Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2011, 12:27
Verwijderd
Heb jij een bijbaantje? En verdien je er veel mee?

Ik werk bij de bakker, moet elke zaterdagmorgen om vijf uur beginnen.
Meestal ben ik om elf uur klaar en dan ga ik tot vier uur slapen.

Eigenlijk is het geen doen zo, want ik verslaap mijn dag maar ik heb het superleuk om mijn werk. Er werkt nog een jongen van negentien jaar, en de bakker met zijn vrouw en nog een man van ongeveer 60. We hebben altijd harstikke lol daar! Daarom wil ik er ook niet weg. Ik verdien er ook niet zo veel, ongeveer 15 euro per zaterdag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2011, 14:01
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
15 euro voor 6 uurtjes is inderdaad niet veel, zeker als je 5 uur van je nest moet.
Ik werk in de horeca, pizzeria, verdien ook niet veel. 4 euro in het uur is voor 18jarigen niet veel, maar zo werkt het nou eenmaal in de horeca. Ik zou mijn baantje niet willen ruilen voor een fabriek waar je 5 euro verdient, want het is veel leuker. Per maand kom ik overigens rond de 160 euro uit (40 uur dus). En ja, ik werk er nog niet zo lang. Naarmate ik meer ervaring heb zal ik meer verdienen is mij verteld.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 14:21
Verwijderd
Ls -> w&w
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 14:37
Verwijderd
ik heb een folderbaantje, maar ben dringend opzoek naar ander werk want ik ben ontslagen
ik verdien met die folderwijk 4,60 voor 240 huizen en daar doe ik ongeveer 2,5 uur over.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 15:59
hmkey
hmkey is offline
Citaat:
Heb jij een bijbaantje? En verdien je er veel mee?

Ik werk bij de bakker, moet elke zaterdagmorgen om vijf uur beginnen.
Meestal ben ik om elf uur klaar en dan ga ik tot vier uur slapen.

Eigenlijk is het geen doen zo, want ik verslaap mijn dag maar ik heb het superleuk om mijn werk. Er werkt nog een jongen van negentien jaar, en de bakker met zijn vrouw en nog een man van ongeveer 60. We hebben altijd harstikke lol daar! Daarom wil ik er ook niet weg. Ik verdien er ook niet zo veel, ongeveer 15 euro per zaterdag.
Klinkt leuk, werken bij de bakker
Wat voor werkzaamheden doe je zoal?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 17:23
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
ik heb een folderbaantje, maar ben dringend opzoek naar ander werk want ik ben ontslagen
ik verdien met die folderwijk 4,60 voor 240 huizen en daar doe ik ongeveer 2,5 uur over.
Dat verdiend echt wel heeeel slecht, dat is zo'n 40% minder dan wettelijk minimun voor 14 jarigen?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Dat verdiend echt wel heeeel slecht, dat is zo'n 40% minder dan wettelijk minimun voor 14 jarigen?
Dat krijg je met folderwijken, daar is geen minimum voor.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 21:17
Verwijderd
Ik maak websites en dat verdient best lekker
Alleen krijg ik maar een aantal keer per jaar een opdracht, ongeveer één per schoolvakantie. En vaak komen die ook net voor de vakantie, dus dat komt voor mij goed uit aangezien ik nog op de middelbare zit. En veel meer opdrachten kan ik er ook niet bij hebben, omdat ik maar max. €1.240,- per kwartaal mag verdienen zonder dat de kinderbijslag niet meer wil (en het aan SVB moet melden vanaf €800,-)

Laatst gewijzigd op 25-02-2011 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 16:44
TheEditor
TheEditor is offline
6 uur werk en je krijgt 15 euro?

Ach, sommigen mensen nemen dus met minder genoegen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2011, 18:46
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik maak vliegtuigen schoon, zo'n 20-24 uur per week en daar verdien ik heel netjes mee.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 11:50
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik maak vliegtuigen schoon, zo'n 20-24 uur per week en daar verdien ik heel netjes mee.
Mag je dan ook de gevonden voorwerpen houden?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik doe receptiewerk bij een centrum voor verslavingszorg. Negen euro en een beetje. Soms is dat zuurverdiend, als er weer eens een klant lastig of agressief doet. Aan de andere kant heb je soms ook tijden dat er echt niets gebeurd en het gewoon neerkomt op betaald worden om je vakken te leren of op internet te surfen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 12:38
Verwijderd
Hopelijk zeer binnekort bijles geven! weet nog niet hoeveel het verdiend maar het zijn er 3 dus dat zit wel goed.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 17:23
hmkey
hmkey is offline
Ik zag vandaag dat ze bij de supermarkt hier vulploegmedewerkers zoeken hm..
Maar ik weet het niet hoor..als 19 jarige met al wat werk ervaring inmiddels..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 17:39
Snowbert
Snowbert is offline
Ik verdien geld met gewoon het internet Het is niet zo moeilijk en verdien er nu zo'n 120-150 euro per maand mee. Toch een extraatje terwijl je (bijna) niks ervoor hoeft te doen

Laatst gewijzigd op 28-02-2011 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 17:59
Verwijderd
Ik geef bijles in scheikunde en wiskunde en verdien daarmee 12.50 per uur, en daarnaast werk ik bij een Bagels&Beans en verdien daar zo'n 7 euro per uur (excl fooi, dat is zo'n 80 euro per maand).
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:29
Verwijderd
@snowbert, hoe waarborg je je privacy dan??
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan...
Kun je me een pm sturen met meer info??
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
@snowbert, hoe waarborg je je privacy dan??
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan...
Kun je me een pm sturen met meer info??
Nee dat kan ook niet. Of hij is oplichter, maar daar gaan we maar even niet van uit.
Waarschijnlijk is hij lid van een paar websites waarbij je bijvoorbeeld 30 seconden een website moet bekijken. Als hij daarvoor anderen werft, krijgt hij daar geld voor. Daarom zegt hij dat hij zoveel verdient, terwijl dat in de praktijk misschien 30 euro per jaar is.

Zijn bedoeling daarmee is dat jullie hem allemaal een PM sturen van "Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!". Daarmee verdient hij dan geld. Als iedereen hier reageert op zijn post, komt hij misschien inderdaad bij het genoemde bedrag
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2011, 09:52
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Ik heb dus een stuk uit zijn post weggehaald, en PM hem maar niet, denk aan de uitleg van 024.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 00:27
Sv3nie
Sv3nie is offline
5 uur opstaan en vervolgens 6 uur werken en 15 euro krijgen? Ik zou persoonlijk gelijk stoppen, want dat is echt heel erg weinig. Ook snap ik niet hoe je in de horeca maar 4 euro krijgt op 18 jarige leeftijd en is dat ex of inc fooi? En dat van die folderwijk met 4,60 voor 2,5 uur snap ik al helemaal niet.

Ik had vroeger een krantenwijk vanaf 12-13 jarige leeftijd tot 15-16 en ik verdiende 9 euro per keer voor 75 min werk. Tegenwoordig werk ik in de supermarkt voor 4 euro per uur, aangezien die 9 euro per week toch te weinig was en ik niet nog een extra krantenwijk wilde, omdat het werk zo eentonig is.

Maar zelfs ik twijfel over die 4 euro per uur op 17 jarige leeftijd, omdat ik het als nog redelijk slecht betaald vind, bovendien heb ik gehoord dat er ik bij elke andere supermarkt in de buurt een hoger uurloon zou hebben, dit komt omdat onze supermarkt niet aan vakantiegeld doet en alle andere wel. Maar ik wil niet van supermarkt ruilen, omdat ik het bij mijn huidige supermarkt erg naar m'n zin heb en dat is waarschijnlijk wel meer waard dan die 50 cent per uur die ik dan meer verdien of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 01:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik heb geen vaste bijbaan, nog niet tenminste. Ik sta ingeschreven bij TempoTeam inhouseservices bij Plukon, Wezep. En als het weer wat drukker wordt kan ik op zaterdag voor 150% werken. In de tussentijd werk ik er op vrije dagen, ze zijn heel flexibel. Ik kan bijvoorbeeld maandags bellen of ik woensdag kan werken en hoppa, weer een uur of 8 gewerkt van 8-16. Het is een kipverwerkingsfabriek, dus ja, wel hersenloos, maar tegelijkertijd maak je ook wel de gezelligheid. Ik ben waarschijnlijk een van de hoogstopgeleiden in de fabriekshal, maar ja... het is een bijbaan waar ik bijna altijd extra kan werken, dus wat dat betreft ontzettend handig. Ik verdien ongeveer 5,50€/uur en ik word per week uitbetaald.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 17:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Mag je dan ook de gevonden voorwerpen houden?
Alleen als ze het na 3 maanden nog niet hebben opgehaald
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 15:58
Knoop24
Knoop24 is offline
Ik heb een baan bij de thuiszorg als oproepkracht. Verdien 8.50 per uur. Daarboven op komt nog vakantiegeld en fietsvergoeding. Verdiend wel goed dus.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 13:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb heel lang in de tuin (glastuinbouw) gewerkt, van mijn 15e tot mijn 23e. Loon was zowel leeftijds als prestatie-afhankelijk en op zondag was er 50% toeslag. Het kon variëren van 2,72 voor een 15-jarige zonder toeslag op het verwachtte niveau tot zo'n 13,50 voor een 23 jarige met toeslag ver boven het verwachtte niveau (de verwachting steeg wel mee met de leeftijd). Het waren doorgaans vroege diensten van 7u tot 12u. Heel soms kwam het wel eens voor dat we een oogst wegwerkten om 's avonds 18u tot we klaar waren. Of dat we eerder begonnen vanwege een hittegolf of heel veel werk. Aangezien ik goed presteerde verdiende ik redelijk.

Later heb ik nog een tijdje een studentenbaan gehad waar ik ongeveer 10,50 per uur verdiende als administratieve kracht. Dit, op 24 en 25-jarige leeftijd. Dit waren juist late diensten, van 15u tot ong 21u afhankelijk van de hoeveelheid werk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 07-03-2011 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 23:09
Knoop24
Knoop24 is offline
Hoe kom je aan een bijbaan als administratief medewerker? Dit lijkt mij erg leuk, maar hier in de buurt kan ik eigenlijk niks vinden. Overal willen ze een diploma zien..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2011, 18:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoe kom je aan een bijbaan als administratief medewerker? Dit lijkt mij erg leuk, maar hier in de buurt kan ik eigenlijk niks vinden. Overal willen ze een diploma zien..
Is bij mij via via gegaan. Het had raakvlakken met mijn studie dus dat scheelt ook. Iedereen daar is via connecties binnen gekomen. Dus dan zou je je eigenlijk moeten afvragen of je nog een verre vriend, achternicht of oudoom met een dochter in de administratieve wereld hebt.

Ik zou je overigens niet adviseren om dit als fulltime baan te doen, want dan heb je like 200 concurrenten en is het salaris eigenlijk wel aan de lage kant.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 13:49
Verwijderd
@Jerrie93,

als er 1 site is die er onbetrouwbaar uitziet dan is het die wel
Ik betwijfel of het niet gewoon zo is dat jij daar een account hebt en dan daarom maar een link post in de hoop dat je misschien dat geld ervoor krijgt...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 21:59
Sv3nie
Sv3nie is offline
Citaat:
Ik heb een baan bij de thuiszorg als oproepkracht. Verdien 8.50 per uur. Daarboven op komt nog vakantiegeld en fietsvergoeding. Verdiend wel goed dus.
En dat is op welke leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 14:53
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Ik heb gefolderd daarmee verdiende ik 5 euro per uur.
Dat bedrijf stopte er mee.
In de zomer heb ik ook wel eens aardbeien geplukt en daar verdiende
ik 4 euro per uur.
In de winter bij de schaatsbaan in de kinderhoek opgepast enzo.
Daar verdiende ik ongeveer 6 euro per uur.
(toen hadden ze nog geld teveel denk ik xD)
En nou werk ik in de afwas bij een pizzaria en verdien ik 3 euro per uur.
En dan krijg ik ook nog elke maand fooi.
En ik pas ook op. Altijd 1x in de week en dan krijg ik 15 euro voor
1 avond van 5 tot half 10.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 15:26
Verwijderd
@Appj, heb jij bij Interlanden gewerkt??
Daar werk ik nu en dat stopt er ook mee.....
Weg geld!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 16:16
Verwijderd
Ik help ook nog wel eens op school met bijv. open dagen en daar krijg ik 4 euro p/uur voor
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 13:30
schaapje123
schaapje123 is offline
Ik heb zelf eerder gewerkt voor bellen voor flappen een callcenter website voor amsterdam haarlem en omstreken, uit eindelijk wordt je bij een call-center geplaats die bij hun aangesloten is. Vaak verdien je ook meer dan wanneer jij je rechtstreeks aanmeld bij dat zelfde callcenter.

Waar ik later achter ben gekomen, is dat je ook Business2Business kan bellen. Dat is niet veel makkelijker maar wel veel leuker. De mensen die je aan de lijn krijgt die zijn zakelijk en schelden je niet uit. Als er interesse is voor de dienst of het product waarvoor je belt dan slaag je ook direct, zonder dat klanten argwanend zijn,

Bij e-call online is ervaring niet een vereiste en wordt er veel aan persoonlijke training gedaan. Het is een modern callcenter die heel veel functies open heeft staan waarvoor ze eigenlijk mensen zoeken die kunnen doorgroeien. Het is naar mijn mening het proberen waard!!

Doorgroeien is best cool.. ik heb mensen kunnen trainen of helpen die langer werkten op een callcenter. Je salaris kan meegroeien met hoe goed je bent ... of je kan leuke bonussen vangen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 10:45
Yvonne Post
Yvonne Post is offline
Bij TNT Post zijn leuke mogelijkheden om te werken als postbezorger, voor de zomerperiode of voor langer. Het verdient lekker, je krijgt ook vakantiegeld!!! en je werkt lekker buiten.

Laatst gewijzigd op 12-05-2011 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 09:37
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Vakantiegeld is verplicht, geeft niet hoor. Maar goed, aangepast want we maken nog steeds geen reclame.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 13:52
flower1989
flower1989 is offline
ik werk in de horeca hier in enschede
Ik zou 20uur gaan werken.. Maar dat is een stuk meer geworden!
Verdient wel oke
Met citaat reageren
Oud 20-05-2011, 13:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik geef examentraining. Verdient behoorlijk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2011, 13:33
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Ik doe soms mee aan onderzoeken als proefpersoon, verdient ook aardig maar alleen als je toevallig in de buurt bent van onderzoeken en het is niet altijd voor lange duur.
__________________
If you give yourself to the journey, the journey gives itself to you

Laatst gewijzigd op 20-05-2011 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 14:16
Marjonn.
Avatar van Marjonn.
Marjonn. is offline
Ik werk bij de bieb.. (verdien hartstikke weining.. 2,50 in een uur en ben 15 jaar,.,)
Dus had ik een paar maanden geleden gesolliciteerd bij de bakker (meinders), deden ze heel raar, ze zeiden eerst: je bent aangenomen je mag zaterdag meteen beginnnen(ik heel blij natuurlijk), belden ze die avond later op : neej, we hebben je neit nodig heel stom dus..
Maar ik kwam net uit school, vertelde mijn moeder dat de bakker had gebeld en dat ik zaterdag mag beginnen om half 7.. belden ze net weer: ja je hoef neit te werken;(.. weer teleurgesteld.,. belden ze later weer je mag ook wel komen oppassen:0.... echt een heel raar verhaal ;0


Liefss <3
__________________
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 20:05
prefessorBart
prefessorBart is offline
volgens mij lacht hij zich helemaal dood.
maarja jullie verdienen wel weinig hoors
__________________
hallo allens goed ? groetjens bart !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is een leuke bijbaan?
Guinie
2 15-12-2014 09:25
Werk, Geld & Recht Hebben jullie een bijbaan?
django023
42 20-08-2011 20:17
Werk, Geld & Recht Waar kan je als 23 jarige goed werken? (bijbaan)
Atelier Madame
4 22-07-2011 22:23
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 08:53
Werk, Geld & Recht Vraagje over een bijbaantje.
Suqeunse
13 17-06-2005 16:03
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.