Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 11:12
Verwijderd
Ik was een beetje aan het snuffelen tussen oude topics en ik vond ons eerste meeting topic. Aangezien ik nu helemaal in een deuk lig, wilde ik het met jullie delen.
Citaat:
HenkMul schreef op 01-12-2003 @ 16:32 :
Omdat je een lambal bent, die, nadat ik je 's nachts wakker had gemaakt om op te tieven uit m'n bed, rechtopzittend een paar minuten door bleef slapen. That's why. .

Vlooi, die C++-quote [!!], zou je Dr. Phil niet eens inschakelen?

Henk Mul !
Citaat:
Mutant schreef op 02-12-2003 @ 03:05 :
Ik moet nog altijd een verhelderende opmerking met jullie delen... Ik was 's nachts wakker geworden en had over iets gedroomd dat jullie allemaal moesten weten. Maar iedereen sliep, dus dat ben ik dan ook maar weer gaan doen en de volgende ochtendwas ik het vergeten. Gisternacht kwam het allemaal terug, dus bij deze:...

Dalmatiërs verliezen hun vlekken naarmate ze ouder worden.

Ik weet t zelf ook niet, maar vond dat ik het moest delen.
Citaat:
eXo schreef op 30-11-2003 @ 15:00 :
oh thx dan kom ik 'm eerdaags wel ophalen bij henkie

uitspraken hmm. nou ik hoop niet dat iemand zich nog kan herinnerne dat ik languit op m'n bek ging

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=661745


Aan wat of wie moet jij nog wel eens denken, welk moment herinner je je, welke forummer mis je, welke uitspraak maakt je nog steeds aan het lachen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2007, 11:20
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
"Jezus is herrezen", op de D&Ameet in 2003 of 2004 ofzo bij deadlock, toen Wann rond een uurtje of half 12 's avonds eindelijk in staat bleek te zijn om op te staan
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 12:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De Wanndelaar.

Over dezelfde Wann en het was als ik me niet vergis de 3e D&A meet (de 2e voor mij en de eerste bij Deadlock). Wann had DXM (hoesttabletten) weggewerkt en heeft daarna een uurtje of 3 achtjes door de woonkamer gelopen.

Uiteraard Mephisto die compleet spacend van de paddo's de vloer een paar keer goed gedweild heeft bij dezelfde Deadlock alleen dan een paar meetings later.

En natuurlijk (deze ga ik echt nooit meer vergeten) de meest geniale van allemaal HET ik zit lam op de bank bij de naar de TERING meet-topic, die ik hier hoogstpersoonlijk onder Type's account (toen nog fb en vergeten even uit te loggen op een meeting hier in Haarlem ) samen met (ik denk Mephisto maar het kan ook Wann of Viporizer zijn geweest daar ben ik niet meer zeker van) in elkaar heb geflanst. Het is een fusie van 3 topics met in totaal 999 posts Met natuurlijk de geniale ventjes op Admin die niemand heeft meegekregen behalve Mutant die we ervoor uit d'r nest gebeld hebben.

Ik kan me Type's reactie nog goed herinneren:

"Hoe lang kan jij zonder forum"



Goed topic.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 12:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
O en ineens schiet de draaischijf waar we iedereen met z'n dronken/stonede hoofd opgezet hebben bij de eerste meeting hier me ook weer in m'n hoofd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 13:47
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-04-2007 @ 13:45 :
O en ineens schiet de draaischijf waar we iedereen met z'n dronken/stonede hoofd opgezet hebben bij de eerste meeting hier me ook weer in m'n hoofd.
fuck, ik ben toen 3x achtereen omgeflikkerd
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-04-2007 @ 14:47 :
fuck, ik ben toen 3x achtereen omgeflikkerd
Je bent niet de enige.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 17:04
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Meesterlijk topic dit
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 17:13
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Bomen zijn Relaxed

Hij komt voorbij in de shufle en de herinneringen aan de eerste meeting hier komen weer terug.

VET RELAXED!!!
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 18:22
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-04-2007 @ 13:41 :

Uiteraard Mephisto die compleet spacend van de paddo's de vloer een paar keer goed gedweild heeft bij dezelfde Deadlock alleen dan een paar meetings later.
Ja dat was echt geniaal
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:45
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Ik kan me er werkelijk niks meer van herinneren.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:05
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mijn god, toen was ik er ook!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 12-04-2007 @ 14:47 :
fuck, ik ben toen 3x achtereen omgeflikkerd
Daar was jij toch niet bij, de eerste meet bij Wammus?

Ze hebben mij toen wel met zijn 4en (waaronder cHaos) naar die draaischijf gesleept en mij daar gillend opgetild (ik gilde, zij tilden) en ik heb toen mijn jas nog gescheurd ofzo ^^

En Wammus die ergens op de avond naar me toekomt en me op de schouder klopt en zegt: "Jij bent terecht fb van D&A!"

En de pizza die ik Wammus probeerde af te pakken, en de pizzadoos die we 's ochtends vonden met de conversatie van Lepra en cHaos op!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-04-2007 @ 23:06 :
Daar was jij toch niet bij, de eerste meet bij Wammus?

Ze hebben mij toen wel met zijn 4en (waaronder cHaos) naar die draaischijf gesleept en mij daar gillend opgetild (ik gilde, zij tilden) en ik heb toen mijn jas nog gescheurd ofzo ^^

En Wammus die ergens op de avond naar me toekomt en me op de schouder klopt en zegt: "Jij bent terecht fb van D&A!"

En de pizza die ik Wammus probeerde af te pakken, en de pizzadoos die we 's ochtends vonden met de conversatie van Lepra en cHaos op!
Die pizzadoos met conversatie weet ik ook nog.

Ik kan me de eerste meeting bij Deadlock ook nog wel herinneren. Ik had op Amsterdam centraal toen m'n eerste joint halfopgerookt en op Amersfoort nog een stukje (toen hoefde je alleen maar naar de andere kant van het peron nu moet je die kutbrug over) en toen ik op de bus stond te wachten heb ik het laatste stuk opgerookt.

Ik was al wezen vragen hoe laat de bus vertrok en er stapte 2 wazige mensen in die bij exact dezelfde halte uitstapte als ik en dezelfde kant opliepen (Bas stond al zwaaiend voor het raam want de bushalte was toen nog naast zijn huis). Het bleken Wann en (ik geloof HTID) te zijn en we zaten vanaf Amersfoort al in dezelfde trein.

De terugweg naar huis zal ik ook nooit meer vergeten. Met de leasebak van Joel even in een half uurtje (gemiddelde snelheid rond de 170) van Zwolle naar Utrecht gereden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:53
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mutant schreef op 12-04-2007 @ 23:06 :
Daar was jij toch niet bij, de eerste meet bij Wammus?

Ze hebben mij toen wel met zijn 4en (waaronder cHaos) naar die draaischijf gesleept en mij daar gillend opgetild (ik gilde, zij tilden) en ik heb toen mijn jas nog gescheurd ofzo ^^

En Wammus die ergens op de avond naar me toekomt en me op de schouder klopt en zegt: "Jij bent terecht fb van D&A!"

En de pizza die ik Wammus probeerde af te pakken, en de pizzadoos die we 's ochtends vonden met de conversatie van Lepra en cHaos op!
2e meet bij wammus was hetzelfde ritueel

En ik kan me ook nog goed herinneren dat jij met je kont stond te schudden recht voor mijn camera bij die meeting bij bas (2004 ofzo) enzovoorts
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:01
Verwijderd
Waar is Cha0s? Ik heb nog samen met hem alsemthee gedronken van Muut in Haarlem
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:13
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-04-2007 @ 10:21 :
Ik was al wezen vragen hoe laat de bus vertrok en er stapte 2 wazige mensen in die bij exact dezelfde halte uitstapte als ik en dezelfde kant opliepen (Bas stond al zwaaiend voor het raam want de bushalte was toen nog naast zijn huis). Het bleken Wann en (ik geloof HTID) te zijn en we zaten vanaf Amersfoort al in dezelfde trein.

De terugweg naar huis zal ik ook nooit meer vergeten. Met de leasebak van Joel even in een half uurtje (gemiddelde snelheid rond de 170) van Zwolle naar Utrecht gereden.
Hehe, dat was niet HTID maar adrie1200 (als ik de nick correct heb).

Die terugweg was zo mooi ja, in de Seat Leon.

In de trein naar de meet bij Wammus, samen met deadlock en Harm. Ik en Harm zaten paddo's te vreten in de trein, inclusief oud meneertje dat ons vaag aan zat te kijken aan de andere kant van het gangpad. Toen moesten we ik dacht in Utrecht overstappen en daar Type meeten om samen verder te reizen. Paar joints roken. Ik zat goed hard in de trip, Harm was niet zo ver heen. Opeens hoorde ik echt walvisgeluiden uit de lucht komen, dat was zo vaag. Toen keken we rond en zagen we een stoomlocomotief of zo (deadlock kan het beter vertellen denk ik) die ging vertrekken, met veel vuur en rook. Ik dacht dat er een trein in de fik stond of zo.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 13-04-2007 @ 10:53 :
2e meet bij wammus was hetzelfde ritueel

En ik kan me ook nog goed herinneren dat jij met je kont stond te schudden recht voor mijn camera bij die meeting bij bas (2004 ofzo) enzovoorts
Nou nee, ik stond samen te dansen met Bas op een heel fout nummer en jij hebt je camera op dat moment gepakt om mijn schuddende tieten vast te leggen, niet de rollen omdraaien
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Waar blijven de foto's?

Ik kan me ook nog een filmpje herinneren van mezelf die helemaal stoned tegen de kat zit te lullen.

O ja en Sjek die vast en zeker niet herinnerd wil worden aan wat er hier de eerste meet gebeurd is met ene Margot nogwat die ik hier ook al in geen tijden meer heb zien posten (niet dat ik d'r ernstig mis ofzo maar het valt wel op).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2007, 18:27
Verwijderd
MargotTenenbaum Zij had leuke schoenen!!!


Oh ja, en we hebben je haard afgebroken.


En nu ik eraan denk, ik kan me voorstellen dat Lilith ook liever niet aan bepaalde zaken herinnerd wordt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 13-04-2007 @ 19:27 :
En nu ik eraan denk, ik kan me voorstellen dat Lilith ook liever niet aan bepaalde zaken herinnerd wordt
Ik weet niet waar je t over hebt .
Helemaaaaal niet meer . Ik vond je iig erg lief.

Type&LiNiaal om 5 uur 's ochtends en Manna eten <3.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:49
Verwijderd
Sudden case of amnesia
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-04-2007 @ 19:27 :
MargotTenenbaum Zij had leuke schoenen!!!


Oh ja, en we hebben je haard afgebroken.


En nu ik eraan denk, ik kan me voorstellen dat Lilith ook liever niet aan bepaalde zaken herinnerd wordt
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:51
Verwijderd
Sjek en MargotTenenbaum <3 Dat was grappig Sjek, toen we bij Annabel zaten!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Neti schreef op 13-04-2007 @ 23:51 :
Sjek en MargotTenenbaum <3 Dat was grappig Sjek, toen we bij Annabel zaten!
Dat weet ik niet meer. Ik heb nog wel een levendige herinnering van een avond/nacht/ochtend vol met meloenthee, schoonmaakmiddelen, afwasborstels en wierook.

En natuurlijk de meet bij Wammus, het speeltuintje en de paardenkamer.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 07:05
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-04-2007 @ 00:03 :

En natuurlijk de meet bij Wammus, het speeltuintje en de paardenkamer.
Daar heb ik een jaar later geslapen.
Alleen . Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2007, 09:49
Verwijderd
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag: WAAR IS MARK!?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 14-04-2007 @ 08:05 :
Daar heb ik een jaar later geslapen.
Alleen . Dat dan weer wel.
Wees blij, met z'n tweëen in een éénpersoonsbed is voor niemand een pretje

Mutant had allemaal plantjes bij zich en iedereen werd op een gegeven moment een beetje moe van de liedjes van Lepra de Clown...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 09:57
wann
Avatar van wann
wann is offline
Oh, chaos en ezblade die live 8bit aan het componeren waren op hun gameboys.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 17:24
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-04-2007 @ 13:41 :
De Wanndelaar.

Over dezelfde Wann en het was als ik me niet vergis de 3e D&A meet (de 2e voor mij en de eerste bij Deadlock). Wann had DXM (hoesttabletten) weggewerkt en heeft daarna een uurtje of 3 achtjes door de woonkamer gelopen.

Ik was al wezen vragen hoe laat de bus vertrok en er stapte 2 wazige mensen in die bij exact dezelfde halte uitstapte als ik en dezelfde kant opliepen (Bas stond al zwaaiend voor het raam want de bushalte was toen nog naast zijn huis). Het bleken Wann en (ik geloof HTID) te zijn en we zaten vanaf Amersfoort al in dezelfde trein.

De terugweg naar huis zal ik ook nooit meer vergeten. Met de leasebak van Joel even in een half uurtje (gemiddelde snelheid rond de 170) van Zwolle naar Utrecht gereden.
)

De goede oude tijd
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 17:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-04-2007 @ 10:55 :
Wees blij, met z'n tweëen in een éénpersoonsbed is voor niemand een pretje

Mutant had allemaal plantjes bij zich en iedereen werd op een gegeven moment een beetje moe van de liedjes van Lepra de Clown...
Het is tijd tijd tijd voor een orifinatie... Ofzoiets.

Van die planten van Mutant heb ik niets meer meegekregen, toen was ik echt te hard naar de tieves.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 17:57
Verwijderd
ja die eerste meeting was oldskool man, op t spui chillen en daarna daar bij holland spoor bij eeh henk mul hoe lang is dat eigenlijk geleden man?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 22:13
Verwijderd
27 op 28 november 2003 als ik het goed heb (en ik weet de datum zo goed omdat dat vlak voor dat ik iets met iemand kreeg wat ik nu ontken).
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 14-04-2007 @ 18:51 :
Het is tijd tijd tijd voor een orifinatie... Ofzoiets.

Van die planten van Mutant heb ik niets meer meegekregen, toen was ik echt te hard naar de tieves.
je doet m in je mond en drukt op spatie. (8)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 18:06
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Lilith schreef op 16-04-2007 @ 16:37 :
je doet m in je mond en drukt op spatie. (8)
Vond het ook een mooie toen ik je had wakkergeflitst op de meeting bij Wim in 2005
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 18:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-04-2007 @ 19:06 :
Vond het ook een mooie toen ik je had wakkergeflitst op de meeting bij Wim in 2005
Dat hebben we bij zo'n beetje iedereen gedaan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 16-04-2007 @ 19:06 :
Vond het ook een mooie toen ik je had wakkergeflitst op de meeting bij Wim in 2005
ik hoorde je al de trap op komen.

dus ik was al wakker.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2007, 19:54
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
sjek schreef op 14-04-2007 @ 10:49 :
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag: WAAR IS MARK!?
cha0s? Bij zijn chick
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 20:27
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Niet topicwaardig, ouwe zooi. Slotje maar?
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 21:06
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-04-2007 @ 19:06 :
Dat hebben we bij zo'n beetje iedereen gedaan.
Viporizer had nog wel de mooiste gezichtsuitdrukking
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 08:27
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Hahaha, het was ook wel een mooie actie.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
adon1s schreef op 16-04-2007 @ 21:27 :
Niet topicwaardig, ouwe zooi. Slotje maar?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 02:23
Verwijderd
Het waren er drie jah, en volgens mij adri1200 wim en sharif. Alleen wim had ik al eens gezien.

Mij blijft ook die meeting in Den Haag heel erg bij altijd. Dat was mooi. We waren met zijn allen aan het kadaveren op het, toen net verbuide spuiplein en het was min vijftig. Niemand durfde met elkaar te praten en Mutant was al weken van te voren aan het schelden op het niet met de auto kunnen vanwege haar immense treinangst .

De heenreis was al een feest; Katja en ik hadden sochtends bij de slijter wodka gehaald en energie drink. Het moest gemixt worden. Dus uit beide flessen drinken om dan de wodka over te kunnen gieten. Black Fly's pwnen.
in zutphen was de eerste fles er al bijna door. Dat is dus 25 minuten later. Toen mocht er net niet meer gerookt worden in de trein dacht ik.
Onderweg continue de slappe lach en helemaal kapot zijn, want de avond daarvoor hadden we flink doorgezakt.
In Apeldoorn weer overstappen. In Amersfoort weer, en toen zaten we goed naar Den Haag CS.(Het begon als een klassieke burgerkingmeet)

Ik geloof dat we bij eXo thuiszaten, en die woont niet ver van HS. In ieder geval was HS dichterbij dan CS.
Dus wij naar CS. Ik met mijn stonede kop en vol met een heel smerige thee die vlooienband had gezet, en stiekem heel lekker was en veel gedronken, op naar HS met Katja, want Kitty (toen kende niemand haar, nu is ze een begrip XD) hield tenslotte haar verjaardag. We moesten rennen om de trein te halen.
Omdat het zo'n tering eind was en sochtends van Goor naar Den Haag moesten en dan savonds weer naar Zwolle, hadden we dagkaarten gekocht in plaats van een enkeltje goor->zwolle via den haag. ik stapte in de trein, Katja zei twee keer; maar maar, en ik zei alleen maar; schiet op, hij gaahaaat, ze stapte in, en we vertrokken. De deuren gingen dicht en tijdens het wegrijden zag ik dat we in de intercity naar Amsterdam Centraal zaten in plaats van de trein naar Den Haag CS.

In Amsterdam snel wat gegeten en hop door naar Zwolle, waar een vriend van me mee zou gaan naar Kitty haar verjaardag. Die verjaardag hebben we in mijn stamkroeg afgesloten.


Andere memorabele momenten zijn de eerste meeting bij Wim, het met Sharif varen onder invloed van rare troep,tijdens koninginnedag, het meeten van Coopergirl in de Docter toen ze strontsjaggo was en aan het kaarten was met vrienden, al die keren dat ik bij Mutant thuis in Baarle ben geweest, en ook heeeeeel erg alle goeie contacten die ik er aan over gehouden heb, een aantal zijn hele goede vrienden geworden.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:23.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 13-04-2007 @ 20:48 :
Ik weet niet waar je t over hebt .
Helemaaaaal niet meer . Ik vond je iig erg lief.

Type&LiNiaal om 5 uur 's ochtends en Manna eten <3.
Toen hebben Type en ik nog een strooptocht door het huis gemaakt en iedereen wakker gemaakt om foto´s van ze te nemen <3. Daarna zijn we naar het station gegaan; harm, sharif, type, wann en ik, maar ik kan me van de terugreis alleen maar herinneren dat ik Type vroeg een shaggie voor me te draaien, omdat ik het niet meer kon XD. Daarna wordt het zwart totdat ik in Amsterdam aankwam en moest overstappen.

Ik was zo zat omdat de paddo's niet werkten. hehehe. Toen zette ik het maar op een zuipen.

Wann is nog met mij mee naar huis gegaan en heeft nog ettelijke pakjes shag gekocht, die ik uit belgie mee had genomen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 09:27
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Ik was een beetje aan het snuffelen tussen oude topics en ik vond ons eerste meeting topic. Aangezien ik nu helemaal in een deuk lig, wilde ik het met jullie delen.





http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=661745


Aan wat of wie moet jij nog wel eens denken, welk moment herinner je je, welke forummer mis je, welke uitspraak maakt je nog steeds aan het lachen?
Om die dr. Phil uitspraak moet ik nog steeds lachen.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:09
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ghehe. D:
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:43
Verwijderd
Mooie up vlooitje
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 13:15
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Uiteraard Mephisto die compleet spacend van de paddo's de vloer een paar keer goed gedweild heeft bij dezelfde Deadlock alleen dan een paar meetings later.

Ghahaha, dat was mijn meeting-ontmaagding... en nog steeds heb ik nog nooit iemand zo mooi weg zien zijn <3
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ghahaha, dat was mijn meeting-ontmaagding... en nog steeds heb ik nog nooit iemand zo mooi weg zien zijn <3
Toen kende ik je net een halve maand geloof ik
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 01:04
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Toen kende ik je net een halve maand geloof ik
Klopt, het was liefde op t eerste gezicht
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 18:17
Verwijderd
Ik moest opnieuw lachen om mijn dalmatiërs ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.