Oud 30-04-2020, 23:30
Verwijderd
Wat
Advertentie
Oud 01-05-2020, 10:03
Verwijderd
De eerste ongewenste buikaanraker is gesignaleerd. Volgende keer krijgt ze een mep.
Oud 01-05-2020, 10:16
Verwijderd
Jeetje, ik snap dat je sjaggie wordt van deze situatie maar het is maar een kat...
Oud 01-05-2020, 11:39
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Hoi opa en oma die al 26 jaar dood zijn: https://goo.gl/maps/XPa6oHtj6Hj83w9f7
Citaat:
Daar woon ik legit vlakbij.
Oh, mijn zusje woonde tot voor kort flink in de buurt van de opa en oma van Deadlock. En mijn beste vriendinnetje woont daar ook in de buurt, maar dan net in Rijswijk.

Met andere woorden, ik stap met enige regelmaat uit bij de tramhalte daar
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 01-05-2020, 13:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sinds wanneer is iedereen hier in de buurt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-05-2020, 13:48
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Sinds wanneer is iedereen hier in de buurt
Ik maak me vooral druk om de opa en oma van deadlock
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 01-05-2020, 14:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Sinds wanneer is iedereen hier in de buurt
Je hebt ons op ideeën gebracht.

Nah, ik moest m'n huis uit en ik vond hier een tijdelijk iets. Sinds eind februari pas.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-05-2020, 14:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik maak me vooral druk om de opa en oma van deadlock
Als ze al 26 jaar dood zijn hoef je je geen zorgen meer te maken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-05-2020, 14:19
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Als ze al 26 jaar dood zijn hoef je je geen zorgen meer te maken.
Ja, maar, JUIST daarom!!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 01-05-2020, 14:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kluun is weer bezig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 01-05-2020, 15:01
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Kluun is weer bezig
begrepen, zijn zijn tanden weer helemaal naar de tyfus?
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 01-05-2020, 17:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
begrepen, zijn zijn tanden weer helemaal naar de tyfus?
Er is geen hoop meer
Oud 01-05-2020, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik maak me vooral druk om de opa en oma van deadlock
Nou dan moet je ze toch wel eerst opgraven.
Oud 01-05-2020, 18:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben net weer weg daar. Nu weer thuis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-05-2020, 20:03
Verwijderd
Ik kan me echt enorm opnaaien over posts van moeders die klagen dat hun man niks doet bij de opvoeding en dan zeggen "als hij het niet wil zien, doe je er weinig aan." en "hij vindt het allemaal maar gezeur." Verdomme man, niet willen zien is geen optie als je kinderen hebt. En Jos hoeft niet tegen mij te zeggen dat ik zeur als ik dingen die ik moeilijk vind bespreek. Ik maak m met de grond gelijk. Die kerels verdienen een schop onder hun hol maar die meiden ook. Blijkbaar maak je je het hem ook mogelijk om zo te doen.

En ik heb werkelijk geen enkele directe aanleiding om daar zo boos over te worden want Jos is awesome, dus ik heb geen idee waarom
Oud 01-05-2020, 20:20
Verwijderd
Ander onderwerp maar precies dezelfde ergernis; mensen die zeggen dat ze "puinhoop" in huis niet zien. En dan helemaal hun werkplek wel netjes kunnen houden.

Hoezo je ziet het niet? Alles moet weg en daarna ieder object terugplaatsen als het er hoort. DAT IS HET VERSCHIL. Domme zwans.
Oud 01-05-2020, 20:25
Verwijderd
Mensen in het algemeen
Oud 01-05-2020, 21:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Printers
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-05-2020, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Mensen in het algemeen
eens
Oud 01-05-2020, 22:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Mensen
Oud 01-05-2020, 22:25
Verwijderd
Printers zijn wel echt erger dan mensen.
Oud 01-05-2020, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Mensen
The world needs a new plague.


Oh wait.
Oud 02-05-2020, 00:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh mijn fucking God. M'n buren waren weer tot net bezig met muziek en meebleren enzo. Dus ik ga naar boven, hoor ik die bitch al achter de deur zeggen 'oh het is die blauwe weer' en ze doet echt open met zo'n blik van 'ja wat?!'
Basically ben ik gek en klaag ik altijd en draaien ze echt niet elke dag muziek. Ik ben in 2 maanden 3 keer naar boven geweest en heb elke dag opgenomen dat ze herrie maken.
En dan kreeg ik ook nog 'maar het is weekend'. Ja, dus? Dan is het okee om tot 1 uur harde muziek te draaien en daarna kankerdronken en agressief te doen?
De vorige onderburen klaagden nooit, dus ik ben een zeikwijf.

En wat ik ook al vermoedde blijkt dus ook waar: Het kleine meisje van een jaar of 2 is elke nacht ook gewoon wakker.
Btw, ze had eigenlijk wel gelijk. Ze draaien niet elke dag muziek. Soms wordt er ook geschreeuwd en gehuild alsof er iemand vermoord word.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-05-2020, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn fucking God. M'n buren waren weer tot net bezig met muziek en meebleren enzo. Dus ik ga naar boven, hoor ik die bitch al achter de deur zeggen 'oh het is die blauwe weer' en ze doet echt open met zo'n blik van 'ja wat?!'
Basically ben ik gek en klaag ik altijd en draaien ze echt niet elke dag muziek. Ik ben in 2 maanden 3 keer naar boven geweest en heb elke dag opgenomen dat ze herrie maken.
En dan kreeg ik ook nog 'maar het is weekend'. Ja, dus? Dan is het okee om tot 1 uur harde muziek te draaien en daarna kankerdronken en agressief te doen?
De vorige onderburen klaagden nooit, dus ik ben een zeikwijf.

En wat ik ook al vermoedde blijkt dus ook waar: Het kleine meisje van een jaar of 2 is elke nacht ook gewoon wakker.
Btw, ze had eigenlijk wel gelijk. Ze draaien niet elke dag muziek. Soms wordt er ook geschreeuwd en gehuild alsof er iemand vermoord word.
Steunpunt huiselijk geweld.
Oud 02-05-2020, 11:33
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Oh mijn fucking God. M'n buren waren weer tot net bezig met muziek en meebleren enzo. Dus ik ga naar boven, hoor ik die bitch al achter de deur zeggen 'oh het is die blauwe weer' en ze doet echt open met zo'n blik van 'ja wat?!'
Basically ben ik gek en klaag ik altijd en draaien ze echt niet elke dag muziek. Ik ben in 2 maanden 3 keer naar boven geweest en heb elke dag opgenomen dat ze herrie maken.
En dan kreeg ik ook nog 'maar het is weekend'. Ja, dus? Dan is het okee om tot 1 uur harde muziek te draaien en daarna kankerdronken en agressief te doen?
De vorige onderburen klaagden nooit, dus ik ben een zeikwijf.

En wat ik ook al vermoedde blijkt dus ook waar: Het kleine meisje van een jaar of 2 is elke nacht ook gewoon wakker.
Btw, ze had eigenlijk wel gelijk. Ze draaien niet elke dag muziek. Soms wordt er ook geschreeuwd en gehuild alsof er iemand vermoord word.
wtf
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 02-05-2020, 11:56
Verwijderd
Citaat:
wtf
Rot op domme transfobe trol. Wij moeten je niet in onze community.
Oud 02-05-2020, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Steunpunt huiselijk geweld.
Dit wel, ja.
Oud 02-05-2020, 12:57
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Rot op domme transfobe trol. Wij moeten je niet in onze community.
hou je gore muil eens rotkind
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 02-05-2020, 13:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Jongen, je gaat zo hard geroast worden
Oud 02-05-2020, 13:47
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
en wiens tere gevoelens heb ik dan gekwetst om een transfoob te worden genoemd? als men dat zou uitleggen ipv zulk kinderachtig gedrag vertonen...
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 02-05-2020, 13:53
Verwijderd
In het topic over transgenders wek je nou eenmaal niet de indruk dat je gevoel hebt voor transgenders door de manier waarop dat je totaal irrelevante dingen op één hoop gooit en niet open staat om daar een gesprek over te voeren en je verdedigt met MIJN MENING en dan kom je nou eenmaal over als een ei.
Oud 02-05-2020, 14:05
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
en wiens tere gevoelens heb ik dan gekwetst om een transfoob te worden genoemd? als men dat zou uitleggen ipv zulk kinderachtig gedrag vertonen...
Gap, wij zijn allemaal OGs wat betreft internets. Met 'kwetsen' en 'gevoelens' heeft het niets te maken. Je bent aan het trollen of gewoon echt dom. Either way, I don't care.
Oud 02-05-2020, 14:25
Verwijderd
Citaat:
en wiens tere gevoelens heb ik dan gekwetst om een transfoob te worden genoemd? als men dat zou uitleggen ipv zulk kinderachtig gedrag vertonen...
Euh, als je een safe space nodig hebt: CTRL-W.
Oud 02-05-2020, 18:05
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
In het topic over transgenders wek je nou eenmaal niet de indruk dat je gevoel hebt voor transgenders door de manier waarop dat je totaal irrelevante dingen op één hoop gooit en niet open staat om daar een gesprek over te voeren en je verdedigt met MIJN MENING en dan kom je nou eenmaal over als een ei.
Ik heb mezelf niet verdedigt met specifiek jouw mening, ik had gewoon een vergelijkbare mening. Dat ik niet de indruk wek gevoel te hebben met transgenders kan zo zijn, maar dat betekent niet dat dat niet zo is. Het maakt me echt geen hond uit welke genderidentiteit of seksuele oriëntatie je hebt.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 02-05-2020, 18:19
Verwijderd
Je verdedigt je niet met mijn mening, je roept heel hard "dat is nu eenmaal mijn mening" op het moment dat je aangesproken wordt op een feitelijke fout die je maakt.
Oud 02-05-2020, 18:52
Verwijderd
Mijn vrije tijd nu bestaat uit:

- Mijn konijn appen en foto's heen en weer sturen
- Mijn whatsapp ordenen met vrienden die prioriteit hebben en wie maar ff moeten wachten
- Mijn telefoon niet opnemen en daarna sturen: is het belangrijk?
- Mijn bestelling bij Albert Heijn aanvullen met boodschappen
- Zinloze mails weggooien
- Random mensen appen dat ik een mental breakdown heb
- Was opvouwen
- Aantal keer per dag op mijn balkon staan en wat rondhangen
- Papieren door mijn huis gooien
- Een douche nemen zoals in de film
- Dansen in mijn kamer
- Wat naar buiten en wat rondjes lopen

Wat ik wil:
- Met mijn konijn gewoon op vakantie godverdomme en samen zijn en iedereen de tyfus wensen
- Mijn matties zien en knuffelen godverdomme
- Normaal werken ipv dit halve gerommel en ik wil ook geld
- Heel veel wijn drinken en een heel veel lekker eten eten en uitslapen en dan een dag NIKS TE DOEN hebben
- Tijd hebben om al mijn boeken uit te lezen
- Mijn nieuwe leven beginnen en allemaal bruggen in de fik steken
Oud 02-05-2020, 18:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat ik wil:
Een server
Oud 02-05-2020, 19:05
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zit verdorie al 3 uur 1 voor 1 foto's op te slaan omdat er geen functie is om alles in 1 keer te downloaden
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-05-2020, 19:06
Verwijderd
Bij welke service?
Oud 02-05-2020, 19:06
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
photobucket ;(
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-05-2020, 19:07
Verwijderd
Als je een lijst kan krijgen met alle foto's dan kan ik het wel zo scripten dat er ze allemaal gedownload worden in één keer namelijk.
Oud 02-05-2020, 19:08
Verwijderd
Citaat:
photobucket ;(
Je eigen photobucket?
https://support.photobucket.com/hc/e...loading-Albums

Misschien werkt dit ook nog? https://www.reddit.com/r/photobucket...ket_photos_at/
Oud 02-05-2020, 19:13
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline

Eerste link: die screenshots zien er no way uit zoals het er bij mij uit ziet. Niks fijne download knopjes.

En ik wil mijn foto's niet op mijn telefoon, maar op mijn laptop.

Tnx voor het meedenken ^^
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-05-2020, 19:16
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Dinges heeft ook al even mee zitten kijken, maar ook hij zag geen opties die dingen kunnen versnellen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 02-05-2020, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Eerste link: die screenshots zien er no way uit zoals het er bij mij uit ziet. Niks fijne download knopjes.

En ik wil mijn foto's niet op mijn telefoon, maar op mijn laptop.

Tnx voor het meedenken ^^
Het is de supportpagina van photobucket. Ik vermoed dat je scheef aan het kijken bent

En foto's van je telefoon naar je laptop is een eitje en hoeft dan niet per stuk.
Oud 02-05-2020, 19:21
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Het is de supportpagina van photobucket. Ik vermoed dat je scheef aan het kijken bent

En foto's van je telefoon naar je laptop is een eitje en hoeft dan niet per stuk.
Neuh: If the FAQ below does not reflect your current Photobucket website experience, please click here for steps on downloading: https://support.photobucket.com/hc/e...Photo-or-Video

Ik denk dat dit is omdat ik nog een gratis versie heb van ooit..
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 03-05-2020, 02:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Photobucket zit mij ook telkens te spammen met mail dat mijn box vol zit en dat ik naar een betaalde variant wil. Vet irritant. Moet er eigenlijk ook alles uit trekken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-05-2020, 12:31
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ja Photobucket zit mij ook telkens te spammen met mail dat mijn box vol zit en dat ik naar een betaalde variant wil. Vet irritant. Moet er eigenlijk ook alles uit trekken.
Ik kreeg geen spam van ze, maar logde na duisent jaar weer eens in, en toen dacht ik: dit wil ik niet meer geloof ik.

Maar dat leegtrekken is nog niet zo'n pretje dus. Maargoed. Daarna is alles beterrrrrr
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 04-05-2020, 14:13
Verwijderd
Op de bank in slaap gevallen en nu last van mijn bekken.
Oud 05-05-2020, 01:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik kan niet slapen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #128!
darkfairy
493 15-05-2008 20:52
Beleidszaken Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel
Al Murphy
57 31-12-2006 12:53
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.