Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 17:00
heropsychodream
heropsychodream is offline
Ik zit in 5 Havo, heb wel vertrouwen in een goede uitslag van mijn examen, maar het zal me werkelijk geen moer schelen of ik slaag of zak.
Dit omdat ik nu toch maar met een enkele andere vriend in 5 Havo zit, de rest van mijn vrienden doen allemaal volgend jaar pas examen op het atheneum. Dan kan ik met hen naar het galabal, stuntdag vieren en verlies ik niet ook al een beetje van het contact. Verder zou het nieuwe jaar dan echt een makkie zijn... en minder vervelend, zonder vakken als Informatica, CKV, LO enz.

Wie boeit het nog meer niet?
Advertentie
Oud 11-05-2003, 17:11
Bolle Bertha
Bolle Bertha is offline
Tja, als ik niet slaag denk ik dat ik het niet leuk zal vinden, maar echt erg vind ik het dan niet. Ik heb het eigenlijk best wel naar mijn zin op de middelbare school, een jaartje langer vind ik echt niet erg.
Oud 11-05-2003, 17:18
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
mij wel
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 11-05-2003, 17:23
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ik zou het dus wel erg vinden als ik zou zakken..
de jaarlagen van volgend jaar is niet bepaald leuk.. en klasgenoten, vrienden gaan als het goed is ook allemaal van school. Dus ik zou het echt niet leuk vinden als ik zou zakken.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 11-05-2003, 17:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Nou als je 19 jaar bent en je zit in Havo 5, dan wil je echt wel slagen gewoon!!!!

Ik moet nu wel toegeven dat ik er echt wel zat van ben.
Oud 11-05-2003, 18:45
Verwijderd
ik zou er ook niet zo'n moeite mee hebben: ik kijk altijd alleen tegen de toetsweken op en sommige leraren zou ik liever niet meer zien (zacht uitgedrukt),maar verder zou ik het best nog een jaartje daar uithouden...
geen ckv 2/3 -maatschappijleer-profielwerkstuk en andere handelingsdelen-> relaxed toch?! en de meeste mensen uit de vijfde ken ik al goed (ik heb wel 'geluk'dat ik een vroege leerling ben, ben nu jongste van de klas)
Oud 11-05-2003, 19:06
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik had ook wel een beetje de instelling van 'als ik zak, ach wat dan nog' maar nu heb ik besloten naar het vwo te gaan en heb ik wel weer de goede instelling! Ik wou gewoon nog een jaartje in de vertrouwde omgeving blijven. En inderdaad, ik heb ook veel vrienden die op het vwo zitten op zijn blijven zitten ofzo. Die dus nog een jaar doorgaan. Dus doe ik dat ook nog maar!
__________________
I like to say what I want to say
Oud 11-05-2003, 19:12
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 11-05-2003 @ 18:40:
Nou als je 19 jaar bent en je zit in Havo 5, dan wil je echt wel slagen gewoon!!!!

Ik moet nu wel toegeven dat ik er echt wel zat van ben.
Precies
Oud 11-05-2003, 22:28
heropsychodream
heropsychodream is offline
Ik ben zelf 16, dus tja...
Oud 12-05-2003, 07:56
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 11-05-2003 @ 18:00:
Ik zit in 5 Havo, heb wel vertrouwen in een goede uitslag van mijn examen, maar het zal me werkelijk geen moer schelen of ik slaag of zak.
Dit omdat ik nu toch maar met een enkele andere vriend in 5 Havo zit, de rest van mijn vrienden doen allemaal volgend jaar pas examen op het atheneum. Dan kan ik met hen naar het galabal, stuntdag vieren en verlies ik niet ook al een beetje van het contact. Verder zou het nieuwe jaar dan echt een makkie zijn... en minder vervelend, zonder vakken als Informatica, CKV, LO enz.

Wie boeit het nog meer niet?
Dus je vindt het niet een klein beetje vervelend als je mentor, of wie dan ook, opbelt en vertelt dat je gezakt bent?
Oud 12-05-2003, 09:03
Verwijderd
Als ik zak... dan vind ik dat even heel erg verrot en vervolgens leg ik me erbij neer om nog een jaartje te moeten werken... 't Boeit me wel iets, maar niet lang... denk ik...
Oud 12-05-2003, 09:26
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
t boeit mij ook niet zo veel, ga toch mbo doen als ik m'n havo diploma heb
Oud 12-05-2003, 09:36
summer1986
summer1986 is offline
Ten eerste zou ik het erg vinden omdat ik aan iedereen wil laten zien dat ik het kan. Ten tweede zou ik het erg vinden omdat ik zo'n zin heb in m'n vervolgopleiding En als laatste punt omdat ik het huis uit wil
Oud 12-05-2003, 10:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het boeit mij echt heel veel. Je moet wat meer aan jezelf denken. Wat geeft het nou als je alleen naar zo'n feestje moet? Het scheelt wel een vol jaar op je leven.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 12-05-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-05-2003 @ 11:47:
Het boeit mij echt heel veel. Je moet wat meer aan jezelf denken. Wat geeft het nou als je alleen naar zo'n feestje moet? Het scheelt wel een vol jaar op je leven.
Een vol jaar op je leven is niet echt veel...
Oud 12-05-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-05-2003 @ 11:47:
Het boeit mij echt heel veel. Je moet wat meer aan jezelf denken. Wat geeft het nou als je alleen naar zo'n feestje moet? Het scheelt wel een vol jaar op je leven.

vind ik ook!
Oud 12-05-2003, 11:20
heropsychodream
heropsychodream is offline
Luister, ik zit niet echt in een positie waarin ik het erg zou moeten vinden. Natuurlijk is het rot als je mentor opbelt en zegt dat je gezakt bent, maar ik ga evengoed feesten met de rest die wel geslaagd is. Iedereen weet hoe ik er tegenaan kijk.

Nogmaals, mijn vrienden moeten allemaal een jaar extra. Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan doen als ik slaag (nergens ingeschreven) dus het is sowieso een verloren jaar. Als ik nu van school af ga verlies ik voor een deel het contact met mijn beste vrienden. Ik zou dat een jaar kunnen uitstellen, wat niet wil zeggen dat ik niet WIL slagen.
Oud 12-05-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
heropsychodream schreef op 12-05-2003 @ 12:20:
Luister, ik zit niet echt in een positie waarin ik het erg zou moeten vinden. Natuurlijk is het rot als je mentor opbelt en zegt dat je gezakt bent, maar ik ga evengoed feesten met de rest die wel geslaagd is. Iedereen weet hoe ik er tegenaan kijk.

Nogmaals, mijn vrienden moeten allemaal een jaar extra. Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan doen als ik slaag (nergens ingeschreven) dus het is sowieso een verloren jaar. Als ik nu van school af ga verlies ik voor een deel het contact met mijn beste vrienden. Ik zou dat een jaar kunnen uitstellen, wat niet wil zeggen dat ik niet WIL slagen.
Je kan je nog steeds in schrijven hoor... dus je kan gewoon HBO gaan doen wanneer je wel slaagt.
Ads door Google
Oud 12-05-2003, 11:41
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Het boeit me wel als ik zak. Heel veel!! Ik ben mijn school zat na 6 jaar, wil wel wat anders, op nieuw beginnen met iets wat me écht interesseert!

Als ik zak dan baal ik daar de hele vakantie van. Die "boeiend, zo'n jaartje overdoen"-knop krijg ik denk ik niet zomaar om.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 12-05-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 12-05-2003 @ 12:41:

Als ik zak dan baal ik daar de hele vakantie van. Die "boeiend, zo'n jaartje overdoen"-knop krijg ik denk ik niet zomaar om.
Dat heb ik ook wel, 'k hou me groot, maar als ik er aan denk springen de tranen in m'n ogen
Oud 12-05-2003, 14:53
miesjellu
miesjellu is offline
Mmm... het zou me niet echt boeien, want ik weet toch nog niet precies wat ik wil gaan doen.. en nu doe ik dan na mijn havo maar vwo zodat ik nog tijd heb om er over na te denken (en de kans kan krijgen om te gaan studeren.. wat je in de toekomst moeilijker word gemaakt als je van hbo komt).
Dus, maar het zou wel kut zijn.. want ik wil laten zien dat ik het kan, ik wil niet een gezakte zijn... een geslaagde gewoon.
Maar ik kan dan niet zeggen: dan is dat hele jaar voor niets geweest en bla bla.. want ik heb ook het hele jaar niks uitgevoerd.. dus en het word er wel makkelijker op.. geen profielwerkstuk meer, geen duits, geen handelingsdelen, geen nederlands/engels literatuur shit en al die dingen..
__________________
www.cu2.nl/kj03ti3mi3s
Oud 12-05-2003, 16:44
Des
Des is offline
Ik zou het wel jammer vinden want ik stond er in het begin van het jar zo voor dat ik het niet ging halen en heb e nu zo kapot gewerkt dat ik er nu voor sta dat ik het wel kan halen (kutzin )
Maar opzich zou ik het niet heel erg vinden. Ik ga sowieso op kamers en dan doe ik gewoon een jaar 1 of 2 vakken en de rest van de dagen werk ik dan. Dan kan ik en sparen voor mijn kamer en voor mijn vervolgopleiding en voor weet ik veel wat.
Toch denk ik wel dat ik keihard ga janken als ze me bellen dat ik gezakt ben, ook al heb ik er het hele jaar rekening mee gehouden dat ik zak dit jaar. Mijn ouders hebben dat ook gedaan en dat helpt heel veel, minder stress zodat ik beter kan leren enzo.

haha heel onzin verhaal..
Oud 12-05-2003, 20:26
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
dacht eerst dat ik het niet erg zou vinden maar toen ik afgelopen weekend bedacht dat ik dan gewoon een heel jaar overnieuw moet gaan doen (zou wel deelcertificaten gaan halen dan..)werd ik toch niet happy...zag me alweer helemaal zitten WEER geen zin om iets uit te voeren.... nee kwil echt wel graag slagen... maargoed zwaar concentatiegebrek
kep overigens de 4e ook al 2 keer gedaan...
Oud 12-05-2003, 21:01
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Mij wel, als ik zak ga ik heeeel stil in een hoekje zitten huilen
__________________
It just won't do, without you..
Oud 12-05-2003, 21:04
Verwijderd
kzou het goed klote vinden, dat weet ik wel heel zeker
Advertentie
Oud 12-05-2003, 21:30
heropsychodream
heropsychodream is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-05-2003 @ 12:37:
Je kan je nog steeds in schrijven hoor... dus je kan gewoon HBO gaan doen wanneer je wel slaagt.
Probleem is alleen, ik weet niks. En ik ben al anderhalf jaar aan het zoeken. Misschien is een jaar extra wel goed om tot bedenking te komen.
Oud 14-05-2003, 13:57
salacia
salacia is offline
mij maakt het ook niks uit of ik slaag. Ik sta twee onvoldoendes op mij profielvakken en ik ga wiskunde verprutsen denk ik. dus ik blijf gezellig nog een jaar ben trouwens een vroege leerling dus het maakt niet uit ik zal het wel ff kut vinden maar ik ga net zo goed feesten
Oud 11-06-2003, 14:11
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ik heb de vierde ook een keer over moeten doen maar dat was alleen omdat ik een ander profiel nam (van n&g naar e&m). en ik vond het ontzettend kut dat al mn vorige klasgenootjes eindexamen deden terwijl ik nog gewoon een jaartje moest blokken (ok ik heb niet veel uitgevoerd maar dan nog).

ik zou echt niet willen zakken ofzo, ik bedoel dan zie je die gare leraren weer en je bent toch wel een beetje het buitenbeentje (tenzij je deelcertificaten gaat doen). nee, laat mij maar slagen (vinden mn ouders ook wel prettig denk ik).

maar je moet je wel bedenken; er zakken meer mensen op tienden dan op hele punten. dus als je zakt, zou ik gewoon certificaten halen tenzij je het leuk vindt om nog een jaartje op school te hangen en weer al die klote toetsen te maken....

dat zou ik niet bepaald 'leuk'vinden
Oud 11-06-2003, 14:29
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het niet leuk vinden, al mn vriendinnen zouden dan al van school af zijn (als zij wel slagen) en dan zou ik daar nog in mn eentje zitten.. nee dank je wel..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 11-06-2003, 14:44
Orion2003
Avatar van Orion2003
Orion2003 is offline
Ik zou het echt heel erg vinden als ik zou zakken. Ten eerste heb ik erg veel zin in me vervolgopleiding, ten tweede heb ik dit jaar goede cijfers gehaald en denk ik niet dat ik me nog een 2e keer kan aanzetten er hard voor te leren en dus volgend jaar slechter het examen in ga, en tot slot zou het dus betekenen dat ik meerdere zware onvoldoendes voor me examen zou hebben gehaald wat dus niet nodig zou zijn geweest, want ik kan het wel.
Oud 11-06-2003, 15:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Mij ook niet zo heel erg veel. Als ik zak, kan ik het rustiger aan gaan doen en heb ik net meer tijd om na te denken over wat ik echt wil. (= de keuze uitstellen dus. )
Ik weet wel dat dat ook kan, wanneer ik er een jaar tussenuit ga maar dan zou ik mijn dagen toch moeten vullen (en dan niet alleen met niks doen of fulltime werken enz.). En zonder diploma, een jaar d'r tussen uit lijkt me niet zo slim..
Verder vind ik dat ik niet echt mn best heb gedaan en dat was uiteindelijk niet zo prettig voor de examens. Dus als ik zak, kan ik dat overdoen en een beter gevoel erover krijgen.
Natuurlijk lijk het me niet leuk om te zakken, als enige van de klas het jaar over te doen, terwijl de rest gaat 'studeren' enzo. Maar als ik zak, dan is dat niet anders.
Het is trouwens niet dat ik hoop dat ik zak hoor, maar echt problemen zou ik er niet mee hebben.
Oud 12-06-2003, 15:07
o_0
o_0 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-05-2003 @ 11:49:
Een vol jaar op je leven is niet echt veel...
Ligt eraan hoe oud je word.
__________________
enzo
Oud 12-06-2003, 15:30
lil_jj
lil_jj is offline
het boeit mij tog wel een beetje ik ben al blijven zitten in 4 havo dus vorig jaar toen al m'n vrienden slaagden was ik daar op de diploma uitreiking en toen had ik zoiets van volgend jaar sta ik hier eindelijk!nou dit jaar sta ik er dus niet want ik ben of gezakt of misschien een her.Ik zit al dagen in de stress weer erg last van migraine maar ja na strax weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!en anders na ja dan nog maar een jaartje kom ik bij me zusje in de klas .
__________________
.:: (¯`¸.»»» Do YoU LiKe GaMeS?? It'S TimE To TaKe A ChAnCe ..So DaNcE WiTh mE «.¸´¯) ::.
Oud 13-06-2003, 23:52
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Als ik gezakt zou zijn dan zou ik me echt zo verrot voelen. Op een enkeling die in 5 VWO vorig jaar is blijven zitten ken ik namelijk niemand van de toekomstige examen klas. En als de handelingsdelen weg vallen dan betekent dat dus dat ik uberhaupt niet meer op school kom, laat staan iets thuis doe. Nee, dat zou echt een vervelend jaar zijn geweest als ik gezakt zou zijn.
Oud 15-06-2003, 10:48
bellaisabella
Avatar van bellaisabella
bellaisabella is offline
Aangezien ik vanaf de vierde mezelf er niet meer toe kan zetten meer dan 2 a 3 keer per week fftjes naar school te gaan, zou het een ramp zijn als ik zakte... Want dat zou ik helemaal niet meer gaan... Maar ik ga dan toch vavo doen, anders kan ik al die andere vakken die ik nu op mysterieuze wijze met een voldoende heb afgesloten nog een keer gaan doen en dan heb ik vast niet weer het geluk dat ik voldoendes haal op het examen... maar goed, op naar de her voor eco1...
Oud 15-06-2003, 11:03
Verwijderd
Ik weet nu al dat ik het, als het bij mij zover is, het vreselijk zou vinden als ik niet zou slagen. Ik wil nu al zo graag het huis uit, nieuwe studie, nieuwe mensen... Het kan me nu al niet vlug genoeg gaan, dus dan al helemaal!
Ads door Google
Oud 15-06-2003, 14:51
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 12-05-2003 @ 10:36:
Ten eerste zou ik het erg vinden omdat ik aan iedereen wil laten zien dat ik het kan. Ten tweede zou ik het erg vinden omdat ik zo'n zin heb in m'n vervolgopleiding En als laatste punt omdat ik het huis uit wil
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Oud 15-06-2003, 15:05
Earwen
Earwen is offline
ik zei hier eerst wel dat het me niks kon schelen als ik zak. En inderdaad ik ben gezakt heb nogwel her. gelukkig nu ik zie wie er allemaal zijn geslaagd heb ik toch veel zin om van school af te gaan en een nieuw begin te maken. Dus ik hoop nu echt dat ik me her haal. Want ik wil nu zekers wel slagen
__________________
one day i fly away
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.