Oud 17-06-2003, 12:01
Verwijderd
oftwel: wat is de leukste muziekzender en wat vind JIJ de leukste clip van dit moment?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 12:03
Verwijderd
The Box, dan draaien ze heel af en toe soms op woesdag een leuk nummer
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:05
Verwijderd
Snap je dan niet dat mensen bellen om die clip te zien??????? Dus als jij belt krijg je automatisch je clip te zien........

En wa vind je de mooiste,leukste,gaafste,grappigste oftewel beste clip van nu?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:22
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
MeandI schreef op 17-06-2003 @ 13:05:
Snap je dan niet dat mensen bellen om die clip te zien??????? Dus als jij belt krijg je automatisch je clip te zien........
snap je niet dat je ontzettend veel geld kwijt bent als je belt terwijl er toch altijd muziek op is ('vroegah' ging de box 's nachts wel eens op zwart als er niemand belde, nu ook niet meer);

en snap je niet dat wanneer er geen leuke clip op is je ook naar een van die andere 2 kunt zappen of zelfs (JAWEL!!!) iets met je leven kunt gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:51
Verwijderd
TMF vind ik echt een waardeloze zender. het is alleen maar een zogenaamd interactieve tvzender die erop uit is om zoveel mogelijk geld van 13-14-15 jarigen uit de zak te kloppen door die fuckin waardeloze chats in beeld etc. het is gewoon troep

MTV gaat nog wel, s'avonds zijn er wel leuke programma's op en ik vind sander en die seth wel toffe humor hebben. en the osbournes is wel grappig om af en toe te kijken

The Box is ook dikke bagger
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:32
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
heb alleen tmf en dies kut

had ooit the box en daar zit soms wel wat leuks tussen.

had ooit mtv maar dat was voordat al die hollanders er heen gingen... dus daar kan ik niet echt een oordeel meer over geven
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:39
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik ontvang alleen tmf
eerder ontving ik alle drie en toen was BOX duidelijk de beste

bring me to life - evaneesence vind ik een hele mooie clip
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb een hekel aan tmf.

Ik heb niet zo ontzettend vaak muziekzenders op staan. Maar MTV is vaak wel leuk, vooral de programma's die erop komen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb tmf en mtv. beiden vind ik sinds dat ze samen zijn gegaan barslecht .
we krijgen met twee weken ook the box op tv, kzal 's kijken of dat beter is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:49
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 17-06-2003 @ 13:51:
TMF vind ik echt een waardeloze zender. het is alleen maar een zogenaamd interactieve tvzender die erop uit is om zoveel mogelijk geld van 13-14-15 jarigen uit de zak te kloppen door die fuckin waardeloze chats in beeld etc. het is gewoon troep

MTV gaat nog wel, s'avonds zijn er wel leuke programma's op en ik vind sander en die seth wel toffe humor hebben. en the osbournes is wel grappig om af en toe te kijken

The Box is ook dikke bagger
Hey vind ik nou ook Die verdomde chats onder in beeld verklote de dingen die ik dan toevallig WEL wil zien, hoe waardeloos Mtv heeft s'avonds idd leuke specials : cribs, how to live as a model, enz enz en de box kijk ik alleen als op de andere 2 nix is!
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:51
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 17-06-2003 @ 13:51:
TMF vind ik echt een waardeloze zender. het is alleen maar een zogenaamd interactieve tvzender die erop uit is om zoveel mogelijk geld van 13-14-15 jarigen uit de zak te kloppen door die fuckin waardeloze chats in beeld etc. het is gewoon troep

MTV gaat nog wel, s'avonds zijn er wel leuke programma's op en ik vind sander en die seth wel toffe humor hebben. en the osbournes is wel grappig om af en toe te kijken

The Box is ook dikke bagger
het is inderdaad zware oplichterij, ik doe er nooit aan mee
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:28
Verwijderd
Zowel MTV als The Box vind ik goede zenders met leuke muziek..TMF vind ik dom
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:31
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
met al het bovenstaande (tmf=shit) ben ik het mee eens.
ten eerste het is allemaal 1 grote commerciele shitzooi op tmf
ten tweede mtv zend gewoonweg leukere programma's uit
en ten 3e op mtv zie je nog welleens 'alternatieve' muzieksmaken voorbij komen(rock bijvoorbeeld )

tmf draait alleen van die domme top 40 nummers (hoe bedoel je justin timerblake )
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:33
Verwijderd
MTV was eerst nog cool toen ze Celebrity Deathmatch hadden.
Nu is alleen Jackass en Cribs leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Op The Box komen op woensdagavond wel eens goeie nummers (ik kan dus niet bellen, die lijnen zijn op mijn telefoon afgesloten).
en daar heb je ook Gamekings ne Behind the music that sucks.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:59
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Allemaal even erg, ik kijk nooit naar die 3 zenders veel te commercieel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
ik kijk het liefste naar the box omdat het daar vooral muziek is en niet al dat gelul ertussendoor.

Leukste clip op dit moment: geen idee, ik heb al een poosje geen clips meer gezien op tv.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:35
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
MTV, movie facts kijk ik soms.

De rest interesseert me geen reet. Als ik muziek wil luisteren zet ik de radio of computer wel aan. Kan ik nog zelf (gratis) kiezen ook.

En die chats of polls onder in het scherm zijn helemaal waarde- nuttelose beeldvervuiling.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2003, 17:52
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik vind mtv de leukste muziekzender, alleen die is tijdelijk kwijt ofso? meer mensen die dat hebben?

leukste clip op dit moment : hmmm niet echt van dit moment maar kvond die van Moby zo geweldig met die hele lieve kleine schattige groene alientjes
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
JimTV www.jim.be
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:14
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik heb alleen tmf. Chats zijn irri, veel te softe muziekkeuze. Veel te veel girly muziek en R&B.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:42
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Duidelijk MTV!

Daar heb je heel vaak goeie programma's die de artiesten helemaal uitdiepen. En laatst zag ik ook weer een super cool programma over de rock bans van de jaren 60 tot en met nu. Hele sterke interviews enzo bij dat programma.
ja ok.....ook MTV zent een beetje te veel van de top 40 uit, maar ze hebben ook heel veel kwaliteit programma's. Je moet alleen effe in de gaten houden wanneer het komt.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 22:58
one*girl
one*girl is offline
Totaal geen favoriet.. als ik naar muziek wil luisteren zap ik gewoon tussen die drie zeg maar en degene met de beste muziek of althans waar ik graag naar luister draait heeft dus ''gewonnen''...

leukste clip??? busy van jean paul.. die lied is gewoon een hele coole lied en het blijft hangen.. enne die mensen hebben best wel coole danspajes in
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:12
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
MTV. soms leuke weekendspecials en andere programma's. Seth en Sander vind ik ook een stuk leuker dan die gare Jeroen. en MTV is de enige waarbij soms de clip het hele beeld vult en niet de helft wegvalt door stomme smszooi
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 07:37
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Beuh. Ik heb ook alleen TMF.

Maar soms, als we een vakantiehuisje hebben, dan kan die TV ze alledrie ontvangen. En dan vind ik ook MTV het best. Die heeft tenminste nog afwisselende programma's en VJ's.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2003, 07:48
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
one*girl schreef op 18-06-2003 @ 23:58:
enne die mensen hebben best wel coole danspajes in
ja, die zijn best wel humor
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:58
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2003 @ 17:57:
ik kijk het liefste naar the box omdat het daar vooral muziek is en niet al dat gelul ertussendoor.

Leukste clip op dit moment: geen idee, ik heb al een poosje geen clips meer gezien op tv.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 15:09
Verwijderd
The box, en k ben momenteel fan van Thicke
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:21
Verwijderd
De ubercoolste clip is nog altijd "Heartshaped box" van nirvana.
Felle kleuren en vage symboliek: roar!

Ik kijk het meeste naar mtv. Al zuigt het nu meer dan vroeger. toen ze nog beavis and Butthead en Daria uitzonden.

Ik ben oud . Ik kan me Daria nog herinneren.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:57
the tourist
the tourist is offline
Op Mtv en The Box komt nog wel eens leuke muziek, en op Mtv leuke programma´s over films. Tmf vind ik niks.

Maar ik kijk eigenlijk heel weinig naar muziekzenders.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:18
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Vroeger was The Box nog wel aardig...

Maar tegenwoordig...

TMF heb ik nooit wat gevonden

MTV ( jackass ...ed. ) rulez
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 11:24
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
ach alledrie is tijdverdrijf ...beste clip nu is metallica-st. Anger
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 11:30
Verwijderd
Heel af en toe kijk ik eens eventjes naar Alternative Nation op MTV, verder kijk ik eigenlijk nergens naar.
Leukse clip is.... ehm... die van The White Stripes - Seven Nation Army
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:10
<<Latin*Metal>>
Avatar van <<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-06-2003 @ 11:30:
The White Stripes - Seven Nation Army
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:53
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
21 en 28 juni allemaal ff MTV checken rond 22:00uur...

Overload verslag...

Dana fan komt goed in beeld...that's me

__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 18:42
DaBoY
DaBoY is offline
Ik heb zowat alle standaard-zenders die je op de kabel kan krijgen en dus ook tmf, the box en mtv.

Mwoah, die zenders zijn opzich niet zo slecht ofzo, het is maar net waar je van houdt.

Maar zelf bel/sms ik NOOIt ernaar, duur = oplichterij
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2003, 18:56
Crazy Angel
Avatar van Crazy Angel
Crazy Angel is offline
TMF is waardeloos maar gelukkig heb ik nog 5 andere zenders om naar te zappen. bij van die polls wordt soms bijna niet eens gestemt. zonde van je geld dat gedoe en daardoor kun je de clips soms nie eens zien... mtv gaat wel. de box hebben we niet.

good charlott met Boys en Girls (volgens mij)
die hebben een lijpe clip. met van die oudjes
__________________
"It's like a huge lollipop that fell on the floor. No matter how good it was, you just don't want it any more." ]||[Oh, how I love 1 special person!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 08:33
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tis allemaal bagger, soms op Mtv komen dr leuke oude nummers langs maar dat is et wel.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 09:48
Verwijderd
´kvind Iron Maiden - The Angel and the Gambler trouwens een van de mooiste clips die ik heb gezien. Is alleen woensdag avond op de box te zien.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 09:58
Reneetje
Reneetje is offline
Op TMF vind ik soms play nog wel leuk om naar te kijken, op MTV kijk ik heel graag naar MTVcribs. Van the box heb ik geen idee wat het is eigenlijk, kunnen wij niet ontvangen.

Röyskopp - sparks.. het heeft iets.
__________________
I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:22
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
mtv: zwaaaaaaaaaar klote, niggahstyle all the way
tmf: zwaaaaaaaar klote, totaal niks leuks
box: wel relaxed, komen tenminste nog eens normale nummers en rhytemnation op vrijdagavond
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:13
S
Avatar van S
S is offline
MTV is gewoon phat. Daar zeggen de VJ's gewoon wat ze denken, wat ze denk ik vroeger niet mochten op TMF.

Ik bedoel, als ze zeggen dat je de Astrojax (nieuw soort yoyo) in je kut of in je kont kunt stoppen, hébben ze gewoon humor.

The Box is goed, misschien wat meer non-music programma's.

TMF is gewoon alleen nog maar muziek met heel soms wat gelul erdoorheen maar wat me wel opvalt is dat TMF veel meer nummers draait uit de charts.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:17
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Eigenlijk irriteren me vooral MTV en TMF, met TMF als grote uitsteker.
Ten eerste bij TMF :
- Elke keer die kut smsjes met zo'n lelijke kop drbij
- Alleen maar commerciele Jim/Jamai rotzoo
- Popi Jopi presentators

Maar vooral dat Cyber gezeik hangt me de nek uit

MTV heeft leukere programma's maar zij moeten eens wat programma's van de AMerikaanse uitzenden, die heeft vele ruigere

The Box is wel relex alleen begint er meer reclame tussen te sluipen, wel lekkere muziek
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:20
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Trouwens ik las iets van die POLLS bij TMF , dat klopt toch nooit ????

Ze beginnen altijd op 50 % 50% bij 0 stemmen. En als er dan 1 iemand gestemd heeft veranderd het naar 52% 48% ofzo. Dr klopt gewoon niks van, afzetterij dus
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:46
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb alleen tmf en allemaal duitse en engelse muziekzenders, maar ja, mijn favo clip op dit moment is Chihuahua van Dare
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap mtv tmf the box betaal tv
rsch
32 29-03-2006 22:18
Lifestyle Zijn mensen uit grote steden hipper dan mensen van het ''platteland''?
BitterTear
146 15-08-2003 23:48
Muziek Muziekzenders - Enquete
*Sniezel*
29 23-03-2003 11:15
Algemene schoolzaken Muziekzenders - Enquete
*Sniezel*
23 22-03-2003 12:54
Muziek Wat is beter? MTV-THE BOX-TMF?
Stephanus
56 10-08-2002 08:46
Films, TV & Radio TMF, MTV of THE BOX?
rickert
33 16-02-2002 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.