Oud 15-01-2002, 11:18
*~*DutchGirl*~*
Mijn hamsters liggen nu allemaal begraven in de tuin en ook mijn vogel ligt er.
wat doe jij met je huisdieren als ze dood zijn?
Gooi je ze de TFC bak in? ( )
of begraaf je ze? laat je ze bij de dierenarts?

vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 11:21
soulless
soulless is offline
Ik heb mn konijn dus begraven een paar jaar geleden in de groentetuin van mn ouders. Beetje bizar ja, maar zo komt ie weer gewoon in de natuurlijke kringloop terecht he?

Een vriendin van me moet elke 3 weken een nieuwe goudvis en de oude die dan al weer dood is spoelt ze gewoon door het toilet... DOOOOOOZ!
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:23
*~*DutchGirl*~*
lekker...

als zij dood is, laat ik der toch ook niet in de stront liggen?

no offence tegen jou ofsow


[Dit bericht is aangepast door *~*DutchGirl*~* (15-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:25
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ook begraven
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:26
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
begraven
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb helaas geen tuin, maar als et kon zou ik et doen..begraven dus...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:09
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Ik zou hem begraven in de tuin.. ik weet niet precies waarom, maar ik heb dan toh altijd een plekje waar ik naar toe kan gaan als ik verdrietig ben. Doe ik nu oowk. Ik ga altijd met mijn hamstertje spelen als ik me kut voel. En het helpt wel..!!
__________________
<<<>>>...* Don't Worry * * Be Happy *...<<<>>>
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:10
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik zou het in de tuin begraven denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:26
Verwijderd
Nou ik heb hier 5 ratten en 5 hamsters begraven en ik durf neit meer te graven ben bang dat ik ze opgraaf..
En ik moet eerlijk bekennen hoe ondank baar t ook klinkt..Ik heb mijn laatste 2 overleden ratjes...in de prullenbak moeten doen van mijn ouders... Ik had ze rond kerst geloof ik in laten slapen, maar toen was de grond heel erg bevroren + dierenarts was er neit en toen MOESTEN ze na 5 dagen toch echt de koelkast uit want mijn moeder zei dat ze al begonnen met ontbinden ern rotten Ik kon t niet dus moest bij vader het doen...Ik vond het wel respectloos maar als je zoveel ratten hebt (ken mensen met tig ratten) dan kun je ze toch neit allemaal begraven?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De patrijzen hebben we opgegeten.

..



En de hond die we vroeger hadden, hebben we laten inslapen, is gecremeerd, en zijn as is over een veldje uitgestrooid.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:46
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
Mortischa schreef:
Nou ik heb hier 5 ratten en 5 hamsters begraven en ik durf neit meer te graven ben bang dat ik ze opgraaf..
En ik moet eerlijk bekennen hoe ondank baar t ook klinkt..Ik heb mijn laatste 2 overleden ratjes...in de prullenbak moeten doen van mijn ouders... Ik had ze rond kerst geloof ik in laten slapen, maar toen was de grond heel erg bevroren + dierenarts was er neit en toen MOESTEN ze na 5 dagen toch echt de koelkast uit want mijn moeder zei dat ze al begonnen met ontbinden ern rotten Ik kon t niet dus moest bij vader het doen...Ik vond het wel respectloos maar als je zoveel ratten hebt (ken mensen met tig ratten) dan kun je ze toch neit allemaal begraven?

Kon je ze niet bij de dierenarts laten dan?
maarjah... niks aan te doen.. kan jij ook niet helpen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 12:47
*~*DutchGirl*~*
ik was een keer bij iemand die niet voor de pups wilde zorgen op de boerderij en dus zorgde ik voor een heel klein hondje.

het beestje was erg ziek en hij ging op het laatste dood.
toen ik daarheen ging en vroeg waar het jonge puppie was zeiden ze de tfc bak...

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 09:00
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
wij hebben onze ouwe kat laten cremeren, want hij hoorde bij ons en ik wil hem dus meenemen als ik ga verhuizen...
als hij nou bij het huis hoorde bv (als bv een kat die altijd weer naar hetzelfde huis teruggaat) dan zou ik hem daar begraven
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 11:22
Cato328
Cato328 is offline
Onze huisdieren gaan bij ons in de achtertuin... met een steen op hun grafje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:07
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
ik heb nu een tuin dus ik kan ze begraven. mijn oude kat hebben we laten cremeren (begraven gaat zo moeilijk op een balkon!)

achterlaten bij de dierenarts zou ik NOOIT doen. het idee dat mijn huisdier bij zo'n destructiebedrijf komt en dat het as weer in dingen als kattenvoer terecht komt! yuck!
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
kat ligt begraven bij het vorige huis en vissen zijn doorgespoelt. konijnen zijn begraven of opgegeten.

Toen ik klein was had ik een geit en toen die dood was moest hij worden opgehaalt door zo'n vrachtwagen van de dooiendierenverbrandfabriek. Ik stond voor het raam en zag (we hadden wel een erg lange oprijlaan dus was wel een eind weg) hoe ze m met zo'n grijpding optilden en toen een keigroot eind boven die vrachtwagen er zo in lieten flikkeren. toen moest ik heel erg huilen
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:52
dopehead
dopehead is offline
dood=dood al is het alsnog wel kanker.
als ik ooit een beest krijg dan zou ik hem verbranden.
(cremeren dan he als ie dood is)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 16:00
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Begraven ... dat is tenminste natuurlijk, ik zou het niet over mn hart krijgen dat diertje gewoon ergens weggooien of bij de dierenarts te laten ... en cremeren lijkt me ook net iets te morbied.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2002, 16:51
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Als mijn parkietje doodgaat en ik hoop dat het nog lang niet gebeurd, dan ga ik hem begraven.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:37
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline
ze worden begraven...
met een steentje dr bij anders kunnen we ze niej meer vinden
__________________
Whatever..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 10:48
kastdeur
kastdeur is offline
we hebben altijd onze (kleine) hondjes achter in de tuin begraven, net als de hamsters ensow...maar een paar geleden overleed onze berner sennen, ongeveer 55 kg, die hebben we naar ut dierencrematorium gebracht...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 11:50
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Vanochtend is mijn parkiet doodgegaan...
We hebben hem begraven met een steen bovenop z'n grafje, naast z'n broertje...

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 12:12
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
naar de vuilverbranding, ik zie niet wat voor respect een beest eraan heeft om begraven of verbrand te worden.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 15:27
Lizz14
Lizz14 is offline
honden en katten of andere beetsen van dat formaat brengen we naar de dierenarts maar muizen ratten konijnen hamster enz komen op de grote bult naast ons huis als je daar gaat graven kom je veel konijnen en de rest wat ik net allemaal zei tegen (die van onze buren ook)
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:41
Verwijderd
mijn moeder heeft toen ik klein was mijn vogeltje in een leeg pak melk gegooid

maar voor mij geldt begraven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 16:42
Verwijderd
maar als der een dood beestje (een muis of een mol ) in me straat ligt ga ik ze wel begraven.
toen ik klein was ging ik samen met me zusje een minuutje stilte houden en tekening op hun graf leggen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 20:05
Rammstein 4-ever!!!!
Rammstein 4-ever!!!! is offline
Als me hondje sterft, gaan we haar cremeren en dan ergens neerplanten met een steentje dr'op. Tenminste, dat vind me moeder. Maar eigenlijk vind ik dat ook. T'is echt een lief beest,
__________________
Yesterday is history- tomorrow is a mystery- that's why it's called the present.....
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 20:23
Verwijderd
begraven, in de achtertuin, ff zien, er ligt al een geit, 4 katten, een aantal muizen, een kalfje, twee dwerghamsters. en twee woesteinratten, en nog een paar te vroeg geboren katjes....
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 20:24
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
onze kat .. tjeej, daar wil ik nog niet over nadenken liever ..

maar er liggen 3 vissen in onze voortuin
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.