Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2018, 12:45
Driktrok
Driktrok is offline
Hallo allemaal

Ik heb al enkel maanden een relatie met een meisje die wat jonger is dan mij. Ik zie ze heel graag maar gisteren is het misgelopen. Ik was op een fuif en had wel wat gedronken. Ik praatte wat met een meisje en toen gebeurde het. We hebben gekust en daarna gingen we samen naar buiten. Daar hadden we seks. Nadien had ik er heel veel spijt van maar op het moment zelf lik niet.

Wat moet ik nu doen? Moet ik het zeggen tegen mijn vriendin? Maar dan zal ze kapot zijn van verdriet. Of is het beter om te zwijgen? Ik weet echt niet wat te doen... als er mensen zijn met tips mag je altijd antwoorden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eerlijk zijn en de relatie verbreken. Blijkbaar is ze niet leuk genoeg voor je, want dan was dit niet gebeurd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vertel het haar en maak het uit als zij dat zelf niet al doet. Blijkbaar geef je niet zoveel om haar en ze verdient aanzienlijk beter.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:49
Driktrok
Driktrok is offline
Maar ik geef wel om haar. Dit was gwn een fout en het kwam vooral door de alcohol
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Alcohol de schuld geven is zwak. Je maakt je eigen keuzes en als je niet tegen drank kunt moet je niet zuipen. Je geeft niet genoeg om haar om niet vreemd te gaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:51
Driktrok
Driktrok is offline
Maar zij zal kapot zijn van verdriet?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 12:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als zij weet dat jij iemand bent die haar niet trouw is vast een stuk minder.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:03
Driktrok
Driktrok is offline
Normaal ben ik haar altijd zeer trouw. Dit was echt de eerste keer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh oke, nee dan is het niet erg.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Normaal ben ik haar altijd zeer trouw. Dit was echt de eerste keer
Wel precies één keer te veel. Of je nu drinkt of niet, je blijft verantwoordelijk voor je eigen acties.

Wees eerlijk en biecht op aan je vriendin wat er gebeurd is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:25
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Wel precies één keer te veel. Of je nu drinkt of niet, je blijft verantwoordelijk voor je eigen acties.

Wees eerlijk en biecht op aan je vriendin wat er gebeurd is.
Ik weet het zo nog niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet het zo nog niet hoor...
De Nederlandse wet stelt dat je ook bij dronkenschap gewoon verantwoordelijk bent voor je eigen daden, omdat jij prima had kunnen voorkomen dat jij dronken raakte. Ik denk dat dat principe hier ook van toepassing is. Het is wel heel makkelijk om de drank de schuld te geven, als jij ook gewoon minder had kunnen drinken

Spoiler
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:47
Driktrok
Driktrok is offline
Je hebt wel een punt maar dan heb ik geen vriendin en ook geen seks meer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:49
Verwijderd
Jij was achttien en je vriendin veertien toch?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Je hebt wel een punt maar dan heb ik geen vriendin en ook geen seks meer
Hihi forumbazen kunnen nog wel lezen wat hier stond

Laatst gewijzigd op 21-07-2018 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 14:09
Verwijderd
Opbiechten zul je nu sowieso moeten doen als je een beetje man bent met eergevoel.

Als je nog zo graag bij haar wilt blijven - wat ik opmerk uit jouw reacties - en echt van haar houdt, dan moet je even voor jezelf nagaan of dit nog vaker zal gaan gebeuren. Alleen als je 100% zeker bent dat je helemaal voor haar wilt gaan, kun je haar vertellen dat dit de eerste en meteen de laatste keer was. En dan ligt het bij haar of ze nog toekomst in jullie ziet.

Mocht ze er voor kiezen om dan alsnog verder te gaan zul je wel moeten nagaan wat er in jullie relatie is waardoor je bent vreemdgegaan, want alcohol is een enorm zwak excuus. En vergeet niet dat je dan nog heel wat goed te maken hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 14:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Je hebt wel een punt maar dan heb ik geen vriendin en ook geen seks meer
Ja, zie dat maar als je straf voor het vreemdgaan. Ik zou woest zijn als mijn vent met iemand anders naar bed zou gaan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt wel een punt maar dan heb ik geen vriendin en ook geen seks meer
Misschien wil ze je wel vergeven, wie weet. Maar dan zou ik wel duidelijke afspraken maken, dat jij bijvoorbeeld minder gaat drinken zodat je niet nog eens "per ongeluk" vreemd gaat.

Neem je verantwoordelijk, jij bent ontrouw aan je vriendin. Wees dan ook zo eerlijk om dat op te biechten en de gevolgen te dragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Je hebt wel een punt maar dan heb ik geen vriendin en ook geen seks meer
Je dat is wel echt heel sneu, eigenlijk ben jij dan wel het grootste slachtoffer Als je een beetje kerel bent vertel je het haar gewoon en ga je niet zielig lopen doen om het feit dat jij met iemand anders hebt lopen neuken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je single ben kan je gewoon vrijuit seks hebben als je uit gaat, hoef je tegen niemand sorry voor te zeggen. Lijkt me beter als het je toch vooral om de seks te doen is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:35
Driktrok
Driktrok is offline
Bedankt voor de opmerkingen. Ik zie ze overmorgen weer en zal het haar dan vertellen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Omdat ge zot bent!!!
Zo kan ie wel weer Straatmeid.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 15:56
Verwijderd


Nou ehhh Dicktrok, je moet het gewoon aan haar vertellen wat je gedaan hebt, want ze verdient beter dan een slapjanus die zijn stok niet in zijn broek kan houden bij een beetje alcohol!

En verder ja ze zal kapot zijn, maar op een gegeven moment komt zij vanzelf iemand tegen die beter is dan jij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 16:05
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:


Nou ehhh Dicktrok, je moet het gewoon aan haar vertellen wat je gedaan hebt, want ze verdient beter dan een slapjanus die zijn stok niet in zijn broek kan houden bij een beetje alcohol!

En verder ja ze zal kapot zijn, maar op een gegeven moment komt zij vanzelf iemand tegen die beter is dan jij.
Hou is op!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 16:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hou is op!
Met deze reactie is helemaal niks mis wat mij betreft. Het had misschien iets vriendelijker geformuleerd kunnen worden, maar inhoudelijk ben ik het 100% met haar eens. Als jij ontrouw bent, en je vervolgens ook nog heel laf "de alcohol" daar de schuld van geeft, dan verdient je vriendin waarschijnlijk beter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 16:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Met deze reactie is helemaal niks mis wat mij betreft. Het had misschien iets vriendelijker geformuleerd kunnen worden, maar inhoudelijk ben ik het 100% met haar eens. Als jij ontrouw bent, en je vervolgens ook nog heel laf "de alcohol" daar de schuld van geeft, dan verdient je vriendin waarschijnlijk beter.
Je spreekt jezelf een beetje tegen...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Hou is op!
Het is houd eens op.

Houd eens op is correct, houd is op niet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:05
Driktrok
Driktrok is offline
Waarom altijd al die haat? Moeten jullie forumbazen niet reageren op zo een berichten? Dat is toch jullie taak. Want als dat zo is ga ik hier ook iedereen beginnen uitschelden hoor! Ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om elkaar te helpen....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het zo nog niet hoor...
Vraag niet om advies als je niet bereid bent om ernaar te luisteren joh.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Hou is op!
Er staat geen abnormaal woord in Straatmeid's post
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom altijd al die haat? Moeten jullie forumbazen niet reageren op zo een berichten? Dat is toch jullie taak. Want als dat zo is ga ik hier ook iedereen beginnen uitschelden hoor! Ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om elkaar te helpen....
Waar heb jij het over dan? JIJ bent vreemdgegaan. JIJ bent hier degene die over de ultieme grens is gegaan. JIJ verwacht daarna ook nog eens een poeslieve behandeling? What the actual FUCK man, zoals tien keer eerder is gezegd; HOU JE STOK IN JE BROEK. Wees eerlijk tegen je vriendin en doe het NOOIT MEER.

Heb je enig idee wat dit kan doen met een partner?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom altijd al die haat? Moeten jullie forumbazen niet reageren op zo een berichten? Dat is toch jullie taak. Want als dat zo is ga ik hier ook iedereen beginnen uitschelden hoor! Ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om elkaar te helpen....
Je bent vreemdgegaan. Wij zijn daar geen fan van en bij sommige mensen roept dat felle emoties op. Misschien zijn die mensen zelf ooit bedrogen door hun partner en willen ze jou duidelijk maken hoeveel schade je daarmee aanricht.

Jij pakt een beetje de slachtofferrol, het is de drank, jij hebt dan geen seks meer... Dan wil ik je ook even op je plek zetten. Je hebt eigen verantwoordelijkheid en als je stomme dingen doet moet je ook de verantwoordelijkheid dragen. Wat verwacht je hier te horen? Dat het allemaal oké is?

Heb je enige idee wat dit met vriendin en haar vertrouwen in andere mensen en relaties kan doen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hou is op!
Weet je waar jij eens mee moet ophouden? Met zeiken op de vorm en diskwalificeren daarop in plaats van je te focussen op de inhoud. Ken je het spreekwoord "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."? Mensen hier doen normaal tegen mensen die zich normaal gedragen. VREEMDGAAN IS GEEN NORMAAL GEDRAG. HET IS VAN DEZELFDE KLASSE ALS BIJ IEMAND OP Z'N BED SCHIJTEN TERWIJL ZE ERNAAST LIGGEN TE SLAPEN. En jij verdedigt dan de persoon die op het bed schijt omdat daar lief tegen moet worden gedaan? Heb je enig idee hoe fucking achterlijk je overkomt op de rest? Vieze ouwe man dat je bent, hou je achterlijke impliciete goedkeuringen bij je.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:44
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Waarom altijd al die haat? Moeten jullie forumbazen niet reageren op zo een berichten? Dat is toch jullie taak. Want als dat zo is ga ik hier ook iedereen beginnen uitschelden hoor! Ik dacht dat de bedoeling van dit forum is om elkaar te helpen....
Dat dacht ik ook en dan te beseffen dat Elin3 en Pluis het telkens opnemen voor Straatmeid.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Weet je waar jij eens mee moet ophouden? Met zeiken op de vorm en diskwalificeren daarop in plaats van je te focussen op de inhoud. Ken je het spreekwoord "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."? Mensen hier doen normaal tegen mensen die zich normaal gedragen. VREEMDGAAN IS GEEN NORMAAL GEDRAG. HET IS VAN DEZELFDE KLASSE ALS BIJ IEMAND OP Z'N BED SCHIJTEN TERWIJL ZE ERNAAST LIGGEN TE SLAPEN. En jij verdedigt dan de persoon die op het bed schijt omdat daar lief tegen moet worden gedaan? Heb je enig idee hoe fucking achterlijk je overkomt op de rest? Vieze ouwe man dat je bent, hou je achterlijke impliciete goedkeuringen bij je.
Dit is weer zo'n overdreven opmerking. Daarbij begin je nooit een zin met 'en'... Nu let ik op de zinsopbouw. Dus even niet op de inhoud.😀 Hoop dat ik je zo blij heb gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 17:53
Driktrok
Driktrok is offline
Ik zeg niet dat mijn daden juist zijn, maar de manier waarop straatmeid en deadlick reageren is ook alles behalve vriendelijk. Daar moeten jullie toch wel op spreken! Je kunt iets op verschillende manieren zeggen en hier kiest men volgens mij altijd voor de grofste manier
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:06
Verwijderd
Wat je gedaan hebt is onvergefelijk. Waarom zouden mensen hierover vriendelijk tegen je moeten doen, helemaal als je dan ook nog eens de reacties wegwuift. Je hebt bijna letterlijk op iemand gescheten. Don't expect us to hold your hand.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:16
Driktrok
Driktrok is offline
Dat expect ik ook niet maar je bent niet verplicht te reageren. Als je dan toch niets nuttigs te zeggen hebt is het beter dat je zwijgt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:19
Verwijderd
Jij bent ook niet verplicht om je aangesproken te voelen. Er worden allemaal nuttige dingen tegen je gezegd. Eigenlijk verdien je een ouderwets pak slaag. Snotneus.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:23
Driktrok
Driktrok is offline
Neen jij en straatmeid hebben nog bijna niets nuttigs gezegd. En als ik eens naar je reacties op andere posts kijk zie ik ook enkel maar hetzelfde: haat en commentaar.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:39
Verwijderd
Je bent fucking vreemd gegaan en je gebruikt als kutsmoes dat je lam was. Wat verwacht je, een schouder om op uit te kunnen huilen? Stop met wenen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:44
Driktrok
Driktrok is offline
Ik vraag gewoon dat als je niets zinnigs te zeggen hebt dat je zwijgt! En neen dat verwacht ik ook niet. Ik vroeg gewoon wat jullie zouden doen en dan is het aan jullie om daar beloofd op te zeggen wat jij in die situatie zou doen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:45
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat mijn daden juist zijn, maar de manier waarop straatmeid en deadlick reageren is ook alles behalve vriendelijk. Daar moeten jullie toch wel op spreken! Je kunt iets op verschillende manieren zeggen en hier kiest men volgens mij altijd voor de grofste manier
Klopt is de rest wel gewend...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat expect ik ook niet maar je bent niet verplicht te reageren. Als je dan toch niets nuttigs te zeggen hebt is het beter dat je zwijgt!
Precies! Goed gezegd!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:49
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vraag gewoon dat als je niets zinnigs te zeggen hebt dat je zwijgt! En neen dat verwacht ik ook niet. Ik vroeg gewoon wat jullie zouden doen en dan is het aan jullie om daar beloofd op te zeggen wat jij in die situatie zou doen.
Kijk: jij houdt van haar. Als je haar echt niet kwijt wil moet je doen alsof het nooit gebeurd is.

Wil je eerlijk zijn? Zeg het haar maar je loopt een groter risico dat het uit gaat.

Ik hou op het moment van niemand dus ik zou voor het 2de gaan maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kijk: jij houdt van haar. Als je haar echt niet kwijt wil moet je doen alsof het nooit gebeurd is.
Oh ja, tegen haar liegen, haar keuze ontnemen en haar opzadelen met iemand die seks met een ander heeft gehad, inclusief risico's op soa's etc. Nee, goed advies.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat expect ik ook niet maar je bent niet verplicht te reageren. Als je dan toch niets nuttigs te zeggen hebt is het beter dat je zwijgt!
Deadlock en Straatmeid hebben hele nuttige dingen gezegd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik hou op het moment van niemand dus ik zou voor het 2de gaan maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Off topic, maar jij had toch een vriendin?

Citaat:
Ik lig vaak eerst op me rug als ik ga vingeren want dat vind ik fijner. Ik leg me voeten dan op iets wat iets hoger ligt. Dus me benen zijn dan best wijd. Ik wil het orgasme zo heftig mogelijk dus als ik voel dat ik klaarkom (probeer) ik mijn benen niet te bewegen. Soms stop ik er ook vingers in en dan fantaseer ik dat mijn vriendin dat doet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:55
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Deadlock en Straatmeid hebben hele nuttige dingen gezegd
Ze zitten me te verwijten en uit te schelden en jij zegt er niks op?!?!?! Ipv dat ze gwn wat nuttigs zeggen zoals de rest moeten ze er nog een hoop commentaar en haar aan toevoegen...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 18:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze zitten me te verwijten en uit te schelden en jij zegt er niks op?!?!?! Ipv dat ze gwn wat nuttigs zeggen zoals de rest moeten ze er nog een hoop commentaar en haar aan toevoegen...
Ze zeggen WEL nuttige dingen. Ja, ik ben het met je eens dat ze dat liever kunnen zeggen, maar tegelijkertijd denk ik: Gast jij gaat vreemd! Dan kan je verwachten dat mensen je komen vertellen dat dat een rotstreek is. Vreemdgaan is ook niet lief en dat willen mensen je duidelijk maken.

Je lijkt zelf niet te zien dat jij fout zat en dat je niet in de slachtofferrol moet kruipen. Het echte slachtoffer is je vriendin.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie eerste relatie
thinky
104 04-11-2004 16:43
Liefde & Relatie zijn mun vriendinnen wel echte vriendinnen ??
kersje-15-v
8 06-07-2004 17:07
Liefde & Relatie onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen?
devilcat
66 06-04-2004 20:26
Liefde & Relatie hoe zien of je bedrogen wordt
Verwijderd
2 27-07-2003 16:44
Liefde & Relatie wraak!
Black Reina
20 02-04-2003 15:54
Liefde & Relatie Ooit vreemd gegaan en niet betrapt??
logisch
33 31-10-2002 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.