Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2002, 17:59
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik gebruik voor mijn haar van die Fructis style, wax om het in model te brengen. Maar dat spul blijft zo goed zitten dat als je je haar niet wast, je het 2 dagen daarna er nog in voelt zitten. En water wassen heeft geen nut. Dan blijft die wax gewoon zitten.
Das dus best wel smerig en niet echt goed voor je haar volgens mij.

Ik wil het dus gewoon elke avond wassen, maar dan moet ik wel een shampo hebben voor dagelijks gebruik. Want het is ook weer niet goed om elke dag je haar te wassen met normale shampo.

Weet iemand een goeie shampo voor dagelijks gebruik?



BTW: Is die wax nou zo slecht, dat je het niet gewoon met water er uit kan spoelen, of is dat met elke wax zo. Of zou het aan mijn haar type kunnen liggen? Ik heb gewoon normaal haar voor zover ik weet, maar ok. Stijl haar, klein beetje krullend.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:04
@Moon
@Moon is offline
Is bij elke wax volgens mij zo en voor de rest...geen idee.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:29
Verwijderd
Een klasgenoot van mij deed kappersopleiding en krijgt de rillingen als ze hoort dat iemand Fructies gebruikt ... volgens kappers is het het slechtste haarprodukt namelijk ... misschien moet je eens een ander merk uit proberen.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:55
Verwijderd
Ik was zelf iedere ochtend mijn haar met Andrelon iedere dag zonnebloem.. en mn haar is nog kerngezond
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:53
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Kan je dan niet beter wat anders gebruiken dan wax?

En er zijn genoeg shampoos voor dagelijks gebruik. Het staat er op die dingen gewoon op, en ja probeer gewoon wat uit en blij bij degene die je het beste bevalt.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Fructies is gewoon een waardeloos product. Mijn haar werd door de gel van Fructies vreselijk droog. Ik zou een ander soort wax gebruiken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 11:26
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
vaak staat het er gewoon groot op.
bij andrelon is het etiket gourkleurig.
bij schwarzkopf is de shampoo gifgroen
enz.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:

Weet iemand een goeie shampo voor dagelijks gebruik?
Staat idd gewoon op de fles..


Citaat:
G.T.C. schreef:

BTW: Is die wax nou zo slecht, dat je het niet gewoon met water er uit kan spoelen, of is dat met elke wax zo.
Bij mij werkt eruit kammen goed genoeg.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Lissel schreef:
Een klasgenoot van mij deed kappersopleiding en krijgt de rillingen als ze hoort dat iemand Fructies gebruikt ... volgens kappers is het het slechtste haarprodukt namelijk ... misschien moet je eens een ander merk uit proberen.

Love, Lis
ik ben anders heel tevreden over mijn fructies shampoo.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 19:02
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
ik ben anders heel tevreden over mijn fructies shampoo.
Ja, ik ook, maar ik heb eigenlijk wel vaker gehoord dat Fructis niet zo goed is. Ach ja...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:13
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Staat idd gewoon op de fles..



Bij mij werkt eruit kammen goed genoeg.
Nou als je echte wax hebt niet hoor.. dan kan je kammen wat je wilt
Andere stylingprodukten vallen vaak wel uit te kammen. Zoals gel.

Mn vriend gebruikt altijd wax.. murrays spul, das echt erg
Maarja beetje kruidvat shampoo erdoorheen en het is weg.. kruidvat is echt goed.. aanrader
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:33
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Nou als je echte wax hebt niet hoor.. dan kan je kammen wat je wilt
Andere stylingprodukten vallen vaak wel uit te kammen. Zoals gel.

Mn vriend gebruikt altijd wax.. murrays spul, das echt erg
Maarja beetje kruidvat shampoo erdoorheen en het is weg.. kruidvat is echt goed.. aanrader
Gebruikt ie die kruidvat shampoo ook gewoon elke dag?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik was m'n haar ook elke dag en 't is nog steeds prima.
en het merkt hangt af van wat er in de aanbieding is

wel dan idd voor dagelijks gebruik, maar bijna elk merk heeft verschillende soorten; droog haar, anti-roos enz enz.
Daarbij zit ook 'dagelijks gebruik'. Kijk maar eens op de flessen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 11:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb nu Herbal Essenties ofzoiets... van die reclame... Die is wel heeeeel fijn (alleen nogal duur in Nederland.. Lang leve Duitsland) Ik heb hem dan met de conditiner (2in1) en het werkt wel okay...
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:02
Buffy
Buffy is offline
fructis staat erom bekend dt ze een soort siliconen laagje om je haar aanbrengen, waardoor je haar afgeschermt wordt voor zuurstof. hierdoor kun je je haar lekker vernielen. schaf dus eerst die zooi af.

als je shampoo voor elke dag wilt gebruiken en je hebt wax in je haar kun je et betse voor elkedag shampoo voor vet haar kiezen. dattis omdat wax nix anders is dan vet.
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:05
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik was altijd elke dag m'n haar en ga daar geen speciale shampoo voor kopen (gewoon de goedkoopste).
Volgens mij maakt dat echt geen drol uit.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:28
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Buffy schreef:
fructis staat erom bekend dt ze een soort siliconen laagje om je haar aanbrengen, waardoor je haar afgeschermt wordt voor zuurstof. hierdoor kun je je haar lekker vernielen. schaf dus eerst die zooi af.
Naja, dat is gewoon onzin. Want haar is zo dood als het maar kan. Dus dat maakt echt niks uit of het nou wel of geen zuurstof krijgt. Het gaat er meer om of het vrij kan bewegen enzo en of de uitgang bij de haarwortels niet word geblokeerd.

Maar ik heb inderdaad wel begrepen dat Fructis gewoon kut is. Ik vraag me dan alleen af waarom het zo goed verkoopt
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Buffy schreef:
als je shampoo voor elke dag wilt gebruiken en je hebt wax in je haar kun je et betse voor elkedag shampoo voor vet haar kiezen. dattis omdat wax nix anders is dan vet.
Heel veel verstand heb ik er ook niet van. Maar wat je nu zegt iig slecht... Shampoo voor vet haar is ontzettend aggressief. Dat moet je ook niet elke dag gebruiken. Het lijkt me dan ook niet dat er een "voor elke dag shampoo voor vet haar" bestaat. Je moet dus niet omdat je zelf je haar vet maakt zo'n shampoo gebruiken... Als je toch elke dag je haar wast dan is een shampoo voor elke dag voldoende.
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:25
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ik vraag me dan alleen af waarom het zo goed verkoopt
Omdat het zo supergeil naar appeltjes ruikt..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:48
Mysterons
Mysterons is offline
andrelon daily care
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k gebruik elvive voor gekleurd haar dies keifijn maar die andere variaties ervan krijg ik mn haar nie mee doorgekamd...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:04
Verwijderd
wax komt er altijd moeilijk uit, het is namelijk vet, en vet lost niet op in water, dus heb je er idd schampoo voor nodig

neem gewoon een shampoo die zegt 'voor dagelijks gebruik', 'iedere dag', of 'extra mild', zoiets, dan kun je elke dag je haar wassen zonder dat het schadelijk is, je haar kan er wel van uitdrogen als je droog haar hebt maar als je er wax in smeert dan zal dat wel meevallen... en pak dan gewoon de shampoo die je het lekkerst vind ruiken of die het goedkoopst is of iets dergelijks
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Omdat het zo supergeil naar appeltjes ruikt..
Sowww, egt verslavend hoor
Altijd voor het slapen gaan nog even snuiven!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 14:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik gebruik Palmolive. Maar ik gebruik het niet iedere dag (dat is wel eens voorgekomen, maar mijn haar is daardoor niet slechter geworden).

Mijn vader die de haren wel elke dag wast, gebruikt de doodnormale HEMA shampoo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:23
Lieverd17
Avatar van Lieverd17
Lieverd17 is offline
misschien gebruik je iets teveel...
maar je moet je haar gwoon met eerst uitspoelen onder de douche..dan wassen met palomlive (hoe je et ook schrijf) shampoo dat is voor iedere dag...
als het erg vet is meot je het is met dreft proberen!!
of een ander afwas middel..dan is het gelijk weg!!
maar je moet het niet elke dag met afwasmiddel wassen want dat is erg slegt!!

Succes

Liefs,pamela
__________________
Walk a little Slower..And open-up youre eyes!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.