Oud 22-09-2005, 11:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Omdat de vorige vol zit..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 22-09-2005, 13:37
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
omdat de andere alweer vol was nummer 38

Ik ben vandaag bij onze monitorschool geweest (school waar je een kijkje mag nemen als je Paboleerling bent) en het was echt heel leuk! Het motiveert mij echt om lerares te worden

Waarom ben ik nou weer zo moe Ik ga maar even slapen denk ik.
Oud 22-09-2005, 13:38
farai
Avatar van farai
farai is offline
meirde die dingen verwisselen gelijk het weer volgens mij

OT: kvoel me in de zevende hemel. Oh god wat ben ik blij met 'm.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 22-09-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 22-09-2005 @ 13:38 :
meirde die dingen verwisselen gelijk het weer volgens mij

OT: kvoel me in de zevende hemel. Oh god wat ben ik blij met 'm.


ot: serveren ging gister goed

Laatst gewijzigd op 22-09-2005 om 14:03.
Oud 22-09-2005, 14:02
Verwijderd
er is al een andere versie van dit topic
Oud 22-09-2005, 14:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
toch maar hier posten, die andere titel is kut...

heb geen zin om te trainen vanavond. Begin steeds meer m'n plezier kwijt te raken erin...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-09-2005, 14:32
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Jaah, lekker nog op pagina 1 en zelfs nog bij de eerste 10

Vandaag weer maar tot 1 uur les, maar de hele middag weer kwijt aan po's, hd's en huiswerk

Gaat gelukkig wel veel sneller als gisteren
Ik heb nu al in nog geeneens een uurtje echt werken iets van wel 200-300 woorden getypt.

Eerste gedeelte was 350 woorden, maar daar deed ik wel vier uur over ofzo

Laatst gewijzigd op 22-09-2005 om 15:20.
Oud 22-09-2005, 14:39
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb verspringen verknald=Leraar zegt puinhoop, maar laat ons niet herkansen

Op school op de hoek van de gang ff ingehouden, kwam dat meisje waar ik iets mee wil de hoek om

Had ik toch maar doorgelopen, had ik rede gehad om me te verontschuldigen en even een gesprek aan kunnen gaan
Oud 22-09-2005, 15:45
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ohh ik ben zo vrolijk vandaag. Geweldig mooi weer, leuke klas en het was zo grappig

en we gingen heel lief naar elkaar lachen<3
Oud 22-09-2005, 15:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-09-2005 @ 14:02 :
toch maar hier posten, die andere titel is kut...
Ik kon die andere gewoon bijna niet vinden.

Ontopic:
Bibber, toch best spannend morgen. Ik haal het vast wel, maar het zou echt een mega afgang zijn als ik het níet haal.
__________________
Oud 22-09-2005, 16:13
Verwijderd
ik word er alleen maar verdrietiger van...
Oud 22-09-2005, 16:16
Verwijderd
Topictitel veranderd en topics samengevoegd.
Oud 22-09-2005, 16:27
joes
Avatar van joes
joes is offline
Ik kan toch zo gek worden van mezelf, ik hoop dat het nog goed omt en dat ik niet hoef te werken, dat kan ten eerste mijn pols niet aan en ten tweede ik niet! Oh ik zag er zo nara uit eindleijk weer eens wat met mijn moeder te doen, met z'n tweetejs, dan verpest mijn stomme kop het weer! verdomme!!
__________________
You're such a fucking freakshow
Oud 22-09-2005, 16:30
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
morgen jarig.. en de sfeer hier is echt zwaar kut. meiden die ik met hun verjaardag wel wat gegeven hebben enzo, daar had ik de afgelopen tijd ruzie mee. nou dat al wat worden niet hoe ik het gehoopt had in ieder geval..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 22-09-2005, 16:42
Verwijderd
Eerste gezinsgesprek overleefd. Niet alles gezegt, niet 100% eerlijk, maar het was ook zo eng met mn ouders erbij. Volgende keer ook met mn broer en zusje, ben benieuwd.
Oud 22-09-2005, 16:50
Baka-san
Baka-san is offline
Bewust worden van mijn psychische ontwikkeling is best vreemd. Ik zweef boven iedereen. En iedereen naast me.
Oud 22-09-2005, 17:19
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Soort zoekt soort, zeg je? Zal ik dan meteen even een poedel voor je tevoorschijn toveren?
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 22-09-2005, 17:40
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik baal van vanmiddag..
Verder ben ik moe, of nee lui.
Pff, wie heeft er luciferstokjes voor me om mijn ogen open te houden?
__________________
Dare to fly!

Laatst gewijzigd op 22-09-2005 om 23:15.
Ads door Google
Oud 22-09-2005, 18:01
Lautitia
Lautitia is offline
Hmm, ik voel me goed! Ik voel me al veel beter thuis op de universiteit: ik leer iedereen steeds beter kennen en het studeren lukt echt al veeel beter nu .

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als we er niet onderuit komen iets te zeggen tegen elkaar, volgens mij hebben we ruzie.. Achja, couldn't care less about it .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 22-09-2005, 18:10
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Eindelijk een iets leukere dag op school gehad. We weten nu eindelijk hoe we een behandelplan op moeten stellen, dus we kunnen ein-de-lijk verder werken.. Stomme docenten ook. Maar nu dus toch een beetje uitleg gekregen. Voel me verder nog steeds niet echt thuis op school, maar m'n klas is best oké, 't is wel gezellig. En ik heb de resultaten van m'n toelatingsonderzoek van vorig jaar; 'Dionne geeft aan dat ze niet kan zingen' .
Oud 22-09-2005, 18:40
Verwijderd
autogereden vandaag. en had toets 1. Pff, dan doe je zo je best, en dan word je uitgebrand. Ziet ze dan niet dat ik er juist heel intensief mee bezig was? Nou ja, goed, toets 2 is gepland. Dan zit er ook een examinator bij. En ik had nou al de bibbers. Verder beetje aangeklooid vandaag. Naar de Albert Heijn gefietst, de hond uitgelaten, en in de zon gezeten. Geprobeerd te bellen voor m'n vrijwilligerswerk, maar ik heb maar ingesproken op het antwoordapparaat. En nu ga ik vanavond nog een uurtje spinning doen (of mag je spinnen zeggen?) met Mushu. hopen dat ik niet weer bijna van mijn graat ga, net als vorige keer.
Oud 22-09-2005, 18:50
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Hijiszoliefleukschattigenikmishem...
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 22-09-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Sinqi schreef op 22-09-2005 @ 18:50 :
Hijiszoliefleukschattigenikmishem...
Oud 22-09-2005, 19:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah, het weekend komt eraan en ik merk meteen dat ik me rotter ga voelen, nog meer uitgeput en verdrietig...

morgen naar de dokter, hopelijk neemt ze me serieus en gaat er nu eindelijk wat gebeuren, want lichamelijk gaat het gewoon steeds slechter...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-09-2005, 19:58
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
het weekend komt er weer aan... en ik heb er zin in! Ga leuke dingen doen, vriend komt langs, oppassen en werken.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Advertentie
Oud 22-09-2005, 20:22
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
op een kamp lopen "kloten" met een hele leuke meid. die me vervolgens liet zitten.

nu soortvan verliefd op een ander, die er toen ook bij was. En dus niet herkent dat ik dit voor haar voel. En eigenlijk kan het ook nog niet, ik haar pas net..
Oud 22-09-2005, 21:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Sinds de vakantie heb ik elke les op zelfverdediging lopen janken, en waarom? Ik heb echt geen idee. Mijn trainer zegt dat alle pijn uit het verleden er toch een keer uitmoet, een leraar op school zegt precies hetzelfde, maar ik weet het niet, hoor. Dat kan toch nooit zo erg zijn? Ik heb het allemaal verdrongen, ik wil het niet eens meer weten. Ik word nu eindelijk niet meer gepest, en dat wil ik graag zo houden ook. Ik wil niet meer weten hoe het vroeger was, maar ja. Als ik zo doorga, komt alles er elke donderdagavond weer uit en ik weet niet of ik dat wel wil. Ik weet zoveel niet en ik weet niet eens of ik wel wil weten wat ik niet weet en dat ik niet weet hoe het gaat en of ik wil weten of ik alles wel wil weten.

Verder was het hem dus toch! Jezus, ik heb hem drie jaar niet meer gezien, maar hij is echt niets veranderd. Oke, natuurlijk is hij veranderd, maar ik dacht al dat ik hem kende. Hij bleek het dus echt te zijn. Ook al ziet hij er een beetje anders uit, hij heeft nog steeds hetzelfde gezicht als vroeger. Toevallig, leuk, maar bovenal heel erg vreemd. Hij herkende mij ook, dat wel. Hihi, in groep één was ik altijd verliefd op hem.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-09-2005, 21:16
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ok ik geef dat meisj een kans om een soort-van-vriendin van me te zijn. Ze wil perse me vriendin zijn.

Zucht ik had dus 100 min pauze. En ik zei ik ga even naar huis (woon 10 min lopen van me huis) Zei ze van: jaa dan ben ik weer alleen blablabla.

Helaas ben ik iemand met een geweten en dacht ik van: komop corin neem haar gewoon ff mee. Dus ok. Ze begint kinderachtig te doen op straat. Ik schaamde me dood. Zegt ze: Njoooouwww ikke HUNGRY is ze een baby ofzo?

Na ja dus ik weet niet hoe maar daar stond ze dus opeens in me huis Nog met haar gelopen. Ze vindt me aardig. Ik wete niet wat ik moet.

Ik vindt haar wat irritant. Ze probeerde eerst dominant tegen mij te doen. Baas spelen enzo. Maar nu opeens is ze een schaap en volg ze mij wth? Ik loop naar de kantine..wist niet meer wat ik ging halen waarop ik vroeg: ga jij wat halen? Zegt ze nee ik volgde jouw

Kijk ze is wel aardig. Maar tja hoe moet ik het zeggen...ik schaam me gewoon voor haar. Echt waar.

Ik ben blij voor haar dat ze eindelijk die player uit haar hoofd heeft gehaald Heeft ze kennelijk toch stiekem naar me woorden geluisterd of ze kwam er zelf achter....

Tsja. Wat moet ik doen. Nu is ze zo mak als een lam gewoon te temmen laten we het zo zeggen. En daarvoor was ze zo dominant...
Ik weet het niet. Ik schaam me voor haar. Of is het dat ik me aantrek wat anderen van haar zeggen? Iedereen negeert haar en vindt haar lelijk... Schaam ik me daarvoor voor haar? Ik weet het echt niet.
-----------

Me opa heeft suikerziekte en liet zijn ogen laseren en nu ziet hij maar 5% aan zijn rechteroog dus bijna 1 kant blind Ik hoop dat het goed komt ik ga zaterdag een kaartje kopen om hem te bellen. Hij woont in Curaçao.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 22-09-2005, 21:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wie maakt me weer even vrolijk?
*zucht* Soms word ik niet goed van mezelf.

Ik moet ook niet zeuren, miljarden mensen hebben het slechter dan mij.
__________________
Oud 22-09-2005, 21:54
Redhair
Redhair is offline
Goed gesprek met T. gehad. Hij wil even niets afspreken. Zegt dat hij niet verliefd is. Ik vroeg of we wel vrienden konden worden/blijven. Hij zei dat we vrienden bleven. Er is dus tenminste iets. Ben blij gepraat te hebben. Het komt goed. Heb het flink verpest zaterdag, maar het komt goed. Hij zei ook dat hij me niet aankeek omdat hij brak en onzeker was, maar niet omdat hij boos was. Gelukkig. Ja, straks is alles weer goed. Alleen volgende week zondag is hij jarig. We hebben afgesproken dat hij contact opneemt als hij er weer aantoe is. Zal dat voor of na zijn verjaardag zijn?

Mijn keel schuurt. Ben vreselijk de fout in gegaan. Wil weg hier. Weg weg weg. Thuis, school, werk, zoveel druk, zoveel fake.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-09-2005, 22:38
Verwijderd
Voor de 'buitenwereld' staat in ieder geval vast dat we weggaan. Nu alleen nog iets boeken. Oh, en ik kan me er nu al op verheugen.

Zo, ik heb een onderwerp bedacht voor mijn PWS. Met als hoofdvak Duits. *grinnik* Dat was de eerste keer bij ons op school dat iemand duits neemt als vak voor een pws. Dat is toch wel origineel.

Haha, dat smsje was wel grappig. Hij deed het nog serieus ook.

Why can't you see this boat is sinking
And this is how I feel
Do you know how I feel?
'Cause I don't think you know how I feel
Oud 22-09-2005, 22:55
Verwijderd
Waarom zeg ik dit
omg
Oud 22-09-2005, 23:03
Baka-san
Baka-san is offline
AAaaaahh zuchtttttttttttttttttttt ikk MOET zoveel betogen van zoveel paginas schrijven, allemaal door die k-werkcolleges. En ze moeten vrijdag gemaild zijn...het is 23:00 en ik moet nog 3 betogen schrijven..is toch niet normaal. studeren is echt niet gezond...was er hier maar iemand om mee te knuffelen
Oud 22-09-2005, 23:21
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Natuurlijk is hij niet verliefd op me, waarom had ik dat ooit kunnen denken? Ik breek eindelijk weer dat cliché-muurtje af en vertel hem over mijn gevoelens. Ik krijg valse hoop die bruut aan diggelen wordt getrapt. Dáárom wou ik het niet vertellen, uit angst dat dit zou gebeuren. Nu ben ik meer dan een half uur aan het huilen en het houdt niet op. En hij maar zeuren over een meisje dat hem misschien niet ziet zitten. En wat voelt hij zich schuldig nu, dat hij het op deze manier heeft moeten zeggen. Jaja.
Haha. Dit is al de derde keer dat zoiets gebeurt.
Misschien moet het dit keer een betonnen muur worden.
*heeft zin om maniakaal te lachen*


There are too many stones, and life is just made of glass...

Hihi. Nu vind ik mezelf heel even zielig.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 22-09-2005, 23:35
Verwijderd
Aan de ene kant heb ik zoveel te vertellen te schrijven, aan de andere kant ook helemaal niet.
Het is raar. Juist als je zoveel te schrijven hebt zit je hoofd gewoon te vol om het op te schrijven. Bah... Ik heb er geen zin meer in. Dat is eigenlijk alles wat ik kan zeggen... Ik ben zo ontzettend moe...
Oud 23-09-2005, 02:15
Baka-san
Baka-san is offline
K(_)t school ik wil SLAPEN maar ik moet f(_)cking betoog schrijven van 1239012 paginas. echt k(_)t hebben ze op die school wel goed nagedacht over deze werkopdrachten wat een f(_)cking apen, is veel te veel ik hoop dat niemand het af heeft. echt h03reeeeeeeen. laat me f(_)cking met rusttt. nee planning lach het niet aan het is gewoon veel te veel
Ads door Google
Oud 23-09-2005, 02:25
Verwijderd
Asian Kung Fu-Generation - Rewrite

\m/ \m/
Oud 23-09-2005, 03:03
Baka-san
Baka-san is offline
wahaha baka
Oud 23-09-2005, 08:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wha, zometeen theorie-examen. Duimen jullie voor me?
__________________
Oud 23-09-2005, 10:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff net bij huisarts geweest, voel me alleen nog maar rotter nu... over een week terugkomen en eerst bloedprikken nu. Het gaat me allemaal niet snel genoeg .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-09-2005, 11:52
Verwijderd
Woehoeee! Ik heb mijn rijbewijs gehaald
Oud 23-09-2005, 11:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-09-2005 @ 11:52 :
Woehoeee! Ik heb mijn rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd

*blijft uit de buurt van Apeldoorn nu*
Oud 23-09-2005, 12:17
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Had in eerste instantie eigenlijk geen zin om met die groep uit te gaan. Heb me de laatste weken nogal afzijdig van de groep gehouden omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Daarnaast was ik bang dat ik R zou zien. Achteraf ben ik blij dat ik ben gegaan. Was een leuke en gezellig avond en kwam hem niet tegen . Volgende week activiteitenweek. Kortom weer veel uitgaan. Ik weet dat R komt dus kan me geestelijk een klein beetje voorbereiden. Ben benieuwd hoe ik op hem zal reageren en hij op mij...
Oud 23-09-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2005 @ 11:58 :
Gefeliciteerd

*blijft uit de buurt van Apeldoorn nu*
Ik waarschuw je alvast: morgenavond ben ik op de weg rond een uur of half zes en rond twaalven
Oud 23-09-2005, 13:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-09-2005 @ 16:16 :
Topictitel veranderd en topics samengevoegd.
het ljht is toch een behoorlijk ingeburgerd begrip onderhand Nou ja, om het enigszins stabiel te houden heb je mijn permissie het voluit te schrijven
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 13:27.
Oud 23-09-2005, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-09-2005 @ 08:47 :
Wha, zometeen theorie-examen. Duimen jullie voor me?
*duimt* Je zult het nu vast al wel achter de rug hebben, maar beter te laat dan nooit of zo Ik hoop dat het goed is gegaan!

Met mij gaat het wel goed, geloof ik Verbazingwekkend dat ik nog maar twee weken studeer, het voelt veel langer.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-09-2005, 14:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-09-2005 @ 08:47 :
Wha, zometeen theorie-examen. Duimen jullie voor me?
No worries, het stelt weinig voor Desalniettemin succes
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-09-2005, 14:33
fractuur
fractuur is offline
Ik wil ook weer rijles! En theorie, maar dan moet ik nog even aan het boekje zien te komen.. Succes iedereen die vandaag opgaat!

En verder: ik moet aan mijn studie, maar ik heb geen zin.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-09-2005, 15:03
Verwijderd
@ Ilse; gefeliciteerd!
@ Nattigheid; jij doet ook RIS neem ik aan? Dat is echt niet moeilijk. Voor mijn 1e en 2e toets was ik ook doodzenuwachtig. Maar het komt echt wel goed. Gewoon niet bij nadenken. Ik heb het ook in 1x gehaald

Morgen ben ik jarig.. Heb geen gevoel van jarig zijn... Heb al 2 cadeautjes gehad, en de rest krijg ik morgen en een week later pas.. Iedereen is morgen ook weg, mn broertje, beste vriendin, goede vriendin, al mn vrienden..
Lang leve een vriendengroep die uit scoutingmensen bestaat..

Mja, wel met mn vriend en mn ouders naar Antwerpen
Oud 23-09-2005, 15:16
Verwijderd
Hoe ging je theorie-examen miracle?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #40
Roosje
492 21-10-2005 13:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.