Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 13:14
Nicoletjûh!!!
Nicoletjûh!!! is offline
Ik had een vraagje aan jullie... ik heb een zus en die heeft dit jaar eindexamen Havo gedaan, en de kans is heel erg groot dat zij daarvoor geslaagd is. Nu wil ik haar hiervoor een speciaal cadeau geven, maar ik heb geen idee... Hebben jullie enige ideeën en tips? En wat zouden jullie het liefste krijgen als je geslaagd was? Het mag maximaal 30 euro kosten, en alvast heel erg bedankt.

Dikke kus, Nicole.
Advertentie
Oud 07-06-2003, 13:15
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
eehm...tja, ik geloof niet dat ik een cadeau krijg ofzo...
__________________
Bier & Tieten
Oud 07-06-2003, 14:57
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Doet ze een vervolgstudie? Misschien is het leuk om daarvoor een nieuwe tas te kopen...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-06-2003, 15:00
Verwijderd
Ik vind het zelf altijd leuk om een leuk kaartje te krijgen met een beetje persoonlijke tekst, en vervolgens nog iets leuks/geinigs erbij... iets wat van toepassing is op wat ze hierna gaat doen bijvoorbeeld.
Oud 07-06-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 07-06-2003 @ 15:57:
Doet ze een vervolgstudie? Misschien is het leuk om daarvoor een nieuwe tas te kopen...
Ja, precies, zoiets! Een nieuwe tas, of een nieuwe agenda (samen met d'r kopen) waar je dan wat liefs in schrijft, of een mooie nieuwe pen zoiets...
Oud 07-06-2003, 15:12
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
als ze op kamers gaat kun je haar iets geven voor haar uitzet ofzo of voor op haar nieuwe kamer
Oud 07-06-2003, 17:58
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik heb een tas om uit te gaan gegeven aan mn zus toen ze slaagde, niet zo speciaal ofzo, maar ze heeft er in ieder geval wel wat aan
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 07-06-2003, 19:07
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
ik zou haar een verwen pakket geven, omdat ze waarschijnlijk wel zware tijd heeft gehad
Oud 07-06-2003, 19:08
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 07-06-2003 @ 20:07:
ik zou haar een verwen pakket geven, omdat ze waarschijnlijk wel zware tijd heeft gehad
dan doe je een grote leuke doos of mand die je gewoon kan gebruiken voor opbergdingen vol met lichaamsverzorgingstroep, snoepjes, bios bon, relax cdtje etc
Oud 07-06-2003, 20:28
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
jezus ..... wat een vraag!
ik weet in ieder geval wel wat ik krijg van mn ouders: een luxe-midweek voor twee in centerparcs !

misschien is het leuk om samen iets leuks te doen....
samen een avondje los gaan in de stad of samen naar een pretpark ofzo
Oud 08-06-2003, 19:34
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik kreeg vorig jaar van mn broer en zus (afzonderlijk van elkaar) een ijsbon.... Ik had dus 2 ijsbonnen, terwijl ik niet eens geslaagd was... Iedereen ging ervanuit... ~Kijken wat het dit jaar wordt....
__________________
Lief zijn!
Oud 08-06-2003, 20:30
@Moon
@Moon is offline
mssn een mooie pen met haar naam in gegraveerd??
Oud 08-06-2003, 21:50
JJJur
JJJur is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 07-06-2003 @ 21:28:
jezus ..... wat een vraag!
ik weet in ieder geval wel wat ik krijg van mn ouders: een luxe-midweek voor twee in centerparcs !

misschien is het leuk om samen iets leuks te doen....
samen een avondje los gaan in de stad of samen naar een pretpark ofzo

... een midweek Centerparcs kost mij 35 euro, dus dat cadeautje geef ik mezelf wel, is veel voordeliger
Oud 10-06-2003, 17:15
xx
xx is offline
pffffff......... ik vind het zelf al moeilijk om wat te bedenken!!! Mn ouders vragen ook de hele tijd wat ik zou willen hebben maar ik weet het gewoon écht niet!!

xx
Oud 11-06-2003, 12:50
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Ik krijg, van mijn ouders, een dvd-speler.
Van mijn oom en tante een wekkerradio met cdspeler.
En van mijn zus weet ik niet. En ik hoef niet eens iets. Een kaartje idd, is meer dan genoeg.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Oud 11-06-2003, 13:23
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Een tegoedbon voor iets, kan een cd/boekenbon zijn. Maar kan ook een persoonlijke bon zijn die je op de computer maakt, bijv. 'bon voor een dagje uit naar een plaats naar keuze met mij'
o.i.d.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Oud 11-06-2003, 16:46
Verwijderd
Ik hoef niks te hebben. Mijn vrienden vroegen allemaal wat ik graag wilde hebben, maar ik heb gezegd dat ik alleen al blij ben met m'n diploma, en dat ik er verder geen cadeau's voor wil hebben. (ik denk niet dat ze naar me luisteren, overigens).

Ook van familie en ouders wil ik geen cadeau's, maar ik weet 100% zeker dat ik die wel krijg..

En waarom? Ik heb puur voor mezelf mijn diploma gehaald, voor mij eigen bestwil. Waarom zou ik daar cadeau's voor willen?
Oud 11-06-2003, 20:04
Verwijderd
Ik zou echt niet weten wat ik krijg...

Mn vader vroeg vandaag wel wat ik wilde hebben, maar ik weet echt niks...
T boeit me eigenlijk ook niet zo.. Ben al blij als ik mn examen gehaalt heb, en naja, cadeau's krijgen is altijd wel leuk, eigenlijk
Ads door Google
Oud 11-06-2003, 20:13
Tovenaar
Tovenaar is offline
Aan de ene kant, als ik niet slaag moeten m'n ouders nog een jaar schoolgeld voor het VWO gaan betalen. Aan de andere kant, als ik wel slaag mogen ze de duurdere HBO opleiding journalistiek gaan betalen... Dus weet niet of ze die afweging zo maken dat ik een cadeau krijg Maar zal me allemaal worst wezen, enige wat ik wil is dat diploma en natuurlijk daarna heel veel feesten. Maar dat spreekt voor zich
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 11-06-2003, 20:18
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Mijn ouders vragen ook steeds wat ik wil hebben, terwijl het nog helemaal niet zo zeker is dat ik slaag. (Ok, de kans dat ik in 1x zak is best klein, maargoed, you'll never know)
Ik zou het zelf wel leuk vinden om een ring te krijgen. Verder weet ik niks, en tja...
Ik bedoel dan ook niet zon goedkoop ding, maar echt een mooie, zilveren ring die echt een betekenis heeft dus. Klinkt zweverig ofzo, maar dat lijkt me best iets hebben
Dan kun je later zeggen: "Die heb ik van mn ouders gehad, toen ik was geslaagd voor mn VWO-diploma"
Oud 11-06-2003, 23:08
Verwijderd
geen idee, zal iig niet iets speciaals/groots zijn.
hoeft van mij verder ook niet.
Oud 12-06-2003, 12:10
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
van mn ouders krijg ik een heleboel centjes
van mn oma ook veel centjes
van mn broer een dvd-speler
van mn vriend...weet ik niet...hij moet me weer verrassen
en misschien geeft mn tante nog iets...
de rest van mn familie is krenterig...en geeft niks (ja ze sturen een kaart)
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 12-06-2003, 18:43
JohnE
JohnE is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 07-06-2003 @ 21:28:
jezus ..... wat een vraag!
ik weet in ieder geval wel wat ik krijg van mn ouders: een luxe-midweek voor twee in centerparcs !

misschien is het leuk om samen iets leuks te doen....
samen een avondje los gaan in de stad of samen naar een pretpark ofzo
Ik weet ook al wat ik krijg................spannend.............*NIKS*
Oud 12-06-2003, 18:48
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik heb gekregen :

Horloge + armband (ouders)
Slippers + handdoek (Zus & vriend)
Bloemen + snoep + kaart
Een roos
Oud 12-06-2003, 19:03
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Iets geks. Rodeolessen bijvoorbeeld, of een curcus Koken met Insecten ofzo.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Advertentie
Oud 12-06-2003, 19:16
sas1324
Citaat:
Tovenaar schreef op 11-06-2003 @ 21:13:
Aan de ene kant, als ik niet slaag moeten m'n ouders nog een jaar schoolgeld voor het VWO gaan betalen. Aan de andere kant, als ik wel slaag mogen ze de duurdere HBO opleiding journalistiek gaan betalen... Dus weet niet of ze die afweging zo maken dat ik een cadeau krijg Maar zal me allemaal worst wezen, enige wat ik wil is dat diploma en natuurlijk daarna heel veel feesten. Maar dat spreekt voor zich
Eej ga je ook journalistiek doen? Waar? Ik in Zwolle.

Ik krijg trouwens een discman met cdtje erbij
Oud 12-06-2003, 19:49
Verwijderd
ik heb nix gekregen
aleen een kaartje van een vriendin en een ecard van m'n vriend..
dusja.. maar kaartje was al gezecht..
Oud 12-06-2003, 20:44
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 11-06-2003 @ 21:18:
Mijn ouders vragen ook steeds wat ik wil hebben, terwijl het nog helemaal niet zo zeker is dat ik slaag. (Ok, de kans dat ik in 1x zak is best klein, maargoed, you'll never know)
Ik zou het zelf wel leuk vinden om een ring te krijgen. Verder weet ik niks, en tja...
Ik bedoel dan ook niet zon goedkoop ding, maar echt een mooie, zilveren ring die echt een betekenis heeft dus. Klinkt zweverig ofzo, maar dat lijkt me best iets hebben
Dan kun je later zeggen: "Die heb ik van mn ouders gehad, toen ik was geslaagd voor mn VWO-diploma"
heeyy, das een leuk idee!!
Ik heb dus ook echt helemaal geen idee wat ik wil..
Ik dacht eerst aan een dagje shoppen in Amsterdam.. Dat ik daar dan gewoon geld voor krijg. Want ik heb toch liever geld wat ik zelf kan uitgeven dan een groot kado.. Ik weet namelijk nix groots wat ik wil.. en dan kom ik op een dvdspeler ofzo .. maar daar heb ik ook weer niet superveel behoefte aan.. m'n opa en oma willen me iets blijvends geven.. zoals een sieraad ofzo....
maar ik weet ut echt nieee
__________________
dat was het
Oud 13-06-2003, 06:18
Verwijderd
Ik heb al een aantal kaarten gekregen (van mensen die zo optimistisch ingesteld waren dat ze hem al op de bus hebben gedaan voordat ik de uitslag had ).
Verder heb ik van een collega van mijn moeder (die ik verder nog nooit gezien heb), een kaart en een plastic champagne fles met van de celebration chocolaatjes gekregen
Van mijn beste vriend een kaart en een grote bos bloemen. En van mijn ouders heb ik maar liefst €450,- gekregen. Waarom mag Joost weten, ik vond het nergens voor nodig...

Volgende week zaterdag is mijn examenfeest, dus dan zal ik nog wel wat krijgen van mijn vrienden en familie, ondanks dat ik gezegd heb dat ik dat niet wil.
Oud 13-06-2003, 11:39
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
ik ga met mijn moeder naar londen
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 13-06-2003, 11:47
DopeBean
DopeBean is offline
Heb een mobiel gekregen van mijn ouders en broers dus misschien kan je wat bijeen legge met je familie en een wat duurder cadeautje kope
__________________
http://I-TuneFM.tk
Oud 13-06-2003, 11:51
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb gekregen:
mama: horloge
papa: bos bloemen
broer: gedicht, loesje beker en een evil duckie
vriend: fel gele brutels
vriend zen ouders: grote bad handoek
vriend zen zusje: deurhanger met privecie erop
opa en oma: geld
opa en oma2: vakantie
buren: snoep
kennise: kaarsen dingen en douch spulle

best wel erug veel
Oud 13-06-2003, 16:27
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik heb hem van mn vriend een foto-camera gekregen die ik persee wilde hebben aangezien hij nu in de aanbieding was. en van mn ouders heb ik centjes gehad om zelf wat leuks te kopen. maar ik hoefde helemaal niets. dat ik geslaagd ben is al ruim voldoende. ik stond dus helemaal perplex dat ik cadeautjes kreeg. wel euk, zo onverwacht.

kan je niet samen iets met je ouders kopen waar je van weet dat ze dat dolgraag hebben wil?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote LJH-Topic # 142
Verwijderd
500 20-02-2009 17:24
Lifestyle poppenkindjes...
Verwijderd
62 25-02-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.