Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 15:18
Whoop1991
Avatar van Whoop1991
Whoop1991 is offline
Hoi allemaal

Voor de zomer van 2011 lijkt het mij een heel leuk idee om te gaan interrailen. Dit is een treinticket kopen waarmee je een maand lang door heel Europa kunt reizen. Het lijkt mij leuk om in de maand Juli/augustus te gaan reizen.

een voorkeur qua bestemming heb ik niet echt, ik wil eigenlijk gewoon heel veel zien en leuke dingen beleven. Of we nu via oostenrijk, Italie naar de balkan gaan of naar het noorden trekken naar Noorwegen en Zweden, ik ben voor alles in. Wel wil ik gebruik maken van goedkope jeugdherbergen of hostels.

Ik zelf ben 19 jaar, volgend jaar 20. Lijkt je dit een leuk idee, dan stuur maar een PM'tje. dan kunnen we elkaar een beetje leren kennen,want het moet natuurlijk wel een beetje klikken met iemand waar je mee gaat reizen.

Groetjes Julian

PS: graag iemand van ongeveer mijn leeftijd. categorie 17 tot 22/23. Man/vrouw.
Advertentie
Oud 06-12-2010, 17:02
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
naar het noorden trekken naar Noorwegen en Zweden, ik ben voor alles in. Wel wil ik gebruik maken van goedkope jeugdherbergen of hostels.
Verder geen interesse, maar ik wil je wel graag even wijzen op het volgende. Het hangt er natuurlijk vanaf waar je in Noorwegen en Zweden wil gaan zitten, Maar als je verder Noorwegen of Zweden ingaat hoe minder treinen er rijden. Ik ben al heel wat jaren in Noorwegen en Zweden geweest, het hoogste waar we zaten was Lillehamer. En daar tref je bijna geen treinen aan!

Dit geldt overigens denk ik ook wel voor Finland, maar dat weet ik niet, aangezien ik er 1x geweest ben.

Succes verder met het verder uitzoeken van je reis, maar ik wou je dit even meegeven.

Gr. Brands
__________________
Gr. Brands
Oud 08-12-2010, 14:16
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Met name in Noorwegen zijn geen goedkope jeugdherbergen. Vrijwel niks is goedkoop daar.
Oud 09-12-2010, 12:44
j00st
j00st is offline
Over Noorwegen; noordelijker dan Lillehammer kan best, maar er gaat maar een paar keer per dag een trein richting Trondheim. Reken gewoon niet op een spoorverbinding zoals wij die in Nederland hebben, want in veel landen is die lang niet zo regelmatig en frequent.

Frankrijk, Italië en Spanje hebben allemaal aardige treinverbindingen, maar afhankelijk van de regio varieert de frequentie van treinen ook nogal.
Oud 09-12-2010, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een paar jaar geleden geinterraild in Frankrijk en daar viel het al erg tegen met de verbindingen. Je hebt daar plaatsen waar je maar een paar keer per dag een trein hebt, heel veel moet je vooraf reserveren en je planning zomaar een dag verschuiven is er niet bij want lang niet alle treinen rijden elke dag. Als je in de zomer van 2011 wilt gaan zou ik wel nu al beginnen met kijken waar je heen wilt, plannen etc. Wij zijn destijds in oktober begonnen met plannen en in juli/augustus gegaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.