Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 18:33
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Aanraders ?
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 18:37
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 04-06-2003 @ 19:33:
Aanraders ?
ff denken, een goede 3D PC advanture.. pfoe... lastig, progeer Lands of Lore 1/2/3(/4?) ofzo.. kweenie, dat zijn meer rpg's
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:46
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik zou hier is kijken :
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=zelda
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:49
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
mwoehahahaha, Zelda kan nooit ge-evenaard worden...
Emulators spelen de Zelda-games trouwens wel heel goed...
moet je wel een joystick hebben met minimaal 9 knoppen.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:25
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
soul reaver serie

ook in een omgeving met veel vrijheid, goed verhaal, net zoals zelda veel springen en vechten, naar mate het spel vorderd krijg je nieuwe items en abillities om verder te komen op plekken die je daarvoor niet kon bereiken. just like zelda.

ook word je levensbalk groter naarmate je meer geheimen vind. De puzzels vind ik zelf hoger dan zelda kwaliteit.


het heeft ook geen levels net zoals zelda, maar 1 groot wereld.

het enige verschil is eigenlijk dat de sfeer wat grimmiger is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:43
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
animatiestijl of speelstijl?
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:09
Purgatori
Purgatori is offline


Try American McGee's Alice.. Best grappig, en beetje ouder al.. Maar wel lollig opzich En btw helemaal niet zo sweet as men beweert bij alice verhale, et bloed vloeit hier goed, en zo hoort et Klik HIER voor wallpaper..












Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:15
X-File
Avatar van X-File
X-File is offline
Mwoah, maar niet echt een Zelda style adventure. De vrijheid is er niet echt, beetje te linear.
__________________
Ik rule, jij niet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:17
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
X-File schreef op 06-06-2003 @ 15:15:
Mwoah, maar niet echt een Zelda style adventure. De vrijheid is er niet echt, beetje te linear.
Das wel true ja, de vrijheid is er niej echt..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:13
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 06-06-2003 @ 15:09:
[afbeelding]

Try American McGee's Alice.. Best grappig, en beetje ouder al.. Maar wel lollig opzich En btw helemaal niet zo sweet as men beweert bij alice verhale, et bloed vloeit hier goed, en zo hoort et Klik HIER voor wallpaper..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die heb ik al!!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:15
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 06-06-2003 @ 14:25:
soul reaver serie

ook in een omgeving met veel vrijheid, goed verhaal, net zoals zelda veel springen en vechten, naar mate het spel vorderd krijg je nieuwe items en abillities om verder te komen op plekken die je daarvoor niet kon bereiken. just like zelda.

ook word je levensbalk groter naarmate je meer geheimen vind. De puzzels vind ik zelf hoger dan zelda kwaliteit.


het heeft ook geen levels net zoals zelda, maar 1 groot wereld.

het enige verschil is eigenlijk dat de sfeer wat grimmiger is.
Met welk deel moet ik dan beginnen ? want die wil ik dan wel spelen

Net zoiets als Shadowman ?
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:34
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 06-06-2003 @ 23:13:
Die heb ik al!!
Sorry Kon ik toch niej wete
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:01
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 04-06-2003 @ 19:46:
ik zou hier is kijken :
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=zelda
Dusdanig lang geleden dat deze thread wel mag.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 23:30
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Maar dat ging uiteindelijk meer over de roms.. dit topic geeft mij betere antwoorden.. dus laat staan aub!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:44
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Silver misschien?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:49
janine20
Avatar van janine20
janine20 is offline
Tijd voor een Zelda GTA 3 mod, paardenwagens jatten enzo
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:26
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 06-06-2003 @ 23:15:
Met welk deel moet ik dan beginnen ? want die wil ik dan wel spelen

Net zoiets als Shadowman ?
het is niet zoals shadowman. Soul reaver heeft echt veel vrijheid.

het is gewoon op een gegeven moment zo dat je nosgoth (zo heet de wereld) helemaal uit je hoofd moet leren. als je dit lukt zul je veel geheimen vinden.

sfeer is ook heel goed.


met welk speel je moet beginnen? het lijkt mij verstandigs om gewoon met deel 1 te beginnen: soul reaver: legacy of kaine. daarna kan je met deel twee beginnen.

je merkt dat het verhaal heel erg interessant en als je nog meer van het verhaal wilt weten raad ik je aan om ook nog blood omen te spelen.

blood omen heeft niet echt de zelda speelstijl, maar vult het verhaal van soulreaver erg goed aan.

bij elkaar zijn dat toch al gauw vier spellen waar je een hele tijd mee zoet bent.

volgens mij ben je met soulreaver zelf nog langer bezig dan met een zelda game
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 19:41
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 07-06-2003 @ 16:26:
het is niet zoals shadowman. Soul reaver heeft echt veel vrijheid.

het is gewoon op een gegeven moment zo dat je nosgoth (zo heet de wereld) helemaal uit je hoofd moet leren. als je dit lukt zul je veel geheimen vinden.

sfeer is ook heel goed.


met welk speel je moet beginnen? het lijkt mij verstandigs om gewoon met deel 1 te beginnen: soul reaver: legacy of kaine. daarna kan je met deel twee beginnen.

je merkt dat het verhaal heel erg interessant en als je nog meer van het verhaal wilt weten raad ik je aan om ook nog blood omen te spelen.

blood omen heeft niet echt de zelda speelstijl, maar vult het verhaal van soulreaver erg goed aan.

bij elkaar zijn dat toch al gauw vier spellen waar je een hele tijd mee zoet bent.

volgens mij ben je met soulreaver zelf nog langer bezig dan met een zelda game
Grote vriend.. bedankt voor de tip.. Ik ga kijken of ze deel1 nog ergens hebben.. Tis wel met eindbazen enzo ?
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2003, 19:47
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 07-06-2003 @ 20:41:
Grote vriend.. bedankt voor de tip.. Ik ga kijken of ze deel1 nog ergens hebben.. Tis wel met eindbazen enzo ?

het is met eindbazen, met best heel veel eindbazen zelf.

de bazen zijn erg leuk om te verslaan. Je kan de bazen bijvoorbeeld niet verslaan door ze met al je wapen arsenaal aan te vallen. daar krijgt een baas geen schade van

elk baas moet je op een aparte manier verslaan, soort puzzels dus, en daar moet je achter zien te komen.

een verschil met zelda games dus.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 00:01
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik wil die spellen hebben.. alleen ik zit nu te zoeken.. Ze verkopen deel 1 amper nog ergens.. en mijn downloadsnelheid is ook niet echt top!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 07-06-2003 @ 20:47:

elk baas moet je op een aparte manier verslaan, soort puzzels dus, en daar moet je achter zien te komen.

een verschil met zelda games dus.
Dat is zeker geen verschil, bij zelda moet je ook altijd uitzoeken wat de zwakke plek van een baas is voordat je em kan beschadigen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:42
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-06-2003 @ 12:49:
Dat is zeker geen verschil, bij zelda moet je ook altijd uitzoeken wat de zwakke plek van een baas is voordat je em kan beschadigen.
Jah maar ik denk dat hij wat anders bedoelde..

Leg eens uit..SQUARE!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 11:45
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-06-2003 @ 12:49:
Dat is zeker geen verschil, bij zelda moet je ook altijd uitzoeken wat de zwakke plek van een baas is voordat je em kan beschadigen.
ja, maar als je de zwakke plek van de baas gevonden heb, moet je hem bijvoorbeeld tig keer met een boomerang raken om hem uit te schakelen. Of je moet met bommen gooien ed.

bij soul reaver moet je niet echt een zwakke plek te vinden, maar meer eerts een soort puzzel oplossen.

je moet bijvoorbeeld een baas door het halve level lokken en hem daar in de val lokken. Is de baas bij het betreffende deel van de level, zit daar dan een soort ketel die je moet opvoeren. eenmaal opgevoerd ontplofd de ketel en is de baas in 1 keer dood.

bij zelda is het dus nog het geval dat je echt tegen de baas moet strijden en bij soulreaver niet.

oke, je moet bij bijde wel de zwakke plek vinden, maar daar houd het op. De bazen die je bij soulreaver ziet lijken onverslaanbaar, totdat je weet hoe je hem moet verslaan. Bij zelda is dat ook wel zo, maar toch in een heel veel mindere mate.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:36
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 07-06-2003 @ 16:26:
het is niet zoals shadowman. Soul reaver heeft echt veel vrijheid.

het is gewoon op een gegeven moment zo dat je nosgoth (zo heet de wereld) helemaal uit je hoofd moet leren. als je dit lukt zul je veel geheimen vinden.

sfeer is ook heel goed.


met welk speel je moet beginnen? het lijkt mij verstandigs om gewoon met deel 1 te beginnen: soul reaver: legacy of kaine. daarna kan je met deel twee beginnen.

je merkt dat het verhaal heel erg interessant en als je nog meer van het verhaal wilt weten raad ik je aan om ook nog blood omen te spelen.

blood omen heeft niet echt de zelda speelstijl, maar vult het verhaal van soulreaver erg goed aan.

bij elkaar zijn dat toch al gauw vier spellen waar je een hele tijd mee zoet bent.

volgens mij ben je met soulreaver zelf nog langer bezig dan met een zelda game
Ik heb nu legacy of kain soul reaver gehuurd.. bij de bieb..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 15:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 09-06-2003 @ 12:45:
ja, maar als je de zwakke plek van de baas gevonden heb, moet je hem bijvoorbeeld tig keer met een boomerang raken om hem uit te schakelen. Of je moet met bommen gooien ed.

bij soul reaver moet je niet echt een zwakke plek te vinden, maar meer eerts een soort puzzel oplossen.

je moet bijvoorbeeld een baas door het halve level lokken en hem daar in de val lokken. Is de baas bij het betreffende deel van de level, zit daar dan een soort ketel die je moet opvoeren. eenmaal opgevoerd ontplofd de ketel en is de baas in 1 keer dood.

bij zelda is het dus nog het geval dat je echt tegen de baas moet strijden en bij soulreaver niet.

oke, je moet bij bijde wel de zwakke plek vinden, maar daar houd het op. De bazen die je bij soulreaver ziet lijken onverslaanbaar, totdat je weet hoe je hem moet verslaan. Bij zelda is dat ook wel zo, maar toch in een heel veel mindere mate.
Ah kijk, nou snappiket .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 19:10
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik heb net de 1e eindbaas in Soul reaver verslagen.. Met die hekken die je op hem moet laten klappen en die kooi waar je hem in moet verpletteren.. Echt vet!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:22
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 12-06-2003 @ 20:10:
Ik heb net de 1e eindbaas in Soul reaver verslagen.. Met die hekken die je op hem moet laten klappen en die kooi waar je hem in moet verpletteren.. Echt vet!
kzei het toch....

het is heel anders dan een zelda baas. je hoeft de baas helemaal niet aan te vallen.


kmoet je er wel bij zeggen dat dit spel het grootste open einde kent van de hele games geschiedenis

dus deel twee is meer dan verplichte kost
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:20
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Alleen jammer dat er geen subtitles zijn.. verhaal is geloof ik wel ingewikkeld.. kan wel engels.. maar vind et toch moeilijk te volgen!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:33
checko
Avatar van checko
checko is offline
Ey, Zelda is goed...heb een spel wat er een beetje op lijkt:

Little Big Adventure.......
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 10:52
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Jah klopt wel een beetje.. maar ik vind Soul Reaver en Shadowman er dichter bij zitten..

Dan doel ik op Zelda OOT
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:33
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 12-06-2003 @ 21:20:
Alleen jammer dat er geen subtitles zijn.. verhaal is geloof ik wel ingewikkeld.. kan wel engels.. maar vind et toch moeilijk te volgen!
verhaal is in het begin nogal ingewikkeld ja. Dat komt doordat je blood omen waarschijnlijk nog niet gespeeld heb. maar later is het verhaal erg makkelijk te volgen.

volgorde die je eigenlijk hoort te spelen is:

blood omen
soul reaver 1: legacy of kain
soulreaver 2
bloodomen 2

blood omen is alleen niet echt een zelda game, meer een shadowman game (bloodomen2 dan)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:05
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 15-06-2003 @ 19:33:
verhaal is in het begin nogal ingewikkeld ja. Dat komt doordat je blood omen waarschijnlijk nog niet gespeeld heb. maar later is het verhaal erg makkelijk te volgen.

volgorde die je eigenlijk hoort te spelen is:

blood omen
soul reaver 1: legacy of kain
soulreaver 2
bloodomen 2

blood omen is alleen niet echt een zelda game, meer een shadowman game (bloodomen2 dan)
Vandaag ook maar soul reaver 2 gekocht.. voor 7,50 bij V&D
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.