Oud 05-01-2002, 13:02
Dying Bride
Dying Bride is offline
Uhm.... hoe begin ik dit verhaal....

Het zit zo, ik durf niet alleen naar buiten.
Eerst had ik er nooit last van. Sinds een maand of 2, durf ik niet meer alleen de straat op, en ik durf niet alleen door (bijv) de school of door een ruimte met mensen te lopen. Ik heb het echt geprobeerd maar als ik bij de deur kom en ik open hem, begin ik te beven en breekt het angstzweet me uit M'n hart gaat als een razende tekeer.
Ik ben bang dat mensen me zien, niet zozeer om m'n uiterlijk maar ik ben bang dat ze kunnen zien hoe ik me voel of wat ik denk Ik weet niet waar het vandaan komt. M'n beste vriendin is de enige waarmee ik de straat opdurf, en ik durf zelfs niet van haar huis naar het mijne te fietsen. Ik vind het lastig, want ik zeg veel dingen af, omdat ik er niet heen durf. Ik ga niet meer uit en de lifestyle meeting heb ik ook afgezegd, al wilde ik er wel graag heen. Meetings met goeie vrienden van me, schuif ik ook steeds met een zwak excuus voor me uit Ik wil dat het stopt maar ik weet niet hoe...
Zijn hier ook mensen die hier last van hebben of zijn er mensen die me kunnen helpen?

__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2002, 13:08
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
weetje hoe dat komt of waarom?
wanneer is dat begonnen?
ligt het aan je buurt, is het gevaarlijk ofzo?
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:10
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
wicce schreef:
weetje hoe dat komt of waarom?
wanneer is dat begonnen?
ligt het aan je buurt, is het gevaarlijk ofzo?


Ik weet niet hoe het komt, en ik woon niet in een gevaarlijke buurt, er gebeurt nooit iets...

__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:13
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:

Ik weet niet hoe het komt, en ik woon niet in een gevaarlijke buurt, er gebeurt nooit iets...

wat houd je tegen om door te lopen?
ik ken het helemaal niet, ik ken ook niemand die dat ook heeft.. heb je het aan andere verteld? misschien dat zij je er meer mee kunnen helpen omdat zij jou beter kennen.

__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:36
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat je angst betreft dat mensen kunnen zien hoe je je voelt of wat je denkt kan ik je geruststellen. Niemand kan jouw gedachten of gevoelens lezen.
Ik kan zo ook niet zeggen waar je angst om de straat op te gaan of een ruimte te betreden vandaan komt. Misschien is het een goed idee om er eens met je huisarts over te praten, zodat die je naar een psycholoog kan doorverwijzen als dat noodzakelijk mocht zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:58
lithium
lithium is offline
nu snap ik heel goed waarom je niet met ons mee wou naar de meeting...

ik wil graag helpen, maar ik weet niet precies wat voor advies ik je kan geven, maar ik denk tog dat je mischien met wat meer mensen zo moet vertrouwen zoals je met Laar doet. Of anders iets doen waardoor je wat meer zelfvertrouwen krijgt.

ik wil je wel graag helpen, maar ik weet niet precies hoe ik het moet doen
*knuf*
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:08
Verwijderd
dat is niet best. ik zou eens naar je huisarts gaan, want je sluit je zo steeds meer af..

ik heb er geen verstand van, maar kijk hier es..

http://www.webspawner.com/users/regenboogdievege/

Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:02
Witch Lover
Witch Lover is offline
is er de laatste tijd iets toonaangevends gebeurt in je leven? een overlijden, of is je verkering uitgegaan ofzo.. mail me misschien kan ik je helpe

Ratbout@hotmail.com (ook MSN)
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:05
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik heb hier ook vrij vaak last van.... ik durf nog wel naar meetings, maar daar voel ik me nooit goed...

ik ben zelf vaak gepest vroeger, ik denk dat dat bij mij de oorzaak is van alles... en nog een aantal andere dingen, maar die ga ik nu even niet posten...

ik weet ook niet wat je ertegen moet doen, als ik dat wist had ik er zelf geen last van...

je hebt er geen ene hol aan nu, maar: succes ermee
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:31
phrase
Avatar van phrase
phrase is offline
het klinkt idd alsof het zich 'opeens' voordoet bij je... heb je er nooi teerder last van gehad? ook niet in sterk mindere mate? want dat herken ik dan wel bij mezelf - ik denk vaak dat ik bekeken wordt als ik lang groepje loop. of niet eens per se langs groepjes, maar überhaupt langs mensen.

maar weet je, ik heb geleerd en ervaren dat de mensen (in deze maatschappij, anno 2000, in nederland, enz.) zó met zichzelf bezig zijn.... als ze al naar je kijken denken ze er verder niet bij na. Hoeveel mensen kom je op een dag gemiddeld tegen? toch al gauw een paar honderd. van hoeveel weet jij aan het eind van de dag nog of je ze gezien hebt? nou?

that's my point. maar even concreet; ik weet helaas niet wat er aan te doen is, maar er bestaan idd vast wel cursussen, therapieën oid voor. succes ermee
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:07
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
phrase schreef:
anno 2000
Loop je een beetje achter?

Maar euh, als je de straat op gaat, waar ben je dan precies bang voor? Waarom ben je bang dat mensen kunnen zien hoe jij je voelt of wat je denkt?

Als je je rot voelt, is dat misschien zichtbaar ja, maar moet je dat per se verbergen? En niemand kan zien wat je denkt, tenzij ze paranormaal begaafd zijn ofzo

Sterkte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie angst- en paniekaanvallen
hetisdenatuur
12 04-01-2013 18:48
Algemene schoolzaken Weet even niet meer wat te doen..
snippersz1
11 25-10-2010 17:50
Psychologie Ik wil m'n verhaal graag kwijt.
Zalrina
3 12-07-2007 16:10
Psychologie paniekstoornis
vanieta
19 09-06-2007 13:15
Flora & Fauna Kat & verhuizen
Saarah
21 14-09-2005 16:58
Lichaam & Gezondheid breast grow
i'mstronger
40 05-06-2005 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.