Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2008, 18:49
Dice94
Dice94 is offline
Hee..

Ik zit ergens mee, ik vind zo'n meisje leuk, en als ik me gewoon op me gemak voel kan ik ook goed met haar opschieten, maar er is zo'n gozer, en hij heeft een goed gevoel voor humor, maar dat meisje waar ik dus verliefd op ben moet daar ook keihard om lachen, hierdoor ga ik me echt onzeker voelen van ''ben ik wel leuk genoeg'' , ik ga me dus niet meer op me gemak voelen door hem en weet dus niet meer wat ik tegen haar moet zeggen, oftewel ik heb het niet zo gezellig met haar.

Ik ben wel een serieuzere jongen als hem, heb ook wel een gevoel voor humor, maar niet zoals hem, en sinds zei daarwel heel erg om moet lachen, heb ik het gevoel dat ze het alleen maar met hem gezellig kan hebben en niet met mij.

Ik weet echt niet hoe ik hiermee moet omgaan, en ik voel me hierdoor best klote .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2008, 19:01
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Bedenk dat jij anders bent als die andere jongen en ze moet gaan voor jou, zoals je bent. Wie anders dan jezelf kan je zijn? Als ze daar geen genoegen mee neemt, is ze jou niet waard! Dus gewoon jezelf zijn en die jongen niet als bedreiging zien!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:19
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Bedenk dat jij anders bent als die andere jongen en ze moet gaan voor jou, zoals je bent. Wie anders dan jezelf kan je zijn? Als ze daar geen genoegen mee neemt, is ze jou niet waard! Dus gewoon jezelf zijn en die jongen niet als bedreiging zien!
Ze neemt daar ook wel genoegen mee, maar ik denk dat het ook meer aan mezelf ligt want ik raak er gewoon minder op me gemak door waardoor we het allebei met elkaar niet meer zo gezellig kunnen hebben...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:56
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Is die andere altyd erbij dan? Majah houd er wel rekening mee, het draait er niet altyd om wie de leukste is! Dat meisje moet zich ook op haar gemak voelen zonder dat julie de clown uithangen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 13:54
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Is die andere altyd erbij dan? Majah houd er wel rekening mee, het draait er niet altyd om wie de leukste is! Dat meisje moet zich ook op haar gemak voelen zonder dat julie de clown uithangen.
Nee hij is er niet heel vaak, ik zie haar wel een stuk vaker dan dat hij haar ziet.
Maar ik was dus gister op een verjaardag zei was daar ook en die gozer enzo, en dan lacht ze de hele tijd om hem, bijna iedereen wordt moe van hem maar het lijkt wel dat zei blijft door lachen, niet de hele tijd maar wel een flinke tijd.. En dan voel ik me dus steeds onzekerder, maar ik weet niet hoe ik dat niet meer wordt daar tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 14:15
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Mischien lacht ze hem uit omdat hij zo belachelijk doet, en denkt dat hij leuk is?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 21:10
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Mischien lacht ze hem uit omdat hij zo belachelijk doet, en denkt dat hij leuk is?
Nee ze lacht wel echt, heb alleen wel net gehoord dat ze hem echt niet elke dag hoeft te zien, want dat zou ze super vervelend vinden... Dus dat is natuurlijk wel leuk om te horen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 22:33
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Zeggen ze ook iets over jou?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 22:46
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Zeggen ze ook iets over jou?
Ze zegt over mij dat ze me een schat vind, alleen ze vind me niet leuk, ze wordt ook niet snel verliefd op mensen, het vervelende is dat ik haar al heel lang ken, en ik blijf haar ook leuk vinden, en als ik haar een tijdje niet leuk vind, dan vind ik haar op een dag wanneer we weer is iets doen weer hartstikke leuk.. En dit heb ik al vanaf eind 1e toen ik haar leerde kennen, zit nu bijna op de helft van het 3e jaar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 23:00
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
dat word alsnog de knoop doorhakken en het vertellen aan haar dat je haar leuk vindt. Des te eerder weet je waar je aantoe bent en kan je verder met je leven...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 11:53
wouser
Avatar van wouser
wouser is offline
Citaat:
het vervelende is dat ik haar al heel lang ken
Ik weet het...

Je bent beland in de friendzone

Om een lang verhaal kort te maken. Je bent een leuke kerel en helaas blijft het daarbij. Je bent niet geschikt bevonden om haar vriendje te zijn.
Veel succes om uit de friendzone te komen
__________________
Fealty With Love. Valour With Honor. Disloyalty With Vengeance.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Weetje, humor is erg belangrijk, maar naast humor zijn heel veel andere dingen ook belangrijk. Als hij naast goede grappen weinig anders te melden heeft, houdt het snel op. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken, het gaat om het totaalplaatje.

Daarnaast is het misschien tijd om eens actie te ondernemen. Als ze je leuk vindt, kun je tenminste verder met haar, vindt ze je niet leuk, kun je ook verder. Zwijmelen is erg leuk, maar op den duur ook vermoeiend als je geen stap verder komt...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 15:06
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Weetje, humor is erg belangrijk, maar naast humor zijn heel veel andere dingen ook belangrijk. Als hij naast goede grappen weinig anders te melden heeft, houdt het snel op. Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken, het gaat om het totaalplaatje.

Daarnaast is het misschien tijd om eens actie te ondernemen. Als ze je leuk vindt, kun je tenminste verder met haar, vindt ze je niet leuk, kun je ook verder. Zwijmelen is erg leuk, maar op den duur ook vermoeiend als je geen stap verder komt...
Dus ik moet het gewoon vertellen? En dan gewoon kijken hoe het verder gaat?
En dan weer een nieuwe vraag, kan ik uit deze ''Friendzone'' Komen?

Laatst gewijzigd op 10-12-2008 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dus ik moet het gewoon vertellen? En dan gewoon kijken hoe het verder gaat?
En dan weer een nieuwe vraag, kan ik uit deze ''Friendzone'' Komen?
Niet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 20:41
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik zou zeggen dat je wel uit de friendzone kunt komen, maar dat dat een stuk moeilijker is dan op het eerste gezicht al leuk gevonden te worden.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 20:50
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
ik zou zeggen dat je wel uit de friendzone kunt komen, maar dat dat een stuk moeilijker is dan op het eerste gezicht al leuk gevonden te worden.
Moet je eigenlijk gewoon overnieuw beginnen? Ik snap dat het moeilijk is, maar misschien is het wel het proberen waard .
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 07:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Dus ik moet het gewoon vertellen? En dan gewoon kijken hoe het verder gaat?
Vertellen hoeft niet gelijk, je kan bijv. met haar persoonlijk afspreken, dingen met haar ondernemen. Vaak maken daden ook al veel duidelijk
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 15:29
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Vertellen hoeft niet gelijk, je kan bijv. met haar persoonlijk afspreken, dingen met haar ondernemen. Vaak maken daden ook al veel duidelijk
Hehe ok zal het proberen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2008, 20:43
Dice94
Dice94 is offline
Toch weet ik niet echt hoe ik dit helemaal moet aanpakken, ik kan niet echt anders zijn tegen haar dan ik ben...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 21:18
REETSJ
REETSJ is offline
Als je jezelf bent, en jezelf leuk genoeg vind..
Dan ben je dat ook
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 23:21
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Als je jezelf bent, en jezelf leuk genoeg vind..
Dan ben je dat ook
Hehe ok.. Hou ik het maar zo
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 15:53
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Het eerste wat je moet doen is het haar niet vertellen. Zoals het er nu voor staat, loopt dat uit op drama.

Je zegt zelf dat je, ten eerste, het gevoel hebt misschien niet leuk genoeg te zijn en, ten tweede, dat zij jou ook al niet leuk vindt op die manier. Het zal never nooit op één of andere magische wijze veranderen door het te zeggen. Je hoopt misschien dat er iets gebeurt wanneer je dat doet; je zegt het en floeps 'ja, nu je het zegt.. wauw, misschien vind ik jou ook wel leuk! Sterker nog.. Ik ben waanzinnig verliefd op je!'. Ja, ik dacht het niet. Dus, hierbij: je weet al waar je aan toe bent.

Goed, je bent nog jong maar ik probeer het toch maar - je komt er zelf, hopelijk, de komende paar jaar wel achter. Het doet er weinig toe wat je doet (samen afspreken, filmpje pakken e.d.) als je toch al niet leuk bent. Je kunt 10 films kijken, samen lunchen en noem maar op.. D'r hoeft maar één keer, één middag, één jongen die wel leuk is, wat tijd met haar door te brengen en ze zal hem leuker vinden. Niet dat ze dan gelijk verliefd is. Maar je begrijpt wat ik bedoel, hoop ik. Het moet allebei: én leuk zijn, én tijd met elkaar doorbrengen.
Daar zit een probleem: jongens denken dat die tweede als eerste moet en die eerste dan wel ontstaat. Die tweede vinden ze moeilijk want 'oh nee, hoe vraag ik dat?' en die eerste daar lijkt niemand zich druk om te maken. Kijk, als je wilt dat zij jou leuk vindt, dan moet je dus iemand zijn die zij leuk zou vinden. Je hebt je vast eens afgevraagd wat voor personen zij leuk vindt. Ben jij zo een persoon? Op het moment, waarschijnlijk niet - anders was je hier niet. Dan, wil jij zo'n persoon worden? Let wel, niet wil jij een persoon zijn op wie zij verliefd is, want het antwoord daarop weten we al. Maar, wil jij iemand zijn zoals de jongens op wie zij verliefd wordt? Als het antwoord daarop 'ja' is, weet je wat je te doen staat.
Voordat jij en anderen het verkeerd opvatten: je moet nooit, echt niet, jezelf voordoen als een ander persoon om haar aandacht te krijgen. Zelfs als ze dan verliefd wordt (kleine kans, want ze ziet er wel doorheen) komt ze er als nog een keer achter dat je haar voor hebt lopen liegen. En je moet jezelf ook niet gaan veranderen voor een ander als je de uitkomst zelf eigenlijk niet wilt. Mijn advies is dus: als je niet leuk (genoeg) bent, dan moet je leuk (genoeg) worden. 'Ja, hallooo..', denk je dan - anderen die dit lezen misschien ook. Maar dat is precies wat ik denk bij een aantal van de andere posts hier. Als jij niet leuk bent, waarom doe je dan niets aan jezelf om leuker te worden? Niemand die daar iets over zegt. Mochten anderen het denken, hierbij zeg ik het.

Het gaat niet om die andere jongen, de vraag is dus: ben jij wel leuk? Als jij twijfelt, dan is er dus iets mis - heel simpel. Iedereen heeft wel 'ns een rotdag en iedereen denkt wel 'ns 'wat ben ik toch een lul/trut'. Maar door de bank genomen moet je jezelf toch best leuk vinden om een vriend(in) te krijgen. Als jij jezelf al niet leuk vindt, waarom zou de ander dat dan doen? En alsjeblieft, verwacht ook nooit dat de ander je komt redden (ja, jongens doen dat ook) en dat je hele leven verbetert zodra jij haar hebt. Het is gewoon een meisje en jij bent gewoon een jongen. Het leven gaat door, met of zonder haar. En je bent even leuk, even lui, even futloos, even intelligent, even ongezond.. even alles, met of zonder haar.

Goed, 'hoe word ik dan leuker (voor mezelf)?', denk je nu tuurlijk. Want ja, als je dat wist, had je het allang gedaan. De praktische kant: je gaat jezelf leuker vinden wanneer je dingen gaat doen die jij leuk vindt. Hobby? Steek er wat meer tijd in en word beter in wat je doet. Dit geeft voldoening en plezier. Wil je grappiger worden? Dat kan, lees wat goede boeken en kijk naar goede stand-up. Leer hoe taal werkt.Leer timing, intonatie. Doe iets met toneel of improvisatie. Dan kun je niet alleen vertellen over je hobby, maar ook nog 'ns leuk vertellen over je hobby. Ben jij echt een boekenworm, lees meer boeken. Sport je liever veel, doe dat gewoon meer. Waarom aan je persoonlijkheid werken? Hierdoor raken mensen geïnteresseerd in je. Hierdoor blijven ze je vrienden, blijven ze je vriend(in). Je maakt je druk over het krijgen van een vriendin. Als jij eens wist hoe simpel het krijgen van een vriendin is vergeleken met het houden van een vriendin, het hebben van een langdurige relatie. Een vriendje of vriendinnetje krijgen is echt heel simpel, jongen. Je gelooft me nu niet, maar daar kom je wel achter. Maar als blijkt dat jij eigenlijk heel saai bent en helemaal niet groeit als persoon, dan zijn ze zo weg en blijf jij achter met het gevoel 'maar.. wat heb ik nou verkeerd gedaan?'. Naast je persoonlijkheid, ook je lichamelijke aantrekkingskracht. Klinkt heel cru, maar je moet niet lelijk zijn. Gelukkig verschillen de smaken, dus niet elke vrouw heeft een dweil nodig bij de gedachte aan een George Clooney of een Brad Pitt. Sommigen vinden Peter Lorre en Steve Buscemi ook zeer aantrekkelijk. Het gaat er dus om dat je jezelf verzorgt en goed kleed. Kom goed voor de dag en draag wat je staat.

Wat een hoop gedoe. En dit gaat ook nog 'ns alleen over jou! Het heeft nog niets te maken met dat meisje. 'Rot een eind op'. Had ik ook gezegd. Maar het ligt echt, eerlijk waar, geheel bij jou om leuk gevonden te worden. Zelfs dan is er nog de variabele dat zij beweert alleen op jongens met rood haar te kunnen vallen, bijvoorbeeld. Maar als jij op een gegeven moment zo leuk en zo interessant bent, boeit dat haar niet meer. Dán ben je leuk en dán zeg je 'Kop koffie halen keertje?', want iemand uitvragen is belachelijk simpel.


Goed, je bent 14, dus veel koffie drinken doe je misschien nog niet. En mijn advies volg je waarschijnlijk ook niet op want je wilt iets dat op korte termijn helpt, maar dat is er dus niet. Daarom hoop ik voor je dat je wanneer je de andere adviezen hebt opgevolgd - dat doe je eerder dan dat van mij waarschijnlijk - dat je hieraan denkt en niet een jaar lang gaat zitten janken omdat je het gevoel hebt dat zij de liefde van je leven is, ofzo. Denk hieraan en je hebt binnen een paar jaar een leuke, mooie vriendin met wie je een fijne relatie aan kan gaan. Misschien wordt het dan tóch dit meisje. Maar voor hetzelfde geld blijkt dat jij en dit ene meisje volledig niet bij elkaar passen. Daarom moet je gewoon je eigen leven leven, eigen koers aanhouden (ook bínnen een relatie - maar dat is een les voor een andere keer) en dan kom je iemand tegen met wie je persoonlijkheid al lekker overlapt. Als je dan ook nog 'ns het zelfvertrouwen hebt, er verzorgd uitziet en een goede dosis humor hebt, komt het helemaal goed. Maar dan moet je er dus wel aan werken.

Jeetje, dit allemaal voor een vriendin? Hier heeft de TS toch zeker niet om gevraagd? Nou, eigenlijk wel. Die verkering die hij nu zou kunnen krijgen zal me een zorg zijn. Op een gegeven moment moet iedereen een leuk leven voor zichzelf hebben opgebouwd opdat het met iemand te delen is. Het probleem ligt niet bij dat meisje, ook zit het niet in de interactie tussen hen. Het ligt bij hemzelf.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 16:46
Dice94
Dice94 is offline
@TheConfidant

Hehe thx voor je (hele lange) reactie man, en ik heb er wel wat aan, want er staat gewoon keiharde waarheid.
Aan me zelf werken he, dat het niet aan het meisje lag snapte ik ook wel..
+ ik heb wel 2 hobby's waar ik heel veel tijd aan besteed, zei besteed ook aan 1 van deze hobby's heel veel tijd, dus dat vinden we wel allebei heel leuk.
Maar het punt waar ik dus ook een beetje mee zat, is dat ik niet snel dus op een meisje val, en al helemaal niet zo lang. Maar ik vind dit meisje nu al meer dan anderhalf jaar leuk en dan denk ik, ja dat zegt toch iets, dan denk ik toch, waarom haar, waarom niet iemand anders, en ja dan ga ik denken, waarschijnlijk past ze best goed bij mij, allebei veel zelfde interesses, allebei veel creativiteit, we doen allebei veel...
Maar zal wel gebruik maken van deze reactie, ben er ook erg blij mee.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:36
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
is dat ik niet snel dus op een meisje val, en al helemaal niet zo lang. Maar ik vind dit meisje nu al meer dan anderhalf jaar leuk en dan denk ik, ja dat zegt toch iets
Dat etiket moet je mss niet zo snel op jezelf plakken..je bent nl. al verliefd op haar sinds je 12 was, het is vrij logisch dat je voor je 12e nog niet (echt) verliefd bent geweest...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 14:53
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Dat etiket moet je mss niet zo snel op jezelf plakken..je bent nl. al verliefd op haar sinds je 12 was, het is vrij logisch dat je voor je 12e nog niet (echt) verliefd bent geweest...
Jawel, ik ben echt verliefd geweest voor me 12e, ik denk zo´n 2 keer op 2 meisjes, vooral bij een van de meisjes kreeg ik dingen zoals niet kunnen slapen, ik at niet heel erg veel, niet weten wat te moeten zeggen, verlegenheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2008, 14:26
anoniem89
anoniem89 is offline
al heb je geen humor, het aller belangrijkste is dat je bet te vertrouwen, dat zij je vertrouwd.
zo zal ze zelf naar je toe komen met problemen, met haar vriendinnen. vertrouwt ze je informatie toe. etc.
later, mischien, hopelijk krijg je dan ej zin
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 20:11
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
al heb je geen humor, het aller belangrijkste is dat je bet te vertrouwen, dat zij je vertrouwd.
zo zal ze zelf naar je toe komen met problemen, met haar vriendinnen. vertrouwt ze je informatie toe. etc.
later, mischien, hopelijk krijg je dan ej zin
Hehe ok ok , heb gelukkig wel humor maarja de ene heeft net nog iets meer dan de ander..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 20:44
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Hmm, maar lacht ze ook wel eens om jou? Want het is op zich wel belangrijk dat je dezelfde humor hebt.
Ik heb een vriendje en ik lach ook nog wel om andere jongens hoor Maar dan vind ik ze niet gelijk leuk, ik vind ze dan grappig. Heel veel grappige jongens zijn niet echt relatiemateriaal omdat ze bijna nooit serieus zijn en dat is toch wel een must in een relatie... Maar ja het kan dat dat meisje anders denkt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 21:04
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Hmm, maar lacht ze ook wel eens om jou? Want het is op zich wel belangrijk dat je dezelfde humor hebt.
Ik heb een vriendje en ik lach ook nog wel om andere jongens hoor Maar dan vind ik ze niet gelijk leuk, ik vind ze dan grappig. Heel veel grappige jongens zijn niet echt relatiemateriaal omdat ze bijna nooit serieus zijn en dat is toch wel een must in een relatie... Maar ja het kan dat dat meisje anders denkt natuurlijk.
]

Hehe ja zij lacht wel om mij grappen, niet altijd maarja wie doet dat wel..
En ik lach ook wel om haar, dus we lachen wel om elkaar, al hoeft dat niet altijd om een grapje te zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 21:23
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
]

Hehe ja zij lacht wel om mij grappen, niet altijd maarja wie doet dat wel..
En ik lach ook wel om haar, dus we lachen wel om elkaar, al hoeft dat niet altijd om een grapje te zijn ofzo
Dat klinkt wel alsof ze je leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 18:07
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Dat klinkt wel alsof ze je leuk vindt
Nee ze vind me niet leuk (waarschijnlijk), er speelt weer wat tussen haar en haar ex...
En ze is bij meerdere wel lachwekkend, zo is ze gewoon... We hebben alleen best veel de zelfde hobby's en verder kan ik wel goed met haar praten..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 09:53
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Balen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 14:44
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Balen
Maarja gister vond ik het toch een beetje raar....
We waren samen ook uitgeweest met een paar anderen, toen zijn wij 2en nog samen beetje aangeschoten (ja aardig beschamend maar we lieten het niet zo opvallen, alhoewel we wel aardig melig waren)...
Toen zijn we weer terug gegaan naar het café. Ze ging hier nog wel een beetje klef doen met haar ex vriend, maar waarschijnlijk wordt dat niks meer, sinds het de hele tijd een beetje op en neer gaat, ze was trouwens ook aardig aangeschoten toen ze best klef was.
In de avond was ik gewoon thuis met 2 vrienden, die 2 vrienden waren haar exvriend en een andere vriend van mij..
Ze smsde als ze even mocht langs komen met een vriendin sinds het nog saai was in het café... Nou zij kwamen toen en ze vroeg eigenlijk ook meteen als we mee gingen weer, Haar ex had daar niet echt zin in, mij maakte het nog niet zoveel uit. Toen liepen we naar beneden en vroeg ze nog persoonlijk aan me of ik dan in me 1tje mee ging, maar ik zei dat ik dat niet kon doen sinds ik hier een paar vrienden heb..
Later smste ze nog een paar keer naar me als ik echt niet wou komen.
Ze wou eigenlijk dat we mee gingen naar het café omdat er iemand was die zij niet echt mocht, waar ze vroeger nog wel is ruzie met heeft gehad en wat ook nog een ex is geweest.. Maar toch ze vroeg het wel persoonlijk aan mij, en een paar keer smste ze mij ook ik echt niet mee wou en die andere niet..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2008, 19:07
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Hoe wist je eerst zo zeker dat ze je niet leuk vond dan?
Misschien weet ze zelf ook niet goed of ze je wel of niet leuk vond en wilde ze dat nu eens uitvinden door een avond met je naar een cafe te gaan.
Dat met die iemand die ze niet mocht is nogal vaag, want ze kan ook naar een ander cafe gaan/ thuis rondhangen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 00:02
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Hoe wist je eerst zo zeker dat ze je niet leuk vond dan?
Misschien weet ze zelf ook niet goed of ze je wel of niet leuk vond en wilde ze dat nu eens uitvinden door een avond met je naar een cafe te gaan.
Dat met die iemand die ze niet mocht is nogal vaag, want ze kan ook naar een ander cafe gaan/ thuis rondhangen
Ja maar op onze leeftijd wil je ook wel uitgaan, alleen is er weinig keus inverband met je leeftijd, alleen is er net zo´n cafe waar ze er niet op letten hoe oud je bent...
Ik heb het ooit aan een goeie vriendin van haar gevraagd wat ze eerst van me vond, en toen zei ze: ''Ja ze wist het allemaal niet''...
Maarja ik ben nu wat lekkerder in me vel, ik kan ook beter met haar opschieten, en we spreken steeds vaker met elkaar af, wel met andere erbij maarja..
En meerdere vrienden vinden van mij dat wij ook steeds dichter bij elkaar komen om het zo maar te zeggen, maarja ik weet het niet, ik zie wel hoe het loopt. Ik spreek wel weer met haar af
Trouwens hoorde van een vriend van mij en ex vriend van haar dat hij jaloers is omdat hij vind dat wij nogal klef zijn, al vind ik dit aardig meevallen en doet ze kleffer met andere jongens in mijn ogen, of komt dat gewoon door mij?

Laatst gewijzigd op 23-12-2008 om 00:09.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 15:50
Dice94
Dice94 is offline
Argg.. Dit heb ik weer, ik had met een paar gozers al afgesproken film te gaan kijken..
Zegt zij opeens, he ik verveel me zullen we een filmpje huren?
Kan ik dus weer net niet ...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2008, 17:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Anders prik jij eens een date met haar op een dag dat je wel kunt?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 17:17
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Anders prik jij eens een date met haar op een dag dat je wel kunt?
Ik heb het al zo geregeld dat ik vandaag wel kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Niet in trek :(
Wesseltje
21 28-01-2013 14:37
Liefde & Relatie Ik krijg het maar niet uit mn hoofd
Thommos
5 19-05-2009 07:30
Psychologie Ik ben niet 'goed genoeg'
Doodle!
7 12-10-2004 15:36
Seksualiteit niet opgewonden genoeg meer
konijntje18
5 29-03-2004 12:23
Liefde & Relatie Niet goed genoeg
Verwijderd
15 15-09-2003 15:48
Seksualiteit Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
Verwijderd
32 26-09-2002 20:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.