Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 18:49
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hai!

Ik heb een samengestelde CD gewonnen bij de "Get Your Music" actie van Van Dijk Studieboeken, waar 16 liedjes op staan, onder andere "Beautiful" van Christina Aguilera, "Anyone Of Us" van Gareth Gates, etc.

Maar er is een probleempje: ieder liedje duurt standaard ongeveer 1:44 minuten, ik krijg dus bij ieder nummer steeds niet het hele liedje te horen. Dat vind ik nogal jammer. In de brief (die bij de CD zat) wenste Van Dijk Studieboeken me veel luisterplezier... noem je dat luisterplezier?! Als de liedjes halverwege stoppen?!

Wie heeft dit ook? Ik voel me nogal opgelicht, zeg. Doe ik aan een prijsvraag mee en dan krijg ik een prijs van niks!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 19:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
haha. volgens mij is d'r zo'n regel dat als ze niet meer dan een bepaalde tijd laten horen van een nummer, dat ze dan geen geld hoeven te betalen voor de rechten van die artiest.
Zo kregen wij ooit een hele cd voor muziek, vol met alleen maar van die korte nummers. dan waren ze heel goedkoop.

maar wel nep als je dat wint!! slaat nergens op natuurlijk!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:31
Papillon
ja had ik ook gewonnen. Erg vervelend, zit je net een beetje 'in' het liedje, is het alweer afgelopen.

Maarja. Verder is het best grappig, ik vind de liedjes die erop staan ook niet super leuk, maartoch . Ik wist trouwens ook niet dat je een samengestelde cd zou krijgen, want je moest iets aankruisen? Nouja. Ik was het al helemaal vergeten. Toen opeens een cd.jeej.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:05
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
aloha
ik heb niet bij van dijk studieboeken gewerkt...en dus ook geen cd gekegen, maar ik keek even in jullie profiel en jullie wonen allebei in imburg is daar ook een van dijk studieboeken? aangezien in kampen (waar ik woon) volgens mij de grootste vestiging zit, ik ben benieuwd...

xiao
margreet

ps. sorry van jullie cd, lijkt me ook niks halve liedjes....
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:28
klaartje101
Avatar van klaartje101
klaartje101 is offline
Van Dijk Studie boeken zijn afzetters!!!!!!!! Mijn ouders moeten gewoon ff 400euro betalen voor een paar schoolboekjes! Dat is toch niet normaal....

tsss
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:59
Verwijderd
Tuurlijk is dat wel normaal, boeken zijn gewoon erg duur
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
klaartje101 schreef op 19-08-2003 @ 10:28:
Van Dijk Studie boeken zijn afzetters!!!!!!!! Mijn ouders moeten gewoon ff 400euro betalen voor een paar schoolboekjes! Dat is toch niet normaal....

tsss
Ik moet bij het leermiddelen fonds 389,- betalen voor mijn schoolboeken.. Vorig jaar was het 411,-!!!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 19-08-2003 @ 10:05:
aloha
ik heb niet bij van dijk studieboeken gewerkt...en dus ook geen cd gekegen, maar ik keek even in jullie profiel en jullie wonen allebei in imburg is daar ook een van dijk studieboeken? aangezien in kampen (waar ik woon) volgens mij de grootste vestiging zit, ik ben benieuwd...

xiao
margreet

ps. sorry van jullie cd, lijkt me ook niks halve liedjes....
bij van dijk kun je je boeken bestellen en dan krijg je ze thuisgestuurd als je dan voor de vakantie je boeken had besteld kon je een cd winnen... en van dijk regelt die boeken door heel NL, dus niet alleen in limburg of kampen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:46
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ahzo...ik dacht dat je er werkte want heel kampen werkt daar namelijk zo'n beetje...vandaar
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:40
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
offtopic: Als je bij Van Dijk werkt krijg je echt geen CD hoor....en ik kan het weten (heb er gewerkt)

Niet alleen heel Kampen werkt daar overigens, wel veel trouwens, maar ook veel mensen uit Hoogeveen, Meppel, Heerenveen, Zwolle en Wezep als ik het goed begrepen heb.

Inderdaad, het zijn afzetters bij Van Dijk. Het loon is er veel te laag..... En boeken zijn gewoon zo duur, ik heb mijn boeken via de studievereniging van de universiteit besteld, en dat kost me het lieve sommetje van €550....

Ontopic: Lullig voor je, dat van die CD. Ik heb er wel wat over gelezen en ik heb nergens zien staan dat er alleen maar halve liedjes op die CD zouden staan....schrijf een klaagbrief zou ik zeggen....want dit vind ik wel een actie van Van Dijk.
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:06
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
ik heb daar ook aan meegedaan maar of ik iets heb gewonnen? Zal wle nie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.