Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 18:56
MissT.
Avatar van MissT.
MissT. is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 30-04-2006 @ 13:25 :
Ja, we praten via de webcam en microfoon. Hopelijk kan ik volgend jaar op vakantie naar Amerika om hem te ontmoeten. Ik vind het verre van ziekelijk...maarja, ieder zijn eigen mening.
En zijn er geen leuke jongens van 16 ofzo in jouw omgeving waarmee je een wat gezondere relatie kan hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2006, 20:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Little_priinces schreef op 30-04-2006 @ 18:58 :
kan makkelijk zon groot verschil is het niej
Hij is maar twee keer zo oud, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 23:08
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Citaat:
MissT. schreef op 30-04-2006 @ 19:56 :
En zijn er geen leuke jongens van 16 ofzo in jouw omgeving waarmee je een wat gezondere relatie kan hebben?
Bijvoorbeeld.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 23:12
Verwijderd
Ach kom, dat meiske gaat hem toch niet ontmoeten.

Knap trouwens, dat hij kan typen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 23:58
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Pff, inderdaad ja.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 10:33
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2006 @ 00:12 :
Knap trouwens, dat hij kan typen
Hij typt niet, hij praat via webcam?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 12:16
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
En toch kan ik dat geen volwaardige relatie vinden.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 13:17
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Mijn vriend is 7 jaar ouder dan ik en het gaat heel goed tussen ons je kunt niet eens merken dat we veel verschillen van leeftijd, we zitten op dezelfde 'level' dus jawel, het kan wel
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-04-2006 @ 19:41 :
Ligt er maar net aan wat je van een relatie verwacht. Ik zou het ook niet kunnen zonder iemand ooit echt gezien en gesproken te hebben, en dat moet dan in ieder geval een paar keer gebeurd zijn voor het een relatie is. Maar misschien zijn er mensen die er niet zo over denken.
Ach, die knakker die in Israël levenslang heeft voor de moord op Rabin is ook getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:08
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Citaat:
Ruby schreef op 01-05-2006 @ 14:17 :
Mijn vriend is 7 jaar ouder dan ik en het gaat heel goed tussen ons je kunt niet eens merken dat we veel verschillen van leeftijd, we zitten op dezelfde 'level' dus jawel, het kan wel
Ja mijn vriend is ook 6 jaar ouder dan ik, maar dat vind ik toch wel heel wat anders dan dat meiske en die gozer uit Amerika.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-05-2006 @ 18:42 :
Ach, die knakker die in Israël levenslang heeft voor de moord op Rabin is ook getrouwd.
Precies, 't is maar waar je zin in hebt, maar 't kan best

Ik heb ooit ook eens gechat met een Amerikaan, hij woonde vlak bij Disneyland en wilde telkens foto's van zichzelf en zijn familie naar mij toe sturen. En een webcam. En een ticket voor me betalen zodat we konden trouwen. We hebben vijf keer gechat Debielo
(Hij was ergens rond de 50 en ik 14 (maar ik zei 20 ). Bizarre chat-dingen als je 14 bent )

Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 19:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind zo'n leeftijdsverschil op die leeftijd niet kunnen. Ik denk dat vele meisjes van 15-16 jaar echt naief genoeg zijn om in de val te trappen van een oudere jongen, je moet er gewoon mee oppassen. Als je wat ouder bent, kan het wel, dan ben je wat 'slimmer' en rijper en zit je meer op hetzelfde niveau.

Ik wil er wel ff bijzeggen dat er uitzonderingen zijn natuurlijk. Maar moest mijn 25 jarige zoon thuiskomen met een meisje van 15 dan zou ik me toch afvragen wat hij ziet in haar en wat er mis is met meisjes van zijn leeftijd...

En als je iemand nog nooit gezien hebt, spreek je niet van een relatie. Punt. Ik raad Schoutje dan ook aan om buiten te komen ipv achter haar pc te zitten voor een half-verlamde man uit Amerika
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 20:08
Verwijderd
Een relatie met een half verlamde man uit de VS die je nooit ontmoet hebt en brieven schrijven met zijn lievelingstante klinkt mij hoe dan ook in de oren alsof het een nepper is (een undercover zeg maar), of er nu wel of niet een leeftijdsverschil is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 20:14
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Idd, Sarah, zoals Andijvie het ook omschrijft, da's toch om problemen vragen als je daarop ingaat
Schoutje, wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 20:47
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
@ Schoutje

En hoe weet je zo zeker dat deze female brievenschrijver niet het alter ego is van die so called rolstoeler van je?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 23:29
Oekie
Avatar van Oekie
Oekie is offline
Citaat:
Sangria schreef op 01-05-2006 @ 21:47 :
@ Schoutje

En hoe weet je zo zeker dat deze female brievenschrijver niet het alter ego is van die so called rolstoeler van je?
Dat vroeg ik me ook af ja.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 09:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Oekie schreef op 01-05-2006 @ 13:16 :
En toch kan ik dat geen volwaardige relatie vinden.
Maar het is ook niet jouw relatie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:40
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ach, doe wat je zelf wilt
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:49
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Ik heb vanaf mijn 15e ook een relatie van 2,5 jaar gehad met een veel oudere man, we scheelden bijna 11 jaar. Leek in het begin alsof het allemaal prima ging enzo, geen problemen, maar op een gegeven moment begon hij over trouwplannen en kinderen krijgen enzo, terwijl ik nog maar 15/16 was! Ook toen ik het op een gegeven moment uitmaakte was hij kwaad want hij dacht dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven en ik had hem nooit gezegd dat ik dat niet wilde. Hij had dus hele andere verwachtingen van mij dan ik van hem.
Zijn moeder heeft mij trouwens ook nooit echt geaccepteerd ofzo.

Ik wil niet zeggen dat het altijd zo gaat bij grote leeftijdsverschillen maar als je nog maar 16 bent verwacht je normaal gesproken toch totaal andere dingen van een relatie dan iemand van 9 jaar ouder. Dus wel verstandig om het daar even over te hebben.
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
deurbel schreef op 02-05-2006 @ 14:49 :
Ik heb vanaf mijn 15e ook een relatie van 2,5 jaar gehad met een veel oudere man, we scheelden bijna 11 jaar. Leek in het begin alsof het allemaal prima ging enzo, geen problemen, maar op een gegeven moment begon hij over trouwplannen en kinderen krijgen enzo, terwijl ik nog maar 15/16 was! Ook toen ik het op een gegeven moment uitmaakte was hij kwaad want hij dacht dat we voor altijd bij elkaar zouden blijven en ik had hem nooit gezegd dat ik dat niet wilde. Hij had dus hele andere verwachtingen van mij dan ik van hem.
Zijn moeder heeft mij trouwens ook nooit echt geaccepteerd ofzo.

Ik wil niet zeggen dat het altijd zo gaat bij grote leeftijdsverschillen maar als je nog maar 16 bent verwacht je normaal gesproken toch totaal andere dingen van een relatie dan iemand van 9 jaar ouder. Dus wel verstandig om het daar even over te hebben.
Zeker, de kans dat zoiets gebeurd is veel groter bij een groot leeftijdsverschil. Maar het kan ook gebeuren in een relatie waarin beide personen 26 zijn. De een wil trouwen en kinderen, de ander absoluut (nog) niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:02
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 30-04-2006 @ 13:25 :
Ja, we praten via de webcam en microfoon. Hopelijk kan ik volgend jaar op vakantie naar Amerika om hem te ontmoeten. Ik vind het verre van ziekelijk...maarja, ieder zijn eigen mening.
Dat wordt ook wel statutory rape genoemd, en ligt eraan in welke staat die woont kan die voor lange tijd de cel in En hij wordt op sex offenders lijst gezet. maar have fun

Heb ook een relatie gehad met iemand die 9 jaar ouder dan mij was. Ging begin heel erg goed, maar na een tijdje ging het fout te weinig overeenskomsten, en hij wou trouwen en kinderen adopteren enzo.

Laatst gewijzigd op 02-05-2006 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:10
Schoutje
Schoutje is offline
Het kan me helemaal geen fuck schelen wat jullie van mijn relatie vinden. Ik word gelukkig van die vent en ik heb er het volste vertrouwen in dat hij niet tegen me liegt en mij niet gebruikt.

En "knap dat hij kan typen", ja dat vind ik ook. Is namelijk best moeilijk als je een mondstuk gebruikt. Dus hou alsjeblieft je domme opmerkingen voor je als je niet weet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:31
Verwijderd
*lacht schaamteloos uit*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:45
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Schoutje schreef op 27-04-2006 @ 18:10 :
Ik heb een vriend van 33, en ik ben zelf 15, bijna 16. We schelen 17 jaar, maar we hebben er geen probleem mee. Al weten we niet of mijn moeder het al weet(ben namelijk bang voor haar reactie). We hebben bijna 1 jaar en 4 maanden(10 mei). hij woont in Amerika en zit in een rolstoel(hij is verlamt vanaf zijn schouders). Hij heeft het al wel aan een paar van zijn familie leden verteld en ze zijn ook blij voor hem. Ik schrijf nu brieven aan zijn lievelings tante, ze is heel erg aardig en vind mij ook een lief meisje. Natuurlijk hebben sommige van zijn familie leden hem wel gewaarschuwd, maar de meeste wensen hem succes en veel geluk met onze relatie.

Ik vind dat leeftijd niets te maken heeft met liefde. Tenzij hij natuurlijk alleen uit is op sex. Maar daar kun jij alleen over oordelen, want wij kennen hem niet Ik wens je veel geluk met jullie relatie!

Hoe weet jij nou dat hij verlamd is misschien zit gewoon in een rolstoel achter zijn computer
ik vind het maar ziek.. waarom komt hjij niet naar jou toe moet kunnen met een rolstoel
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:06
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Aikie schreef op 08-04-2006 @ 13:26 :
Hallow mensjes..

Kzit met een probleempje.. Je kan t zo groot maken als je maar wil maar het komt er op neer dak een hele leuke jongen heb leren kennen.. Jaja..

Maar.. Hij is 25.. Ik ben 16.. Bijna 17.. Kan dat? Wil graag meningen horen..

(Ik ga toch wel voor me eigen mening hoor )
ja, kan wel zeggen dat dat allemala niet werkt enzo, maar 2 jaar terug ( was ik dus ook 16) was ik ook verliefd op jongen van 25..
Wij hebben nooit iets gekregen omdat het niet verstandig was enzo blala maar we heben nu nog steeds contact (2jaar later) en vinden elkaar nog erg leuk, ondanks dat we allebei nu vrij serieuse relatie met iemand anders hebben.

En weet je, ik denk nu ook nog wel eens "hoe zou het bij ** geweest zijn". maar als ik logisch nadenk, zal zo een relatie nooit hetzelfde zijn als die ik nu heb ( met gewoon iemand van 3 jaar ouder ).. Ook al kan ik gweldig met die jongen opschieten..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Schoutje schreef op 03-05-2006 @ 17:10 :
Het kan me helemaal geen fuck schelen wat jullie van mijn relatie vinden. Ik word gelukkig van die vent en ik heb er het volste vertrouwen in dat hij niet tegen me liegt en mij niet gebruikt.

En "knap dat hij kan typen", ja dat vind ik ook. Is namelijk best moeilijk als je een mondstuk gebruikt. Dus hou alsjeblieft je domme opmerkingen voor je als je niet weet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:35
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik heb laats zon ziek programma gezien, het ging over een oudere vrouw met een jongere jongen, er was een stel bij, de man was 31, de vrouw 74, JUCK!
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:43
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 03-05-2006 @ 19:35 :
ik heb laats zon ziek programma gezien, het ging over een oudere vrouw met een jongere jongen, er was een stel bij, de man was 31, de vrouw 74, JUCK!
had ik ook gezien

in zo'n winkel vroeg iemand aan die jongen
is dat je moeder ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:57
Verwijderd
Ligt eraan hoe volwassen/kinderachtig jullie zijn, en hoe je met elkaar omgaat. Ik vind leeftijd geen reden om niet iets met elkaar te beginnen, tenzij je echt 20 jaar scheelt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 02:11
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
sorry maar schoutje je bent echt naïef.. en dat je het niet kan schelen bevestigt dat alleen maar...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:07
Myrtille
Avatar van Myrtille
Myrtille is offline
17 en 25?
Het ligt eraan of je op dezelfde golflengte zit.. Ik heb het idee dat je als 25-jarige in een heel ander level van je leven zit. Je bent al veel verder met o.a. seks en relaties!!
Laatst was ik met m'n zus van 21 mee naar een studentenfeest. Daar liep ik ook een leuke jongen tegen 't lijf, die 20 bleek te zijn. Heel gezellig, maar hij knapte best af toen hij hoorde dat ik pas 16 ben! Dat vond ik best balen. Vier jaar is zoveel ook weer niet, het was toch maar een flirt op een feest!
Maar 8 jaar verschil voor een echte relatie.. Vind ik persoonlijk wel teveel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:41
Schoutje
Schoutje is offline
denk je nou werkelijk dat iemand duizenden dollars gaat betalen om voor een webcam in een rolstoel te zitten, en dan ook nog aan zijn moeder vraagt om hem zijn mondstuk aan te geven, en zijn zusje om een glas water? Voor de webcam?

Jullie weten toch niet wat ik weet, jullie kunnen toch niet zien wat ik zie. Maar denk je nou werkelijk dat iemand zoiets doet?
En denk je nou werkelijk dat zijn moeder en zusje eraan mee zullen werken als het gewoon een vieze lul was geweest. Kom op zeg, zoals ik al zei. Hou gewoon je smoel dicht als je niet weet waar je het over hebt.

En al lach je me uit, je doet maar. Maar ik hou van hem, ik word gelukkig van hem en al vind je het maar naief en dom enz. Kan me helemaal geen zak schelen, want ik word er gelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:49
santje17
Avatar van santje17
santje17 is offline
Als je je verhaal typt op een forum, vraag je toch om reacties? Dat kan je niet verbazen.
Maar je moet vooral doen wat je gelukkig maakt hoor, niemand hier kan je tegenhouden, toch?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:56
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ff chillen meid...
Je zou je verhaal zelf eens moeten lezen, dan denk je echt "oh my god ". En ook al is ie verlamd, hoe kan je nu houden van iemand die je nog nooit hebt gezien? En al zeker niet als je 15 bent... Wat een viezerik als ie verlangt naar een meisje van 15 dat hij niet eens kent, hij is strafbaar, zeker in Amerika.
Arme meid toch.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:06
Schoutje
Schoutje is offline
Ik vroeg niet om reacties, ik wou gewoon duidelijk maken dat ik daar zelf dus geen problemen mee heb, leeftijdsverschillen. Ik ken iemand wiens ouders 30 jaar verschillen, het waren ooit leraar en leerling...die zijn nu ook gelukkig getrouwt en hebben 2 kinderen.

En als je weet wat ik weet en ziet wat ik ziet, dan is mijn verhaal helemaal niet "oh my god". Ik kwam zijn foto met toeval op internet tegen( lang verhaal maar ik zocht foto's van Austin Powers in Goldmember omdat ik vind dat mijn oom op Goldmember lijkt en dat wou ik hem laten zien. En ik vond een foto van mijn vriend met iemand verkleed als een personage van die film.) en keek op zijn website en liet een berichtje achter. Hij schreef toen een email en we zijn toen op MSN beland. Na ongeveer 6 maanden hebben we wat gekregen.

Ik ben echt niet zo dom om zomaar een relatie met iemand aan te gaan hoor. Als ik niet 100% wist dat hij een oplichter was, zou ik er natuurlijk nooit aan zijn begonnen.

En even over dat "waarom komt hij niet gewoon naar Nederland, moet ook kunnen met een rolstoel". Hij zit in een elektrische rolstoel die hij met zijn hoofd bedient (er zit een censor in het hoofdsteuntje), en die loopt dus op een accu, die hij niet in Nederland op kan laden in verband met stekker/stopcontact, want dat is hier anders.
Maar als je iemand in zo'n rolstoel voor de webcam ziet zitten en dan ook nog eens zijn familie hem ziet helpen, dan kan dat toch niet 'nep' zijn? Lijkt me sterk dat iemand er zoveel geld aan uit geeft om zielig te gaan zitten doen en minder jarige meisjes aan te trekken...

Nou zullen er natuurlijk nog steeds mensen bij zitten die mij verrekte dom vinden dat ik hier alles zit uit te leggen, maar ik vind het gewoon erg dat ik hier belachelijk word gemaakt om iets waar ik gelukkig van word. En dat wil ik dus op de een of andere manier recht zetten...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:09
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ok, dan zit ie in een rolstoel. En ok, wie weet krijgen jullie wel wat als je hem ooit ontmoet (God bless you). Maar ik vraag nogmaals: hoe kan je van iemand houden die je niet eens ontmoet hebt? Hoe krijg je een relatie via internet? "Wil jij het met mij aan?"
En het blijft in mijn ogen een beetje ziek dat een volwassen man op een kind als jij valt (net zoals die leerling en die leraar). En ik denk dat het in Amerika nog meer verboden is als in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:18
Schoutje
Schoutje is offline
Ja, ik weet dat het voor somige nogal ziekelijk overkomt. En das dan heel fijn voor die mensen, maar er zijn ook heel wat mensen die ook een groot leeftijdsverschil in hun relatie hebben en die het hardstikke gewoon vinden...

En er zijn ook mensen die het mogelijk vinden om via het internet een relatie te hebben. Tis maar wat je er zelf van vind. Maar ik ken zat mensen die ook een relatie via het internet hebben of er een via het internet zijn begonnen en elkaar pas later hebben ontmoet.

Maar het is helemaal geen pedofiel, hij valt niet specifiek op jonge meisjes. Ik val ook niet specifiek op oudere mannen van 30. Maar als je verliefd word, word je verliefd. En ik vind van somige jongens van mijn leeftijd dat ze nogal kinderachtig zijn en dat vind ik dus niet echt bepaald 'leuk'. Ik heb dus liever wel iemand die minstens 3 jaar ouder is, maar ja...
Ik vind dit gewoon een geval van "als het gebeurt, gebeurt het en je kunt er niks aan doen"...

Mijn moeder "kent" hem ook van zien en horen en heeft er geen problemen mee dat ik met hem praat. Al is het nog steeds een groot mysterie of ze het nou weet of niet dat we een relatie hebben. Al zou dat toch onderhand duidelijk moeten zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:19
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Schoutje schreef op 04-05-2006 @ 22:06 :
I Als ik niet 100% wist dat hij een oplichter was, zou ik er natuurlijk nooit aan zijn begonnen.
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:24
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind je eigenlijk heel volwassen overkomen voor een meid van 15, proficiat daarvoor
Maar gaat je moeder ook je vliegtuigticket betalen naar Amerika betalen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:31
Schoutje
Schoutje is offline
Nee, dat ben ik zelf van plan. Voordat ik hem kende was ik al van plan om in Amerika te gaan wonen (het lijkt in mijn familie te zitten...ik heb daar een neef, nicht, tante en wat goede vrienden).
Maar nu heb ik gewoon wat meer redenen om naar Amerika te verhuizen na mijn opleiding...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Mja, veel succes ermee. Ik blijf het gevaarlijk vinden...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:43
Verwijderd
Ik heb absoluut geen problemen met het feit dat hij ouder is of dat hij in een rolstoel zit, maar 't is gewoon heel moeilijk te bevatten dat je echt een relatie kan hebben zonder elkaar ooit te hebben aangeraakt, echt aangekeken etc. Dat is zó'n belangrijk onderdeel van een relatie. Mensen zijn in het echt soms heel anders dan over de telefoon/chat, 't moet op beide vlakken (in het echt en chat/telefoon) goed zitten, lijkt me. En dan is het eerste het belangrijkste.

Maar goed, ik weet dat het goed kan gaan, relaties die over internet beginnen. Mijn oom heeft zijn vrouw ontmoet via een chat-room, na een jaar gechat te hebben is hij naar de VS gegaan en drie maanden later waren ze getrouwd.

Mijn vriend heb ik ook op internet ontmoet, maar we kregen pas 'iets' nadat we elkaar ontmoet hadden (en dat was écht anders dan via chat/mail/telefoon, we hebben ook echt moeten wennen dat het nu allemaal heel direct was en... écht).

'k Hoop voor je dat alles is zoals je het verwacht als je eenmaal in de VS bent
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 08:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hoe kun je dan ooit seks hebben met die vent? Nu heb je daar misschien geen behoefte aan, maar ooit krijg je wel van dat soort gevoelens en lijkt het me ontzettend moeilijk om een relatie te hebben met iemand die je zult moeten verzorgen en die niet zelfstandig is.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 09:08
iNsPiRaTiElOoS2
iNsPiRaTiElOoS2 is offline
ik ben een een meid van 18 en verliefd op een jongen van 16..'kan' dat wel? in principe kan alles, maar meestal is de jongen ouder dan het meisje. ik kan goed met hem opschieten enzo. mn ouders vinden het ook niet zo fijn dat ik met hem omga omdat hij jonger is, maar ik kan mn gevoel niet tegen houden. wat vinden jullie ervan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 10:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
iNsPiRaTiElOoS2 schreef op 05-05-2006 @ 10:08 :
ik ben een een meid van 18 en verliefd op een jongen van 16..'kan' dat wel? in principe kan alles, maar meestal is de jongen ouder dan het meisje. ik kan goed met hem opschieten enzo. mn ouders vinden het ook niet zo fijn dat ik met hem omga omdat hij jonger is, maar ik kan mn gevoel niet tegen houden. wat vinden jullie ervan?
ja, dat kan wel. maar in jouw geval niet, want hij heeft al een vriendin.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:16
Crimson
Crimson is offline
Die leeftijd van die vriend van 'Schoutje' vind ik nog niet eens zo erg, wel dat ze een 'relatie' hebben, terwijl ze elkaar én nog nooit ontmoet hebben én hij amper mens te noemen is. Dit bedoel ik echt niet hard, maar wat heeft een meisje van 15 aan een gehandicapte kerel die ze niet eens kent?
Maargoed, I rest my case.

Zelf vind ik momenteel een jongen van 7 jaar ouder leuk, geen idee of het wat wordt, maar het is iig wel wederzijds. Maargoed, ik ben meerderjarig en hij heeft ook gezegd dat het als dat niet zo was wel wat anders zou liggen. Een paar weken terug was ik met school op reis naar het buitenland en hij vertelde aan zijn vrienden dat hij een meisje had leren kennen, maar dat ze 'op schoolreisje was' en die gasten allemaal zo wtf.. dus hij zei 'ehh.. studiereis'. Geen idee of het wat tussen ons wordt, maar ik vind 7 jaar best kunnen als je meerderjarig bent.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 19:54
fractuur
fractuur is offline
Waarom twijfelt iedereen aan die man en niet aan de nick van Schoutje?

@Crimson: ik vind dat veel leeftijdsverschil toch wel wegvalt als je eenmaal meerderjarig bent. Ligt ook wel aan je instelling en of je ouwelijk bent, maar over het algemeen vind ik dat leeftijdsverschil (tot op zekere hoogte ) wel wegvalt. 7 jaar ook.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
iNsPiRaTiElOoS2 schreef op 05-05-2006 @ 10:08 :
bla... 'kan' dat wel? ... blabla
Doet me denken aan die theorievragen voor je rijbewijs.

Maar geloof me, het kan. De wereld gaat zichzelf niet vernietigen wanneer een meisje/vrouw een jongere vriend heeft.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 05-05-2006 @ 22:32 :
Doet me denken aan die theorievragen voor je rijbewijs.
Je gaat je ook afvragen wat er gebeurt als we allemaal massaal: 'Nee, dat kan niet!' zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en het leeftijdsverschil
keepdreaming
2 14-03-2010 18:13
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38
Liefde & Relatie weeral over leeftijdsverschil!!!!!!!
lieve
15 31-07-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.