Oud 10-05-2003, 17:01
pinokio
pinokio is offline
Ik ben een jongen van 17 jaar en ik weeg 59kilo. Is dit te weinig? Want ik geloof dat er heeeeeel weinig jongens van deze leeftijd zo weinig(?) wegen....
Maar goed, ik zou het liefst dus wat zwaarder willen zijn (en wat breeder is ook geen probleem) maarrr.... wat ik ook eet het komt er niet aan!! Veel van jullie zouden misschien wel met mij willen ruilen..... maar ik vind het dus NIET leuk!
Wat kan ik doen?????????
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:50
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ga 7x per week naar de mac donalds, stop met sporten! enz!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:52
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ga meer brood,spaghetti en vetten eten ofzow?
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:58
Verwijderd
Mijn posts in een soortgelijk topic:
post 1:
- banaan ipv appel
- marsreep ipv cracker
- volvette kaas of brie ipv gewone kaas
- hamburger/speklapje/gehaktbal ipv mager vlees
- gebakken aardappels ipv gekookte
- romige witte pasta (tagliatelle, tricolore, raviotti) ipv 'droge' (spaghetti, macaroni) volkoren pasta
- pindakaas (=55 % vet) en chocopasta (=40 % vet) in dikke lagen op je brood
- gevulde koek ipv biskwietje
- volle melk ipv halfvolle melk
- sap ipv water
- als je vegetarisch bent: vleesvervangers bakken in veel olie
- vijf scheppen suiker in de thee
- vette saus of jus over je eten

edit bij post 1:
Let er wel op dat je zo veel mogelijk vloeibaar vet (olie, remia vloeibaar, etc) gebruikt in plaats van boter etc, want anders is het slecht voor je bloed en je cholesterol.
Probeer toch om ook wat méér te eten, niet door grotere porties te nemen maar door vaker iets te eten, bijvoorbeeld om de twee uur. Vergeet niet om óók genoeg groenten en fruit te eten, en niet alleen maar vette dingen. Kauw goed op vette dingen, anders komt je maag in opstand. Niet proberen om heel snel aan te komen, want dat is het er zo weer af - twee kilo per maand erbij is genoeg.

post 2:
ik heb dus een hele tijd een zelfgemaakt aankom-dieet gevolgd, zo'n beetje op de manier die ik beschreef hierboven, maar daarbij at ik een groot ontbijt, 1e schoolpauze fruit en twee energierepen (sultana, right, muslireep, fruitstart), 2e schoolpauze zo veel brood als ik op kon (maar niet té volkoren brood nemen, dat kost je lichaam veel energie om te verteren en dan kom je ook niet echt aan), na schooltijd fruit, twee koeken, drie boterhammen met vet beleg, vaak roerei of gebakken ei of wentelteefjes, en 's avonds weer zo veel als ik op kon.
Ik hou niet van chips en patat enzo, dus dat was wel lastig
Toen ik begon was ik 38 kilo, 1.54 m, en 14 jaar, toen ik er mee ophield was ik 50 kilo, 1.61 m, en 15 jaar. Ik ben nu 52 kilo, 1.62 m, en 18 jaar, en ik wil nog steeds wel aankomen maar ik vind het nu niet meer de moeite waard om zo veel tijd en moeite aan eten te besteden
Eten vóór je gaat slapen is trouwens af te raden, je kunt wel wat drinken, maar als je gaat eten dan slaap je slechter.

Toevoeging van nu:
Als je ook breder wilt worden is het misschien een idee om aan fitness te gaan doen. Niet te vaak, want dan val je af Je kunt in een fitnesscentrum wel aan iemand vragen welke oefeningen het beste zijn om wel breder en niet slanker te worden.

Hoe lang ben je trouwens?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:26
pinokio
pinokio is offline
zoals ik al zei: HET MAAKT NIET UIT WAT IK EET!

Ik doe trouwens nauwelijks aan sport (hoewel ik wel anderhalf uur per dag fiets)

k ben 1.83m
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 10-05-2003 @ 19:26:
zoals ik al zei: HET MAAKT NIET UIT WAT IK EET!

Ik doe trouwens nauwelijks aan sport (hoewel ik wel anderhalf uur per dag fiets)

k ben 1.83m
Het maakt wél uit wat je eet, niet op 1 dag, maar over een langere tijd wél. Probeer het eerst eens voor je gaat schreeuwen.. Eet veel aardappelen, rijst en witte pasta's, daar komt íedereen van aan, dus ook jíj.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:05
Verwijderd
Natuurlijk maakt het wel uit wat je eet. Als je elke dag drie boterhammen at en een paar hapjes avondeten, dan zou je nóg dunner zijn, niet? Je komt waarschijnlijk niet snel aan, maar een kilo per maand is toch al genoeg om na een tijdje minder dun te zijn? Heb je geen biologie gehad?
Je sport anderhalf uur per dag (fietsen = sport), dan verbruik je veel calorieën, dan zul je er voor moeten zorgen dat je ook veel calorieën binnenkrijgt. Wat heb je bijvoorbeeld vandaag allemaal gegeten?
Wat ook werkt, is in het Grote Lijntopic kijken, en van alles wat er daar gezegd wordt, precies het omgekeerde doen.

Als je 20 jaar bent en 1.83 meter, dan moet je minstens 62 kilo wegen. Je ideale gewicht is dan 69 kilo. In principe heb je dus drie jaar om 3 tot 10 kilo aan te komen - dat moet lukken.
http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:07
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Haha, nou valt nog wel mee lijkt me zo. Maar als je 1.83 bent is dat wel wat weinig jaar. Ik was ooit 1.50 en 70 kilo, toen groeide ik en viel ik af en werd ik 1.72 en 48 kilo, beeeeeeeetje te licht geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:04
Dromer
Dromer is offline
Ik zou juist wél gaan sporten, je ontwikkelt dan (zware) spieren waardoor je aankomt en er ook breder uit gaat zien.
Verder je er vooral niet druk om maken, zolang je niet ongezond dun bent (broodmager) maakt het echt niet uit hoe zwaar je bent.
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Dromer schreef op 11-05-2003 @ 12:04:
Ik zou juist wél gaan sporten, je ontwikkelt dan (zware) spieren waardoor je aankomt en er ook breder uit gaat zien.
Verder je er vooral niet druk om maken, zolang je niet ongezond dun bent (broodmager) maakt het echt niet uit hoe zwaar je bent.
ja.

spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel.

en ik ben 1.75, weeg 60 kg.

vrij iel; maar ik heb al geprobeert dmv. shakes en veel trainen het op te bouwen; maar toen zat ik uiteindelijk op 63 kg, en meer ging gewoon NIET.

maar over het algemeen zie je veel dat jongens na hun 20e nog "de breedte" ingaan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:53
X
Avatar van X
X is offline
Citaat:
Dromer schreef op 11-05-2003 @ 12:04:
Ik zou juist wél gaan sporten, je ontwikkelt dan (zware) spieren waardoor je aankomt en er ook breder uit gaat zien.
Verder je er vooral niet druk om maken, zolang je niet ongezond dun bent (broodmager) maakt het echt niet uit hoe zwaar je bent.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:48
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
Me vriend is 1m85, bijna 19 jaar oud en weegt 62 ofzoiets..

Hij eet dus serieus 6 hamburgers bij de mac, veel patat milkshakes en die rotzooi. En bij avond eten neemt hij ook altijd groot bord, eet veel brood overdag (8 sneedjes ofzo) en ondertussen eet hij heel veel marsjes en die rotzooi..

same prob.. zal dat dieet van sarahbressers ook helpen?? 'k snap echt niet hoe hij zoveel kan eten
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: "Verbied koran"
Donald Duck
478 25-08-2007 21:57
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Verhalen & Gedichten probeerselverhaal
Shadowme
24 04-09-2003 15:48
Verhalen & Gedichten verhaaltje voor nederlands :D
Verwijderd
5 23-06-2002 18:19
ARTistiek Mijn Zwarte Lijn
More
1 04-06-2002 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.