Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 17:44
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-05-2004 @ 18:28 :
Wat boeit de uitstraling?

Basketbal trainer Ton Boot is echt een klootzak maar die maakt ook 7 of 8 clubs kampioen, als Dick maar slim doet vind ik alles best.
Heb je net dat sportprogramma gezien? Daar wastie in.. Vondet maar een cork
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 17:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heb geen sport gezien vandaag.


Het zal me een worst wezen hoe iemand als persoon is, zolang die maar goed is al trainer.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Mijn mening over Ruud van Nistelrooy,

gisteravond een nietszeggende inval beurt.

Bij ManU geweldig en bij Oranje stond hij er, toen hij er MOEST staan.

DE wedstrijd van het jaar, in de ArenA, tegen Schotland, toen stond hij er, en hoe, geweldig.

Verder vind ik hem bij Oranje ook vaak minder spelen, maargoed hij verdient het krediet om in de spits te staan, 10x liever Ruud dan Patrick of Piair.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:32
nickčsz
nickčsz is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 17:58 :
Nja, als gemiddelde voetbalsupporter moet ik je dan maar gelijk geven he
vertel eens wat jij zo leuk vind aan die sfeer dan?
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:24
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 19:32 :
vertel eens wat jij zo leuk vind aan die sfeer dan?
Ik heb nooit iets over de sfeer gezegd, heb alleen gevraagd waarom jij vindt dat het Nederlands publiek zo'n 'kutpubliek" is. De sfeer is niet altijd even best, dat klopt, maar ik vind het wel chill om te zien dat er een gevoel van chauvinisme/eenheid is binnen het Nederlands publiek. Soms komt het een beetje lomp over, maar daar moet je schijt aan hebben, boeiuh wat andere landen over ons denken. Daarom vind ik het Nederlands publiek zeker geen "kutpubliek".
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:34
nickčsz
nickčsz is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 21:24 :
Ik heb nooit iets over de sfeer gezegd, heb alleen gevraagd waarom jij vindt dat het Nederlands publiek zo'n 'kutpubliek" is. De sfeer is niet altijd even best, dat klopt, maar ik vind het wel chill om te zien dat er een gevoel van chauvinisme/eenheid is binnen het Nederlands publiek. Soms komt het een beetje lomp over, maar daar moet je schijt aan hebben, boeiuh wat andere landen over ons denken. Daarom vind ik het Nederlands publiek zeker geen "kutpubliek".
Je hebt wel gelijk dat de mensen wel echt achter oranje staan, en op dat punt zit het ook wel goed, maar geef toe dat het een stuk mooier zou zijn zonder die hoempapa bandjes en als ze een keer bijv net zoals bij schotland keihard het volkslied mee zouden zingen
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:48
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 21:34 :
Je hebt wel gelijk dat de mensen wel echt achter oranje staan, en op dat punt zit het ook wel goed, maar geef toe dat het een stuk mooier zou zijn zonder die hoempapa bandjes en als ze een keer bijv net zoals bij schotland keihard het volkslied mee zouden zingen
Ja daar moet ik je gelijk in geven, dat klopt ckers. Vooral die toeters zijn zwaar irritant. Ik hoop dan ook dat we op het EK wel een echt sfeervol nederlands publiek hebben, die uit volle borst meezingen en niet alleen toeteren.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:20
nickčsz
nickčsz is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 21:48 :
Ja daar moet ik je gelijk in geven, dat klopt ckers. Vooral die toeters zijn zwaar irritant. Ik hoop dan ook dat we op het EK wel een echt sfeervol nederlands publiek hebben, die uit volle borst meezingen en niet alleen toeteren.
dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat er net zown sfeer moet komen zoals bijv in hampden park!
__________________
een echte vent word geen agent!:D

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:25
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Belgium the best!!!

__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:56
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
haha dat wordt nog wat op het EK
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 22:20 :
dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat er net zown sfeer moet komen zoals bijv in hampden park!
Dat krijg je nooit in NL, de voetbalbeleving is totaal anders dan in Schotland/Engeland.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:38
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 30-05-2004 @ 22:25 :
Belgium the best!!!

[afbeelding]
Dat wisten we al allemaal
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 30-05-2004 @ 22:25 :
Belgium the best!!!

[afbeelding]
In welke poule zitten die dan bij het EK?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 12:20
walter
Avatar van walter
walter is offline
wat heeft men toch tegen kluivert en seedorf? shitt
voor het gemak vergeten we 98 en 2000 even ofzo?

kluivert is zonder twijfel de beste spits die nederland heeft, moet ie alleen wel in de spits staan en vertrouwen krijgen en niet worden uitgefloten door die heeeerlijke supporters uit noord brabant die liever arbeiders zien als van nistelrooy, die volgens mij veeeel minder heeft gepresteerd in nederland.

en seedorf behoort tot de beste middenvelders ter wereld, maar eens te meer krijgt hij geen vertrouwen van het oranje publiek en wordt hij uitgefloten. sjongejonge, hebben ze in het zuiden des lands geen negers ofzo

ik denk dat als het publiek eens achter de spelers zou gaan staan, het een stuk zou schelen. En dus niet achter sommige spelers, maar achter ALLE spelers
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:22
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
walter schreef op 01-06-2004 @ 13:20 :
wat heeft men toch tegen kluivert en seedorf? shitt
voor het gemak vergeten we 98 en 2000 even ofzo?

kluivert is zonder twijfel de beste spits die nederland heeft, moet ie alleen wel in de spits staan en vertrouwen krijgen en niet worden uitgefloten door die heeeerlijke supporters uit noord brabant die liever arbeiders zien als van nistelrooy, die volgens mij veeeel minder heeft gepresteerd in nederland.

en seedorf behoort tot de beste middenvelders ter wereld, maar eens te meer krijgt hij geen vertrouwen van het oranje publiek en wordt hij uitgefloten. sjongejonge, hebben ze in het zuiden des lands geen negers ofzo

ik denk dat als het publiek eens achter de spelers zou gaan staan, het een stuk zou schelen. En dus niet achter sommige spelers, maar achter ALLE spelers
Het is een sprookjes gedachte, om te denken dat het 'nederlandse volk' ooit nog eens als 1 man achter de ploeg gaat staan. Zolang we een oranje dwaas verkleed in een indianen pak op de tribune hebben en een drum-band met een idiote naam, zal er nooit een lekker sfeertje ontstaan.

Wat betreft 98 en 00. Wat jij misschien vergeet is dat er toen een jongen naast Kluivert stond, die hem perfect aanvulde.
Dat was een geniale voetballer, die de eer aan zichzelf hielt, die op zijn hoogte punt stopte. Die én bij Oranje én in Engeland altijd presteerde. Juist misschien vergeet je Dennis Bergkamp.
Verder beschikten we in 98 en 00 over een de Boer die vele malen beter is, dan de de Boer die we nu hebben.
Verder is vd Sar de laatste jaren nu niet echt beter geworden.
Cocu was toen beter dan nu. Paul Bosvelt was in 2000 toch ook behoorlijk beter dan nu. Reiziger en Overmars zijn op dit moment ook niet meer wat ze toen waren.
Dát zijn redenen waarom we toen beter presteerden. 98 hadden we een collectief wat er stond, net als in 00. Vooral in 00 hadden we geen 'groepjes-cultuur' dát is iets waarvoor we Rijkaard dankbaar kunnen zijn. We waren toen dus duidelijk niet zo goed omdat Patrick Kluivert en Seedorf toen zo goed waren!

Maar mag ik je geheugen nog een keer opfrissen. Patrick Kluivert wordt in Barcelona op een al dan niet nette wijze afgeseveerd.
Patrick kan opzoek gaan naar een nieuwe club.

Niets vertrouwen, dat heeft hij al die jaren gehad en tot 00 heeft hij het ook echt waar gemaakt. Toen stond hij er. Nu niet meer.

Helaas, ik durf gerust te beweren dat Ruud van Nistelrooy véél beter is.
Kijk, Nederland - Schotland, toen moest het gebeuren. En toen stond Ruud er. Daar heeft iedereen kunnen zien. Sindsdien is hij mijn nummer 1 voor in de spits en zal Patrick het moeten doen met een plaats op de bank.

En denk je nu werkelijk dat multi miljonair Patrick Kluivert anders wordt van een fluitend Philips Stadion?
Die knaap heeft met Ajax wedstrijden in de Kuip gespeeld, hij heeft met Barcelone in de hel van Madrid gespeeld, je denkt toch niet dat hij onder de indruk is van een vol Philips Stadion?

En over Seedorf: nogmaals in de Serie A een geweldige voetballer, één van de betere middenvelders van Europa.
Helaas heeft hij in Oranje nog NOOIT iets gepresteerd!!

Dat is jammer dat ik dat moet constateren, maar van mij mag hij ook op de bank plaats nemen. Zet Rafael en Wesley er maar in.
Edgar mag dan mooi achter hen spelen.

Het is trouwens erg negatief t.o.v. 'het zuiden' om te zeggen dat ze daar geen negers hebben en dat het niet kan dat hij uit gefloten wordt.

Ziets hoort bij het voetbal. Als je daar niet tegen kunt, moet je maar bij Golf of Autosport of dammen gaan. En dat geintje wat hij ons in Turkeij flikte zijn de mensen nog niet vergeten. En dan heb ik het niet alleen over de 'zuiderlingen'. In a'dam wordt hij net zo hord uitgefloten, OOK zwaar terecht. Net zo goed dat het terecht is dat F de Boer en R de Boer in A'dam worden uitgefloten.

Zoals ik in een andere topic al zei: Niet spugen in de bron waaruit je gedronken hebt.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:33
Verwijderd
het was een lang stuk om te lezen, maar ik ben het er helemaal mee eens.

Vanaaf tegen de Faroer eilanden, een nieuw topic zal wel niet nodig zijn, hier kan het ook best.
Wat denken we?

Ik denk een matig duel, waarin we Nederland met moeite 2 doelpuntjes zien scoren. 2-0 dus.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De altijd gevaarlijke Faroer Eilanden zijn verslagen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 21:34 :
Je hebt wel gelijk dat de mensen wel echt achter oranje staan, en op dat punt zit het ook wel goed
De Oranje supporters lopen meer achter elkaar aan dan dat ze achter elkaar staan.

Was wel gezellig zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:59
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
walter schreef op 01-06-2004 @ 13:20 :
ik denk dat als het publiek eens achter de spelers zou gaan staan, het een stuk zou schelen. En dus niet achter sommige spelers, maar achter ALLE spelers
Laat die zakkenvullers maar eens achter hun land gaan staan in plaats van hun eigen roem.
Je moet voetballen voor je land, niet voor de punten.

Ik hoef geen hakballetjes en koprollen te zien, laat ze maar eens vechten voor de bal.
Laat voetballen tegen Nederland maar weer eens een hel worden en niet elke week een vriendschappelijk potje.
Als we beginnen met de spelers, misschien worden de supporters dan ook minder tam.


Bovendien zijn Seedorf, de Boer en Davids misschien wel over hun top heen. Ze hebben leuke wedstrijden gespeeld, maar moeten nu misschien de staf maar doorpassen naar de jeugd.
Kluivert is inderdaad een goede spits en ik ben ook niet zo kapot van van Nistelrooy, maar laat die twee het onderling maar uitknokken wie de beste spits van Nederland is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 01:20
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-06-2004 @ 18:22 :
Het is een sprookjes gedachte, om te denken dat het 'nederlandse volk' ooit nog eens als 1 man achter de ploeg gaat staan. Zolang we een oranje dwaas verkleed in een indianen pak op de tribune hebben en een drum-band met een idiote naam, zal er nooit een lekker sfeertje ontstaan.

Wat betreft 98 en 00. Wat jij misschien vergeet is dat er toen een jongen naast Kluivert stond, die hem perfect aanvulde.
Dat was een geniale voetballer, die de eer aan zichzelf hielt, die op zijn hoogte punt stopte. Die én bij Oranje én in Engeland altijd presteerde. Juist misschien vergeet je Dennis Bergkamp.
Verder beschikten we in 98 en 00 over een de Boer die vele malen beter is, dan de de Boer die we nu hebben.
Verder is vd Sar de laatste jaren nu niet echt beter geworden.
Cocu was toen beter dan nu. Paul Bosvelt was in 2000 toch ook behoorlijk beter dan nu. Reiziger en Overmars zijn op dit moment ook niet meer wat ze toen waren.
Dát zijn redenen waarom we toen beter presteerden. 98 hadden we een collectief wat er stond, net als in 00. Vooral in 00 hadden we geen 'groepjes-cultuur' dát is iets waarvoor we Rijkaard dankbaar kunnen zijn. We waren toen dus duidelijk niet zo goed omdat Patrick Kluivert en Seedorf toen zo goed waren!

Maar mag ik je geheugen nog een keer opfrissen. Patrick Kluivert wordt in Barcelona op een al dan niet nette wijze afgeseveerd.
Patrick kan opzoek gaan naar een nieuwe club.

Niets vertrouwen, dat heeft hij al die jaren gehad en tot 00 heeft hij het ook echt waar gemaakt. Toen stond hij er. Nu niet meer.

Helaas, ik durf gerust te beweren dat Ruud van Nistelrooy véél beter is.
Kijk, Nederland - Schotland, toen moest het gebeuren. En toen stond Ruud er. Daar heeft iedereen kunnen zien. Sindsdien is hij mijn nummer 1 voor in de spits en zal Patrick het moeten doen met een plaats op de bank.

En denk je nu werkelijk dat multi miljonair Patrick Kluivert anders wordt van een fluitend Philips Stadion?
Die knaap heeft met Ajax wedstrijden in de Kuip gespeeld, hij heeft met Barcelone in de hel van Madrid gespeeld, je denkt toch niet dat hij onder de indruk is van een vol Philips Stadion?

En over Seedorf: nogmaals in de Serie A een geweldige voetballer, één van de betere middenvelders van Europa.
Helaas heeft hij in Oranje nog NOOIT iets gepresteerd!!

Dat is jammer dat ik dat moet constateren, maar van mij mag hij ook op de bank plaats nemen. Zet Rafael en Wesley er maar in.
Edgar mag dan mooi achter hen spelen.

Het is trouwens erg negatief t.o.v. 'het zuiden' om te zeggen dat ze daar geen negers hebben en dat het niet kan dat hij uit gefloten wordt.

Ziets hoort bij het voetbal. Als je daar niet tegen kunt, moet je maar bij Golf of Autosport of dammen gaan. En dat geintje wat hij ons in Turkeij flikte zijn de mensen nog niet vergeten. En dan heb ik het niet alleen over de 'zuiderlingen'. In a'dam wordt hij net zo hord uitgefloten, OOK zwaar terecht. Net zo goed dat het terecht is dat F de Boer en R de Boer in A'dam worden uitgefloten.

Zoals ik in een andere topic al zei: Niet spugen in de bron waaruit je gedronken hebt.

kan het niet laten toch te reageren
ik vind dat je kluivert echt te weinig eer geeft. Bergkamp was geniaal, zonder twijfel. Maar Kluivert schoot ze er wel in hoor. En ik denk dat dat met een vandervaart, sneijder, seedorf of van persie achter Patrick ook mogelijk moet zijn.

Volgende punt: Ruud heeft er ook volgens mij toen het er echt om ging gestaan inderdaad. 1 Keer. Maar ik ben niet bereid om op basis van die wedstrijd, tegen een ploeg als Schotland, te stellen dat Nistelrooy de betere is. Bij Manchester schiet hij er veel in inderdaad. Hij krijgt 6 grote kansen per wedstrijd, waar hij er meestal wel 1 van maakt. Soms zelfs 2, een paar keer in het jaar zelfs 3. Maar ik heb hem nog nooit een team beter zien laten spelen.
- En dan kom ik gelijk op het trieste verhaal van de gemiddelde oranje-supporter: men wil allemaal Nistelrooy i.p.v. Kluivert, en tegelijkertijd mooi voetbal spelen, snel voetbal, onderscheidend voetbal als het even kan. Maar met Ruud is dat een combinatie die ten dode op lijkt geschreven. -


Dan je verhaal over dat Kluivert niet onder de indruk zou zijn van het Philips stadion. (waar ik hem bepaald geen ongelijk in zou geven) Dat zal allemaal wel, maar ik denk dat je onderschat hoe kut het moet zijn als je eigen supporters je uitfluiten. Je voetbalt zegmaar op een bepaalde manier voor hun, maar als je het geluk niet aan je zijde hebt laten ze je vallen als een baksteen. En da's respectloos. We zijn gewoon een ondankbaar klotevolkje.

Dat Seedorf niets gepresteerd zou hebben in Oranje is al helemaal onzin. Maar je kijkt maar van 1 kant. Je zou zijn biografie eens moeten lezen. En kijken hoe je oordeel over hem dan luidt. Je denkt vast'wat een bullshit' maar ik zou zeggen lees het maar eens, je leest het erg makkelijk uit.

verder ga ik er echt neit mer op in, maar slapen
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren BSO(belgie) VS. MBO 4
tjeerd556
2 14-01-2015 10:09
Studeren Tandheelkunde in buitenland
Bobby1994
5 26-12-2014 21:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Turken vs. Koerden buiten Turkije
hookee
58 20-11-2011 22:19
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help klopt dit?ja heb wel geen hoofdletters gebruikt
stephkeuh
4 11-10-2002 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.