Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 21:38
Guinie
Guinie is offline
Tips voor meer vertrouwen dat dat goed gaat komen?
Ben 16 en nog nooit alleen gereisd.. eigenlijk schaamtepuntje
Advertentie
Oud 22-11-2010, 21:58
Picidae
Picidae is offline
Gewoon het reisschema uitprinten zodat je na elk station weet dat je er écht nog niet uit hoeft, bied wel een stuk zekerheid. En verder niet te druk maken, zorgen dat je er op tijd bent en dat je geen spullen vergeet mee te nemen.
Moet je ook (vaak) overstappen?
Oud 22-11-2010, 22:03
Guinie
Guinie is offline
Volgens mij niet.. Den Bosch-Utrecht is toch 1 trein?
Oud 23-11-2010, 00:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ja, das één trein, dus je hoeft alleen maar in te stappen in 's Hertogenbosch en uit te stappen in Utrecht. En qua tips: zorg dat je iets te doen hebt (boek, tijdschrift, mobiele telefoon, MP3-speler, etc.), dan gaat de tijd veel sneller .
__________________
En dat meen ik!
Oud 23-11-2010, 17:48
Verwijderd
Ruim op tijd er zijn voor als het wat langer duurt om je kaartje te kopen / je spoor te vinden. En niet je muziek te hard, dan hoor je niet meer waar je uit moet stappen.
Oud 24-11-2010, 16:14
Verwijderd
16 en nog nooit alleen met de trein geweest?
En één trein? Dan; instappen, gaan zitten en weer uitstappen als je er bent.
Oud 24-11-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
16 en nog nooit alleen met de trein geweest?
En één trein? Dan; instappen, gaan zitten en weer uitstappen als je er bent.
Helemaal niet zo raar hoor.
Het is niet moeilijk. En het is misschien slim om op internet vast een kaartje te kopen, dan kan er niks meer mis gaan. Dat kan hier! http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizig...obeer-e-ticket
Oud 24-11-2010, 17:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De eerste keer dat ik met de trein ging vond ik het fijner om met de trein naar huis te gaan (in plaats van met de trein van huis ergens heen) omdat ik dan het station kende waar ik uit moest stappen. Ik had idd ook een printje meegenomen en m'n tante heeft me gebracht en m'n moeder me opgehaald.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-11-2010, 19:29
Verwijderd
Ik vind dat wel best raar.
Oud 24-11-2010, 22:47
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Niet in slaap vallen helpt meestal.
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-11-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat wel best raar.
Als je ergens bent opgegroeid waar een station in de buurt is is dat raar. Ik moet drie kwartier bussen voordat ik op een station ben
Oud 25-11-2010, 09:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik vind dat wel best raar.
Voordat ik ging studeren was ik ook nog nooit alleen met de trein geweest. Wel een aantal keer met vrienden, maar in je eentje is toch iets anders. Toen ik voor het eerst in Amsterdam stond en met de trein/metro moest, heeft dat toch wel een impact op je. Als het niet dagelijkse kost voor je is.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 25-11-2010, 14:18
Verwijderd
Het belangrijkste is om het gewoon te doen, eigenlijk . De meeste mensen op een station zullen je gewoon helpen als er iets niet lukt. Het ergste wat er kan gebeuren, is dat je in de verkeerde trein stapt, maar waarom zou je dat doen? En al gebeurt het, dat is niet zo erg als het lijkt
Station Den Bosch is een heel overzichtelijk station, één grote hal en vanaf daar trappen naar beneden die naar de perrons gaan. Overal hangen klokken en de borden waarop staat welke trein waarheen gaat, zijn heel duidelijk. Check van tevoren welke trein je neemt, hoe die trein heet (de intercity naar Utrecht heet de intercity naar Schiphol) en vanaf welk spoor hij vertrekt. Doe dat ook voor de terugreistrein. Dan: gaan zitten en wachten tot je op station Utrecht bent. Je kan je in de trein vermaken door een boek mee te nemen, maar daar is hier nog een heel topic over. Bedenk dat het allemaal wel meevalt.
Succes en veel plezier!
Oud 25-11-2010, 14:44
Verwijderd
vooral niet bang zijn,ik reis best vaak alleen, al is dat dan met de bus, maar mensen willen je altijd helpen serieus, gewoon vragen als je er niet uitkomt
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Op de vlucht [Verhaal]
dreamrose
14 11-12-2011 12:56
Verhalen & Gedichten De verhalenwedstrijd: de uitslag
Vogelvrij
31 21-06-2010 20:10
Verhalen & Gedichten De brief
I C U
3 12-12-2004 18:05
Verhalen & Gedichten [Column] van 6:30 tot 16:15 op zondag
Blitzkrieg Bop
8 20-11-2004 13:26
Liefde & Relatie misschien wel 'handig' als je wilt afspreken met iemand van het i-net
moenbase
52 07-09-2002 08:47
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.