Oud 20-11-2001, 15:01
Da Girl
Da Girl is offline
Zaterdag avond ben ik uit geweest! ik had redelijk veel gedronken... ik heb niet gekotst!! Maar was wel een btje misselijk. volgende dag ik redelijk uitgeslapen nog wel brak... ik voelde me de hele dag een beetje zweverig... misselijk maar niet heel erg. En ik had geen hoofdpijn.

maandagochtend.. ik hoofdpijn, misselijk en duizelig... op school deed hard geluid zeg maar ook zeeer aan mn hoofd... typisch katergevoel dacht ik dus. Misschien was ik niet helemaal ontnuchterd... maar iig kreeg ik aaan het eind van de avond ook nog steken achter mn ogen als ik in fel licht, of gewoon in een lamp keek. Echt heel irritant!

vanochtend ging het wel weer een beetje maar op school werd het steeds erger... hoofdpijn... misselijk... duizelig... wanneer ik snel opsta enzo krijg ik echt zo'n raar gevoel in mn hoofd (heb ik wel vaker, maar nu had ik genoeg gegeten)
en wanneer ik mn ogen te snel wegdraai... of ik naar boven kijk dan doet het ook zeer.

Weet iemand wat dit kan zijn?? ik dacht misschien aan een lichte hersenschudding... maar ik kan me helemaal nix herinneren van dat ik mn hoofd ergens gestoten heb ofzo! en daar moet je je hoofd toch wel hard van stoten!

iig voelt het kut...

Oud 20-11-2001, 15:48
Da Girl
Da Girl is offline
ik zat net met iemand te chatten en die dacht aan hersenvliesontsteking?? zou dit kunnen?
Oud 20-11-2001, 16:57
halve gare
halve gare is offline
bij hersenvlies ontsteking heb je volgens mij ook een stijve nek!

ik heb dat laast ook gehad zo hoofdpijn en bij elke beweging van ja ogen doet het nog pijner! was bij mij gewoon een griep achtig iets heb toen een paar dagen plat in bed gelegen en toen was het over gegaan...
__________________
f*ck them all....
Oud 20-11-2001, 18:27
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik denk niet dat je meteen moet denken aan een hersenvliesontsteking hoor! Als het na een paar daagjes nog niet over is gewoon even langs de dok. Komt wel goed meissie.

Liefs Kronkel
__________________
xxx
Oud 20-11-2001, 18:29
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Ik denk niet dat je meteen moet denken aan een hersenvliesontsteking hoor! Als het na een paar daagjes nog niet over is gewoon even langs de dok. Komt wel goed meissie.

Liefs Kronkel
ja iemand anders kwam er mee... en ik schrok wel een beetje... maar dan ga je teveel denken... word je helemaal paranoia dus ik heb het al van me af gezet
Oud 20-11-2001, 18:54
Kebbut zelf oowk... was vrijdag bezopen, maar kotsen, nee hoor... mijn lichaam verwerkt het allemaal... met andere woorden, ben al 4 dagen brak...
Maar wat jij omschrijft klinkt wel ernstiger... klinkt bij mij als een migraine (kan ook dagen duren, inclusief licht en geluid gevoeligheid, duizeligheid, enz).
Neem anders ff een dagje vrij om bij te komen ofzo...

Cat
Oud 20-11-2001, 20:25
An0ukj3
An0ukj3 is offline
heb ik laatst ook gehad.... En weet je wat ik heb gedaan? 4 daagjes thuisblijven! Geen muziek aan, moet te veel opstaan en weer gaan liggen of zitten, word het niet echt beter van.
__________________
Greetingz!
Oud 21-11-2001, 21:12
Da Girl
Da Girl is offline
Ja het voelt ook als een griepje!! maar ik ga toch maar wel naar school!! anders mis ik zo veel!! kan het niet gebruiken... loop al zo ver achter!!
Oud 30-12-2001, 16:43
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Ja het voelt ook als een griepje!! maar ik ga toch maar wel naar school!! anders mis ik zo veel!! kan het niet gebruiken... loop al zo ver achter!!
hoe issut nu met je?? ik heb je topic helemaal opgezocht??? mail me anders effe: s_de_vries22@hotmail.com
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Oud 30-12-2001, 19:36
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
halve gare schreef:
bij hersenvlies ontsteking heb je volgens mij ook een stijve nek!

inderdaad!
__________________
help! ______\o/______/\______
Oud 31-01-2007, 06:51
Universeel
Universeel is offline
Ga naar een arts als de problemen zich langer voortzetten.
Oud 31-01-2007, 07:03
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Universeel schreef op 31-01-2007 @ 07:51 :
Ga naar een arts als de problemen zich langer voortzetten.
Ik denk dat het probleem ondertussen wel opgelost is.
Oud 31-01-2007, 09:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 31-01-2007 @ 08:03 :
Ik denk dat het probleem ondertussen wel opgelost is.
Of ze is overleden aan hersenvliesonsteking
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-01-2007, 13:04
Verwijderd
Oud 31-01-2007, 13:20
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-01-2007 @ 10:50 :
Of ze is overleden aan hersenvliesonsteking
Dat zou lullig zijn, maar dan hoeft ze ook niet meer naar de dokter
Oud 31-01-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 31-01-2007 @ 08:03 :
Ik denk dat het probleem ondertussen wel opgelost is.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid Wat is pijnlijker?
TiM
18 09-06-2005 20:23
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn na hardlopen?
Stig
5 28-05-2005 23:58
Liefde & Relatie Relatie over door paniekstoornissen?
FemmeLaRose
26 17-05-2004 13:13
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.