @ 14:14 :
Toen ik 15 en bijna 16 was heb ik iets gehad met een jongen van 25, dus ja het kan prima.
Ja want als jij het doet....

Gewoon doen wat je lekker vind he, als het niet past scheurt het wel.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 17:56
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ja hoor. Ik ben 18 en hij is 23, hij is 5,5 jaar ouder. En we merken bijna geen verschil. Alleen dat hij werkt en dat ik op school zit.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 11:43
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 11-04-2006 @ 00:03 :
mijn mam zei laatst
Als je thuis zou komen met iemand van 27 en je zou het serieus menen dan zou ik je regelrecht dirrect het huis uitschoppen...
Je hebt nog een heel leven voor je, en iemand van 27 heeft overduidelijk heel andere verwachtingen dan iemand van 19
Mijn moeder zei: Is er een speciale reden dat je weer naar ... toe gaat? Of gewoon?
Ik: Nou ja eigenlijk wel een speciale reden ja.
Mn ma: Nou leuk voor je meid!
Ik: Je weet dat hij tien jaar ouder is he?
Mn ma: Ja, nou én?!

En ze zijn veel blijer met hem dan met mn vorige twee relaties met jongens van mijn eigen leeftijd.. Onder andere omdat ze gewoon zien dat ik met hem heel gelukkig ben en dat we gewoon echt bij elkaar passen..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 20-04-2006 @ 12:43 :
Mijn moeder zei: Is er een speciale reden dat je weer naar ... toe gaat? Of gewoon?
Ik: Nou ja eigenlijk wel een speciale reden ja.
Mn ma: Nou leuk voor je meid!
Ik: Je weet dat hij tien jaar ouder is he?
Mn ma: Ja, nou én?!

En ze zijn veel blijer met hem dan met mn vorige twee relaties met jongens van mijn eigen leeftijd.. Onder andere omdat ze gewoon zien dat ik met hem heel gelukkig ben en dat we gewoon echt bij elkaar passen..
Fijn

Mijn moeder was meteen positief. Ze vond (en vindt) hem heel aardig en begreep ook waarom ik hem zo leuk vond (en vind). Mijn vader vond het een beetje moeilijk in het begin, hij wilde me een beetje beschermen, natuurlijk begrijpelijk. Maar al snel was mijn vriend compleet ingeburgerd bij mijn ouders (heel snel) en sindsdien zie ik mijn vader altijd heel trots kijken als mijn vriend er is Echt heel fijn dat ze hem zo leuk vinden.

Andersom ging het met zijn ouders en mij ook meteen goed, zij hebben er ook nooit problemen mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 16:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2006 @ 16:12 :
Fijn

Mijn moeder was meteen positief. Ze vond (en vindt) hem heel aardig en begreep ook waarom ik hem zo leuk vond (en vind). Mijn vader vond het een beetje moeilijk in het begin, hij wilde me een beetje beschermen, natuurlijk begrijpelijk. Maar al snel was mijn vriend compleet ingeburgerd bij mijn ouders (heel snel) en sindsdien zie ik mijn vader altijd heel trots kijken als mijn vriend er is Echt heel fijn dat ze hem zo leuk vinden.

Andersom ging het met zijn ouders en mij ook meteen goed, zij hebben er ook nooit problemen mee gehad.
Dat herken is zelf ook wel inderdaad.

Ik ben zelf ruim 6½ jaar ouder en het vormt geen enkel probleem eigenlijk, iets waar ik in het begin nog wel een beetje bang voor was, maar na een klein halfjaar merk ik er niets meer van, behalve dat zijn nog 'gewone' middelbareschoolvakken heeft en ik net begonnen ben aan een nieuwe opleiding. Qua denkniveau zitten we goed op één lijn en dat is denk ik iets wat vele belangrijker is dan het verschil in leeftijd.

Haar ouders wilden mij in het begin erg graag zien omdat ze dan konden zien wat voor type ik was en of ik geen verkeerde bedoelingen had enzo. Dat hebben we ook redelijk snel gedaan zodat zij wisten waar ze aan toe waren en ik heb vanaf het eerste moment het gevoel gehad dat ik daar geaccpeteerd werd.

Mijn moeder heb ik het later verteld omdat ik niet meer thuis woon en gewacht heb tot ik weer bij haar was. Vond t niet kunnen om zoiets over de telefoon te vertellen. Eerst schrok ze wel van het leeftijdsverschil, maar dat was eigenlijk alleen maar de eerste reactie.
Mijn vader weet het nog niet zo lang (geschieden ouders) en hij vindt het erg leuk voor mij.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:10
Schoutje
Schoutje is offline
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 27-04-2006 @ 18:10 :
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!
pff... dat zijn drie 'problemen' in 1:
* leeftijdsverschil
* afstand (amerika is nou niet bepaald naast de deur...)
* zijn verlamming

Knap dat je dat volhoudt...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:30
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 27-04-2006 @ 18:10 :
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!
dit verzin je toch niet... hebben jullie elkaar wel eeens gezien?? hoe ken je hem??
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 27-04-2006 @ 18:10 :
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!
Wtf.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 17:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend is ruim 6 jaar ouder dan ik, maar ik heb nog niet echt veel van ons leeftijdsverschil gemerkt (we hebben nu ruim een jaar) Ik studeer en woon op mezelf, hij werkt en woont nog thuis.
Wij hebben het leeftijdsverschil eigenlijk nooit als een belemmering gezien, het verschil is er gewoon, maar het gaat uiteindelijk om de persoon en niet om een getal.
Dus ik vind dat het wel moet kunnen, als jullie zelf geen moeite hebben met het verschil, op één lijn zitten etc. Wat iedereen hier ook al heeft gezegd. Gewoon doen waar je je goed bij voelt, als het niet werkt, dan merk je dat toch wel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:32
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 27-04-2006 @ 18:10 :
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!
Dat is gewoon ziekelijk, heb je hem wel ooit gezien.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:25
Schoutje
Schoutje is offline
Ja, we praten via de webcam en microfoon. Hopelijk kan ik volgend jaar op vakantie naar Amerika om hem te ontmoeten. Ik vind het verre van ziekelijk...maarja, ieder zijn eigen mening.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 30-04-2006 @ 13:25 :
Ja, we praten via de webcam en microfoon. Hopelijk kan ik volgend jaar op vakantie naar Amerika om hem te ontmoeten. Ik vind het verre van ziekelijk...maarja, ieder zijn eigen mening.
Zie je er een toekomst in?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:12
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 30-04-2006 @ 13:25 :
Ja, we praten via de webcam en microfoon. Hopelijk kan ik volgend jaar op vakantie naar Amerika om hem te ontmoeten. Ik vind het verre van ziekelijk...maarja, ieder zijn eigen mening.
Hoe kun je met iemand iets hebben als je diegene nog nooit in het echt gezien hebt? Dat vind ik namelijk wel een vereiste bij een 'relatie'. Of zie je het meer als een internetvriend?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 17:58
Little_priinces
Little_priinces is offline
kan makkelijk zon groot verschil is het niej
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:39
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Anders leer je eerst even Nederlands, en een relatie is niet mogelijk als je elkaar nooit hebt gezien.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Oekie schreef op 30-04-2006 @ 19:39 :
Anders leer je eerst even Nederlands, en een relatie is niet mogelijk als je elkaar nooit hebt gezien.
Ligt er maar net aan wat je van een relatie verwacht. Ik zou het ook niet kunnen zonder iemand ooit echt gezien en gesproken te hebben, en dat moet dan in ieder geval een paar keer gebeurd zijn voor het een relatie is. Maar misschien zijn er mensen die er niet zo over denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en het leeftijdsverschil
keepdreaming
2 14-03-2010 18:13
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38
Liefde & Relatie weeral over leeftijdsverschil!!!!!!!
lieve
15 31-07-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.