Oud 21-01-2007, 22:46
kuper
kuper is offline
vertel
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:55
Ubhfgd...
Ubhfgd... is offline
Een meisje die vaak zoent en/of seks heeft en geen gevoelens koestert voor de gelukkige en daar een soort kick van krijgt....misschien een soort status erdoor denkt te verwerven.

misschien is dit een vage definitie. Ik denk dat het ook veel te maken heeft met de houding van die ene. Hoe ze het naar buiten brengt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:04
Verwijderd
de publieke opinie
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:13
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-01-2007 @ 23:04 :
de publieke opinie
Dat, dus.

Al kan de publieke opinie makkelijker iemand tot slet maken die veel met jongens zoent en neukt.

Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 23:13 :


Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?
volgens diezelfde publieke opinie, 'een held'!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik mis momenteel even het vermogen een nieuwe topic-titel te formuleren, maar persoonlijk ben ik toch echt van mening dat er in 'slet-gedrag' het geslacht van de betreffende persoon geen rol speelt. Een jongen/man kan ik evengoed een slet/player noemen.

Iemand die veel en vaak zoent of seks heeft, met verschillende mensen en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'. Vaak om hun zelfvertrouwen op te krikken, en hopend hiermee een status te verwerven. Een negatieve manier van aandacht trekken dus, en niets anders.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 23:13 :
Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?
Ik noem dat ook een slet.

Bij mij gaat het om het zelfrespect dat erbij hoort of niet. Iemand die met iedereen rotzooit, zonder respect voor zichzelf, is een slet en moet dringend zijn/haar ogen openen. Iemand die graag seks heeft en dat doet met mensen die ze aantrekkelijk/leuk vinden, vind ik geen slet. Tenzij het over the top is, maar dan gaat het zelfrespect wel vanzelf naar beneden.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 23:56
Verwijderd
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 21-01-2007 @ 23:56 :
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.
mee eens. als je discreet met een meisje per week naar bed gaat is er niets aan de hand.. (bij wijze van dan)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 21-01-2007 @ 23:56 :
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.
Dit dus. Ik vind niet snel iemand een slet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 10:30
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 21-01-2007 @ 23:55 :
[...]moet[...]
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 21-01-2007 @ 23:56 :
Wat Bartezz zegt.

Imho is het meer het ordinaire gedrag dan de werkelijke hoeveelheid sekspartners.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 11:14
Verwijderd
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 11:26
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
hermanf schreef op 22-01-2007 @ 10:30 :
Waarom?
Ok, van mij moet niks, maar het lijkt me dat het leven een pak aangenamer is als je een dosis respect voor jezelf hebt
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 12:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
FuSe schreef op 22-01-2007 @ 11:14 :
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal.
Och, misschien is zij wel gewoon op zoek naar de voor haar ideale partner bij wie ze zich veilig kan voelen en die haar zal beschermen. En naar hem die sterk genoeg is om haar en bijbehorend nageslacht te verdedigen, en die liefelijk genoeg is om haar en bijbehorend nageslacht te liefkozen. En uiteraard is ze op zoek naar sterke genen. Dus eigenlijk is het normaal voor een vrouw om rond te sletten. Anders is de kans dat ze de juiste tegen komt immers bijzonder klein.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 13:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-01-2007 @ 00:03 :
mee eens. als je discreet met een meisje per week naar bed gaat is er niets aan de hand.. (bij wijze van dan)
Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
FuSe schreef op 22-01-2007 @ 11:14 :
Een meisje is al snel een slet omdat 'sletten' evolutionair-technisch gezien niet hoort bij vrouwen. Bij mannen wel, dus is het normaal.
Oh jawel hoor, de meest geschikte man zoeken door testrondes en het beste 'vlees' binnen de groep worden. Een teefje laat zich ook eerst bestijgen door meerdere reuen voordat ze zich opstelt tot bevruchting. Zo kun je het ook zien.
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 13:14 :
Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho.
Ja, oke, maar dat is al eeuwen lang al niet meer de definitie van slet zijn. Je wordt al een slet genoemd als je in een vrijgezellig tijdsbestek van 2 jaar met 10 mannen naar bed bent geweest, hoe netjes en hoe 'moreel verantwoord' je dat ook gedaan hebt.

Misschien is het meisje wel 10 keer smoorverliefd geweest? Dan nog wordt het labeltje naar je hoofd geslingerd.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 14:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 22-01-2007 @ 13:52 :
Ja, oke, maar dat is al eeuwen lang al niet meer de definitie van slet zijn. Je wordt al een slet genoemd als je in een vrijgezellig tijdsbestek van 2 jaar met 10 mannen naar bed bent geweest, hoe netjes en hoe 'moreel verantwoord' je dat ook gedaan hebt.

Misschien is het meisje wel 10 keer smoorverliefd geweest? Dan nog wordt het labeltje naar je hoofd geslingerd.
Ja maar dat is hetzelfde dat iemand die op school 1x z'n boek bij zich heeft al een stuudje genoemd wordt, dat foutief plakken blijf je met alle labels houden.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 15:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
HvJ schreef op 21-01-2007 @ 23:18 :
en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'.
Dat vind ik een erg belangrijk punt. Flirten met iemand en er geen rekening mee houden dat je diens partner onzeker maakt vind ik ook sletterig. Dan gaat het nog niet eens zozeer om wat er daadwerkelijk uit is getrokken.
Gewoon een soort van respectloosheid voor je eigen en andermans lichaam, op een seksuele manier. Dunno...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 22-01-2007 @ 15:27 :
Dat vind ik een erg belangrijk punt. Flirten met iemand en er geen rekening mee houden dat je diens partner onzeker maakt vind ik ook sletterig. Dan gaat het nog niet eens zozeer om wat er daadwerkelijk uit is getrokken.
Gewoon een soort van respectloosheid voor je eigen en andermans lichaam, op een seksuele manier. Dunno...
Juist.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
HvJ schreef op 21-01-2007 @ 23:18 :
en die niet/nauwelijks rekening houd met de gevoelens van hun 'slachtoffers'. Vaak om hun zelfvertrouwen op te krikken, en hopend hiermee een status te verwerven. Een negatieve manier van aandacht trekken dus, en niets anders.
Dit vind ik allemaal erbij kúnnen horen, maar dat hoeft toch helemaal niet?
Bij een player zit het erbij, maar bij een slet? :/
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:21
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Macademion schreef op 21-01-2007 @ 23:13 :


Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?
een player (geen slet dat is alleen voor vrouwen)
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 16:54
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ubhfgd... schreef op 21-01-2007 @ 22:55 :
en daar een soort kick van krijgt....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 18:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 16:10 :
Dit vind ik allemaal erbij kúnnen horen, maar dat hoeft toch helemaal niet?
Bij een player zit het erbij, maar bij een slet? :/
Voor mij persoonlijk zit er geen verschil in een slet of een player. Het is mijn definitie van een slettebak, en alles wat hier niet aan voldoet is dus in mijn optiek ook geen slet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 19:23
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 16:10 :
Dit vind ik allemaal erbij kúnnen horen, maar dat hoeft toch helemaal niet?
Bij een player zit het erbij, maar bij een slet? :/
ik vind het wel een aardige definitie, alles bovenop de normale reden voor seks (het op wat voor wijze dan ook fijn vinden). en idd is player en slet gelijk: allebei overbodig neuken. en dan niet de frequentie, maar de reden tot.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 19:45
Verwijderd
idd... regelmatig seksuele handelingen verrichten zonder dat er gevoel bij komt kijken voor de seksuele partner

een one night stand kan echt wel, maar ik vind mensen die niet meer weten met hoeveel mensen ze hebben geneukt of zelfs gezoend ook wel sletterig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 20:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
slet volgens de rest van de wereld: seks hebben met mensen die je niet goed kent gepaard met ordinair gedrag.

slet volgens mij (en nog een boel anderen): iemand die van flirten, zoenen en seks houdt, die het niet als iets engs ziet en het graag doet met meerdere partners zonder vaste relatie.


ik ben zelf ook een slet (nu even niet dan, ivm relatie), maar het woord heeft pas iets negatiefs als je het bent en jezelf niet zo wilt noemen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 21:53
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 20:10 :
slet volgens de rest van de wereld: seks hebben met mensen die je niet goed kent gepaard met ordinair gedrag.

slet volgens mij (en nog een boel anderen): iemand die van flirten, zoenen en seks houdt, die het niet als iets engs ziet en het graag doet met meerdere partners zonder vaste relatie.


ik ben zelf ook een slet (nu even niet dan, ivm relatie), maar het woord heeft pas iets negatiefs als je het bent en jezelf niet zo wilt noemen.
Dat snap ik dan weer niet. Ik neem aan dat je jezelf, ev. met een dosis cynisme, een slet kan noemen. Maar hoe je ten opzichte van je eigen seksualiteit staat, hoe kan dat invloed hebben op iemands definitie van het woord "slet"? Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar de betekenis die jij aan slet geeft (daar waar je het over graag doen en zo hebt) is volgens mij de perfecte definitie voor een nymfomane.

En wat voor mij dan weer een slet is: een meisje/jonge vrouw die vaak kortstondige relaties aangaat. Omwille van het kortstondige en de lust en zo. De respectloosheid waar Kruimel het over heeft zie ik dan zelf weer niet. En dat een man een slet kan zijn kan/wil ik ook niet inzien. Maar iedereen zal wel gelijk hebben.

Citaat:
Maar nu een interessantere vraag: hoe noem je een flink in het rondneukende, heteroseksuele man?
Geen flauw idee. Gewoon iemand die zijn piemel achterna loopt? Ik heb daar geen woord voor.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 20:10 :
slet volgens de rest van de wereld: seks hebben met mensen die je niet goed kent gepaard met ordinair gedrag.

slet volgens mij (en nog een boel anderen): iemand die van flirten, zoenen en seks houdt, die het niet als iets engs ziet en het graag doet met meerdere partners zonder vaste relatie.


ik ben zelf ook een slet (nu even niet dan, ivm relatie), maar het woord heeft pas iets negatiefs als je het bent en jezelf niet zo wilt noemen.

yeah right
een slet is een vies, gebruikt vaatdoekje... thank god voor zelfkennis
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 22:09
Verwijderd
Ik vind een slet iemand die zijn grenzen niet kent, en dus zomaar met iedereen gaat, ook al kent diegene ze niet.
Bijvoorbeeld een meisje die ik ken (jammer genoeg); die 3 abortussen heeft gepleegd omdat ze met zoveel mensen naar bed is geweest dat ze niet weet wie de vader zou kunnen zijn, en ze zoent elke avond als ze uit gaat met minimaal 4 mensen (Dat is echt waar, heb het nog nooit anders gezien.)
Dat vind ik een slet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 22:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 22-01-2007 @ 21:53 :
Dat snap ik dan weer niet. Ik neem aan dat je jezelf, ev. met een dosis cynisme, een slet kan noemen. Maar hoe je ten opzichte van je eigen seksualiteit staat, hoe kan dat invloed hebben op iemands definitie van het woord "slet"? Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar de betekenis die jij aan slet geeft (daar waar je het over graag doen en zo hebt) is volgens mij de perfecte definitie voor een nymfomane.

En wat voor mij dan weer een slet is: een meisje/jonge vrouw die vaak kortstondige relaties aangaat. Omwille van het kortstondige en de lust en zo. De respectloosheid waar Kruimel het over heeft zie ik dan zelf weer niet. En dat een man een slet kan zijn kan/wil ik ook niet inzien. Maar iedereen zal wel gelijk hebben.


Geen flauw idee. Gewoon iemand die zijn piemel achterna loopt? Ik heb daar geen woord voor.
een nymfomane is volgens mij iemand die niet zonder seks kan, waar het een soort verslaving voor is. (correct me if I'm wrong) iemand die graag seks heeft, en het veel doet, zonder in een vaste relatie te zitten: dat is volgens mij meer een slet.

naar mijn mening zijn er ook meerdere betekenissen/interpretaties van het woord slet. ik zie mezelf niet als een sloerie (hoe veel mensen het woord slet gebruiken), maar wel als iemand met 'een vrije seksuele moraal'. Als mensen mij een slet zouden noemen ben ik vrijwel zeker gekwetst, omdat zij vaak de 'verkeerde' interpretatie ervan hebben.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 22:58
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-01-2007 @ 21:57 :
yeah right
een slet is een vies, gebruikt vaatdoekje... thank god voor zelfkennis
Ja, en jij bent een preuts kutje. Zo ken ik er nog wel een paar .

Ik blijf erbij dat een player iemand is die doelbewust mensen probeert te scoren en niets geeft om hun gevoelens, terwijl een slet iemand is die gewoon "makkelijk in de omgang" is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 22:58 :
Ja, en jij bent een preuts kutje. Zo ken ik er nog wel een paar .

Ik blijf erbij dat een player iemand is die doelbewust mensen probeert te scoren en niets geeft om hun gevoelens, terwijl een slet iemand is die gewoon "makkelijk in de omgang" is.
een slet is een vaatdoek... oud nederlands woord

heb nergens in de van dale zien staan dat sterrenmeisje voor kutje staat... (sterretje hihihi)



[edit]
"De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt."

Laatst gewijzigd op 22-01-2007 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 00:05
Verwijderd
nymfomane =/= slet, laat dat even duidelijk wezen. Een hernia vergelijk je ook niet met een verrekt spiertje.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 23-01-2007 @ 00:05 :
nymfomane =/= slet, laat dat even duidelijk wezen. Een hernia vergelijk je ook niet met een verrekt spiertje.
que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 00:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 00:14 :
que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet
Inderdaad, net zoiets als een kleptomaan geen dief noemen omdat het een aandoening is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 00:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-01-2007 @ 23:29 :
een slet is een vaatdoek... oud nederlands woord

heb nergens in de van dale zien staan dat sterrenmeisje voor kutje staat... (sterretje hihihi)



[edit]
"De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt."
Oorspronkelijk ktnx.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 00:14 :
que?
als het een aandoening is, kan iemand misschien obsessief sletterig gedrag vertonen, maar dat maakt iemand nog geen slet
Dat is waar, ja. Maar het woord nymfomane wordt te pas en onpas rondgestrooid alsof het normaal 'lust for sex' is, ipv een aandoening waaraan vrouwen compleet seksueel gestoord worden/zijn.

Maar ach het is populair ofzo. Borderliner zijn is ook popi.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 14:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Voor mij is iemand al heel snel een slet. Als je het met verschillende mensen doet het alleen seks om de seks hebt. Een man is voor mij net zo snel een slet als een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 23-01-2007 @ 00:57 :
Oorspronkelijk ktnx.
ik nie snap nie
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 17:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-01-2007 @ 14:49 :
ik nie snap nie
Dat de oorspronkelijke betekenis niets zegt over de huidige betekenis.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 17:45
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 23-01-2007 @ 12:23 :
Dat is waar, ja. Maar het woord nymfomane wordt te pas en onpas rondgestrooid alsof het normaal 'lust for sex' is, ipv een aandoening waaraan vrouwen compleet seksueel gestoord worden/zijn.
Mja, de discussie of het om een psychische of fysieke aandoening is, laat ik heel graag over aan mensen die er veel te lang voor gestudeerd hebben. De vergelijking met hernia begrijp ik niet, dus daar ga ik liever niet verder op in. En natuurlijk heb je gelijk dat er verschillen zijn tussen een symfo en een slet, en gebruik ik beide woorden misschien niet helemaal correct, maar ik zie toch ook heel veel overeenkomsten. Maar volgens mij kan iemand perfect een nymfomane zijn, zonder dat ze daarom psychisch (of zo) gestoord is, of niet meer normaal kan functioneren zonder seks.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 17:47
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 22-01-2007 @ 22:35 :
een nymfomane is volgens mij iemand die niet zonder seks kan, waar het een soort verslaving voor is. (correct me if I'm wrong) iemand die graag seks heeft, en het veel doet, zonder in een vaste relatie te zitten: dat is volgens mij meer een slet.

naar mijn mening zijn er ook meerdere betekenissen/interpretaties van het woord slet. ik zie mezelf niet als een sloerie (hoe veel mensen het woord slet gebruiken), maar wel als iemand met 'een vrije seksuele moraal'. Als mensen mij een slet zouden noemen ben ik vrijwel zeker gekwetst, omdat zij vaak de 'verkeerde' interpretatie ervan hebben.
Zoiets dan (c: Maar omdat je nu in een relatie zit is je vrije moraal misschien gewoon op pensioen. En/of je vriendje beheert de kunst van het vak
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 18:04
Rec_It
Rec_It is offline
ik vind het niet echt belangrijk wanneer iemand een 'slet' is en wanneer niet. leven en laten leven imo.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 23-01-2007 @ 17:45 :
Maar volgens mij kan iemand perfect een nymfomane zijn, (..) niet meer normaal kan functioneren zonder seks.
dat is het hele punt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 21:36
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik vind:

Player: iemand die rondneukt en mensen pijn doet.

Slet: iemand die rondneukt en zichzelf daar eigenlijk stiekem evenveel of meer pijn mee doet als/dan zijn/haar omgeving.

De één heeft dus eigenlijk de situatie onder controle, de ander totaal niet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 23-01-2007 @ 17:11 :
Dat de oorspronkelijke betekenis niets zegt over de huidige betekenis.
oneens
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 23-01-2007 @ 21:36 :
Ik vind:

Player: iemand die rondneukt en mensen pijn doet.

Slet: iemand die rondneukt en zichzelf daar eigenlijk stiekem evenveel of meer pijn mee doet als/dan zijn/haar omgeving.

De één heeft dus eigenlijk de situatie onder controle, de ander totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 23-01-2007 @ 21:36 :
Ik vind:

Player: iemand die rondneukt en mensen pijn doet.

Slet: iemand die rondneukt en zichzelf daar eigenlijk stiekem evenveel of meer pijn mee doet als/dan zijn/haar omgeving.

De één heeft dus eigenlijk de situatie onder controle, de ander totaal niet.
mee eens..

er zijn dus ook 'female players'.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:20
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Een meid die haarzelf weggeeft als folders.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 21:51
Liefde & Relatie het goed maken
dangerasa
27 25-05-2006 02:47
Liefde & Relatie hoe snel geef je op in de liefde?
blablabla38
22 04-07-2005 11:02
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Liefde & Relatie -. wat jullie?
Sweet<3
10 05-02-2004 08:14
Liefde & Relatie zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal)
endless nightmare
10 02-10-2003 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.