Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2010, 07:49
Rationeel
Rationeel is offline
duurt lang!
Advertentie
Oud 20-08-2010, 07:50
Rationeel
Rationeel is offline
ik kijk de herhaling van popstars en nu doet mijn voorhoofd pijn van het facepalmen
Oud 20-08-2010, 07:53
Verwijderd
Beter smeer je er wat facebalm op dan ::;:;D:;D
Oud 20-08-2010, 07:54
Rationeel
Rationeel is offline
het is nog vroeg, het is nog vroeg, vergeef heet haar....
Oud 20-08-2010, 08:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Allejezus, wat had ik opeens hoofdpijn vannacht. Vanuit het niks kreeg ik het gevoel of mijn hoofd openbarstte. Naar.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-08-2010, 09:15
Rationeel
Rationeel is offline
*aai*
Oud 20-08-2010, 09:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mja, maar even vier paracetamol genomen, duurde even maar hielp wel uiteindelijk.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-08-2010, 09:29
Verwijderd
Dit is echt een last time, last drank story.
Ik ben vanacht 'out' gegaan en het was kut. Ik heb gewoon een uur daar gelegen geloof ik en opeens zag ik twee jongens voor mij (Die dus bij de zelfde bar werken. ) met glaasjes water in de weer. Maar gelukkig reageerden ze heel chill. Ze hebben een taxi gebeld die nog is gestopt omdat ik weer half neer ging.

Om een kort verhaal kort te houden; "Ik drink niet meer"
Oud 20-08-2010, 09:32
Verwijderd
IKBENBABSNIET dus gelukkig heb ik vannacht de pc niet aangezet.
Oud 20-08-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt een last time, last drank story.
Ik ben vanacht 'out' gegaan en het was kut. Ik heb gewoon een uur daar gelegen geloof ik en opeens zag ik twee jongens voor mij (Die dus bij de zelfde bar werken. ) met glaasjes water in de weer. Maar gelukkig reageerden ze heel chill. Ze hebben een taxi gebeld die nog is gestopt omdat ik weer half neer ging.

Om een kort verhaal kort te houden; "Ik drink niet meer"
Oud 20-08-2010, 09:35
Verwijderd
Fuck off.
Oud 20-08-2010, 09:38
Verwijderd
Oud 20-08-2010, 09:45
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 20-08-2010, 09:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Carn schreef:
Zekers! Was een goede editie. Jammer dat de infectie van Nederlanders per jaar erger wordt; dit jaar zelfs rond de 50%. En het is ook niet meer zo 'goedkoop' als jaren terug. Verder wel weer toffe bands gezien en was het, naast de ergernissen rondom de Nederlanders en Franse hippies, weer erg leuk
Oh, ik was vergeten te kijken of er ook nog gereageerd werd op m'n post gister :') Maar nice Ik had nog op internet line-up beetje doorgekeken, er komt ook wel gewoon echt enorm veel goeds nog, verbaasde me een beetje (als in, ik verwachtte min of meer dat er misschien een paar grote namen zouden staan en dat de rest lokale dingen is ofzo ).
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-08-2010, 10:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
:')
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-08-2010, 10:28
Rationeel
Rationeel is offline
hey dp, ouwe rukker. heb je nog wat mooie forumroddels voor me. ik verveel me de tering
Oud 20-08-2010, 10:29
Verwijderd


zo, heerlijk, een facepalm op de vroege morgen!
Oud 20-08-2010, 10:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit is echt een last time, last drank story.
Ik ben vanacht 'out' gegaan en het was kut. Ik heb gewoon een uur daar gelegen geloof ik en opeens zag ik twee jongens voor mij (Die dus bij de zelfde bar werken. ) met glaasjes water in de weer. Maar gelukkig reageerden ze heel chill. Ze hebben een taxi gebeld die nog is gestopt omdat ik weer half neer ging.

Om een kort verhaal kort te houden; "Ik drink niet meer"
Ja, ik zou ook maar eens stoppen met drinken. En die facepalms heb je verdiend hoor, als je geen reacties wilt moet je het ook niet posten.
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 20-08-2010, 10:32
Verwijderd
Dan heb ik ze maar verdiend.
En misschien zijn ze wel terecht.
En het is zo dom.
Ja, ja, ja dat weet ik nog wel.
Oud 20-08-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt een last time, last drank story.
Ik ben vanacht 'out' gegaan en het was kut. Ik heb gewoon een uur daar gelegen geloof ik en opeens zag ik twee jongens voor mij (Die dus bij de zelfde bar werken. ) met glaasjes water in de weer. Maar gelukkig reageerden ze heel chill. Ze hebben een taxi gebeld die nog is gestopt omdat ik weer half neer ging.

Om een kort verhaal kort te houden; "Ik drink niet meer"

Och, we zijn allemaal jong geweest

En over 2 weken drink je gewoon weer. Misschien dan met iets meer mate
Oud 20-08-2010, 10:34
Rationeel
Rationeel is offline
de jeugd leest nog weleens 'met name' in plaats van 'met mate'
Oud 20-08-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:

Och, we zijn allemaal jong geweest

En over 2 weken drink je gewoon weer. Misschien dan met iets meer mate
jep, misschien is het wel goed voor elke jongere om even een keer lekker "out" te gaan, gaan ze voortaan verstandig ermee om.
Oud 20-08-2010, 10:35
Verwijderd
Tja, mean is toch 15/16. Toen deed ik ook stomme dingen met drank en je zult misschien wel tot je 18e zulke fouten maken. Maar ach leer je van en wordt je hard van

En ze zijn natuurlijk leuk om te lezen
Oud 20-08-2010, 10:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hey dp, ouwe rukker. heb je nog wat mooie forumroddels voor me. ik verveel me de tering
De weinige roddels die ik heb mag ik niet doorvertellen! En verder is het dusdanig doods hier dat er gewoon geen goede roddels kunnen ontstaan.

Hoewel, misschien deze... ene Rationeel schijnt soms te paaldansen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-08-2010, 10:36
Rationeel
Rationeel is offline
18e? tot je 24e, makkelijk
Advertentie
Oud 20-08-2010, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De weinige roddels die ik heb mag ik niet doorvertellen! En verder is het dusdanig doods hier dat er gewoon geen goede roddels kunnen ontstaan.

Hoewel, misschien deze... ene Rationeel schijnt soms te paaldansen.
jou ontgaat niets he?
Oud 20-08-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
jep, misschien is het wel goed voor elke jongere om even een keer lekker "out" te gaan, gaan ze voortaan verstandig ermee om.
Nou nee hoor. Dat ben je na 2 weken weer vergeten en dan ga je weer je grens opzoeken.

Misschien kan je op den duur wel beter je grens aanvoelen
Oud 20-08-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
18e? tot je 24e, makkelijk
Klopt, klopt

Maar ik was bang voor wat moraalridders die dit forum allemaal rijk is . En die dan gaan vertellen hoe verstandig ze wel niet zijn.
Oud 20-08-2010, 10:39
Rationeel
Rationeel is offline
niets mooiers dan af en toe van die avonden waarna je dan 's ochtends in bed jezelf ligt te facepalmen en dat in de loop van de dag weer allemaal genante momenten terugkomen
Oud 20-08-2010, 10:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jou ontgaat niets he?
Nope
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-08-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
niets mooiers dan af en toe van die avonden waarna je dan 's ochtends in bed jezelf ligt te facepalmen en dat in de loop van de dag weer allemaal genante momenten terugkomen
Ja

En dan hopen dat je anderen niks ''aan hebt gedaan'' en alleen zelf genant bent geweest

Maargoed, liever een kater dan hoe ik me nu voel, heel mijn hoofd zit dicht en verkouden en die shit. Bah.
Oud 20-08-2010, 10:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Klopt, klopt

Maar ik was bang voor wat moraalridders die dit forum allemaal rijk is . En die dan gaan vertellen hoe verstandig ze wel niet zijn.
Nou, noem me dan maar een moraalridder als ik mensen die uitvoerig beschrijven hoe ze out zijn gegaan dan dom en eventueel attentionwhore mag noemen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-08-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, noem me dan maar een moraalridder als ik mensen die uitvoerig beschrijven hoe ze out zijn gegaan dan dom en eventueel attentionwhore mag noemen.
Ik sprak niemand aan!

Maar ik kan er wel mee lachen.
Oud 20-08-2010, 10:44
Rationeel
Rationeel is offline
ook vervelend is om erachter te komen dat je 4 keer vaker hebt gepind dan je dacht

of weer kledingstukken, telefoon of sleutels kwijt te zijn
Oud 20-08-2010, 10:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, noem me dan maar een moraalridder als ik mensen die uitvoerig beschrijven hoe ze out zijn gegaan dan dom en eventueel attentionwhore mag noemen.
Moraalridder!

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-08-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
ook vervelend is om erachter te komen dat je 4 keer vaker hebt gepind dan je dacht

of weer kledingstukken, telefoon of sleutels kwijt te zijn
Sleutels zijn het ergst. Ja, dat je op één avond ontzettend veel hebt uitgegeven maar niet meer weet waaraan
Ads door Google
Oud 20-08-2010, 10:46
Rationeel
Rationeel is offline
eigenlijk is overmatig alcoholgebruik wel aan te moedigen; de mooiste momenten beleef je toch stomdronken
Oud 20-08-2010, 10:48
Verwijderd
als jullie dat allemaal doen als je stomdronken bent, ben ik geloof ik nooit stomdronken geweest
Oud 20-08-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk is overmatig alcoholgebruik wel aan te moedigen; de mooiste momenten beleef je toch stomdronken
Dat klopt! Alleen moet je ze wel nog proberen te onthouden!

Daar ging het fout wheezle, je kan wel stomdronken worden maar je moet niet ''out'' gaan
Oud 20-08-2010, 10:49
Verwijderd
Dat is maar beter ook!
Oud 20-08-2010, 10:49
Rationeel
Rationeel is offline
ik ken geen andere dronken dan stomdronken.

aangeschoten zijn skip ik sowieso.
Oud 20-08-2010, 10:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik sprak niemand aan!
Oh ik voelde me ook niet in het bijzonder aangesproken of beledigd of whatnot.

Citaat:
Maar ik kan er wel mee lachen.
Oh ik ook wel hoor, de mix van stupiditeit en semi-verkapt sneue aandachtzoeken vervolgd door geveinsde verontwaardigheid als mensen er logischerwijs op reageren is altijd grappig om te lezen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-08-2010, 10:50
Verwijderd
Het verbaast me dat ik geen hoofdpijn heb.
Oud 20-08-2010, 10:50
Verwijderd
ik vertel ieder mens mijn diepste zielenroerselen en geheimen als ik dronken ben, ook een beetje irritant
Oud 20-08-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Oh ik voelde me ook niet in het bijzonder aangesproken of beledigd of whatnot.

Oh ik ook wel hoor, de mix van stupiditeit en semi-verkapt sneue aandachtzoeken vervolgd door geveinsde verontwaardigheid als mensen er logischerwijs op reageren is altijd grappig om te lezen.
Ach gelukkig weet ik wie het zegt.
Oud 20-08-2010, 10:50
Verwijderd
wat is dronken zijn toch ontzettend raar
Oud 20-08-2010, 10:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh ik voelde me ook niet in het bijzonder aangesproken of beledigd of whatnot.

Oh ik ook wel hoor, de mix van stupiditeit en semi-verkapt sneue aandachtzoeken vervolgd door geveinsde verontwaardigheid als mensen er logischerwijs op reageren is altijd grappig om te lezen.
Oud 20-08-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Het verbaast me dat ik geen hoofdpijn heb.
waarschijnlijk zit er nog alcohol in je bloed

op zich kun je de hoofdpijn wel grotendeels voorkomen door nu elk halfuur een glas water te drinken.
Oud 20-08-2010, 10:53
Verwijderd
ik merk dat ik teveel in therapie zit te kijken want ik stel mensen steeds vaker vragen als: 'en hoe voelde dat? Hoe voel je je daarbij? Hoe kom je aan dat beeld? Het lijkt er op dat '*insert waardeloze analyse*

facepalm voor mezelf!
Oud 20-08-2010, 10:54
Verwijderd
Ik hoor buiten een auto stoppen en een autodeur opengaan. Dan de stem van een jongetje van 10 à 12 jaar: "doei! (...) jaha! tot morgen! (...) jaha ik ook van jou!" en ik hóórde bij die laatste zin gewoon hoe hard hij met z'n ogen zat te rollen terwijl hij dat zei
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd een taal leren
ExpoRules
5 21-11-2012 19:01
De Kantine Saaiforce in Diablo III #1534
Verwijderd
500 20-10-2011 22:31
De Kantine скучный # 733
Allure
500 29-10-2009 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.