Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 10:45
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Wat vinden jullie van knuffelen? Doen jullie het vaak? En hebben jullie speciale knuffelrituelen, of iets dat je enkel doet met je vriend(in)?

En als je knuffelt, is het dan zo dat de jongen meestal het meisje vasthoudt? Of zijn er ook jongens die graag in de armen van een meisje liggen en meisjes die graag een jongen vasthouden?

Ik knuffel heel graag en doe het ook vaak als ik een vriend heb. Ik zou geen partner kunnen hebben die niet lichamelijk is.
Bij mijn ex lag ik vaak in het kuiltje tussen zijn nek en borst, of gewoon op zijn borst. Soms lag hij ook bij mij, maar ik heb wel het vermoeden dat niet alle jongens dit leuk vinden...

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2005, 10:47
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik hou wel van knuffelen, maar niet met iedereen. Met vrienden af en toe, maar ik knuffel toch het liefst met de jongen waar ik verliefd op ben.
Ik knuffel mijn vriendje veel, als wel alleen zijn zijn we heel lichamelijk. Ik lig het meeste tegen hem aan, inderdaad in dat kuiltje of lekker in zijn armen. En ik vind het ook heerlijk als hij me op mijn rug kriebelt, rrrrrrrrrrr .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 10:50
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik ben een echte knuffelbeeeeer!!
met veel vrienden als ik ze tegenkom ga ik knuffelen, en geef ik ze 3 kussen

met mn vriend knuffel ik ook veel
lekker tegen um aanliggen enzo
of gewoon om hem ff lekker tegen me aan te prutten hehe!

hij is ook wel een knuffelbeer, zeker als we alleen zijn
lekker tegen elkaar aanliggen, over zn rug kriebelen enz

van knuffelen wordt ik blij
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:00
Verwijderd
Ik hou van knuffelen.
Vroeger was ik echt een knuffelmens die iedereen knuffelde. Dat is wel veranderd toen ik een relatie kreeg. Mijn ex stelde dat niet zo op prijs. Nu knuffel ik nog maar weinig, wat ik jammer vind, maar het voelt niet meer zo super..

Het kan me niet schelen of het nou een jongen of een meisje is waar ik mee knuffel en wie wie nou vasthoudt.. Wel is t vaker zo dat als ik met een meisje knuffel ik diegene dan zeg maar 'vasthoud' en bij een jongen andersom.. Dan word ik zeg maar meer geknuffeld

Mn ex wilde ook wel ns vragen of ik m vast wilde houden en of ie op mn borst mocht liggen (dat vroeg ik altijd aan hem) en dan hield ik als grote lieve vriendin hem dan vast ipv andersom Was ook altijd wel lief.

Het verschilt dus heel erg.. Ook of ik staand knuffel of dat we op de bank zitten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind knuffelen fijn om te doen, maar doe het niet zo heel vaak.
Vond dat t goed moet voelen en ik knuffel dan ook lang niet iedereen echt snel.
Hoe t knuffelen gaat dat kan me echt helemaal niets schelen, zolang het maar fijn en veilig voelt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:21
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
te weinig
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:31
Verwijderd
Ik knuffel alleen met mn vriendin en t ligt er maar net aan of ik wil knuffelen of geknuffeld worden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Op Ruud toontje: "ff lekker knuffele"

Ik ben vrijgezel, maar doe het anders graag.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:59
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik hou van knuffelen
gewoon lekker voor de tv beetje hangen en knuffelen
ik kan dat heel goed met 1 van me vrienden
gewoon lekker

gewoon knuffelen
niks mis mee
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik knuffel graag, en dan vooral met m'n vriendje, natuurlijk. Waar en hoe doet voor mij dan niet zo terzake, zolang het maar fijn voelt. Andere mensen zal ik niet snel een knuffel geven, hooguit als ze dik in tranen voor m'n neus staan om watvoor reden dan ook: vrienden met liefdesverdriet ofzo. Maar eigelijk, Yap, hecht ik best veel waarde aan knuffelen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:12
Verwijderd
ik doe eigenlijk niet veel anders als ik met mijn vriendinnetje ben. ik lig ook graag op haar borst, maar andersom is ook goed
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik knuffel graag, maar met vriendinnen eigenlijk nooit, omdat ik er niet van hou om elke keer als je elkaar weer ziet, elkaar gedag te zoenen en te knuffelen. De waardering die ik voor hen heb, zit niet in dat lichamelijke.

Eigenlijk knuffel ik nu alleen met mijn vriend. Knuffelen voelt zo goed met hem. Meestal heeft hij mij vast, maar andersom is ook erg fijn, alsof ik dan voor hém zorg en zo.
Ik troost andere mensen niet met een knuffel maar met een arm om de schouder, tranen drogen e.d.

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:51
shibby almighty
Avatar van shibby almighty
shibby almighty is offline
is altijd wel fijn om op de borst van je vriendin te liggen als je lekker op het gras ligt of andersom.
Toen ik een vriendin had lag ze ook meestal wel tegen me aan of ik tegen haar als we alleen waren,

als je een meisje leuk vind is het wel fijn, of als je je kut voelt is het ook altijd wel fijn om met iemand te knuffelen die je begrijtp
__________________
alles is veel voor wie niets verwacht "BA 2: Being the upperclass, protecting the middleclass, forgetting the underclass denying the no-class
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:56
Verwijderd
Ik knuffel heel graag ja.. en alleen met m'n vriendje. Het liefst wil ik geknuffeld worden, dus dat ik door hem vastgehouden word.. maar soms is het ook wel andersom. Verder knuffel ik nog met honden, vooral met de 2 hondjes uit m'n fotoboek.. ik kan echt niet van die beesten afblijven. Helaas wil m'n eigen hond nooit knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:04
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik ben single en vind dat ik veeeel te weinig knuffel, hoewel ik eigenlijk best veel knuffel met mijn ouders en broers (ja, we zijn een echte knuffelfamilie ) en soms met vriend(innet)jes. Maar ik ben heel erg lichamelijk, toen ik nog een vriendje had raakten we elkaar heel veel aan, knuffelen, voetjevrijen etc Ik vind het gewoon heel fijn.
Ik word meestal vastgehouden, maar ik ben dan ook niet zo groot en de mensen met wie ik knuffel wel Maar het wisselt wel. Ik vind het het lekkerst om vastgehouden te worden denk ik, maar op zich is het allebei fijn
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:12
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
knuffele=
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:13
Verwijderd
Ik knuffel alleen met mijn vriendje, en dan nog nauwelijks in het openbaar. Ik moet wel mijn stoer-meisje imago hooghouden, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:17
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Het ligt een beetje aan de persoon. Ik heb (gewone) vriendinnen weermee ik zoveel knuffel dat we regelmatig gevraagd worden of we iets hebben samen, maar ook vriendinnen waar het niet verder komt dan een snelle 3 kussen op de wang bij het groeten ofzo. Soms lig ik hun armen, soms liggen ze in mijn armen, net zoals het zich voordoet eigenlijk: je kunt op zoveel manieren een beetje knuffelen eigenlijk. Als je bijvoorbeeld al knuffelend in slaap valt met een (gewone) vriendin, dat zijn dat voor mij toch wel heel fijne momenten die me bijblijven hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2005, 15:24
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik hou wel van knuffelen, met mijn vriend intiem, en met andere vrienden gewoon vriendschappelijk een dikke knuffel of kus als ik ze zie... Mijn vriend is groter dan ik dus staand heeft hij zijn armen hoger dan de mijne, als we liggen gewoon een beetje in de knoop
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:01
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Met gewone vriendinnen knuffel ik hoogstens ter begroeting / afscheid, maar knuffelen met een meisje dat ik leuk vind vind ik geweldig, heel lief enzo
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:13
Verwijderd
Ik denk dat hij liever mij knuffelt dan andersom, qua positie dan, maar dat is meer vanwege de lengte. En het knuffelen zelf is gewoon lief
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 21-03-2005 @ 16:24 :
Ik hou wel van knuffelen, met mijn vriend intiem, en met andere vrienden gewoon vriendschappelijk een dikke knuffel of kus als ik ze zie... Mijn vriend is groter dan ik dus staand heeft hij zijn armen hoger dan de mijne, als we liggen gewoon een beetje in de knoop
jup. Behalve gewone vrienden die ik dagelijks zie op school want dan heb ik geen zin ze elke dag te knuffelen.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:24
waves
Avatar van waves
waves is offline
knuffelen doe ik vooral met mn vriendje, meestal is het zo dat hij mij knuffelt omdat hij meer dan n kop groter is, maar soms buigt ie zich helemaal over me heen en dan knuffel ik hem . Zo heerlijk tegen m aanstaan, ik voel me dan altijd heel klein. Liggend lig ik meestal op zn borst en heeft ie een arm om me heen maar andersom komt ook voor.

Andere mensen knuffel ik ook. Vrienden die ik zie tijdens uitgaan of die ik een tijd niet gezien heb. En mn ouders af en toe.

En knuffelen is heerlijk
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij knuffelen heel veel, gewoon omdat dat zo lekker voelt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 19:31
Verwijderd
Ik hou wel van knuffelen. Niet altijd en met iedereen. Maar soms wil ik ook gewoon even aangehaald worden enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2005, 19:33
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik ben niet zo knuffelig,behalve met vriendjes
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 20:26
A*
Avatar van A*
A* is offline
Soms knuffel ik wel eens een vriendin als ik dr begroet.
Maar meestal knuffel ik alleen mensen als ze steun nodig hebben ofzo. Mijn beste vriend en ik knuffelen ook wel, en we hangen gewoon ook lekker tegen elkaar aan als we een film kijken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:04
WickedDevil
WickedDevil is offline
gezellig toch
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:05
Verwijderd
Oh, ik knuffel heel graag. Soms lig ik tegen hem aan, soms hij tegen mij, soms knuffelen we stoeiend.. We zijn twee knuffelaars In bed knuffelt ook zo lekker Lekker warm tegen elkaar aan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
laten we een: HET-GROTE-KNUFFEL-TOPIC openen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 13:16
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Knuffelen <3
__________________
...::: buy me some happy :::...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:01
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik knuffel met iedereen
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik knuffel vaak met mijn vriend. ik vind het heerlijk om er tegen te liggen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:26
Verwijderd
ik knuffel met mensen waar ik wat voor voel, de rest hoef ik niet aan mn lichaam. Dus echt de liefdesmensjes. En ja, dan knuffel ik veel ja. Heel veel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 16:55
Mara
Mara is offline
Ik knuffel niet/nauwelijks. Ben niet erg aanrakerig.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:43
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Alleen als ik slaap, anders hoeft het voor mij niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2005, 19:21
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik was eigenlijk nooit zo heel erg knuffelig, maar nu best wel. Mijn vriendje houdt er ook wel van, dus dat komt mooi uit.
Wie wie vasthoudt verschilt, maar meestal heeft hij mij vast.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:34
Verwijderd
Ik knuffel alleen mn vriend. En familie, bij vrienden voelt dat echt niet lekker aan En.. ik knuffel altijd samen, niet dat ik hem knuffel, of hij mij.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 18:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Knuffelen, knuffelen, knuffelen... Knuffelen en ik...

Knuffelen gaat bij mij goed tot op een bepaalde hoogte. Ik heb op dit moment één goede vriendin van wie ik af en toe een knuffel krijg. Da's fijn, dat heb ik graag, dat geeft me het gevoel dat mensen mij graag hebben etc.

Maar het moet niet teveel worden. Hoe graag ik het ook doe -ik heb het graag- het is verstandiger als het beperkt blijft. Teveel lichamelijk contact leidt er bij mij altijd toe dat ik méér wil, m.a.w. dat ik dan verliefd word. Dat is al twee keer gebeurd en met die 2 meiden wordt ook niet meer geknuffeld, wat ik dan ook wel heel jammer vind.

En er zijn ook meiden waar ik nóóit mee zou knuffelen. En jongens sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:00
Verwijderd
Oh ik knuffel echt heel erg veel
Met vriendinnen heel erg als ik ze tijdje niet heb gezien gewoon, staand in armen nemen en fijn vasthouden.
Mjuh met mn ex ook wel veel, als ik iets moest vertellen wat me dwars zat enz, kwam hij naar me toe en dan kon ik echt mn hoofd zo heerlijk in zn schouder verstoppen.
& nu t uit is doe ik het nogsteeds als ik maar even de gelegenheid krijg
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou ontzettend van knuffelen.

M'n vriend helaas een stukje minder

Vroeger deed ik het ook heel veel met vrienden/vriendinnen en zo.. film kijken in elkaars armen (gewone vrienden dus).. dat gebeurt eigenlijk nooit meer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:34
Verwijderd
Ik doe het heel graag, maar eigenlijk alleen met degene met wie ik ook andere intieme dingen doe, dus met mijn vriendje. Ik vind het ook erg leuk als het initatief dan van hem komt, heerlijk zelfs. Ik hou van geknuffeld worden hmja. Maar ik doe het niet in het openbaar, dat vind ik een beetje... Tsja. Ik doe het liever thuis in mijn bed of op de bank, of zo.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:50
Verwijderd
Ik was ooit zó erg, dat ik zelfs mijn ouders geen nachtzoen wilde geven ofzo.

En nu, nu ben ik vrij knuffelig.
Al heb ik wel zo mijn voorkeuren.
Ik vind knuffelen heel fijn, maar ik ken er wel een paar die ik gewoon liever niet te dichtbij wil hebben. Als het niet zo'n prettige mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 21:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben iig heel close met mijn vriendinnen (letterlijk&figuurlijk).
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 14:13
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik ben gek op knuffelen! Met n vriendinnetje/vriendje of lekker met mn vriend! Met mijn vriend is het natuurlijk altijd nog veel intiemer.. Ik vind het heeerlijk om in iemand zn armen vastgehouden te worden, haha
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 18:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik knuffel heel graag en vaak met mijn vriendje. Het liefst zo naakt tegen naakt in bed ofzo, zo lekker warm en zacht voelt dat dan Ik lig vaak in de armen van mijn vriendje als ik tv aan het kijken ben met hem maar we liggen ook vaak andersom (hij in mijn armen). Ik lig dan het liefst op mijn zij naast hem met mijn hoofd op zijn borst en zijn armen om me heen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 18:22
justanothern00b
justanothern00b is offline
*knuffelt iedereen op forum* Nee, ik knuffel niet met iedereen, alleen mensen die ik ken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.