Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2006, 18:23
Verwijderd
Zeg dat wel. Ik heb altijd aften als ik gestresst ben.
Smeer en soms Pyralflex op, maar werkt vaak niet,
Oud 16-10-2006, 21:58
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
DDM schreef op 31-08-2006 @ 21:00 :
Hoe dan?
als die gene met een aft toevalligerwijs ook herpes heeft?


aften ansich zou je overigens goed kunnen vergelijken met herpesblaasjes.
__________________
hoi
Oud 28-11-2007, 19:32
Julie8573
Julie8573 is offline
vroeger gebruikte ik ook bucalsone (wat schitterend spul is), maar dat bestaat niet meer volgens mijn apotheker. nu heb ik pyralvex dat onwaarschijnlijk veel zeer doet. de apotheker zegt dat het mssch geen aft is maar een ontsteking van de smaakpapillen. fantastisch.

mssch toch eens bocusan gebruiken. zolang het maar geen week duurt voor dat het weggaat
Oud 03-12-2007, 16:25
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Borostyrol Legt een filmpje over de aft, met wat geluk ben je er in 2 dagen vanaf, met wat pech in een week, terwijl ik met alle andere dingen nog 2 weken met die krengen blijf zitten.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 03-12-2007, 17:42
Verwijderd
Wat een up.
Oud 03-12-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook een anders spul, een potje met een kwastje en dat moet je dan op die aft smeren, doet wel ff rrug zeer, mar daarna voel je nix meer dervan


hoe worden aften eiglijk onstaan? Ik heb ze namelijk ook regelmatig, en niet eerst wondjes ofzow in mn mond... iemand een oplossing (of hoe ik er af kan komen..)
Ja had/heeft me mam ook altijd, weet alleen niet hoe het heet.
Oud 06-12-2007, 12:59
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Citaat:
Ja had/heeft me mam ook altijd, weet alleen niet hoe het heet.
Lidocaïne
Oud 12-12-2007, 16:33
tja...
tja... is offline
Hey!

Ik heb een vraagje... Ik heb namelijk misschien voor het eerst ook een aft in mijn mond. Ik weet alleen niet precies hoe dat voelt en hoe dat eruit zien, daarom dacht ik, misschien dat iemand hier van het forum wel kan zeggen of het een aft is.

Helemaal achterin in mijn mond is een wit soort minibultje/rondje te zien. Het is echt wit, net zo als je tanden bijvoorbeeld. En het ziet er niet uit als een blaasje of als iets wat open is.

Ook herkende ik wel iets wat Kid Morbid al eerder zei:
Citaat:
Ik had laatst een blaasje o.i.d, en het voelde net alsof er nog een stukje eten in mijn mond zat dat maar niet weg ging. Zou dit een aft geweest zijn? Ranzig woord btw, aft.
Ik had de afgelopen dagen het idee dat er een haar achter in mijn mond zat. Ik probeerde hem telkens weg te halen, maar dat lukte maar niet (Duh). Vanmiddag zag ik opeens dat er een wit plekje zit! Het doet geen pijn ofzo, maar misschien is dat ook moeilijk als ie echt ver in je mond zit omdat daar weinig tegen aan kan botsen zeg maar, maar het voelt nog steeds echt heel irritant en het ziet er niet gewoon uit.

Maar omdat veel mensen een aft associëren met een soort blaasje, vraag ik me af of ik wel een aft heb? Of is het iets anders?

Bedankt alvast!!!
Groetjes
Oud 14-12-2007, 00:22
tja...
tja... is offline
Niemand een idee??
Oud 14-12-2007, 00:51
Verwijderd
Oud 16-12-2007, 23:31
tja...
tja... is offline
Hm.. Bedankt voor het plaatje!
Maar bij mij ziet het er wel anders uit... veel meer een soort bultje, en geen blaasje.
En echt helemaal achterin in mn mond, dus niet achter mn lip o.i.d..
En hij is echt helemaal wit.
Ook wordt hij steeds ietsje groter

Ik weet niet wat het is?
Oud 17-12-2007, 08:59
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Nou het kan wel een aft zijn, het ziet er niet bij iedereen hetzelfde uit. Het klinkt wel als een aft. Wacht gewoon even een paar dagen, dan moet ie wegtrekken.
Oud 18-12-2007, 00:39
tja...
tja... is offline
Citaat:
Nou het kan wel een aft zijn, het ziet er niet bij iedereen hetzelfde uit. Het klinkt wel als een aft. Wacht gewoon even een paar dagen, dan moet ie wegtrekken.
Ik hoop t!
Maar bedankt iig voor je berichtje!!
Oud 21-12-2007, 00:54
tja...
tja... is offline
He's gone!!!!
Oud 22-12-2007, 00:37
SimonP
Avatar van SimonP
SimonP is offline
Citaat:
Heb in het weekend op m'n lip gebeten en heb er nu een stuk of 5 aften zitten. Ze gaan vanzelf altijd wel weg maar kan je niet zorgen dat ze sneller weggaan? Heb net wat tosti gegeten en soms deed dat ff gruwelijk pijn.

Bij al het eten voel ik het goed, vooral stokbrood of tosti.
Ik had het laatst ook, nadat ik op dat vlees daar gebeten had, en vroeg me af wat het precies was. na even uitzoeken bleek het gewoon een zeer pijnlijk grijswit zweertje in de mond te zijn, die - als het goed is - zelf over gaat. het gaat sneller weg door goede mondhygiene!
__________________
Het leven is een eeuwige repititie waarbij de voorstelling nooit plaats vindt
Oud 19-02-2009, 20:41
markjan1985
markjan1985 is offline
Ik heb ook regelmatig last van aften. erg vervelend, meestal komt dat door een tekort aan vitemine, als ik dan weer wat fruit eet zijn de aften meestal weer snel verdwenen, dat werkt het beste.
Oud 19-02-2009, 21:08
1208
1208 is offline
ik hoop voor notorius dat zijn aften ondertussen wegzijn..
wat een up zeg..
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Puistjes
R093
53 20-10-2010 14:25
De Kantine weerwolfspel #27
Ske*
500 13-01-2007 11:19
Verhalen & Gedichten LOTR: Het verhaal van Aldor van Rohan.
Eye of Sauron
4 23-07-2005 18:42
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Gootsteenontstopper
Verwijderd
10 13-12-2004 14:35
Vrije tijd hoe kom je snel van een blessure af?
jojobro
26 21-11-2004 21:20
Verhalen & Gedichten {verhaal} Broer.
Kip187
0 26-11-2002 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.