Oud 30-07-2018, 18:08
tristan16
tristan16 is offline
Ik ben vanaf dit jaar bevriend geraakt met iemand van school. Ik ben 18 en hij is 13 i know maar we zijn vrienden geworden doordat we samen naar school toe fietsen enzo. Nou ben ik al een paar keer bij hem thuis geweest en hebben onze ouders elkaar al gesproken enzo en hebben we samen al wat leuke dingen gedaan. We zijn gaan varen met zijn boot en hebben nog meer leuke dingen gedaan gewoon zoals vrienden ook doen. Nu is het punt dus dat ik hierdoor een beetje verliefd ben geworden op hem ik merk dat echt want nu hij op vakantie is en ik hem daardoor niet zie of spreek mis ik hem best erg. (we hebben beide autisme ik klink misschien als iemand van 14 of 15 en emotioneel ben ik dat soms ook nog). Alleen ik weet niet wat ik moet doen. Ik weet dat er 5 jaar tussen zit eigen 4 jaar 12 maanden en ik geloof 13 dagen. Maar mijn standpunt is als beide mensen er vrede mee hebben en beide letten op wat de ander vind enzo is het nog wel te overzien. Ik weet het even niet en kan hier ook niet echt met mijn ouders over praten niet omdat ze niet weten dat ik homo ben maar gewoon omdat ik dat erg lastig en ongemakkelijk vind. Please geef me advies hoe ik dit het best aan kan pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2018, 18:10
tristan16
tristan16 is offline
Ik heb ook nog helemaal geen zin in sexuele handelingen met hem puur omdat ik dus weet dat dat niet goed is
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 18:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mis je hem echt op een verliefde manier, of gewoon omdat je nu niet de dingen met hem kan delen die je normaal met hem deelt?

Valt hij ook op jongens?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 18:12
tristan16
tristan16 is offline
Ik mis hem omdat we dus geen dingen samen kunnen doen en ook oo de andere manier die ik moeilijk kan omschrijven en nee dat is het ook een beetje ik weet niet of hij ook op jongens valt wat het dus lastiger maakt ik heb wel een gevoel maar ik denk zoals bij iedereen is dat een gevoel van hoop ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 23:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Beetje een randgeval want hij is nog een kind en jij begint al volwassen te worden. Wat vinden zijn ouders er van?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 00:14
tristan16
tristan16 is offline
Naar mijn idee vinden zijn ouders het goed dat we met elkaar omgaan ik bedoel we hebben al een paar logeer/filmavonden gehad en zoals ik al zei hebben onze ouders al een keer met elkaar gesproken enzo dus ja de ouders vinden het goed dat we met elkaar omgaan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 10:55
Verwijderd
Zij weten niet dat je verliefd bent... Weet je zeker dat je echt verliefd bent?
Heb je ook nog andere vrienden?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 21:16
tristan16
tristan16 is offline
Ja ik heb ook andere vrienden en daar heb ik het niet bij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #103
indigo
471 26-11-2009 08:46
Liefde & Relatie 3e zoen
Verwijderd
89 15-02-2005 22:11
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #3
Severus
500 24-11-2004 21:03
Liefde & Relatie Je beste vriend? of je beste vijhand?
Kleintjeyakult
22 03-05-2004 16:45
Verhalen & Gedichten ik ben niet verliefd
DutchGirl
5 30-09-2003 21:46
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.