Oud 13-07-2018, 20:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Spoiler


Die dude mag wel een audioboek voor me inspreken ofzo. Zo zwoel.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 13-07-2018, 20:11
Verwijderd
Ik denk de laatste tijd steeds vaker terug aan de enige persoon met wie ik wat langer/serieuzer gedate heb in de 2 jaar dat ik vrijgezel ben (ongeveer 2,5 maand) maar met wie ik het afkapte omdat ik dacht dat ik niet genoeg voelde. Misschien mis ik hem wel een beetje en nu vraag ik me af of ik het niet te vroeg opgegeven heb. Maar ja.. ga ik dat tegen hem zeggen? Het is nu al een maand of 4 geleden of zo.
Oud 13-07-2018, 20:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Spoiler


Die dude mag wel een audioboek voor me inspreken ofzo. Zo zwoel.
Spoiler


Goed idee
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-07-2018, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk de laatste tijd steeds vaker terug aan de enige persoon met wie ik wat langer/serieuzer gedate heb in de 2 jaar dat ik vrijgezel ben (ongeveer 2,5 maand) maar met wie ik het afkapte omdat ik dacht dat ik niet genoeg voelde. Misschien mis ik hem wel een beetje en nu vraag ik me af of ik het niet te vroeg opgegeven heb. Maar ja.. ga ik dat tegen hem zeggen? Het is nu al een maand of 4 geleden of zo.
Je kunt altijd voorzichtig zeggen dat je het eigenlijk wel jammer vindt dat je elkaar niet meer ziet/ spreekt en voorstellen weer eens wat af te spreken. Wie weet wat er van komt. Als hij geen interesse meer heeft ben je niet veel verder van huis dan nu
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-07-2018, 20:24
Verwijderd
Kusjes voor iedereen die het nodig heeft! En ook kusjes voor iedereen die het niet nodig heeft!
Oud 13-07-2018, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ga er niks mee doen hoor. Ik ben een beetje heel erg klaar met mannen, maar van een afstandje zwijmelen is soms wel leuk.

Spoiler




Noice. Beter blijft hij je goed behandelen en treat ie je als een fucking queen, anders ga ik 'm klappen.
Blijkbaar komt het soms ineens op je pad!

Spoiler


Hihi.
Nou hij komt dus helemaaal niet uit dezelfde stad en land, en dat verklaart een hoop denk ik.
Oud 13-07-2018, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik denk de laatste tijd steeds vaker terug aan de enige persoon met wie ik wat langer/serieuzer gedate heb in de 2 jaar dat ik vrijgezel ben (ongeveer 2,5 maand) maar met wie ik het afkapte omdat ik dacht dat ik niet genoeg voelde. Misschien mis ik hem wel een beetje en nu vraag ik me af of ik het niet te vroeg opgegeven heb. Maar ja.. ga ik dat tegen hem zeggen? Het is nu al een maand of 4 geleden of zo.
Ik zou het gewoon proberen hoor!
Oud 13-07-2018, 22:38
Verwijderd
Ik strooi hier net zoals Caroline heel veel kusjes en liefde neer voor jullie!
Oud 13-07-2018, 22:39
Verwijderd
Spoiler
Oud 13-07-2018, 22:41
Verwijderd
Dat is een goede nick en ik ben benieuwd naar het verhaal daar achter
Oud 13-07-2018, 22:45
Verwijderd
Het is precies de samenvatting, oh wacht ik ga er nog wat aan toevoegen:

Spoiler


joe
Oud 13-07-2018, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het is precies de samenvatting, oh wacht ik ga er nog wat aan toevoegen:

Spoiler


joe
klinkt als een fijne kerel
Oud 13-07-2018, 22:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oi
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 23:02
Verwijderd
Spoiler
Oud 13-07-2018, 23:06
Verwijderd
Life-events kunnen blijkbaar ineens nogal wat verborgen stoornissen induceren
Oud 13-07-2018, 23:07
Verwijderd
revealen
Oud 13-07-2018, 23:07
Verwijderd
ik weet het NLse woord niet effetjes
Oud 13-07-2018, 23:11
Verwijderd
Ik ook niet. Tering, wat een hork dan.
Oud 13-07-2018, 23:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Aan het licht laten komen

Maar oi ja nee, beter kwijt dan rijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 23:20
Verwijderd
Jazeker want.... hij uit mijn leven en meer goeds er in!
Oud 14-07-2018, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Je kunt altijd voorzichtig zeggen dat je het eigenlijk wel jammer vindt dat je elkaar niet meer ziet/ spreekt en voorstellen weer eens wat af te spreken. Wie weet wat er van komt. Als hij geen interesse meer heeft ben je niet veel verder van huis dan nu
Citaat:
Ik zou het gewoon proberen hoor!

Ja we hebben sowieso contact en we zouden nog een keer gaan fietsen dus ik denk dat dat er ook wel van komt. Maar misschien moet ik niet van tevoren zeggen wat ik nu denk, want straks is het alleen maar nostalgisch achteraf-geromantiseer in mijn hoofd en heb ik als ik hem zie weer hetzelfde gevoel als toen.

Enfin.. ik heb me ipv uit te gaan maar vermaakt met een blog schrijven over dating en liefde (ga hem niet hier posten maar wie weet hoe ik heet kan het via Facebook wel vinden)
Oud 14-07-2018, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ja we hebben sowieso contact en we zouden nog een keer gaan fietsen dus ik denk dat dat er ook wel van komt. Maar misschien moet ik niet van tevoren zeggen wat ik nu denk, want straks is het alleen maar nostalgisch achteraf-geromantiseer in mijn hoofd en heb ik als ik hem zie weer hetzelfde gevoel als toen.

Enfin.. ik heb me ipv uit te gaan maar vermaakt met een blog schrijven over dating en liefde (ga hem niet hier posten maar wie weet hoe ik heet kan het via Facebook wel vinden)
Goed stuk.
Oud 14-07-2018, 17:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb medelijden met Wolter wat zijn schoonfamilie betreft

Ik kan met zijn moeder beter dan met die van mezelf. Zijn vader en zijn vrouw zien we weinig en dat is prima.

Bijna samenwonen, over anderhalve week verhuizen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-07-2018, 17:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn scharrel lijkt aan te sturen op een trio alleen ben ik te sociaal incapabel om te begrijpen wat ze bedoelt met vage vrouwenshit
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-07-2018, 17:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gee, Belg. Vraag nou gewoon recht voor z'n raap dingen. Je lijkt zelf wel een wijf.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-07-2018, 17:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat werkt bij haar niet zo want dan gaat ze heel hard ontwijken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-07-2018, 18:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gee, Belg. Vraag nou gewoon recht voor z'n raap dingen. Je lijkt zelf wel een wijf.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-07-2018, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Gee, Belg. Vraag nou gewoon recht voor z'n raap dingen. Je lijkt zelf wel een wijf.

Citaat:
Dat werkt bij haar niet zo want dan gaat ze heel hard ontwijken.
Oud 14-07-2018, 20:50
Verwijderd
Zeg eh Vlaming, is ze Nederlands of niet?
Oud 14-07-2018, 22:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb medelijden met Wolter wat zijn schoonfamilie betreft

Ik kan met zijn moeder beter dan met die van mezelf. Zijn vader en zijn vrouw zien we weinig en dat is prima.

Bijna samenwonen, over anderhalve week verhuizen
Ik vind jouw ouders juist hartstikke lief, maar dat zal ook wel zijn omdat het niet mijn familie is. Jij kan ook zo goed met mijn oma door één deur, en die kan ik zo nu en dan wel afschieten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-07-2018, 23:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind jouw ouders juist hartstikke lief, maar dat zal ook wel zijn omdat het niet mijn familie is. Jij kan ook zo goed met mijn oma door één deur, en die kan ik zo nu en dan wel afschieten
Ik weet wel zeker dat dat is omdat het juist niet onze eigen familie is En ik weet natuurlijk gewoon hoe refo-oma's werken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-07-2018, 23:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet wel zeker dat dat is omdat het juist niet onze eigen familie is En ik weet natuurlijk gewoon hoe refo-oma's werken
Oma vind het vast ook niet goed dat je samen gaat wonen met "die jongen die zo ver weg woont"
Want samenwonen, wat moeten andere mensen daar wel niet van denken Dat hoort niet hoor, zo zijn we dat niet gewend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-07-2018, 23:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oma vind het vast ook niet goed dat je samen gaat wonen met "die jongen die zo ver weg woont"
Want samenwonen, wat moeten andere mensen daar wel niet van denken Dat hoort niet hoor, zo zijn we dat niet gewend.
Nee zeg, stel je voor Modern gedoe.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-07-2018, 23:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee zeg, stel je voor Modern gedoe.
Ga maar gewoon trouwen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-07-2018, 23:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Doen we vast nog wel, ooit.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-07-2018, 01:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Zeg eh Vlaming, is ze Nederlands of niet?
Nee Vlaams!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-07-2018, 02:13
Verwijderd
En nadat jullie getrouwd zijn, niet langer dan een half jaar wachten met zwanger worden, anders gaan de buren dingen denken!
Oud 15-07-2018, 06:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn huidige buren zijn een psychopaat en een alleenstaande moeder
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-07-2018, 11:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wel minimaal 7 kinderen maken Miekje, anders heb je niet aan de opdracht van voortplanting voldaan
Oud 15-07-2018, 11:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Neee gewoon net zo vaak je benen spreiden als Wolterb dat wil en dan maar zien hoeveel kinderen God je geeft!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-07-2018, 11:25
Verwijderd
Maar oh wee als hij je er geen geeft. Dan doe je iets verkeerd.

Mijn peettante was haar tijd ver vooruit, veertig jaar geleden zette ze de pastoor de deur uit toen die na een jaar huwelijk kwam vragen waar de kinderen bleven. Schande was dat toen.
Oud 15-07-2018, 11:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Natuurlijk heb je ook gewoon je ovulatieschema op de koelkast hangen zodat je weet wanneer het moet gebeuren!

En de tering pastoors die zich met dat soort dingen bemoeien
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-07-2018, 12:12
Verwijderd
Ovulatie schmovulatie, god is degene die bepaalt.
Oud 15-07-2018, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Nee Vlaams!
Wat zitten jullie nou te draaien.

Vraag om duidelijkheid!
Oud 15-07-2018, 16:57
Verwijderd
Worden jullie wel eens geil van jullie eigen accent?
Oud 15-07-2018, 18:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Worden jullie wel eens geil van jullie eigen accent?

Nee maar wel van mensen die er op geilen hiehiheuieheihiiihi
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-07-2018, 19:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Neee gewoon net zo vaak je benen spreiden als Wolterb dat wil en dan maar zien hoeveel kinderen God je geeft!
Mijn oma is heel refo, maar haar eerste bevalling was heel zwaar, dus daarna zei mijn opa "Dat ga je niet nog een keer doen hoor Nel", dus toen bleef mijn moeder enig kind
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-07-2018, 19:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vriendin van mij is getrouwd met de zoon van de dominee en behoorlijk zwaar aan de kerk. Ze heeft twee hele pittige zwangerschappen gehad en de jongste bewust Benjamin genoemd denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2018, 19:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vriendin van mij is getrouwd met de zoon van de dominee en behoorlijk zwaar aan de kerk. Ze heeft twee hele pittige zwangerschappen gehad en de jongste bewust Benjamin genoemd denk ik.
Duidelijk signaal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-07-2018, 20:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Mijn oma is heel refo, maar haar eerste bevalling was heel zwaar, dus daarna zei mijn opa "Dat ga je niet nog een keer doen hoor Nel", dus toen bleef mijn moeder enig kind
dat vind ik wijs.

Ik ben eindeloos gefascineerd door grote families in de Amerikaanse Bible Belt en dan vooral de ‘independent (fundamental) Baptists’ als die bijv Gothard aanhangen en de evangelisten die niet in voorbehoedsmiddelen geloven. En daar is dat wel echt een thematje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.