Oud 10-08-2013, 16:31
Verwijderd
ik kwam laatst op het idee om mezelf te pijpen maar ik wist niet hoe dus heb ik op google opgezocht uit eindelijk is het me gelukt om mijn eikel in mijn mond te nemen dat vond ik een erg prettig gevoel maar daarna vond ik mezelf vies omdat ik aan mijn eigen lul zoog ik zou graag willen weten of er meer jongens van 13/14/15 jaar die zichzelf pijpen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 16:59
Verwijderd
En het is niet vies om jezelf af te trekken? Beide zijn een vorm van masturbatie, niks ergs aan.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 17:33
Verwijderd
mooi zo maar ik denk niet dat ikhet weer ga doen want ik probeerde het net en ikhaalde het niet
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 20:52
Verwijderd
hoe is je dat gelukt dan ? haha ik probeerde het wel is maar lukte niet
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 23:53
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
jezelf proberen te pijpen is niet zonder gevaar had ik gelezen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 01:33
Verwijderd
Citaat:
jezelf proberen te pijpen is niet zonder gevaar had ik gelezen
Ok en waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 01:39
Verwijderd
Citaat:
jezelf proberen te pijpen is niet zonder gevaar had ik gelezen
Ik heb het gegoogled (google autofellatio, zo heet het) en nergens gevonden dat het daadwerkelijk schadelijk is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 10:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je moet gewoon opletten dat je je spieren niet verrekt etc. Want als je ineen voorover vliegt alsof er een aambeeld op je valt is dat niet zo fijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 11:09
Verwijderd
Waarom is het belangrijk dat ze je leeftijd hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 11:40
Verwijderd
Degene in mijn sociale omgeving die dat kan heeft er nooit moeite voor hoeven doen, dus ik vermoed dat 't voornamelijk fysieke aanleg is. /anekdotisch bewijs

De meeste mensen kunnen er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 12:05
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
en je kan ook gewoon je handen gebruiken tot je vriendin hebt zullen vast wel variaties zijn op het rukken
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 23:38
Yannickje
Yannickje is offline
Toen ik zo een 11-12-13 jaar was kon ik wel mijn piemel in mijn mond nemen als ik achterover op mijn rug lag en ik heb dat veel gedaan want het gaf echt een heerlijk gevoel. Ik was in een gymclub van de school en ik weet dat anderen dat ook deden heb ik een paar keer in de kleedkamers gezien.

In die tijd had ik nog geen sperma: alleen een opgewonden gevoel waarbij ik mijn piemel dan ook voelde schokken. Dat was dan eigenlijk een 'droog orgasme' maar ik wist het dan nog niet.

En tegen de tijd dat ik veertien was had ik wel orgasme met zaadlozing maar was ik niet soepel genoeg meer om mijn piemel meer dan een paar seconden in de mond te nemen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 19:47
ted boss
ted boss is offline
Citaat:
ik kwam laatst op het idee om mezelf te pijpen maar ik wist niet hoe dus heb ik op google opgezocht uit eindelijk is het me gelukt om mijn eikel in mijn mond te nemen dat vond ik een erg prettig gevoel maar daarna vond ik mezelf vies omdat ik aan mijn eigen lul zoog ik zou graag willen weten of er meer jongens van 13/14/15 jaar die zichzelf pijpen
Maar als je jezelf kan pijpen zonder probleem dan betekent het misschien ook dat je een ander kan pijpen zonder probleem want het blijft een lul waar jw aan zuigt maakt niet uit of het je eigen lul is een lul is een lul dus maybe moet je je afvragen wat je geaardheid is de volgende keer dat je aan jezelf pijpen denk of aan je lul of gewoon aan een random lul!!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Maar als je jezelf kan pijpen zonder probleem dan betekent het misschien ook dat je een ander kan pijpen zonder probleem want het blijft een lul waar jw aan zuigt maakt niet uit of het je eigen lul is een lul is een lul dus maybe moet je je afvragen wat je geaardheid is de volgende keer dat je aan jezelf pijpen denk of aan je lul of gewoon aan een random lul!!!
Ja, en als je masturbeert dan kun je misschien ook een andere jongen aftrekken want het blijft een lul waar je aan trekt! NET ALS DE HOMO'S! Dus de volgende keer dat je zin hebt moet je misschien niet fappen maar je afvragen wat je geaardheid is. Want stel je voor dat je gewoon geil zou zijn en dan zou doen waar je toevallig zin in hebt, oei oei oei
Met citaat reageren
Oud 07-07-2018, 11:16
stefdestef
stefdestef is offline
Citaat:
ik kwam laatst op het idee om mezelf te pijpen maar ik wist niet hoe dus heb ik op google opgezocht uit eindelijk is het me gelukt om mijn eikel in mijn mond te nemen dat vond ik een erg prettig gevoel maar daarna vond ik mezelf vies omdat ik aan mijn eigen lul zoog ik zou graag willen weten of er meer jongens van 13/14/15 jaar die zichzelf pijpen
op welke website heb je manieren gevonden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2018, 12:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik denk niet dat hij dat 5 jaar na dato nog weet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 17:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil dat ook maar hoe deed je dat???
Dit is een topic uit 2013, ik denk niet dat deze persoon nog antwoord gaat geven op je vraag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 19:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik wil dat ook maar hoe deed je dat???
Google maar eens op autofellatio. Maar er zijn maar weinig jongens of mannen die dat echt kunnen. Je moet er erg lenig voor zijn en/of groot geschapen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 23:58
PimPamPet
PimPamPet is offline
Ik kan het m'n eikel kussen zeg maar en ik heb ook de fout gemaakt om op m'n gezicht klaar te komen, het was heel raar en warm en ik voelde me erg vies zelfs nadat het schoon was...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 00:13
Verwijderd
Waarom voelde je je vies nadat je je gezicht had schoongemaakt?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 01:17
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Valse schaamte.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 02:54
PimPamPet
PimPamPet is offline
Citaat:
Waarom voelde je je vies nadat je je gezicht had schoongemaakt?
Ik vond het gewoon niet een fijn gevoel.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 11:02
Verwijderd
Nou, het is dus ook een beetje schaamte.. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2018, 14:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vond het gewoon niet een fijn gevoel.
Fysiek (bah, plakkerige vloeistof op m'n gezicht) of mentaal (iel, sperma op m'n gezicht!)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 04:21
PimPamPet
PimPamPet is offline
Citaat:
Fysiek (bah, plakkerige vloeistof op m'n gezicht) of mentaal (iel, sperma op m'n gezicht!)?
Allebei
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 15:55
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Ik kan het m'n eikel kussen zeg maar en ik heb ook de fout gemaakt om op m'n gezicht klaar te komen, het was heel raar en warm en ik voelde me erg vies zelfs nadat het schoon was...
same
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
De Kantine Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst.
Fitematrulle
44 12-01-2016 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.