Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 11:26
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
Heee

Ik ga binnenkort op vakantie, en we gaan ook zwemmen. Het probleem is dat ik geen goede bikini heb. En waar ik ook zoek, ik kan geen goede bikini vinden voor mijn erwtjes. Weet iemand waar ze leuke bikini's hebben voor cup AA/A? En welke bikini staat nog een beetje leuk bij zo'n mini cupmaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2012, 23:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo'n bikini met driehoekjes is toch heel prima? Dan kun je de cups nog een beetje rimpelen voor wat meer volume.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 23:11
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Waar je vooral op moet letten met kleine borsten die je niet miniem wilt laten lijken, is imo dat je ze niet geheel verhult achter je bikinitopje. Je moet de ronding die je hebt, accentueren en niet afplatten.

Tweede optie: diepte creëren met rûches. En alleen dan kun je ze verhullen zonder dat ze plat lijken.

Ook helpt je heupen accentueren om het geheel wat minder plank-achtig() te maken: neem een bikinibroekje met strikjes aan de zijkant. Ik heb een A'tje en vind eigenlijk dat de soort bikini minder uitmaakt voor hoe ie staat dan de grootte van de cups. Kijk:

Voordeel aan kleine borsten: bandeaubikini's staan je leuker dan bij grotere borsten:


Niet verhullen....



Maar omhoog ermee!




Maar geen twisted tops, dan doe je het hele ronde effect teniet. En zie ook zonder lintjes of strikjes aan de zijkant van je broekje:


Ook met triangle bikini's: Niet verhullen...


Maar neem kleinere cups:


Rûches kunnen werken, maar dan moeten het wel echt van die fladderende zijn, geen strakke:




En nog iets: bij alles behalve rûches, geen drukke printjes, dan worden ze optisch kleiner. Kun je je voorstellen toch? Wat dan weer wel een beetje helpt: strikjes en lintjes onder het topje:


Ik zou trouwens je bikini's online kopen, dan heb je meer keuze. Ik heb er vier in totaal, die het allemaal nét niet zijn, maar ik heb ze toch gekocht (in een echte winkel) omdat je toch ergens in moet zwemmen. Nu liggen ze te wachten in de kast tot ik ooit eens significante borsten krijg en ze wel goed zullen staan.

Maar succes! En veel plezier iig
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 08:41
Verwijderd
H&M heeft nu nog geen bikini's, pas in de lente, maar die hebben wel altijd bovenstukjes in cup A. Hunkemoller ook trouwens. Dat is het belangrijkste, dat je bikini goed past.

En als je een bikini met driehoekjes neemt, kies dan niet voor de 'slappe' verschuifbare driehoekjes, want als die niet goed uitgerekt worden door je borsten, kruipen ze onder je oksels zodra je iets te enthousiast zwemt beter neem je dan een bikini met driehoekjes die vormvast zijn door bv. een dunne padding.

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 11:49
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Misschien zeg ik nu iets dat helemaal fout is, maar als het je puur gaat om hoe het eruit ziet, waarom dan geen push-up bikini?
Bijvoorbeeld:



Ja, het mens is lelijk, maar haar tieten zien er toch goed uit? En het is ook niet te.. Vind ik.

Als je echt, echt heel weinig hebt is dit wel een oplossing, denk ik?

Ik weet het trouwens echt niet. Ik heb nog nooit een push-up beha of bikini gehad, dus ik weet ook niet of het fijn zit, maar het is een ideetje.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 17:39
Verwijderd
Mja, wat is er mis mee om op je 15e nog twee erwtjes te hebben, vraag ik me dan af

Ik snap alleen niet Diamera: bedoel je nu dat die witte bandeau wél mooi staat? Want hij zit toch duidelijk niet op de goede plek, haar borsten komen er onderuit En ik vind die streepjesbandeau prima staan met kleinere borsten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 18:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mja, wat is er mis mee om op je 15e nog twee erwtjes te hebben, vraag ik me dan af
Ik zeg nergens dat er iets mis mee is?

Maar de TS vindt het blijkbaar belangrijk genoeg om er een topic over te maken en ik dacht: "laat ik het eens opperen."

Citaat:
Ik snap alleen niet Diamera: bedoel je nu dat die witte bandeau wél mooi staat? Want hij zit toch duidelijk niet op de goede plek, haar borsten komen er onderuit En ik vind die streepjesbandeau prima staan met kleinere borsten
Oh, hmm, uit de post van Diamera vind ik eigenlijk alleen die laatste bikini leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 20:01
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Mja, wat is er mis mee om op je 15e nog twee erwtjes te hebben, vraag ik me dan af

Ik snap alleen niet Diamera: bedoel je nu dat die witte bandeau wél mooi staat? Want hij zit toch duidelijk niet op de goede plek, haar borsten komen er onderuit En ik vind die streepjesbandeau prima staan met kleinere borsten
Nee klopt! Alleen bovenop zit ie mooi, maar ik kon er zo gauw geen vinden waarbij ze er inderdaad niet onderuit rolden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 20:03
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Oh, hmm, uit de post van Diamera vind ik eigenlijk alleen die laatste bikini leuk.
Het gaat ook alleen om de vó-órm
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 20:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het gaat ook alleen om de vó-órm
Oke-hee.

Ik vind die driehoekige dingen trouwens echt afgrijselijk. En de rest heeft geen mooie kleur.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 19:57
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
Heb net een leuke bikini gekocht. Het is uiteindelijke push up bikini geworden, maar met uitneembare cups, zodat het niet perse push up hoeft te zijn. Bedankt voor al jullie tips!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg nergens dat er iets mis mee is?

Maar de TS vindt het blijkbaar belangrijk genoeg om er een topic over te maken en ik dacht: "laat ik het eens opperen."
Het was in reactie op de OP, niet op jou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.