Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 14:17
UnrealNL
UnrealNL is offline
Hey allemaal.

Ik heb al een maand problemen met mijn provider(s) omtrent nummerbehoud.
Ik heb al paar jaar een Samsung Star met prepaid van Vodafone.

Vorige maand besloot ik toch om een nieuwe telefoon met abonnement bij Hi te nemen.
Dus ik heb de telefoon Samsung Galaxy S besteld met 1 jarige abonnement en nummerbehoud.
Telefoon kreeg ik netjes binnen en kreeg een simkaart erbij met een tijdelijk nummer.
Mijn oude telefoonnummer zou dan binnen 10 werkdagen over gezet worden.

Nu komt het probleem.
Na 10 werkdagen was mijn nummer nog steeds niet overgezet. Toen heb ik een mail gestuurd naar Hi met de vraag of hun al meer weten.
Binnen 24 uur kreeg ik netjes een reactie terug met dat ik moest bellen met de Hi klantenservice.

Dus ik bellen...
Na paar minuten in de wacht was ik eindelijk aan de beurt en werd mij verteld dat ik schijnbaar een verkeerde simkaartnummer had doorgegeven en dat het nummer helemaal niet bestond? Terwijl ik op dat moment aan het bellen was met dat nummer.
Dus moest ik opnieuw mijn simkaart nummer doorgeven en zou het 5 werkdagen duren tot mijn nummer werd over gezet.

Dus ik kreeg 5 werkdagen later een brief met daarin dat mijn nummer over 10 werkdagen overgezet zou worden, precies vandaag dus.

(In totaal wacht ik nu al 25 werkdagen tot mijn nummer eindelijk word overgezet?!)

Vandaag zal hij dus over gezet worden tussen 09:00 en 14:00. Nu is het al bijna half 4 en er is nog steeds niks gebeurd?

Ik word hier wel beetje gestoord van!

Hebben jullie hier ook problemen mee gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2011, 14:33
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik heb ook een aantal keren mijn nummer laten overzetten, dit is altijd in 1x goed gegaan.
Maarja ik zou gewoon weer naar de klantenservice bellen.
En even controleren of je echt de goede simkaartnummers hebt doorgegeven, het zijn best wel lange nummer, kan je makkelijk een typefout in maken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 14:35
UnrealNL
UnrealNL is offline
Ik vraag me af welke simkaart je nou moet gebruiken?
Die nieuwe simkaart van Hi met tijdelijke telefoonnummer of die oude prepaid-simkaart van Vodafone met de telefoonnummer die ik wil behouden?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 15:11
UnrealNL
UnrealNL is offline
Ik heb weer gebeld naar Hi Klantenservice, en het blijkt dat mijn nummer voor 17:30 vanavond nog word overgezet, dus ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 16:37
Verwijderd
En en en?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:18
UnrealNL
UnrealNL is offline
Ja mijn nummer is precies om 17:25 over gezet.
Alleen heb ik nu problemen met het verbinden naar het internet.
Ik heb alles zelf handmatig ingesteld, volgens de stappenplan van Hi zelf maar hij doet het niet.
ZUCHT.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 15:05
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
sms ' ja' naar 1300 voor alle mobiele instellingen opnieuw op je toestel te krijgen kost niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht SIMPEL bv doet moeilijk met mijn afzegging
Bamienator
29 23-06-2016 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.