Oud 15-04-2002, 13:35
Jackass-Jow
Avatar van Jackass-Jow
Jackass-Jow is offline
waarvoor zou iemand nog voor de PS2 of GAMECUBE kiezen als je het beste en mooiste kan krijgen met X-BOX en dan nog maar tespreken over alle gameproducers die allemaal toch voor de X-BOX gaan werken omdat ze daar veel makkelijker spellen voor kunnen ontwerpen dan voor PS2....JOW heeft gesproken (XBOX roeleerd gewoon)
__________________
mischien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 14:48
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Het enige dat de XBOX meer heeft te bieden zijn betere graphics...maar daar gaat het niet om, het gaat om het soort spellen die voor de consoles uitkomen en of het je smaak is...en het gaat om de speelbaarheid van de spellen...graphics zijn wel leuk en aardig, maar als het niet te spelen is koop ik het spel toch echt niet...
En er zijn genoeg developers die niet voor de XBOX gaan werken hoor...dus maak je daar geen illusies over.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:53
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
wat is hier belangrijk aan?
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:55
Lakini's Juice
Avatar van Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Ik weet zeker dat de GameCube een succes gaat worden, alleen al om de games. Kijk een gameconsole is gemaakt voor games en niet voor films dus een DVD is niet nodig, dat hebben de meesten toch al apart gehaald, dus het wordt al een stuk goedkoper. GameCube heeft Zelda, Mario, Sonic, Resident Evil, Metroid etc. X-Box en PS2 zijn gewoon overhyped en dat is behoorlijk jammer want de gamers zitten nu opgescheept met een lompe koelkast met DVD (waar ze de afstandbedieningen van aan moeten schaffen om uberhaupt films te kunnen kijken t.w.v. E 45,-) en zogenaamde breedband mogelijkheden waar toch weer niks van komt. De Gamecube is klein, goedkoop, leuke afwisselende spellen voor jong en oud, leuke design, en compatible met de Gameboy Advance...WAT WIL JE NOG MEER???

ps. de NGC heeft de snelste laadtijden, daarna komt de X-Box en dan de slak van een PS2!!
__________________
`·.¸¸.·´´¯`··._.·It's self-perpetuating a parahumanoidarianised®! `·.¸¸.·´´¯`··._.·
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:12
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Lakini's Juice schreef:
WAT WIL JE NOG MEER???
Nou minder kiddy spellen, Ja ga nou niet met resident evil over de brug komen want dat is ook niet echt waar je om zit te springen, ik zou toch zelf kiezen voor X-BOX omdat je ten eerste dan mooiere grapics hebt en ten tweede zijn de spellen kopieerbaar (Illegaal ) want de CUBE heeft van die "leuke" kleine disk's die je nooit en te nimmer kan kopieeren.. alleen X-BOX is zo duur voor velen, ik krijg um woensdag (handig zo'n zus die hem mag hebben vana dr bedrijfje waar ze werkt )
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:22
Lakini's Juice
Avatar van Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Dat jij blij bent met een nieuwe koelvriescombinatie, moet jij weten. maar XBOX blijft lomp en duur! En het blijft heel onorigineel dat NGC kiddy is want dat zeggen alle Xbox en PS2 kinders, want wat Nintendo groot heeft gemaakt is gameplay en de controller, en de controller van de XBOX is net een surfplank. besides XBOX is geflopt, het heeft niet de verwachte verkoopcijfers gehaald, want iedereen wacht op de NGC. behalve jij natuurlijk.

NGC GAAT ROELEREN!!!

ps. de spellen die op de Xbox komen kan ik gewoon downloaden of goedkoper op m'n pc krijgen
__________________
`·.¸¸.·´´¯`··._.·It's self-perpetuating a parahumanoidarianised®! `·.¸¸.·´´¯`··._.·
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:59
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
spellen van x-box zijn ook nie makkelijk te copieren, want xbox leest cd/dvd van buiten naar binnen ipv andersom. dan moet je dus ook andersom branden of een proggie hebben die alles omdraait voor het branden. Zal er natuurlijk wel komen, maar het is nie zo eenvoudig als bij playstation
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:14
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:


Nou minder kiddy spellen, Ja ga nou niet met resident evil over de brug komen want dat is ook niet echt waar je om zit te springen, ik zou toch zelf kiezen voor X-BOX omdat je ten eerste dan mooiere grapics hebt en ten tweede zijn de spellen kopieerbaar (Illegaal ) want de CUBE heeft van die "leuke" kleine disk's die je nooit en te nimmer kan kopieeren.. alleen X-BOX is zo duur voor velen, ik krijg um woensdag (handig zo'n zus die hem mag hebben vana dr bedrijfje waar ze werkt )
OK...geen RE...Soul Calibur 2 dan?
En ik zal eens iemand langssturen om te kijken hoe (il)legaal je nou bezig bent
En als eerder gezegd doen die graphics er HELEMAAL niet toe...als het nog niet is doorgedrongen (heb het in al die 1587 topics al gezegd)...

Graphics zijn niet belangrijk!!!
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:18
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Welke spellen zijn het leukst? De spellen van vroeger waarmee je uren mee bezig kunt zijn zoals Snake, Tetris enzo? Of de spellen die je na een uurtje hebt uitgespeelt en het niet meer hoeft te spelen omdat je niet weer langs die idiote niet-bugvrije eindbaas wilt gaan?

Kijk, als de X-box met goede kwalitieve games aankomt met een goed VERHAAL en een goede GAMEPLAY en hij wordt een stuk goedkoper en de games ook, dan koop ik er misschien een.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 00:29
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
De spellen van vroeger waarmee je uren mee bezig kunt zijn zoals Snake
ehm..... snake is toch dat spelletje op de Nokia? .. zo oud zijn nokia's toch niet?
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 08:53
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
MaakUt schreef:


ehm..... snake is toch dat spelletje op de Nokia? .. zo oud zijn nokia's toch niet?
zucht...
In een ver verleden was er een spel dat snake heette op de PC...het Nokiaspelletje is daarvan afgeleid
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:42
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
MaakUt schreef:


ehm..... snake is toch dat spelletje op de Nokia? .. zo oud zijn nokia's toch niet?

zijn er echt mensen die de echte snake niet kennen???
arme, arme jongen...


__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:25
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:


zijn er echt mensen die de echte snake niet kennen???
arme, arme jongen...



errug he.. ben ook maar 18.. ik ken wel pizza worm .. maar dat kennen jullie waarschijnlijk niet.
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
huh? ik dacht dat snake een spel voor de Ti-83 was, geprogrammeerd door mij ?

AAA iedereen kent snake toch. Pong, Pacman, Space Invaders, Tetris, Snake zijn wel mijlpalen in de 20e eeuw.

Graphics doen er idd niet toe!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:29
-Octavius-
-Octavius- is offline
Neeheee ik weet dat graphics er niet toe doen, maar goed.. die spellen die uitkwamen voor N64 waren TOTAAL nix voor mij, jullie hoeven niet allemaal te gaan janken ofzow..? Ik geef gewoon mijn mening, en om X-Box spellen te branden is iig niet echt zo'n probleem dat komt wel (binnekort (Shit das illegaal)) nou jullie kopen maar een NGC en ik mijn X-box dan zijn we allemaal weer gelukkig, Succes ermee.!
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:23
LB06
LB06 is offline
Hebben we het hier niet al eerder over gehad (heeel vaak?)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:28
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Idd, maar hij heeft geen zin om een paar pagina's terug te zoeken en de rest die het wist (ik iig) had(den) geen zin de andere URL's te geven
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:29
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik heb al een PC...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 11:43
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Ik heb al een PC...
De Beste van de spel computers dus.. ! (spellen op de PC vind ik ook beter spelen..!)
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:52
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
he octavius, ik wil NU niet meer lullig doen, maar er zijn eigelijk ook gewoon kiddy spellen voor de PS en PS2, die niet van nintendo zijnn... zoals digimon en stuff
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:00
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:

...ik zou toch zelf kiezen voor X-BOX omdat je ten eerste dan mooiere grapics...
Als ik grafische mooie spellen wil, ga ik wel op mijn PC spelen. De X-BOX zal er wel an kunnen tippen, maar het verschil is dat mijn ouder de PC betalen ( (heeeel misschien) voor school) en de X-BOX zou ik zelf moeten betalen.
Dan komt er nog bij dat de controller niet bespeelbaar is, tenzij je €24,99 MEER wilt neerleggen voor de Japanse controller en gameplay zuigt gewoon.

Dan de Cube:
Graphics zijn gewoon goed (iets minder dan de Box) de controller ligt lekker en de gameplay is optimaal. Wat wil je nog meer??
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:03
-Octavius-
-Octavius- is offline
GVD !,

Ik zeg wel nix meer,

oke jullie je zin:

De X-BOX ZUIGT

ohw ja ook nog
GAMECUBE IS NIET KIDDY

dan kan ik weer rustig verder gamen (op mijn X-box ) en jullie kunnen ook weer verder leven..! *Zucht* aanstellers !
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 00:25
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:

De X-BOX ZUIGT
betere woorden kan ik er zelf niet voor vinden
dat ding is echt bagger, gewoon bij de eerste generatie spellen is het ding al helemaal uitgemolken.. dat beloofd niet veel goeds voor de toekomst van dat ding.. maar ja meer kan je ook niet verwachten van een console die eigenlijk niet meer is dan een opgefokte 32 bit celeron processor met een luxe gforce 3....
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 01:37
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
Toch vind ik the Xbox.....supercool.....de spelletjes vind ik echt waanzinnig........ik vind het gewoon de beste gamecomputer die er is......
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 10:31
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
DimitriFreshwell19 schreef:
Toch vind ik the Xbox.....supercool.....de spelletjes vind ik echt waanzinnig........ik vind het gewoon de beste gamecomputer die er is......
jup!, mee eens !!
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 15:55
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:


jup!, mee eens !!
Een aantal posts eerder zei je van niet
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 17:03
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:


De Beste van de spel computers dus.. ! (spellen op de PC vind ik ook beter spelen..!)
ten eerste is een pc geen spelcomputer en ten tweede zeker niet het beste.. als je niet van 3d shooters en muisklikspelletjes houd ben je al uitgekeken op pc games.. heel veel pc gamers beweren ook dat een joypad niet fijn speelt, terwijl een joypad er echt voor gemaakt is en ook wel degelijk fijner speelt dan een muis en toetsenbord.. en nu weet ik dat heel veel pc gamers mij nu ongelijk gaan geven maar als muis+toetsenbord echt beter was geweest hadden de consoles dat wel erbij gehad inplaats van een joypad, met een joypad speel je pas echt spellen
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:09
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
Diablos schreef:

...maar als muis+toetsenbord echt beter was geweest hadden de consoles dat wel erbij gehad inplaats van een joypad...
bullshit, dat doen ze niet omdat je het grootste gedeelt van al die toetsen nooit gebruikt. toestenbord is nie praktisch zonder bureau. en bureau is nie praktisch met console (te dicht bij tv)

het is maar net wat je gewent bent. toen ik voor het eerst met een muis een FPS speelde had ik ook zoiets van HUH hoe werkt dit, dit is erg k*t, maar nu kan ik nie meer zonder en vraag ik me af hoe je ooit met zo'n console controler een FPS kunt spelen. voor race en sport spellen gebruik ik op men pc ook altijd een gamepad, is idd gewoon relaxed, maar voor shooters en strategy (my favourites) gaat er volges mij niks boven muis en toetsenbord.

ik heb zelf geen console, en heb ook nog nooit op een console shooters gespeeld, maar misschien als dat wel zo was geweest dat ik er dan anders over had gedacht.

het is gewoon maar wat je zelf het fijnst vindt spelen en wat je gewent bent
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 01:21
MadEgg
Avatar van MadEgg
MadEgg is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:


zucht...
In een ver verleden was er een spel dat snake heette op de PC...het Nokiaspelletje is daarvan afgeleid
Het origineel heette toch Nibbles? Dat is de oudste vorm van Snake die ik ken in ieder geval...
__________________
BOE
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:47
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:


Een aantal posts eerder zei je van niet
Dat was sarcastisch !! *zucht* !!
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:02
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:


Dat was sarcastisch !! *zucht* !!
Die smilie heeft toch ook een betekenis...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:07
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
DimitriFreshwell19 schreef:
Toch vind ik the Xbox.....supercool.....de spelletjes vind ik echt waanzinnig........ik vind het gewoon de beste gamecomputer die er is......
X BOX supercool ? --> kijk naar het design en je weet dat dat ONZIN in.
de spelletjes waanzinneg ? --> het zijn allemaal poorts van de PC spellen, dus als je ze voor de PC koopt ben je E 300 minder kwijt
X BOX beste console ? --> bull shit, de graphics zijn verschrikkelijk maar de gameplay is
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio ATWT-topic
Simplicity
112 15-07-2006 12:40
Levensbeschouwing & Filosofie De Draak vs God [Openbaring van vragen]
Kazanka
73 07-10-2003 12:44
Seksualiteit Belangrijke vraag over de pil..
kindermens
10 20-06-2003 16:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Worden jullie ook niet ziek van de berichtgeving tegenwoordig?
Verwijderd
37 19-05-2003 17:06
Levensbeschouwing & Filosofie eerlijk? waarom zouden we
VoRaZ
75 20-06-2002 14:15
Seksualiteit Mijn SOA onderzoek.
Oen
8 25-04-2002 15:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.