Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 22:17
Verwijderd
Iedereen heeft het erover dat je iemand niet mag afwijzen omdat hij/zij te dik is.
Nu eens een andere vraag: Heb je ooit iemand afgewezen omdat die persoon te dun was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 22:58
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Waarom mag je iemand niet afwijzen omdat hij/zij te dik/dun is? Ik heb niets tegen dikke of dunne mensen ofzo, maar je moet je toch tot iemand aangetrokken voelen om die persoon niet af te wijzen? Als dat, om welke reden dan ook, niet zo is, dan mag je iemand toch best afwijzen lijkt me?
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 23:02
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Iedereen heeft het erover dat je iemand niet mag afwijzen omdat hij/zij te dik is.
Nu eens een andere vraag: Heb je ooit iemand afgewezen omdat die persoon te dun was?
Erd wordt vergeleken met het ideaalbeelden van deze tijd, als iemand die dun is niet in iemands ideaalbeeld past is de kans groot dat deze persoon afgewezen wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Heb je ooit iemand afgewezen omdat die persoon te dun was?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 07:42
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee.
idem, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ik een echt magere lat wel zou afwijzen.....,
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 08:09
Verwijderd
Nee.

Ik dacht altijd dat ik dat wel zou doen...ik val absoluut niet op mager. Maar als ik écht verliefd ben maakt het allemaal nix meer uit.. daar ben ik net achter gekomen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:29
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Nee.
Ik val er normaal gesproken ook niet echt op, maar het maakt me ook niet zoveel uit dat ik iemand ervoor af zou wijzen. Mijn vriend is ook behoorlijk dus, naja, zo istie nou eenmaal (hij eet meer dan genoeg )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:35
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik wijs sowieso niemand af. Ik houd ze al buiten de deur voor ze iets kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:35
L!nk
L!nk is offline
Ja , maar dat kwam omdat ik haar niet leuk vond, toevallig was ze ook nog eens een beetje lelijk en dik . Ik was toen trouwens nog best jong, dus don't blame me.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:38
Thomas
Thomas is offline
Nee, natuurlijk niet.

En wat bedoel je met afwijzen: in de zin van geen verkering mee willen of geen vrienden mee willen zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
L!nk schreef:
Ja , maar dat kwam omdat ik haar niet leuk vond, toevallig was ze ook nog eens een beetje lelijk en dik . Ik was toen trouwens nog best jong, dus don't blame me.
huh, ze was dun, lelijk en dik? erg knappe prestatie van dat meisje...

Nee, ik zou iemand niet daarom afwijzen. Ik vind dun minder aantrekkelijk dan wat steviger/breder, maar ja ik vind blond haar ook minder aantrekkelijk dan donker haar en zowel meneer vriend als meneer ex-vriend zijn blond. Ik kan natuurlijk best een dun iemand afwijzen, maar dat is dan om andere redenen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:11
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Nu eens een andere vraag: Heb je ooit iemand afgewezen omdat die persoon te dun was?
Nee, ik heb eigenlijk altijd al vriendjes gehad die aan de dunne kant waren.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
idem, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ik een echt magere lat wel zou afwijzen.....,
Nah, mij ook niet. Het klinkt hard, maar ik let toch best wel op uiterlijk, als ze echt zo eng mager (of juist wanstaltig dik) is dat ik het niet meer mooi vind, sja sorry dan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:48
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
huh, ze was dun, lelijk en dik? erg knappe prestatie van dat meisje...

Nee, ik zou iemand niet daarom afwijzen. Ik vind dun minder aantrekkelijk dan wat steviger/breder, maar ja ik vind blond haar ook minder aantrekkelijk dan donker haar en zowel meneer vriend als meneer ex-vriend zijn blond. Ik kan natuurlijk best een dun iemand afwijzen, maar dat is dan om andere redenen
I know I'm weird . Ik had een beetje verkeerd gelezen. Ik heb trouwens nog nooit iemand afgewezen omdat ie te dun is, hoewel ik het wel lelijk vind. Er moet wel een beetje vlees aan zitten he
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:56
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Nee, en ik zou het ook zeker niet snel doen. Maar niet leuk is niet leuk en dan maakt uiterlijk niet uit...
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:02
Verwijderd
Ja, ik heb weleens iemand afgewezen omdat ze te dun was. Ze had daardoor een minder figuur en vooral totaal geen borsten. Ik vind dat er zo vreemd en niet mooi uitzien als een meisje totaal geen borsten heeft. Volgens mij komt dat ook gedeeltelijk doordat je héél dun bent toch?
Overigens vond ik haar verder ook niet leuk genoeg, anders had ik het natuurlijk wel gewild. Het was wel één van de redenen waarom ik haar destijds heb afgewezen. Ik hou sowieso niet van heel slanke meisjes, ze mag bij mij wel een beetje vet hebben, dat vind ik mooi, daar word je figuur mooier van naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:40
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Natuurlijk wijs je iemand af die veel te dun of te dik is!!!
Daar is toch niets raars aan, je voelt je niet ertoe aangetrokken dus....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Nee, natuurlijk niet.

En wat bedoel je met afwijzen: in de zin van geen verkering mee willen of geen vrienden mee willen zijn?
Geen verkering mee willen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef:
1.Waarom mag je iemand niet afwijzen omdat hij/zij te dik/dun is? 2.Ik heb niets tegen dikke of dunne mensen ofzo, maar je moet je toch tot iemand aangetrokken voelen om die persoon niet af te wijzen?3. Als dat, om welke reden dan ook, niet zo is, dan mag je iemand toch best afwijzen lijkt me?
1. Dat is politiek correct. Je mag iemand niet afwijzen omdat hij te dik is want dan ben je oppervlakkig. ik deel deze mening trouwens niet
2.juh.
3.juh
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 14:57
Verwijderd
Ik vind het niet erg als iemand dun is, zolang je maar niet direct de botten voelt als je haar aanraakt of als ze op je schoot zit.

Afwijzen zou ik haar om die reden trouwens niet. Al helemaal niet als ze voor de rest wel leuk is (bijv. leuke humor heeft, lief lacht, zij mij ook leuk vindt, etc).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:15
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
wat nou dan als iemand het perfecte figuur heeft en je neemt ermee alleen dan komt ze aan en wordt ze moddervet maak je het dan uit?
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:19
mitchuhl
Avatar van mitchuhl
mitchuhl is offline
Citaat:
Mo6 schreef:
wat nou dan als iemand het perfecte figuur heeft en je neemt ermee alleen dan komt ze aan en wordt ze moddervet maak je het dan uit?
Whaw ja dat is er een... met een beetje aankomen zou ik het echt niet uitmaken, maar ja moddervet... dat is wel beetje extreem ik heb geen id

Ff wat meer ontopic: Ik heb nooit een meisje afgewezen omdat ze te dun is.
__________________
¤¤¤ - Monique I Love You ! - ¤¤¤ - Dont hurt cowz - ¤¤¤
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef:
wat nou dan als iemand het perfecte figuur heeft en je neemt ermee alleen dan komt ze aan en wordt ze moddervet maak je het dan uit?
Het schijnt dat seks goed voor de lijn is .. enzo

Samen kom je er wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe iemand afwijzen?
Girl-can-rock
6 24-08-2010 13:51
Studeren Afwijzend studie advies en de IB?
Mir89
17 25-11-2009 22:11
Liefde & Relatie [Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden
GroeneDag
13 10-11-2009 22:25
Liefde & Relatie Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen?
trophus
19 21-08-2007 19:35
Drugs & Alcohol Drang ontkennen door afwijzen
Mir-idiotA
25 10-08-2005 16:27
Liefde & Relatie Iemand afwijzen omdat 't niet jouw type is?
Verwijderd
6 09-06-2002 13:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.