Oud 01-07-2018, 20:22
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Hallo.


Vanochtend om 10 uur meisje gevraagd via whatsapp omdat ik haar niet meer zie of ze keer wat wilde drinken.

Paar minuten later stuurde ze dat ze zou appen als ze klaar was(met werken gok ik)

Ik zei toen is goed.

En rond half 10 nog een keer gevraagd of ze nagedacht had.

Ze is wel nogsteeds online maar bij mijn berichten staan geen blauwe vinkjes.(bij het eerste bericht wel vanaf is goed niet meer)

Ik ben niet geblocked anders had ik geen 2 grijze vinkjes gehad

Ignored ze me nu heel erg. En is er nog kans dat ze gaat reageren?

Of dit gewoon achter me laten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2018, 20:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wacht het gewoon nog even af, misschien was ze druk vandaag...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 20:38
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Wacht het gewoon nog even af, misschien was ze druk vandaag...
ja post is verkeerd dit was gisteren ik wacht dus al meer dan 30 uur.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 21:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
ja post is verkeerd dit was gisteren ik wacht dus al meer dan 30 uur.
Bel haar. Misschien heeft ze haar blauwe vonkjes uitgezet en negeert ze je inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 21:16
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Bel haar. Misschien heeft ze haar blauwe vonkjes uitgezet en negeert ze je inderdaad.
als ze negeert dan is het denk ik toch een nee. dan lijkt het me niet nodig om te bellen ofwel?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 21:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
als ze negeert dan is het denk ik toch een nee. dan lijkt het me niet nodig om te bellen ofwel?
Ik zou niet bellen, en haar gewoon vergeten. Als ze interesse heeft dan kan zij ook wel initiatief nemen, jij hebt duidelijk laten zien dat jij wil afspreken.
Niet bellen, niet appen, laat maar doodbloeden...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 21:39
Verwijderd
Dramaqueen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:02
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hou je vinger op het bericht en druk informatie. Dan kun je zien of het gelezen is. Wat waarschijnlijk wel zo is natuurlijk. Lekker laten gaan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Hou je vinger op het bericht en druk informatie. Dan kun je zien of het gelezen is. Wat waarschijnlijk wel zo is natuurlijk. Lekker laten gaan.
Nee, dat kan niet, want de vinkjes zijn grijs. Dus ze heeft het gelezen in het hoofdvenster van whatsapp, maar niet in het gespreksvenster van TS.

Of ze heeft de vinkjes even uitgezet om het bericht even te lezen. En vervolgens niet antwoorden, maar ondertussen idd wel online zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:23
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
lOf ze heeft de vinkjes even uitgezet om het bericht even te lezen. En vervolgens niet antwoorden, maar ondertussen idd wel online zijn.
Dit probeerde ik uit te leggen...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:35
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Nee, dat kan niet, want de vinkjes zijn grijs. Dus ze heeft het gelezen in het hoofdvenster van whatsapp, maar niet in het gespreksvenster van TS.

Of ze heeft de vinkjes even uitgezet om het bericht even te lezen. En vervolgens niet antwoorden, maar ondertussen idd wel online zijn.
denk het niet aangezien ze de is goed ook niet heeft gelezen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:41
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
als ze negeert dan is het denk ik toch een nee. dan lijkt het me niet nodig om te bellen ofwel?
Mabye neemt ze op...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mabye neemt ze op...
Niet reageren is ook een manier om "nee" te zeggen. Daar zou ik zeker niet achteraan gaan bellen. Ze is je niks schuldig, en als ze je nog niet irritant vindt, dan vindt ze je dat wel wanneer je opdringerig gaat bellen. Slecht idee wat mij betreft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:47
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Niet reageren is ook een manier om "nee" te zeggen. Daar zou ik zeker niet achteraan gaan bellen. Ze is je niks schuldig, en als ze je nog niet irritant vindt, dan vindt ze je dat wel wanneer je opdringerig gaat bellen. Slecht idee wat mij betreft.
ja ga ik ook niet doen. ik ga er ook niks achteraan sturen.

ik ken nog iemand binnen dat bedrijf die gaat nog iets vragen in de trant waarom ze zo doet ofzo.

Laatst gewijzigd op 01-07-2018 om 23:46.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 22:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Niet reageren is ook een manier om "nee" te zeggen. Daar zou ik zeker niet achteraan gaan bellen. Ze is je niks schuldig, en als ze je nog niet irritant vindt, dan vindt ze je dat wel wanneer je opdringerig gaat bellen. Slecht idee wat mij betreft.
Je kan dan met een kletsverhaal komen en niet subtiel vragen stellen over wat je wilt weten...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 23:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kan dan met een kletsverhaal komen en niet subtiel vragen stellen over wat je wilt weten...
Als je niet op iemand zijn aandacht zit te wachten zit je hier ook echt niet op te wachten. Echt niet. Grote kans dat er dan niet eens opgenomen wordt of dat het nummer na het gesprek geblokkeerd wordt.
Opdringerig gedrag is een flinke afknapper voor de meeste mensen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 23:25
Verwijderd
Citaat:
ja ga ik ook niet doen. ik ga er ook niks achteraan sturen.

ik ken nog iemand binnen la place die gaat nog iets vragen in de trant waarom ze zo doet ofzo.
Ik werk niet bij de La Place, maar ik kan je vertellen dat ze je niet zo interessant vindt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 23:48
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Als je niet op iemand zijn aandacht zit te wachten zit je hier ook echt niet op te wachten. Echt niet. Grote kans dat er dan niet eens opgenomen wordt of dat het nummer na het gesprek geblokkeerd wordt.
Opdringerig gedrag is een flinke afknapper voor de meeste mensen
Nee ga er ook niet meer op reageren. Ze mag neervallen had dan of helemaal niks gestuurd.

Of had savonds na werk gereageerd van nee maar laat in ieder geval iets weten nadat je dat berichtje typte
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2018, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Nee ga er ook niet meer op reageren. Ze mag neervallen had dan of helemaal niks gestuurd.

Of had savonds na werk gereageerd van nee maar laat in ieder geval iets weten nadat je dat berichtje typte
Ze mag neervallen? Doe niet zo gepikeerd joh.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:03
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ze mag neervallen? Doe niet zo gepikeerd joh.
.

Maar ik vind dat ze wel het fatsoen mag hebben om even te reageren.
Zeker als ze eerst zegt ik zal je appen als ik klaar ben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:06
Verwijderd
Hoe was het contact dan vóórdat je haar je nummer gaf en je haar nog wel zag?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:10
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Hoe was het contact dan vóórdat je haar je nummer gaf en je haar nog wel zag?
We zaten in groepsapp daar had ik haar nummer van

We praatte gewoon tijdens werk met elkaar.
En als we langs elkaar liepen lachde we steeds naar elkaar. Ook een paar keer toen ik oets niet goed deed vreef ze over mijn arm en deed het toen voor.

Buiten werk geen contact verder.

Ben nu ong een maand weg en ben vorige week zaterdag even teruggeweest. Toen zei ze mis je me nu al
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:15
Verwijderd
Was dit diezelfde dame als een tijd geleden voor wie je acht repen chocolade en een MCDonalds-bon had gekocht?

deadlock, megatron, ertur, enilorac
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:19
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Was dit diezelfde dame als een tijd geleden voor wie je acht repen chocolade en een MCDonalds-bon had gekocht?

deadlock, megatron, ertur, enilorac
Nee
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 00:21
Verwijderd
Het is best wel raar om zomaar iemand random te appen die je helemaal niet zo goed kent en niet buiten je werk spreekt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2018, 00:22
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Het is best wel raar om zomaar iemand random te appen die je helemaal niet zo goed kent en niet buiten je werk spreekt.
Klopt alleen ja ik dacht fus dat ze flirtte maar niet dus.

En dan nog zou ik persoonlijk of helemaal niks zeggen of gelijk nee zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 08:12
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Klopt alleen ja ik dacht fus dat ze flirtte maar niet dus.

En dan nog zou ik persoonlijk of helemaal niks zeggen of gelijk nee zeggen
Ze heeft dus je eerste keuze gekozen...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 15:44
Verwijderd
Citaat:
ja post is verkeerd dit was gisteren ik wacht dus al meer dan 30 uur.
OH MIJN HEMEL DERTIG UUR IK DENK DAT ZE DOOD IS OMG OMG.

Stel je even niet zo aan joh.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 20:01
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ze heeft dus je eerste keuze gekozen...
nee want ze heeft wel gereageerd met ik zal je vanaf appen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 20:01
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
OH MIJN HEMEL DERTIG UUR IK DENK DAT ZE DOOD IS OMG OMG.

Stel je even niet zo aan joh.
als je ziet dat ze steeds online is...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 21:31
Verwijderd
Citaat:
als je ziet dat ze steeds online is...
En dus?

Je hebt gewoon haar uit het niets een app gestuurd, daar zat ze waarschijnlijk helemaal niet op te wachten. Daarom appte ze maar ik app later terug en denkt ze wtf hoe moet ik hier nu weer onderuit komen...

En dus denkt ze na en jij checkt steeds of ze online is... Weet je, als je iemand appt he, dan heb je echt helemaal niet ineens het RECHT op een antwoord of AANDACHT van een ander. DAT IS HEEL IRRITANT.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 22:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Bijna net zo irritant als overmatig gebruik van hoofdletters

Maar dat is wel een heel naar kwaaltje, mensen die menen dat je (altijd) meteen moet reageren. Vaak is 'fatsoen' het gegeven argument. Ik vind het eerder bijzonder onfatsoenlijk dat men dit verwacht, en doe er dan ook niet aan mee. Ik reageer wanneer ik daar de tijd voor rijp acht om wat voor reden dan ook. Niet eerder. Trek je de blauwe vinkjes niet een dag of twee, drie? Vette pech.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 23:40
Verwijderd
I luvvvvvvvv hoofdletters
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 07:47
Verwijderd
Citaat:
als je ziet dat ze steeds online is...
Stel! Je! Niet! Aan!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 08:44
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Ze heeft toch nog gereageerd
Het gaat slecht met der oma en zei sorry dat het zo lang duurde.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 12:39
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ze heeft toch nog gereageerd
Het gaat slecht met der oma en zei sorry dat het zo lang duurde.
Laat het los. Als ze geen antwoord geeft komt dat ook niet meer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2018, 13:07
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Je had gewoon geduld moeten hebben
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 15:19
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Laat het los. Als ze geen antwoord geeft komt dat ook niet meer.
ze heeft gereageerd zeg ik
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 22:35
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
ze heeft gereageerd zeg ik
En wou ze?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 22:49
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
En wou ze?
Ze zei iets van sorry dat je zo lang moest wachten. Haar oma is depressief en net uit met haar vriend.

Daarna zei ze het ligt niet aan jou zoals ik je nu ken ben je een hele lieve jongen maar ik moet eerst mijn leven terug op de rit krijgen.


Beetje heen er weer gewatsappt en zei dat ik a.s zaterdag met een ex collega en nog collega van haar ging eten en vroeg of ze mee wilde maar ze is jarig die dag.
Maar wel van mij dat ik het aanbood.

Ik zei misschien ander keertje dan en je houd hen tegoed.

Daarna geen reactie meer.

Ik weet dus niet of het een nee voor altijd is of een nee voor nu en hoe ik ni weer het gesprek op gang kan brengen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 06:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ze zei iets van sorry dat je zo lang moest wachten. Haar oma is depressief en net uit met haar vriend.

Daarna zei ze het ligt niet aan jou zoals ik je nu ken ben je een hele lieve jongen maar ik moet eerst mijn leven terug op de rit krijgen.


Beetje heen er weer gewatsappt en zei dat ik a.s zaterdag met een ex collega en nog collega van haar ging eten en vroeg of ze mee wilde maar ze is jarig die dag.
Maar wel van mij dat ik het aanbood.

Ik zei misschien ander keertje dan en je houd hen tegoed.

Daarna geen reactie meer.

Ik weet dus niet of het een nee voor altijd is of een nee voor nu en hoe ik ni weer het gesprek op gang kan brengen
Gast, wat ben je wanhopig. Laat haar met rust. Als ze je leuk vindt, zoekt ze vanzelf contact als haar leven weer terug op de rit is. Voor nu, luister naar wat ze zegt en heb daar respect voor. Dring je niet zo op.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Gast, wat ben je wanhopig. Laat haar met rust. Als ze je leuk vindt, zoekt ze vanzelf contact als haar leven weer terug op de rit is. Voor nu, luister naar wat ze zegt en heb daar respect voor. Dring je niet zo op.
Inder-fucking-daad zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 08:23
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Dus dat reageren wat ze doet doet ze ook gewoon omdat het moet?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 08:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus dat reageren wat ze doet doet ze ook gewoon omdat het moet?
Also ze zegt dat ze haar leven terug op dit rit wil krijgen is dat waarschijnlijk haar eerste prioriteit, respecteer dat. Haar leven draait niet om jou...

Ze is jou niks verschuldigd dus het is al heel wat dat ze zo eerlijk is over alles. Gun haar de ruimte waar ze om vraagt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 09:55
Verwijderd
Ze heeft geen interesse in je. Of dat nu komt doordat ze wat anders aan haar hoofd heeft of jou gewoon niet leuk genoeg vindt, doet niet ter zake. Laat haar met rust. Je bent nu al veel te opdringerig.

Ik weet dat anderen dit ook al gezegd hebben maar zo te lezen kan het geen kwaad als je de boodschap drieduizend keer te horen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Dus dat reageren wat ze doet doet ze ook gewoon omdat het moet?
Waarom denk jij dat jij belangrijker bent dan zij?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2018, 17:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dus dat reageren wat ze doet doet ze ook gewoon omdat het moet?
Geen idee... dat kan ik niet inschatten en jij blijkbaar ook niet, dus laat het gewoon en focus je op andere zaken.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.